Jump to content

Bon

Новак
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Bon

  • Rank
    The power of dreams!
  • Birthday April 20

Contact Methods

  • Skype
    Не използвам

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V 3 2.0 i-VTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Харманли
  1. Аз карам Honda Cr-v 3 от 2008 2.0 бензин имам същия проблем а преди това го имах и на Mazda 6 2008 2.5 бензин. Сега да обясня защо се получава така: Получава се така че докато караме на газ компютъра на автомобила отчита не по механична сонда а по електронна която деиства по следния начин: Прави първоначално замерване на количеството на гориво в резервоара след което компютъра изчислява че с наличното количесто може да измине даречем 400км но когато аотомобила се движи на ГАЗ същите тези километри започват да падат а от там компютъеа изчислява че горивото намяла и сваля индикатора(стрелката на резервоара)! Или по просто казано измерването на гориво не е постоянно а на цикли за изминато разстояние! ( ралика между МЕХАНИЧНА СОНДА и ЕЛЕКТРОННА която се среща не само при HONDA а при подчи 90% от колите след 2006г.) Решенията са 3 вина 1/ Поставяна на реле за пръкъсване на тока на сондата за крадко с цел да се причини ново измерване на количесто което струва пари... 2/ При святвана не лампата на горивото да се зареди минимум 5 литра бензин за да се предизвика ново замерване което пак струва пари... 3/ Начина по който няма да ни стррува пари но изисква малко време е просто разкачече масата (минуса) на акумулатора за 20-30 секунди и я закачете отново след тази процедура като подадете контракт компютъра веднага ще направи ново замерване и ще покаже реалното количесто гориво и километри пробег.(ВАЖНО: Ако сте с оригинална музика(мултимедия) намерете кога за нея предварително защото след процедурата ще ви поиска КОД)
×
×
  • Create New...