Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.11.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Емблемата на Леджендите е "стъклена". Какво ли има зад нея? Лостчета зад волана с + и - също има. Работата на SH-AWD (разпределящия вектор на тягата) дори на сух асфалт се усеща и е помощник да не и бяга предницата от завоя (при тая тежка кола).
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Това е точно така за двигатели проектирани след 2000г, на Харвито двигателя е д-серия доста преди това проектиран. Damyanu с добавка на маслото най вероятно е да останеш без двигател, не прави тази грешка.
  4. 1 точка
    Иридиевите на NGK ги сменях, 102 лева за 4бр. с отстъпката, вероятно бубина са сменяли, от нея колата работи много неравномерно.
  5. 1 точка
    Ако са му показали само едната свещ, но са сменили 4те, цената е разбираема. То свещ само една кой сменя?
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Ходих с един познат преди 1-2 седмици. 1. Колата е внос от Италия и е на много километри и си личи по салона(проверихме я в https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione и излезе, че е била на 305 хиляди миналата година). 2. Огледалата за задно виждане са изгорели(кафеви в периферията). 3. Свети лампата за VSA-то. 4. Малкия дисплей премигва. Ако проблема е същия като на акорд се решава лесно. Човека от автокъщата е отзивчив и ще се съгласи за оглед в сервиз ако се наложи.
  8. 1 точка
    Кой е този римлянин Навигаций,не съм го чувал.
  9. 1 точка
    Ако става въпрос за тампони No.6 от тази статия, не се хващат. https://www.drive2.ru/l/1577740/ Имах подобен проблем от неправилно сложени такива (остро с остро). В движение си тропа, при огледи е ОК. При тест няма толкоз сила за да тропат. Аз лично се съмнявам да са те. Трябва да са пред разпадане или на камък за да тропат.
  10. 1 точка
    Добро показно, за всички онези, които възприемат автомобила като нещо хомогенно и монолитно, в което сядат като на фотьойла в хола - само че се движат с него. Тук се сбират стотици компоненти (всеки с камара детайли) и всеки трябва да функционира безотказно с години, но винаги е възможен пропуск, а тея дето си "распасват коня" по шосетата, не си дават сметка за това, и живеят с мисълта че всичко е "ток и жица" - докато сами не си "дръпнат шалтера".
  11. 1 точка
    В Шумен Гефи е читав и мапва добре.Разбира си от работата и колата няма да ти пуши.Според мен,ако караш предимно градско го махай и си решавай проблема.По-добре няма да става,все по-зле ще става.Успех!
  12. 1 точка
    Единствено тук искам да добавя, че по-голямата част от бонуса реално го получаваш през първите 3 години (20%) и в моите очи поне, далеч не само шофьори със скъпи коли имат безобразно поведение на пътя.
  13. 1 точка
    Защо се занимавате със глупости аз не разбирам ...или имате излишни пари .....пак казвам всичко е до състояние автомобил... и колата е като жената не знаеш какво ще си вземеш ...ще ме накарате да си снимам моя аспух грам масло няма,а е кола на 18 години карала е баба на 90 години за всяко нещо си има обяснение ...вие какво очаквате да карате коли по на 20 години и да са като нови,еми няма да стане ...всичко е във вашите ръце решавате какво искате и го правите ...ако гори масло значи ресурса си е заминал на мотора..и какво следва ремонт и си кефите това е ....успех!
  14. 1 точка
    Само да вметна, че правилното масло за този двигател, с DPF, трябва да отговаря на ACEA C2. Може и 5W30, може и 0W30. Друг е въпросът за избор на производител. Преди всичко, най-важното е маслото да не е менте!
  15. 1 точка
    На Евроспорт. Напрежение имаше още от първото състезание и игра голяма с тактиката.
  16. 1 точка
    От цялата д-серия този двигател е единственият маслопиец и може би 5w40 А3В4 е най подходящото като вискозитет масло.
  17. 0 точки
    Някой има ли опит с експлоатация на газ на такъв двигател?Според специалистите вариантът е един - ГИ на течна фаза и впръскване на малко бензин при високите обороти, като така не прегарят клапани и няма проблем с леглата, а реглажа е задължителен на не повече от 30х.км.
  18. 0 точки
    Здравейте,ще се радвам да получа съвети на какво да обърна внимание при избор на дизелова FR-V..
  19. 0 точки
    Cap_Slow не го приемай като заяждане (имах намерение да пусна подобна тема) но не съм съгласен с : Първо-синчето което взема книжка за три години не трябва да управлява кола с мощност над 90кс за три години. Второ-вече написах по горе, че ГО не трябва да е свързана с никакви актове и фишове, те нямат нищо общо със застраховката. Там си има книжка с контролни точки. За третото съм напълно съгласен. При интерес мога да опиша и как трябва да работят камерите за наблюдение и как би се променила културата на движение във всички нас. Нямам намерение да се кандидатирам за шеф на СБА, тук съм си добре😀
  20. 0 точки
    Еротично е,когато жената бавно събуе бикините си и ги хвърли към стената!Перверзно е,когато залепнат.....
