Jump to content

nikinta

Фен
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About nikinta

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HR-V 1ва. 1999
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    nikinta

Recent Profile Visitors

197 profile views
  1. Съжалявам , но така се получават недоразуменията ! Когато хора , които не се познават изобщо един друг , но пък се е наложило да разговарят набързо по телефона , за да свършат някаква полезна работа ! Аз също мисля , че , на този диалог не му е тук мястото, а на лични , както ми писаха други колеги тук ! А и аз също им писах . Но при така получилата се ситуация се налага да отговоря тук ! Не съм искал да хвърля съмнения върху Фена ! Човека си беше точен и коректен в случая ! И постъпи по мъжки , за което го адмирирам ! Но той нямаше как да знае неща , които естествено при един бърз разговор по телефона нямаше как да му обясня ! От средата на миналата година го закъсах с краката ! Професионално от работата ми ! Шест месеца по лекари и болници ! С патерици ! Живея сам ! И разчитам само на себе си и колата си ! А пък от НОИ се направиха на интересни и не ми изплатиха два месеца от болничните ! И го закъсах и финансово ! Не съм от сметкаджийте , даже съм доста ларж иначе , но човек като го закъса , почва да се интересува и от цените ! А Харвито на няколко пъти ми прибуксува и подсказа , че след 270 хил. му е дошло времето и на съединителя ! Нямам никаква представа колко ще издържи в това състояние ! Затова направих проучване в интернет , попитах и тук в темата ! През това време един мой бивш колега дето напусна и се преквалифицира преди 1-2 години в авто-монтьор и знаейки положението ми , ми предложи да ми помогне и ми смени съединителя почти без пари – само почерпка за доброто старо време и нов съединител от мене ! Е , каза ми и че никога до сега не бил сменял съединител на японски автомобил , но все имало пръв път ! Затова и разпитвах тук какви са особеностите при смяна и коя марка съединител ! Колега тук ме насочи към Фена ! Декември разговаряхме набързо по телефона ! Разбрахме се да му се обадя след 6–ти за дата ! След разговора ни прочетох тук , че му викат и Ванка , значи Иван ! След Новата година се сетих че след 6–ти идва Иванов ден и не е удачно на 7 , 8–ми да му звъня за работа ! А пък и не се познаваме още и дали е удачно да честитя празник ! Затова си позволих да звънна на 5–ти ! Ако вдигне – вдигне ? Ако е зает и не вдигне , ще звъня чак понеделник 11-ти. ! На 5–ти се уточнихме за 22-ри и подробности и в колко часа и къде точно да дойда в Дупница ! Всичко точно ! После гледах каартата/сателита как да стигна до мястото , направих си план, освободих си деня . Обадих се на мой познати в Дупница ,че на 22-ри ще съм там и може да се видим ! Обадих се и на бившия ми колега , начинаещ автоспециалист и му благодарих за жеста му да ми помогне благородно , но че съм си намерил майстор и то специалист по Хондите и вече сме се спазарили ! За съжаление той пък ми се обиди , че му нямам доверие и ми каза повече за кола да не го търся ! И така на 8-ми , Фена ми се обади и отмени датата и поръчката ! Така и не ми стана ясно защо ! Като приказката " От два стола , та на земята " ! Как да не се ядоса човек ! След месец отново бях търсещ ! И даже по зле ! Бях насочен тук в темата от колеги към Фена , затова и написах , че не се е получило при него и отново помолих за съвети ! Това е !
  2. За съжаление Фена няма да може да ми помогне и извърши този ремонт ! Декември м.г. се свързах с него и се разбрахме за началото на януари и уточнихме крайната цена ! Не сме се пазарили - просто цената която той ми даде беше разумна и веднага се договорихме ! Само ме помоли да уточним точната дата след 6-ти , че там са много празници ! ОК ! След 6-ти се уточнихме ремонта да е на 22-ри януари ! Всичко чудесно ! Освободих се от работа за 22-ри , събрах пари , направих план как да пътувам до Дупница и т.н... Е...ДА ,....АМА ..НЕ ! Сега ми се обади , че нещо се било случило при него и няма да може да извърши ремонта през този месец ! А и за февруари не знаел ! Така че сега съм отново като преди месец - търсещ и питащ ! Помагайте ! Продължавам да търся майстор на Харви за смяна на съединител !
  3. Нямам му телефона , за да го попитам ! Принципно цените на нови комплекти съединители от три части за моя точно модел и аз ги имам и за тази цена мога да ги получа . Десетина марки например са около 150-200 лв. и две марки са около 500 лв ! Офертите за труд в София ми варират също около 150-180 лв. за подмяната , като гаранцийте са различни в зависимост от марката комплект съединител ! Общо около 300 - 380 лв. или 680 лв. ! ! Получи се много голяма разлика ! Затова и попитах тук колегите които са правили скоро подмяната за тяхното мнение и опит ? А и все пак това е кола на 20 години !
