Jump to content

lelemale13

Фен
  • Content Count

    809
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Neutral

About lelemale13

  • Rank
    lelemale13
  • Birthday 01/13/1979

Profile Information

  • Кара
    HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4143 profile views
  1. Днес докато се спускаха бавно в снега дръпнах ръчната и се чуваше леко как се задейства абс-са и малко по ясно в завой като леко занася (бях на първа през цялото време) и колата спираше добре с ръчна няма да де учудя ако е пускала и предните спирачки. Та въпроса е може ли да се накара абс-са да се задейства принудително така че да имитира преден и заден блокаж. Пробвах да дам газ и да държа леко ръчна но от шума на двигателя не можех да чуя дали се задейства абс. През цялото време беше на доста ниски обороти. А на друго място съм натискал рязко и силно спирачката на много хлъзгаво, определено спира по зле като работи абс но вътре се чува едно тракане на релета все едно нещо страшно става а аз просто издевателствах на абс да знам колко мога да разчитам на него Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  2. А халогените свързани ли са за инсталацията на колата, да не е сменена бронята тук, често докарват коли с удар и тук ги правят. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  3. Добре е да сложиш газова с по висок клас газов компютър, обд-то работи по добре, по принцип те са в алуминиев корпус и са по голями по размер. Повечето марки ползват електроника на аеб. Аз бих заложил на ланди особено ако мислиш да я караш повече километри, инжекторите са им с доста дълъг живот и май не се плашат от мръсната газ. Естествено монтажа и настройката са много важни но намирането на читав сервиз не е лесно, за съжаление не мога да ти помогна тук. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  4. Честито гледам продават подобни в олх базар.бг на приемлива цена, иска ми се да си купя но не знам къде да ги закичя на колата бих го оставил и при двигателя май по настрани от жегата Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  5. Да това имах предвид макар и при дизела да е по различно, предполагам че и при дизела има такъв ефект ако изпуска? Аз имах такъв случай и определено се виждаше на щеката може и да имаше към 1/3 от разстоянието между максимум и минимум. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  6. Ако решиш да го продаваш пиши ми може да го взема, моята е с делко интересна играчка е. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  7. Ми тя бобината има 3 кабела единия е управление и може да го върже електрически(предполагам). Но бобината е горе така че ако увие кабела около нея трябва да стане но може бе да трябват повече навивки. Колко струва това устройство и как се казва. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  8. Вдигането на нивото може да е от масления филтър на който му изпуска клапана. Ако махнеш дпф поне не махай катализаторите. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  9. Дали няма да помогне малко завиването му с вата и алуминиево фолио, ако е на място дето го "духа студения вятър". На по мощните слагат и по два изпарителя, да не исхвърля сегашния си стига да не стане че два боклука на едно място не правят нищо добро. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  10. Виждал съм сменен баласт с китайски такъв предполагам че и крушката е сменена заради буксата. Има качествени китайски но рядко се срещат. Добре е да е на 4300к както е заводския за да се вижда и на мокро. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  11. Българските заплати са ниски. Но ако се комбинира с магазин за части с отстъпка и към тях се дава щедро безплатни часове. Естествено например за един семеринг на колянов вал няма да има часове но за смяна масло да. И техническия съпорт трябва да е на доста високо ниво, в момента не знам как е. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  12. В русия има също, но общински и май не се плаща. По горе цена от 7лв. на час ми се вижда доста дори и да се ползва подебник.
  13. Едва ли е различна. Решаващо е какъв ще е късмета ти Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  14. В америка ги плюят даже са съдили хонда. На 6, 7 версия сивик и дриги от тия години. Най честия проблем е че приплъзват. За европа може да не са влагали дефекти. Риска е ти да смениш маслото за 1ви път в живота и, тогава има голяма вероятно за кратко време да свършат. Маслото трябва да не е черно или с перфектен цвят(наскоро сменено). Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  15. Тия Nexen Nblue някой има ли ги 3 години да каже как са на 3та 4та година Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
×
×
  • Create New...