Jump to content

honda_japan

Фен
  • Мнения

    199
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

34 Neutral

Относно honda_japan

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 12.09.1982

Profile Information

  • Кара
    на газ
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    bg

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

4581 профилни разглеждания
  1. Сигурен ли си в това , което казваш??????????????????????????????????????? Аз съм на същото мнение, но в един съседен форум, който и да спомене, че има разлика в качеството от това за Бг и Европа и скачат няколко човека "разбирачи" с доводите, че в завода производител на авточасти например нямало няколко поточни линии - едната за Източния блок ,другата за Европа.......................... По мое мнение дори омекотителя за пране е с различно качество от този на Запад, нали правих аизследване и за основните стоки в една голяма верига тук и в Европа и се оказа, че марка един и същ шоколад имат разлики, какви обаче така и не се разбра. P.S. Сори за Офф-а.
  2. Колеги, търсих в нет-а но не можах да намеря пълните спецификации на маслото Fuchs Titan GT1 TXL 5w40, на страницата на производителя има само 5 реда информация за вискозитет при 15 и 100 градуса. А бих искал да видя TBN, Sylphated Ash и т.н. Дори не намерих на какви отрицателни температури работи
  3. @ivailopp, нямам за цел да фокусирам вниманието на който и да е Хонда форум потребител върху ВАГ двигател, исках конкретно мнение за конкретна марка и вискозитет, както забеляза дори Маркони ме попита за какъв двигател става въпрос-нарочно не отговорих (въпреки, че се подразбира). Силно вярвам, че автомобилните форуми са за да се споделя информация и впечатления от различни гледни точки. В случая говорим само за определен вид масло и нговите качества без значение за каква марка автомобил е, Ситроен,Хонда или Москвич. А и името на темата е "Двигателни масла - обсъждане".
  4. Не ми е скъп въпросния Мобил, просто искам да експериментирам с различни марки. Четох някъде, че е хубаво да се сменят различни марки масла защото имат различни добавки, миещи свойства, охлаждащи и т.н. След още една две смени ще реша кое ми пасва най-добре и ще карам само с него. Засега благодарение на съветите тук от форума в моя случай най-добре се представиха Мобил 1 5в30 и Равенол VST 5в40.
  5. За променената рецепта не съм го знаел, благодаря за инфото. В крайна сметка може пак да заложа на добрия стар изпитан Равенол VST turbo 5w40.
  6. Искам да пробвам различни масла, какво лошо има в това? А няма много отзиви за точно това за което питам. Благодаря за отделеното време.
  7. Четох го този пост, но доколкото знам това не е онова черно масло, тоест да не очаквам нещо в повече от него сравнено с друго обикновено 5в40 масло, като например Магнатек на Кастрол?
  8. Ако може някой да изкаже все пак мнение това масло добро ли е или да търся друго?
  9. Не пишат ли на самия етикет на тубата ако присъства Молибден в състава им, нещо от сортa на MoS2? Някъде по чуждите форуми четох, че молибдена не е добра идея за турбо бензин.
  10. Ами нали получих предупреждение да не питам повече за ВАГ групата , та не смея да кажа и двигателя а питам само за маслото като качество как е. Двигателя е 1,8 турбо бензин и ме интересува точно това масло. Надявам се да е без Молибден в състава си. Та ако можете да коментирате маслото ще съм ви благодарен. Разликата в цените между Бг и Де е почти двойна.
  11. Колеги , някой би ли дал мнение или коментар за това масло: https://www.ato24.de/de/liqui-moly-top-tec-4100-5w-40.html мисля това да е за следващата смяна. Разликата между това в Бг и това от сайта е огромна.Ще се поръчва от Германия.
  12. Цецо, тук не говорим за самоцел или да е някакъв блян новата кола. Говорим за това - отиваш и взимаш чисто нов автомобил, без това да наруши бюджета ти за екскурзии, храна и всички режиини, без да лишаваш семейството си от нищо, а не покупката на нова кола да е за сметка на бюджета за ток,вода и телефон.Това на Запад а и в някои страни на Изток е лесно постижимо, но спрямо стандарта в Бг доста по-малко хора могат да си го позволят. Говоря дори и на лизинг да вземеш колата, да не е кеш.
  13. Мисля, че всеки тук ако би имал финансовата възможност ще кара чисто нов автомобил. Кой ще предпочете 10 годишен и повече Акорд пред чисто нов такъв на макс. 10 километра ( колкото и да е по-лош в качеството според доста от хората каращи 2-ра употреба ). Аз ако имам възможност бих си взел 760 LI бензин, а за зимата пак един чисто нов Ленд Круизър или FJ круизър пък нека са лоши или некачествени. Няма как да караш нова кола и каското и да е 500 лева (освен ако не Дачия, но мисля и за нея е 1100-1200 в началото), ако искаш да ти се запази гаранцията задължително я обслужваш в представителството на марката без значение накладки,дискове,масла,ремъци, вериги и т.н. Вярно скъпо е но има един огромен плюс поне за мен - дават гаранция на труд и части.Аз съм фен на чисто новите автомобили - ако не искаш Дачия, например една Кия с 7 години гаранция или дори 5 пак е оферта. Гадното е, че щом я изкараш от автосалона и си олекнал с доста пари, да не говорим на първата или вече на 3-тата, но пак опираме до първото изречение в поста ми. Честно казано бих карал чисто нова Дачия, да не говорим за нов Сивик,Акорд или Камри. Та както казва моя шеф - новото си е ново.
×