Jump to content

movx2000

Фен
  • Content Count

    576
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

movx2000 last won the day on June 30 2018

movx2000 had the most liked content!

Community Reputation

39 Neutral

About movx2000

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    111
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 gen. 1.6 16V hatch
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

5854 profile views
  1. Лошо. Засега няма ясна информация какво точно е станало, но младият шофьор на хондата е загинал.
  2. Да, точно това исках и аз да напиша, и да предупредя колегите, но ме изпреварихте. Току-що прочетох, че Олимпик е фалирало дружество, и гаранционният фонд нямало да поеме нищо, понеже дружеството не било българско, видите ли. Но иначе го признаваха досега и можеха да взимат пари за застраховки. Съвсем скоро платих гражданска и добре, че не го направих при Олимпик! Доста неприятно за тези, които имат ГО там, трябва спешно да се бръкнат за нова застраховка, пък за пари от Олимпик ще трябва да почакат... Аз обикновено гледам къде е най-евтино, понеже нали ГО-то е задължително, и реално няма голямо значение, стига да имаш полица. Обаче, явно не е точно така. Човек има да се учи.
  3. След като вече е шлайфана пак да я карам да я шлайфат? Не. И бездруго мисля че съм предОбрил клапаните от шлайфане. В момента обмислям да ползвам другата глава, която купих заради вала. Шлайфаната повърхност стана твърде широка и изглежда даже леко вдлъбната, при тест с газ, половината клапани сълзят. Не се справих добре, а загубих време и къртовски труд в това шлайфане.
  4. Опитах се да редактирам, но времето явно изтече. Мисля, че колегата @mar_tod има предвид това, което тук съм оградил в червено. Наистина изглежда шупла, но какво мога да направя? Главата е проверена и не изпуска според сервиза, в който я проверяваха. @fenabg - ще допочистя повърхността на клапаните, където има останало, няма да ги оставя така. Просто се заблудих, че не е нагар, а нещо друго. На снимката обаче по-ясно се вижда.
  5. Според сервизното се проверява с луфтомерни пластини. Такава шупла или каквото и да е, не може да се хване с дебеломерни пластини и следователно по моята логика не би трябвало да е проблем, иначе нямаше да препоръчват подобна проверка. Но все пак не съм сигурен. Сега само ме ошашкахте.
  6. Това, ограденото с червено ли имаш предвид? Даже не бях го забелязал. @fenabg - Главата е вече шлайфана в сервиз! Според тях всичко било наред. Това няма ли да се обере от гарнитурата? Според вас трябва ли да им правя рекламация? Възможно ли е те да са ми направили този проблем при шлайфането? Защото казаха, че не били проверявали, направо шлайфали. Били свалили 0.05 мм.
  7. @Japanese fever - говоря за масовия случай, средностатистически, не за 2-3% от хората. Разбира се, навсякъде има хора, които много работят, а също така има и такива, които много получават, имам предвид много повече от средното.
  8. Изгорели крушки или изгорял бушон. Зависи кое ти е по-лесно да провериш.
  9. @honda_japan - така е, но няма да се оправим. Уникалното при нас е, че уж сме член на ЕС, но всъщност единствената полза от това е, че можем свободно да пътуваме из ЕС. Разни бананови републики поне при тях е ясно, че са бананови републики. А ние уж сме европейска държава, но сме по-цигани и от циганите. И аз имам наблюдението, че в чужбина (Европа, за други континенти не знам, защото не съм бил) изобщо не си дават зор да работят, но пък получават много повече пари, и са напълно осигурени и т.н.
  10. Благодаря, колеги! Объркал съм ги при поставянето, сега взех нови. Имам още един въпрос - клапан, който отдолу изглежда по този начин, трябва ли да ме притеснява с нещо? Другите не са така. Прикачам снимка.
  11. Колеги, ако някой е ползвал гумички на клапани на elring, моля да помогне. Объркването идва от това коя гумичка е за смукателен и коя за изпускателен клапан. Оригиналните на Хонда, доколкото успях да разбера от оригиналното сервизно се различават по цвета на пружинката - бял за смукателен, черен за изпускателен. При elring обаче търговецът ми казва зелен и черен цвят на корпуса на гумичката, а цвета на пружинките и точно обратен на този на Хонда. В крайна сметка съвсем се обърках и не знам на какво да вярвам и как да проверя. Ако някой може да помогне - ще съм благодарен.