  21. 0 точки
    Колега, как изглеждаше въпросната част която смениха? Това: https://www.avtochastionline24.bg/magneti-marelli/7483886 или това: https://www.autopower.bg/запалителна-свещ-ngk-91039-is21913330.html Първото(бобината) може да струва тия пари, но второто ( свещта) не. Ако са те одрусали тия пари за свещи само...попаднал си на крайно измамен сервиз...
  22. 0 точки
    Този е бил император, но му дали грешна карта и се загубил...още го търсят... По темата: колега вземай щом можеш с най-добрите параметри. Аз бих взел първата.
  23. 0 точки
    Здравейте, тъй като темата я отворих аз, нищо че след това прерасна в друга дискусия искам да дам ъпдейт какъв беше моя проблем. Става на въпрос за дефектирала горивна свещ мисля се наричаше. Една продълговата част, която влиза към всеки цилиндър. Буквално смяната е за 5мин. Развива се капака на двигателя и изважда се частта и се пъха новата. Не знам дали се води консуматив, но поне смяната е като на такъв. Взеха ми 135лв за частта и 20лв за работа, като това включваше и компютърната диагностика. След това двигателя работеше дори като че ли по-добре от преди. Това е от мен, дано помогне на някой ако получи подобен проблем.
  24. 0 точки
    Така я купих😞.Изгледах едно клипче как се обучава компютъра с даване на контакт и натискане на копчето за отключване в отворено и затворено положение на вратата. Засега се оправи .Благодаря
  25. 0 точки
    Можеш разбира се. Проблема ти е в някоя от бравите(актуатора, който отключва/заключва) и по-точно некадърника, който ти я е сменил.
  26. 0 точки
    Не трябва да е така. И така . Въпросът е : Така я купих . Не беше така . Получи се след..... и тнт......
  27. 0 точки
    Hякакъв тип бил екстрасенс, обаче му дошли нови клиенти, които естествено били мнителни и искали доказателство. Пича ги завел до прозореца и рекъл: - Виждате ли човека отсреща в блока, на 6-тия етаж, който пуши цигара по долни гащи? - Да, виждаме го. - Сега ще го накарам да си изхвърли телевизора. Съсредоточил се той,и започнал да го гледа втренчено. Човекът от балкона на секундата изгасил фаса, влязъл вътре и след секунда се появил с една микровълнова фурна, която метнал през балкона. Екстрасенсът се напрегнал повече. Жертвата пак влиза, изнася аудиосистема с две тонколони и я мята. Нашият вече съвсем концентрирано забелил очи, дори отворил прозореца за по-пряк контакт. Човечецът отново се втурнал и с много зор изкарал огромен хладилник, който последвал другите електроуреди на плочките пред блока. Екстрасенсът вече зомбиран, целия почервенял от злобно напрежение, дал всичко от себе си, при което онзи отсреща разперил ръце и се провикнал: - Нямам телевизор бе! Нямам!
  28. 0 точки
    https://www.ato24.de/de/liqui-moly-longtime-high-tech-5w-30.html Liqui Moly Longtime High Tech 5W-30 3 туби по 5 литра : 33,00 * 3 * 1,9675 = 194,78 лв. Утре ще преведа 195 лева по сметката Ви. Начин на получавате - по Еконт.
  29. 0 точки
  30. 0 точки
    Не знам аз се качих от европейския Акорд на американското купе и много се накланя. Но тези койловъри се предлагат само в САЩ, и ако цената е примерно 800$ за 4-те, доставката е 600, абсурд!
  31. 0 точки
  32. 0 точки
    Здравейте, раздвоен съм от тези две навигаций: 1. https://www.aliexpress.com/item/4000012625697.html?spm=a2g0o.cart.0.0.6d0f3c00GT1Rwq&mp=1 2. https://www.olx.bg/ad/super-oferta-honda-crv-android-9-CID360-ID7VFta.html Като и от двата линка говорим за най-скъпия им вариант. Може ли да Ви помоля за съвет коя да избера?
  33. 0 точки
    Момче от провинцията пристигнало в София, отишло в едно заведение и седнало на бара. На края на вечерта казало на барманката: - Извиневай, мое ли да ти дам 100 уева и да спим с тебе тая вечер? Никой нема 'а разбере, яз и без това съм от провинцията? Барманката се замислила и си казала: - "Защо пък не - стабиуен е и освен това ше ми даде 100 лева. А па и я сам си от провинцията - никой нема да разбере." И се съгласила. На другия ден ситуацията се повторила и така 5 дни подред. На последната вечер тя го попитала: - А бе, така и не разбрах, ти от дека си? - От Пернишко. - А! Ами той и баща ми е от Пернишко. От кое село по-точно? - Епа, от Дивотино. - Ама той и баща ми е от Дивотино, ти със сигурност го познаваш! - зарадвала се барманката. - Епа, ка нема'а го познавам - нали он ми даде 500 уева да ти ги донесем.
