Jump to content

movx2000

Фен
  • Мнения

    575
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

movx2000 last won the day on Юни 30

movx2000 had the most liked content!

Обществена Репутация

39 Neutral

Относно movx2000

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    111

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 gen. 1.6 16V hatch
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

5645 профилни разглеждания
  1. След като вече е шлайфана пак да я карам да я шлайфат? Не. И бездруго мисля че съм предОбрил клапаните от шлайфане. В момента обмислям да ползвам другата глава, която купих заради вала. Шлайфаната повърхност стана твърде широка и изглежда даже леко вдлъбната, при тест с газ, половината клапани сълзят. Не се справих добре, а загубих време и къртовски труд в това шлайфане.
  2. Опитах се да редактирам, но времето явно изтече. Мисля, че колегата @mar_tod има предвид това, което тук съм оградил в червено. Наистина изглежда шупла, но какво мога да направя? Главата е проверена и не изпуска според сервиза, в който я проверяваха. @fenabg - ще допочистя повърхността на клапаните, където има останало, няма да ги оставя така. Просто се заблудих, че не е нагар, а нещо друго. На снимката обаче по-ясно се вижда.
  3. Според сервизното се проверява с луфтомерни пластини. Такава шупла или каквото и да е, не може да се хване с дебеломерни пластини и следователно по моята логика не би трябвало да е проблем, иначе нямаше да препоръчват подобна проверка. Но все пак не съм сигурен. Сега само ме ошашкахте.
  4. Това, ограденото с червено ли имаш предвид? Даже не бях го забелязал. @fenabg - Главата е вече шлайфана в сервиз! Според тях всичко било наред. Това няма ли да се обере от гарнитурата? Според вас трябва ли да им правя рекламация? Възможно ли е те да са ми направили този проблем при шлайфането? Защото казаха, че не били проверявали, направо шлайфали. Били свалили 0.05 мм.
  5. Изгорели крушки или изгорял бушон. Зависи кое ти е по-лесно да провериш.
  6. Благодаря, колеги! Объркал съм ги при поставянето, сега взех нови. Имам още един въпрос - клапан, който отдолу изглежда по този начин, трябва ли да ме притеснява с нещо? Другите не са така. Прикачам снимка.
  7. Колеги, ако някой е ползвал гумички на клапани на elring, моля да помогне. Объркването идва от това коя гумичка е за смукателен и коя за изпускателен клапан. Оригиналните на Хонда, доколкото успях да разбера от оригиналното сервизно се различават по цвета на пружинката - бял за смукателен, черен за изпускателен. При elring обаче търговецът ми казва зелен и черен цвят на корпуса на гумичката, а цвета на пружинките и точно обратен на този на Хонда. В крайна сметка съвсем се обърках и не знам на какво да вярвам и как да проверя. Ако някой може да помогне - ще съм благодарен.
  8. Изобщо ли не светят, или като отвориш някоя врата не светят? Като цъкнеш ключето за плафона не свети ли? Работи ли зумера за забравени светнати фарове при отваряне на шофьорската врата? Пиша това, защото нашите хонди имат проблем с бутоните на вратите. Окисляват се контактните повърхности и спират да дават контакт. Резултатът е такъв, какъвто описах. Ако ли не, може и бушон да е, има кутия с бушони долу вляво от волана, мисля че за плафона е там. Казваш, че при теб са два, но при мен е само един. Сигурно е различно купето отвътре.
  9. Поразгледай в обявите продава части за хонда, или пусни обява, че търсиш такава помпа. Все ще се намери някой да ти продаде помпа втора употреба, но работеща и не течаща.
  10. Извинявам се, не видях снимките горе. След като светва лампата на спирачката, бих посъветвал да се провери нивото на спирачна течност в казанчето като първа мярка. Предполагам, че сте го направили, но за всеки случай напомням. Сега, възможен е вариант при който няма код за грешка, и затова не се показва. Тъй като проблемът се появява и изчезва произволно, дори и да е имало грешка, някои грешки се изтриват по време на работа сами, когато проблемът изчезне. В такъв случай съветвам да прочетете внимателно страници 19-63 и 19-65 от сервизното. Тук ги качвам отново, защото в предния ми пост ми дава грешка и не могат да се свалят. По принцип е най-трудно да се хване проблем, който се появява и изчезва. Най-често изчезва когато се закара колата в сервиз. Не съм сигурен, че мога да бъда повече полезен, пожелавам успех и очаквам да пишете когато решите проблема какъв е бил. 19-62.pdf
  11. Възможностите за които се сещам са следните - В резултат на неправилни манипулации досега е изгорено нещо - бушон или друго; Не се извършва правилно процедурата, включително неефективно даване накъсо на конектора. Дали не ползвате емайлиран (изолиран с прозрачна изолация) кабел? Такива се ползват в трансформаторите и в други устройства и човек лесно може да се заблуди ако не знае. Изглежда си съвсем хубав меден проводник, но всъщност е изолиран и не дава контакт. За да свърши работа, краищата трябва да се зачистят хубаво с ножче или шкурка. Добре е да се провери с мултицет за наличие на верига и контакт. Възможно е да не сте пъхнали хубаво замостващия кабел, и да не дава контакт, или да е с неподходящ диаметър и резултатът е пак същия. Възможно е кабелите, водещи до конектора (които са си от автомобила фабрично) да са прекъснали някъде по някаква причина - било многократно прегъване, прищипване и т.н. Възможно е да има окисление или патиниране на пиновете на конектора и заради това окъсяването на двата пина да е неефективно. Това най-често се вижда като потъмняване/почерняване. Контактите трябва да са лъскави и сребристи. Евентуално може да се пробва с качествен контактен спрей или изопропилов алкохол да се почистят. Не винаги това се удава лесно обаче. Понякога се налага търкане с фина шкурка или фина пила. Но това само ако има установено наличие на подобно окисляване. Иначе не бива да се прави. От разстояние няма как да знам какво точно правите и каква грешка допускате. Спазвате ли точно описаното в сервизното ръководство? В най-краен случай, и като най-груб,и непрепоръчителен, но със сигурност ефективен начин е просто да се отрежат кабелите преди буксата, да се зачистят от изолацията и да се дадат накъсо направо, чрез увиване един в друг или по друг начин, с клема и т.н. Но това би могло да бъде критикувано като твърде "дърварски" метод. Аз лично не го препоръчвам. Ако се прибегне до него, след това трябва да се вземат мерки краищата на кабелите да се изолират. Може би е добре да отидете при човек, който знае какво прави.
  12. movx2000

