-
Content Count
849 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
47 NeutralAbout lelemale13
-
Rank
lelemale13
- Birthday 01/13/1979
Profile Information
-
Кара
HR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Благодаря
-
Мерси но по скоро ме интересуваше до какви проблеми ще доведе ако клапана се запуши и не пропуска и в двете посоки Подозирам достъпа до клапана ще е доста труден и крив, предполагам зад двигателя, дали ще може отгоре да се извади. Сетих се да питам AI дали може да протече семеринга на колянов вал и той каза да!
-
Как може да се разбере дали работи. Какви проблеми създава.
-
По голямо турбо сивик 7 1.7 цтди
lelemale13 replied to коцетоууу's topic in Civic 7ма ген. (2001-2005)
Не става ясно след като си сложил друго турбо различно от стоковото правил ли си мапинг. Ако не си, да знаеш задължително е. Естествено и при друг мап и дебитомер също и гнп-то и дюзи да смениш с различна пак трябва мапинг. И след като ти я настроят тя ше прави повече сажди и ако я караш като бабичка за нисък разход турбото доста по бързо спипа(при градцко). Но ако сложиш друг усилен съеденител няма нужда но може да ти се наложи ако прекали мапера с нютоните -
Общата товароносимост на хр-в то е малко над 300кг. и за 4-местна кола е малко, четири говеда по 100кг и е претоварена и + газовата... Няма ли вариант за по здрави задни пружини та дори и от друга кола. Някога се говореше за топки за тенис в пружините това реална възможност ли е, пружите са отделно от ямортесьорите.
-
По принцип става въпрос за семерингите на коляновия вал, предполагам но трябва да е омаслено и да има капки в двата края на картера а в твоя случай може да се е стичало от масления филтър при сманата му или да не е стегнат. И аз имам този проблем с семеринг, някой беше писал че се свалял и картера, вярно ли е? За hr-v в случая
-
Mahle им изпускат клапана но не толкова бързо. Ако го измериш на топло масло веднага след гасене грешката е минимална можеби под 100-200гр. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
-
Според мен ако са ти налели 3.3л то ти изпуска клапана на филтъра. След ремонт маслото се сменя доста бързо например на 2000км и тогава сложи хубав маслен филтър. Ако съм прав маслото ти реално може да е дори малко под минимума затова за всеки случай проверявай редовно и го дръж на максимума. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
-
Мерил ли си го 1 минута след гасене, може да изпуска клапана на масления филтър. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
-
Проблем с маслото след ремонт на глава
lelemale13 replied to Недьо's topic in CR-V 1ва ген. (1995 - 2001)
Като са ти оправили клапаните се е дигнала компресията и са "подали" сегментите, възможен вариант. За да разбереш да ли са сегменти излизаш най добре на магистрала и я държиш постояно на високи обороти(колкото сърце ти даде но поне да отива към 5к) на 4та 3та предавка и колкото може на по висока скорост но внимавай че за 60км може да изхарчи повече от 1л. Ако разхода е зверски сменяш сегменти. Варианта да си за шлайфане е доста малък но възможен. Но все пак провери и картерните газове преди това. На един приятел акорда 1.8 му харчеше масло от малко антифриз! като доля и спря. -
Добър сервиз за Хонда в Овча Купел
lelemale13 replied to Plamen.Dilkinski's topic in Сервизи, магазини, цени
Престанете да го хвалите, живея близо до него и още не съм оспял да се вредя. Едвали му трябва толкова много реклама. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk -
Да не е проблема в десния крак Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
-
Не че има отношение към разхода, можеби но налягането на газта е високо за пропан бутан, ако си перфекционис. За да се свали трябва да се разприбиват разпръсквачите.
-
Монтаж на ГИ на Хонда ХРВ 2019г. 1.5 i-VTEC (130 Hp)
lelemale13 replied to mu6momir's topic in HR-V 2ра. (2015+)
Това е идеалния вариант но не знам дали колко ще издържи помпата на мръсната ни газ. Газова инжекционна система PRINS за ДВГ с директно впръскване Direct LiquiMax system Системата Direct LiquiMax на PRINS се използва като алтернативна горивна система за последващо вграждане в автомобила (bi-fuel), както и за единствена такава (mono-fuel), внедрявана от производителя. Direct LiquiMax е система от типа „master-slave“. Газовата инжекционна система Direct LiquiMax е създадена за двигатели с директно впръскване на горивото. Директно впръскване означава, че горивото се впръсква под голямо налягане [20-200 bar] директно в цилиндъра, вместо в колектора, както е при стандарните инжекциони. Системата Direct LiquiMax използва модифицирана помпа с високо налягане и инжекторите на бензиновата система за да се впръсква втечнената газ под високо налягане в цилиндъра. Алтернативната горивна система Direct LiquiMax е еквивалентна на оригиналната бензинова технология на впръскване и в максимална степен използва електрониката и компонентите, които вече са налични в автомобила. Усещането за шофьора при използване на Direct LiquiMax е абсолютно идентично при каране на газ и бензин. Мащабно проучване, реализирано от Prins в сътрудничество с Холандския университет показва, че пропан-бутанът е изключително подходящо гориво за инжекционните двигатели с директно впръскване на горивото. Ефективността на мотора при използване на газ (LPG) се увеличава многократно, като отделянето на CO2 намалява с 10% -
Монтаж на ГИ на Хонда ХРВ 2019г. 1.5 i-VTEC (130 Hp)
lelemale13 replied to mu6momir's topic in HR-V 2ра. (2015+)
Имаше някаква газова която пуска газ(течна фаза) през бензиновите инжектори и уж правило по малко нагари от бензина но цената била много сериозна. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk