Jump to content

madevil_82

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно madevil_82

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Varna

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. madevil_82

    Затягане на глава

    D16v1 е мотора , затегнахме я на 3 етапа до 75Nm , за всеки случай.Ако стане нещо майстора е познат ще я оправи.Ако има нещо ще пиша колеги , дано да няма де Чакам сега 300-350 км и да сменя маслото и филтъра.За газов инжекцион , има ли някакви пинизи , че мисля да слагам другия месец?
  2. madevil_82

    Затягане на глава

    Гарнитурата е Elring , като максимално затягане и дават 67 Nm.Трябва ли да се стяга повече от това предписание на производителя?
  3. Проблема е с липса на маслото Но днес се обади майстора , сегментите са дошли , старите са спекли , лагерите и тях ще сменим .Втулки , вложки по главата също след челосване на стенда.Просто ми стана интересно за това клапанче , някой дали го е сменял .Все пак некараме нови коли
  4. Някой знае ли този клапан на колко пробег ърябва да се сменя? И колко лесно трябва да отваря ? Има ли вероятност да засмуква през него масло и да го изгаря ?
  5. madevil_82

    Горене на масло

    Сега като погледнах , май и лагери ще сменяме , от снимката с частите които ми е пратил моя майстор на Лапай.Само искам да знам с каква химия или добавка да измием двигателя ???
  6. madevil_82

    Горене на масло

    Колко много изчетох от форума.И за маслата и за двигателите и кво ли не.След препоръчан майстор от форума , днес се свързах с него за евентуален ремонт и кво ми чуха ушите!!! След ремонта слагай 5/40 квото си решиш???????? Уточнявам ремонта ще бъде смяна на сегменти , вложки и квото има там да се сменя А тука всички твъдят макс 5/30 .Е нали след ремонта ще се уплътни двигателя ? Къв е смисъла да се слага 5/40??? Аз че неразбирам от коли е факт , ама знам че 2+2= 4.След такъв ремонт не би ли трябвало да се сложи поне 0/30 или 5/30??? Или да дам 1200 за ремонт и след 50000км пак да прееба двигателя с такива майстори??? Няма да упоменавам име , да не излезе лоша реклама , ама да му ............уж тук търсим истината а какво става дефакто??? Обясних подробно на майстора какво е положението , не вярвам да не ме е разбрал!!! Сам каза сегменти , вложки и т.н. Казах му и за поръчките от форума за масла - качествени той пак 5/40.Д16в1 е мотора.В книжката пише 0-20 ,0-30 , 5-30, 0-40 по памет, може да съм пропуснал някоя модификация.
  7. madevil_82

    Горене на масло

    Имам чуството , че само на магистрала го гори , при 110-120 км.Оборотите са ясни 3200-3500.Ще ходя при тоя Дидо до Метро , да видим какво ще каже.
  8. Дайте телефона на тоя дето е до дом на камиона.Да се свържа с него за ден и час .Благодаря предварително.
  9. Здравей колега , видях от твой пост че имаш номера на Дидо хондата до Метро.Да ми го пратиш че имам проблем , да видим той какво ще каже.Благодаря предварително :)

  10. madevil_82

    Горене на масло

    Оригинални на хонда ужким:)124 лв комплект за бутало - 10% отстъпка .Само това намират във Варна от две различни места.
  11. madevil_82

    Горене на масло

    От капачката на маслото няма проблем - пробвано е .На 3000 - 3500 майстора я гледа отзад и каза ,че леко попушва.Течове няма никъде , гледали ли сме я на канал и на подемник.Значи комплекта сегменти е 115 лв на бутало , обаче ако са заминали само масленните , а другите са ок ? Само комплект намираме , никъде поотделно.Ако някой е правил такъв ремонт, да каже дали е шлайфал глава и колко струва с напасването после на клапани и вложки и тем подобни .
  12. madevil_82

    Горене на масло

    Здравейте колеги. Имам следния проблем .Отскоро съм собственник на Сивик 7 генерация , след първоначално обслужване на ремък , ролка , водна помпа , гарнитура на клапани и всички филтри - звяра яде маслото като за световно Препоръчаха ми ,Castrol 9000 5w/40 Гаранция че е френската разфасовка 5л, на 1500км - 1-1,2 литра ,чак ми светна чека.Откъде да знам че няма датчик в картера , а са два дето следели налягането.Въпроса ми е следния , дали да пробвам да направя промивка на мотора и да сипя според ваши препоръки 0-30 или 5-30 ,или да отварям двигателя и да видим кво ме чака??? Според Километража е на 230000 колата , ама едва ли :)А колата е нов внос .Мотора е 1,6 110 коня бенз.D16v1 е модификацията.
×