    Странични огледала

    Може да се свали стъклото разбира се. Колежката може да пусне обява в раздел купува на форума. Все някой ще се обади.
  13. Никой не оспорва важността на гумите. Колкото е по-добро сцеплението на гумите с настилката на пътя, толкова вероятността от блокиране на някое колело е по-малка. Но, на лед например, никаква гума не помага. Казвам го от дългогодишен и богат опит при различни терени и обстоятелства. На лед трябва да се кара много бавно и внимателно, без рязко подаване на газ, без рязко натискане на спирачка и без резки движения с волана. Със или без ABS спирането на лед е много трудно и спирачният път е дълъг. Това може да бъде фатално.
  14. За диагностика на ABS на англичанка се ползва 2-пиновия куплунг. Ето прилагам съответната страница от сервизното ръководство, за да няма спорове. Аз лично съм пробвал няколко пъти, и става. За удобство качвам и страниците с кодовете за грешки. От там нататък обаче, пак може да е трудно да се диагностицира и ремонтира. При мен проблемът е, че губи налягане, и аз се отказах от ABS, махнах му бушона и се приключи въпроса, макар че имам купена помпа втора употреба, не ми се занимава да я сменям, при положение, че не съм сигурен в резултата, а и свикнах да карам без ABS. При нужда помпам педала и това неведнъж ме е спасявало, ABS-а е някак неуправляем, рита педала и няма спиране, а това не винаги е безопасно. Целта на ABS е да не стане колата неуправляема докато все още се движи (да не блокират колелата), обаче на мен целта ми е да спра с минимален спирачен път. Интересно съм забелязал, че най-много спирачна сила усещам при вдигането на крака от педала на спирачката, след кратко блокиране на колелата. Нещо, което на пръв поглед е нелогично. Разбира се, от ABS има полза, но мнението ми е, че трябва да може да се изключва ръчно от водача по негова преценка. 19-60.pdf 19-62.pdf
  15. Здравейте, Опитвам се да си шлайфам клапаните, взех си шлайф паста - едра и фина, в комплект с гумено вакуум смукало на дървена дръжка. Но ми е трудно да преценя дали и кога да ползвам първо едрата паста, както и как да установя кога да спра, и как да проверя крайният резултат. В ютюб гледах няколко клипа как се прави. Едни го претриват с две ръце както се пали огън с въпросният дървен инструмент със смукалото, други слагат смукалото на някаква бормашина и въртят с нея, като повдигат и натискат пак клапана към леглото му. За равномерност ползват някаква паста, наречена пруско синьо, която в България май не се продава, поне аз не намерих. За проверка за теч и хемретичност на клапана видях странна методика със сапунена вода налята откъм челото на клапана, и отдолу сякаш надуват с компресор, но не се вижда ясно точно как го правят. Някакъв друг начин без компресор? И като се надува, трябва ли да е монтирано всичко заедно с пружината? Колко гладко и лъскаво трябва да стане? Как да преценя кога да спра с шлайфането? От един момент нататък не забелязвам никаква разлика.
×