  4. Ей това на снимката е много удобно за локализиране на шумове и тропане !
  5. Колеги, какво стана , сменихте ли съединителя ? На мен също ми предстои такъв ремонт ! Колко горе-долу излиза този ремонт ? Колко е комплекта и кой е за предпочитане и колко за труд/ремонт ? Има ли особености при смяната и какво трябва да се знае ?
  6. Колко горе-долу излиза този ремонт ?
  7. Колега, БЛАГОДАРЯ ! Трябва ли да внимавам за нещо ? Скорост , обороти , форсиране ...... ?
  8. Утре по светло ще го снимам и кача снимката тук ! Но въпроса ми е спешен ! Мога ли да мина 130 км. без поражения с този скъсан тампон ?
  9. Сега , както е скъсан - гледам го и се чудя ! Втулката на двигателя седи по средата на големия кръг на тампона ! Явно този тампон не носи никаква тежест от двигателя ! Тогава за какво е ?
  10. Преди този ремонт / поставянето на ремъците / тампона беше здрав и нямаше вибраций ! Тои се вижда м/у гумата и пластмасовата кора - там има кръгъл отвор и тампона се вижда чудесно и аз го следя ! След ремонта тампона е скъсан и има вибраций ! Каква тогава е функцията на този тампон според теб колега, и мога ли да мина 130 км. така ?
  11. https://www.autopower.bg/тампон-на-двигател-gsp-honda-hr-v-gh-1.6-16v-514407-g7368c108-i3045112.html BB-gsp-honda-hr-v-gh-1.6-16v-514407-g7368c108-i3045112
  12. Снимката не е от моята кола ! Показвам мястото на тампона . С червената стрелка показвам къде е разкъсал гумата !
  13. Здравейте колеги по Харви и приятели ! Петък вечерта в Банкя скъсах пистов ремък на сервото на моето HR-V 1999 г. Изведнъж волана и спирачката ми се втърдиха и едвам овладях колата и успях да отбия вдясно и да спра ! Отворих капака и установих скъсан пистов ремък и още един наранен и откачен от попаднала част от скъсания под него ! Само този към алтернатора беше останал здрав ! Не посмях да прибирам колата в София - Обеля без серво по тъмно и затова на другия ден събота сутринта с пътна помощ и срещу 40 лв. я докрах пред сервиза на Мици в Обеля ! Моя доверен сервиз не работи събота и неделя , а колата ми е крайно необходима за понеделник и вторник и затова бях принуден да сменя трите ремъка в квартала при Мици ! Трите ремъка при този Мици и поставянето им при него ми излязоха 80 лева ! Платих му и си взех колата , но прибирайки я установих , че на празни обороти тресе и вибрира ! След като поразгледах внимателно видях , че преден ляв тампон за двигателя , които е пред ремъците и са го сваляли , за да ги сменят е 100% прясно нарязана гумата на тампона с нещо метално ! Втулката на двигателя с остатъци от гума по нея свободна в голямата втулка на тампона също с остатъци от гума по нея пресно накъсана ! Но,.....нищо не мога да докажа ! А понеделник и вторник съм плътно зает от тъмно до тъмно и с колата трябва да измина около 130 км. ! Да рискувам ли ? Възможно ми е да сменя тампона едва в сряда ! И коя марка тампон да предпочета : FEBEST за 50 лв. или GSP за 23лв . ?
  14. Колеги, понеже аз имах същия проблем - само един ключ и то вече доста износен , та тръгнах сам да си реша проблема ! Първо поразучих нещата ! После си поръчах няколко ключа с капачета за ампулите и отделно ампули с чипове от Китай ! Пет празни ключа с капачета 11 евро с доставката и отделно 10 ампули с чипове за 6.7 евро от един продавач и още 5 за 9 евро от друг продавач ! Всички се оказа работещи и с добро качество ! Преди време пак от Китай си поръчах HIM - оригиналния дилърски хардуер за компютърна диагностика на HONDA ! Доставиха ми го с последния HDS - отключен и работещ софтуер за него ! Излезе ми около 170 лева ! Но пък с него сега мога да си правя пълна компютърна диагностика и настройки на колата по всяко време и да си сменям и припознавам ключове , а и да помагам на приятели ! Сега един ключ с капаче и чип ми излиза около 5-6 лева и отделно за нарязване при ключар около 5 лева , та става 10-12 лева за ключ ! После си ги припознавам с HIM-а сам и за 5 мин.! Имобилайзера на нашите харвита може да припознае максимално до 6 чипа , т.е. ключа ! Има и друг начин за ползване и палене с повече ключове и то без чип , но тогава се губи смисъла на имобилайзера ! Макар и той да не е премахнат и да продължава да си работи нормално ! Всъщност , май се отклоних от това което исках да кажа ! Просто 80 -100 лева за ключ с чип ми изглежда като пладнешки обир ! Надявам се да съм Ви помогнал !
×
×
  • Create New...