Jump to content

movx2000

Фен
  • Мнения

    500
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

20 Neutral

Относно movx2000

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 27.03.1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    111

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 gen. 1.6 16V hatch
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

5554 профилни разглеждания
  1. Окей, разбрах. Така и предполагах, че има канал, но някак не го виждах къде е.
  2. Ето ти снимки на насрещния фланец.
  3. Не те разбирам. Кое наричаш единичка? Кое да снимам? Долната част на фланеца ли? Изглежда по същия начин, но ще го снимам и него ако смяташ, че ще помогне.
  4. Здравейте колеги, Благодаря за отговорите на предишните ми въпроси, отново имам въпрос. Става въпрос за гарнитурата от позиция 11 на приложената картинка. Гарнитурата, която купих за замяна е метална, но проблемът ми е, че не виждам да е имало гарнитура преди това, нито виждам някакъв жлеб или място където гарнитурата да се позиционира. Прилагам мои снимки, от които може би ще стане ясно. Положението е такова и от двете страни на фланеца - и откъм генерацията и откъм ауспухната тръба няма нищо, за което тази гарнитура да се позиционира. Някакви идеи по въпроса? Имам чувството, че старата гарнитура се е "срязала" по средата и е останала вкопана в двете половини на фланеца, но може и да греша. Никъде не видях достатъчно ясна снимка или видео, от което да се ориентирам, а не съм сигурен как е било и как трябва да бъде.
  5. fenabg - а какъв обезмаслител ползваш? Някакъв специализиран или от тези битовите като меглио? С четките търкаш на ръка или ползваш някаква машинка за целта? ACID BURN - Маслото няма да се ползва със сигурност. Благодаря за предупреждението. Картер засега няма да свалям, но ако се наложи ще го сваля и него.
  6. Здравейте колеги, някой може ли да сподели опит за чистене на нагар по челата на буталата и клапаните? Може би спрей или друг препарат? Газ за осветление? Стъргане с телена четка? Нещо друго? П.С. Става въпрос за свалена глава. Иначе съм чувал за разни методи при които двигателят е работещ и се впръсква примерно вода в смукателния колектор или препарат някакъв, но случаят не е такъв.
  7. Много благодаря, въпросът е приключен.
  8. Видимо същата като на снимката. Двигателят е D16Y3.
  9. Колеги, може би малко тъпо звучи въпроса, но не знам как иначе да го формулирам. На цилиндровата глава под делкото има две неща, свързани с кабели. Едното е очевидно температурен сензор, може би за антифриза, завинтен за главата, и свързан с кабел посредством конектор, който се вади и с него няма проблем. Въпросът ми е за другото, до него достига жълто-зелен кабел, единичен. Връзка на масата ли е, или някакъв друг сензор за нещо? Кой знае защо не можах да намеря информация какво е това, на картинки и снимки и никъде не е описано какво е. Има нахлузен черен шлаух върху него и не виждам как е свързан кабела. Ако някой може да ме ориентира какво е ще съм благодарен за да не го дърпам урбулешката и да прецакам нещо. Снимка съм дал за ориентиране, но снимката е свалена от интернет, не е от моята глава. За съжаление обаче тази снимка, която намерих е твърде неясна, и от нея не мога да се ориентирам.
  10. Губи антифриз