  12. И мислиш, че като вдигнат цените обслужването изведнъж ще се подобри? Не знам какви са ти наблюденията. Имах един съвсем лек инцидент преди около 6 месеца, и нямам никакви забележки към обслужването на застрахователя на другия водач, който беше виновен. Всичко беше съвсем културно. Той си призна вината без разправии, написахме двустранен протокол. Отидох с протокола при застрахователя, огледаха щетите, и след някакво време, което казаха, може би 10 дни, не помня точно, ми преведоха парите по банкова сметка, и дори бяха достатъчно. Нямаше никакви увъртания, непризнаване, търсене на вратички да не платят, никакво позоваване на каталога Шваке, с който съм чувал по-рано да се оправдават, когато плащат мизерно и несъответстващо на щетите. Дори бяха любезни. Преди доста много години не беше така. Може би зависи и от конкретния застраховател, но при ГО, човек не може да избира, зависи от другата страна. А най-често застраховател за ГО се избира по най-ниска цена, защото е задължителна, и защото просто няма смисъл човек да дава повече пари за ГО. При каското е друга работа, но аз каско от години не ползвам. Просто там са едни сигурни пари, които давам, а по-вероятно е да не ми се наложи да ползвам, като си направя сметката излиза по-изгодно аз да поема щетите ако се наложи, отколкото да плащам една сигурна сума на застрахователя. Ако обаче колата е нова, или почти нова, тогава каското задължително се прави.
  13. Нямаше да е така, колега, ако застраховката ГО се правеше на водача, а не на автомобила. Иначе си прав, че веднага щяха да се изхитрят. Но, не съм съгласен, че застрахователите едва ли не работят на загуба. Просто няма начин това да е вярно. Добре би било да се въведе тъй наречената система бонус-малус, но явно с това не се бърза, и както вече каза един колега, вероятно когато я въведат, вече и примерните водачи ще плащат много повече, отколкото е било досега. А другите - не мога да ги мисля.
  14. Отказах се от спирането от движение, платих гражданска и това е. Може да изглеждам в очите на някого скъперник, но просто в момента съм с ограничен финансов ресурс и това е. Имал съм по-добри времена, надявам се отново да имам. @Japanese fever - Разбирам, че живееш в щатите. Може би затова се държиш толкова високомерно. Наясно съм, че в щатите далеч не всеки е богат. Но все пак стандартът на живот е друг, и всеки, който е здрав, работоспособен и образован, има желание да работи изкарва прилични пари. Уверен съм в това. Просто аз съм живял във Франция, в Париж, и съм получавал доста по-голям месечен приход отколкото сега в България. Но никога не съм забравял какво е да не ти стигат парите за основни неща. Така че, по-кротко го давай. Съветите ти по принцип са правилни, но си има приоритети, когато средствата не стигат за основни неща. Впрочем мога да споделя, че в Париж изобщо не е далавера да караш кола. По-добре е да се ползва градски транспорт. Освен, че всичко е скъпо, задръстването е сериозно и денонощно, а светофари има на всеки 30-50 метра буквално. Това е, защото на всяка пешеходна пътека има светофар. Иначе франсетата нямат навика спират и да дават предимство на пешеходеца. Дори се подиграват на германците, че били стриктни. Всъщност карал съм кола в Париж, но служебна. Само ще спомена, че таксата за паркиране е същата като в София синята зона. Правете сметка колко е скъпо в София. Само че там няма сини и зелени зони, просто има места за паркиране, които са платени, има и места за доставка на стоки, които са безплатни, но не бива да се злоупотребява с тях. За сведение на колегите, които им се струва ограничението от 50 км в час в населени места в България твърде силно. В Париж на много места в града ограничението е 30 км в час! Да, не се шегувам. Особено в близост до училища. На околовръстния път ограничението е 70, но човек е щастлив, ако изобщо успее да достигне тази скорост, задръстванията, както казах са страхотни. Хайде със здраве.
  15. Изобщо ли не светят, или като отвориш някоя врата не светят? Като цъкнеш ключето за плафона не свети ли? Работи ли зумера за забравени светнати фарове при отваряне на шофьорската врата? Пиша това, защото нашите хонди имат проблем с бутоните на вратите. Окисляват се контактните повърхности и спират да дават контакт. Резултатът е такъв, какъвто описах. Ако ли не, може и бушон да е, има кутия с бушони долу вляво от волана, мисля че за плафона е там. Казваш, че при теб са два, но при мен е само един. Сигурно е различно купето отвътре.
×