Jump to content

tenev

Фен
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Neutral

About tenev

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V 2015 2.4L
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Изкарал си късмет че не си фабрично с навигация.При мен часовника се сверява само от оригиналната.Не може от волана. Когато сложиш европейската не съвпадна само един куплунг, но точно той връзва навигацията с кан шината с колата.За съжаление не мога да намеря описание на пиновете за да я вържа.Пробвах няколко варианта, но не се получи. При теб съвпаднаха ли всички куплунги. Дали си направил снимки?
  2. Оригинално американската с навигация ли беше? Когато я смени успя ли да вържеш горния дисплей с навигацията и да ти показва кое е радиото? Можеш ли да си сверяваш часовника на колата
  3. Газифицирана от около 40 000 км.Прочети в по-долните теми има доста и подробно писано за газификацията ,мултимедията,скоростни кутии и т.н.
  4. Аз преди да взема моето сега се бях огледал в такова.Но като разбрах че нов DPF филтър е 6000 лв без ДДС и рязко се отказах и проучването ми спря до тук . На следващия модел е 1200 лв. ''само''.
  5. И в двете. Разхода ,дали заради кутията или новия двигател е с около 1,5-2 литра надолу. За динамиката няма прилика изобщо.Вярно, че новата е по-мощна с 20 коня,но при старата когато и дадеш кик,между 3 и 4 мисля че беше се получава голям дупка в оборотите. И ако си понатоварен и с климатик докато се вдигнат пак си е драма. Докато с тази си е направо кеф. Тръгваш от нула и до 140 примерно само подаваш газ и поддържаш оборотите.Няма превключване на скорости, изпадане в дупки и чакане. И това го казвам от личен опит защото слязох от едната и се качих в другата @ChristoPana При избора внимавай за потропване отпред в дясно. Чуваш го на дупки, но на крика не може да се хване лесно. Май е доста характерно при тези модели.
  6. Аз преди карах трета генерация с автоматична 5 степенна.Сега новата е със CVT разликата е огромна в полза на CVT. И с двете не съм имал проблем
  7. Мисля че CVT се обслужва първия път на 40 000 км. И в Хонда по VIN номера така излиза.При нея се смяна само част от маслото.Един вид опресняване. Купих я на 39 000 и стария собственик каза че го е сменял вече. Аз го смених за всеки случай защото не знаех дали казва истината.Но в Хонда като видяха колко бистро излиза потвърдиха,че наистина е сменяно.
  8. Отивай в Хонда и не се занимавай с глупости. При мен се сменя не цялото а някъде около 3,5 литра по спомен. Труд и смяна бяха май около 130 лв. Но поне си сигурен,че маслото е каквото трябва и няма да имаш проблеми. За дифа не съм го правил още, но колата стана на 70 000 км и трябва да проверя. Успех
  9. Ако обясниш и връзката на темата която си пуснал с критиките си към полската газова уредба ще е добре.Там става въпрос по-скоро за некадърни газаджии и за съвсем друг двигател. Ако искаш да помогнеш на колегата по-скоро дай фирма, която е слагала газова на такъв двигател и има колеги тук които да са доволни. Иначе могат да се намерят хиляди теми за недоволни хора от газаджии.
  10. Много обичам някой да говори просто така. Без да е проверил или да се е сблъсквал с проблема. Ако мислиш, че съм закарал кола за която съм дал над 30 000 лв в първата фирма която слага газови много се лъжеш. Говорих с повечето големи фирми които слагат газови .Включително и с хора които пишат тук,слагат газови и хората в този форум ги уважават . Казаха ми, че големите марки още нямат карти за този мотор (каквото и да означава това). Предимството на полската било ,че имала много повече настройки.Пресъздавам нещата в краткия вариант .Не съм спец в газовите и може да не съм точен в подробностите. А в Про газ ми бяха слагали газовата на предното CR-V 2008 ,бях доволен и за това когато ми казаха че могат да я направят се навих. Нещата не опират винаги само до печалба.
  11. Аз също съм с такава от Про газ. За година и 2 месеца 40 000 км и съм доволен. Сега мисля че са на ново място.Виж им в сайта. При положение ,че няма друга която да може да се сложи на този мотор (поне преди 1 година нямаше) цената е добра. При мен си работи супер. А и какво като е полска.Полякините са много красиви
  12. Мисля че не може.Доста се порових за моята канадка,но нищо.Преди това имах американско CRV и беше същото.На всякъде пишат че не става. Сложих си европейска навигация и готово. С малки забележки всичко си е ОК
  13. За буксите съм писал подробно в някоя от темите тук.Накратко,буксите съвпадат без една.Всичко работи.Навигация, радио,показания на борд компютър.Не работи микрофона на блутута и не се показва кое е радиото на малкия горен дисплей.Най-кофти е и че не може да се свери часовника на горния дисплей.При мен се сверява само от оригиналната навигация.Микрофон външен не е проблем да се включи, но още не мога да се преборя с показанията на горния дисплей. Аз смених моята навигация с европейска.Оригиналната нямаше плейване на клипове. Дали да плейва клипове в движение се управлява от ръчната.Ако е натисната,дори и на скорост да е колата няма проблем да плейва.Когато е натисната сигнала е 0 волта.Когато е пусната е 1 волт.Управлението става от едни кабел който е на 20 пиновия конектор на навигацията. Води се пин 11 и в повечето случаи е син. Режете синьото кабелче и тази част която е от към навигацията го връзвате като маса на корпуса на навигацията.Идеята е да симулира 0 волта.Изолирате другата част да не дава на късо и гледате клипове в движение. Ако остане време ще сложа снимка как съм го направил.
  14. Вече мога гледам клипчета в движение без да се хаква навигацията. Елементарно се оказа. Сега остава другата част от задачката
  15. Първо честито на колегата за придобивката и много безаварийни километри.Виж това дали ще ти свърши работа.Разгледай из папките има доста други интересни неща: https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Adu8uTMC4HL1PhWMGm2Fn3i2bVZwTYPc Колега Bla,къде направи шумоизолацията ,че се замислям и аз.По-добре е от III та генерация, но има какво да се желае. Относно разхода,моята е 2.4 и извънградско при 140 км на круиз по Тракия ми дава около 10/100 с трима човека и багаж. 8/100 ми дава ако ходя примерно до Русе и се влача след тировете. Градско ми дава зимата около 13/100. Относно динамиката и 2.4 не е самолет но е доста по-добре от 2.0.А разхода като гледам няма голяма разлика.Изключвам тези които постигат 7-8/100 при 140 км/ч.
×
×
  • Create New...