    Така, разказвам докъде стигнах, ако някой го интересува. Почти всичко е свалено, главата утре ще сваля ако не стане нещо непредвидено. Най-трудно беше откачането на изпускателния колектор. На всичкото отгоре се оказа, че има скъсан болт отдолу, където се крепи за една ъглова планка и се мъчих да го вадя. Много ръждясал, много запекъл. Мисля да сложа нов неръждавейка на негово място. Липсваха и съответните шайби. Според данни на доставчици на части за Хонда, това се води специален болт, според Омбре кадмиран. (Днес ходих да го питам дали някои работи) Но би трябвало в такъв случай да стане и с неръждавейка според мен вместо да търся кадмирани болтове. Мога да поръчам и оригинални, но твърде скъпо идва с доставката. Освен това по незнайни причини беше запекла и шпилката на помпата на хидравликата. Скъсах я. Знам, че не е фатално, но ми се ще да я извадя и заменя. На изпускателния колектор някои шпилки се развиха заедно с гайките, други си останаха по местата. Омбре ме посъветва да не сменям гарнитурата, елринг щяла да изпусне след месец. Но аз всъщност не съм сигурен дали гарнитурата е оригинална. След като онзи болт е скъсан, значи някой е свалял генерацията преди мен, и не се знае гарнитурата каква е. Разхлабих и гайките на смукателния колектор без една по средата, която е отдолу и която ще боря утре. Може на някой да се стори смешно, но аз за пръв път правя такова разглобяване, и за мен си е приключение. Още нещо - между долния фланец на генерацията и фланеца за изходящите газове нататък според документацията трябва да има някаква гарнитура, в моя случай е само една, но видях, че има вариант и да са две при други модификации. Смущаващото е, че аз гарнитура не виждам. Или се е разделила на две и е останала по равно в двата фланеца и ще трябва да я изровя/изстържа от леглото или просто не е поставена от последния, който е разглобявал тази връзка. Търсих клипове в тубата, но не намерих нещо, което да ми дава еднозначен отговор. Може би ще трябва да купя такава гарнитура, и по размера й да се ориентирам какво да правя.
  11. Губи антифриз

    По-добре да дам 50 лв за линийка (Толкова струва с дължина 320 мм, 30 лева е за съвсем къса), която ще ми трябва веднъж, отколкото да дам на майстор, който да стърже дори и да няма нужда само за да вземе пари. Пък после ако има нужда от стъргане, ще преценя вече кой да стърже. Пък и не се знае дали ще ми трябва линийката само веднъж. Аз обичам да имам инструменти. Толкова работи са ми оплесквали разни "майстори" и след това е трябвало наново сам да правя всичко, и много по-скъпо да ми излезе и труд и време да губя, и нерви, че на никого вяра нямам. Има "майстори", които са за убиване. Освен това с линийката мога да проверя и блока. А майсторите блока не го гледат. Вярно, че е малко вероятно да е мръднал, но все пак е добре да се провери и той.
  12. Губи антифриз

    Така, сега четох сервизното на Хонда, там пише да се провери с косъм линия (Precision Straight Edge) по двата диагонала и по двете къси и по двете дълги страни. Ако неравностите са под 0.05 мм да не се пипа, ако е между 0.05 и 0.2 мм да се престърже, ако е над 0.2 мм е недопустимо вече. Страница 6-48. Свалял съм го от този форум преди години това сервизно, сигурно още го има някъде, ако някой го няма, да каже да му го пратя. И понеже аз като чуя майстор, и леко настръхвам, доверие никакво нямам ако не го познавам, предпочитам първо аз да видя какво е положението. Такива работи като чуя - задължително, а в сервизното, писано от производителя - Хонда пише, че не е нужно, дали инженерите от Хонда не знаят по-добре? Колкото до елринг, поискаха ми 120 лева за такава гарнитура, хем с отстъпка за мен специално. Оригиналната гарнитура в Бултрако, не е за вярване, но струва 92 лева. Неприятното е, че я нямат на склад, и се налага да чакам поръчка - според тях 10 работни дни, което не е малко, но да видим дали ще се вместят в това време, че нещо и на тях им нямам доверие. Странното е, че в Бултрако повечето други цени са отказващо скъпи. Гумички за клапани елринг си взех за 33 лева комплект от 16 броя - 8 смукателни, 8 изпускателни, само дето не съм сигурен още как да ги различавам, защото не са описани кои какви са. 6-48.pdf
  13. Губи антифриз

    Japanese fever - за какви 200-300 лева говориш? Аз чух за 15 лева, че взимат за шлайфане. Ще си направя ремонта възможно най-евтино и със собствен труд. Ако се наложи да свалям главата втори път ще ми струва 90 лева колкото е гарнитурата.
  14. Губи антифриз

    Благодаря, никога нямаше да се сетя, че се казва косъм линия. Цената на това, към което си дал линк е по-приемлива. А и като знам названието, мога да търся и на други места.
×