  34. 0 точки
    Относно проблема на Цецо: Нямам идея, какво е. По-скоро вероятностите са много. Обаче, повечето от тия предположения, които направихте се "хващат" при четирите гуми във въздуха. Може и 2х2, предни/задни. Тогава няма напрежение в елементите - амортисьори, биалетки, някои тампони и накрайници ... Със клатене, бутане и удряне, когато колата си е на гумите може и да стане, ама по-вероятно не. Общо казано - някои проблеми по окачването се улавят при колата на земята, други при кола във въздуха. Така че ... дерзайте. edit: Ако процедурата по извършване на ГТП в България се направи, като тази за извършване на МОТ в Англия, на 100% ще се установи причината за всяко едно тропане. Ще изскочат и тропания, за които изобщо не сте подозирали.
  35. 0 точки
    От това, което разбрах аз тавана за лошите шофьори ще е 400% увеличение на ГО. Бонуса за добрите шофьори ще е 25% в единия вариант 15 класа или 23% при другия вариант 20 класа. Може и да е разменено не съм убеден в кой точно беше 23 и 25%. За достигането на пълния бонус и в двата вариант ще отнеме 6-7 години. Пак това не ми е ясно дали е със сигурност. За определени нарушения има и определен процент наказание. За превишена скорост, за рисково изпреварване, за неправилно изпреварване и т.н. . За превишена скорост беше от 25% май май. Като идея е добре, но мнението ми е, че с нашата "полицейска" система ще се завъртят нещата това да стане поредната схема. В допълнение желанието за голямо наказание, което да предизвика "страх" в джигитите ще даде основание на катаджиите да взимат повече пари. А както всички знаем за хората със скъпи коли това не ги интересува и винаги ще има врътка, но катастрофи с такива коли няма да свършат. От другата страна бонуса за това, че караш като човек, а не маймуна е толкова демотивиращ, че реално на средно статистически човек ще му е все тая. След 6-7 години тая отстъпка от ако ще да са 30% ще е все тая и това, ако до тогава не се случи някаква простотия, с която всичко да се рестартира. Забелязал съм, че там където поощрението е по-голямо от наказанието ефекта на определен закон, директива или каквото ще да е има много по-голям ефект от колкото силните рестрикции, наказания, глоби и т.н.
  36. 0 точки
  37. 0 точки
    Здравейте, колеги! Точно преди две седмици и аз минах през тази икона за регенерация на DPF. И решението беше сервиз. Софтуерно се извършва регенерацията. Взеха ми около 90 лева.
  38. 0 точки
    Купих втора ръка и тази събота където мина майстора го монтира и се оправи проблема. Новите са пълни боклуци и то самия каучук според мен е калпав. На новия се сещам на една седмица и беше се деформирал от едната страна.
  39. 0 точки
    Здравейте, Имам подобен проблем, но на Сивик 8-ма генерация. Пиша тук, защото не намерих отговор там. След около един час шофиране (или по-малко, ако съм пуснал парното), модула на радиото загравя много и се чува силно пукане, музиката прекъсва и не може да се пусне пак. След като загася колата, отново мога да използвам радиото докато не се затопли. Благодаря предварително.
  40. 0 точки
    Ако го махне може да ползва широка гама масла. Без DPF, най-добре ACEA A5. Но аз не съм привърженик на такава процедура!
  41. 0 точки
  42. 0 точки
    Има една добавка на мермерски с която колега с харви е дал отзив че е спряла да гори масло. Ще го пробвам и ще пиша. Изпратено от моят ASUS_Z01HDA с помощта на Tapatalk
  43. 0 точки
    Благодаря на всички. Ще използвам момента и ще си сменя и маслото. След няколко дни като приключи всичко ще пиша какво е станало.
  44. 0 точки
    На колко километра е колата, тези филтри трудно изкарват повече от 200к, при основно градско и на 100к могат да се запушат, като се има предвид и горивото, с което се кара и маслото, което се сипва. Чисто финансово е най-добре направо да се маха, тъй като не е ясно колко е задръстен и дали почистването няма да е просто отлагане на неизбежното, но ако смяташ да караш колата продължително и филтъра е в състояние, което позволява добро почистване, то това би било разумен избор, тъй като не е ясно как ще се развият директивите относно дизелите в следващите години, възможно е да се стигне до мерки от много по-високи данъци, до спиране от движение на коли без дпф. Ако решиш да го махаш трябва много внимателно да си подбереш майстора, колеги казваха, че в Шумен имало майстор, който си вършел много добре работата, нека за Пловдив и окръга да кажат дали има някой добър майстор.
  45. 0 точки
    Изглежда добре, особено външно, а и интериорът вероятно е така, но там трудно може да се прецени по снимки. Поне е чисто и свежо. Захабеното по волана не е плашещо - реставрира се с боя за кожени якета. Жабките на почти всички Акорд 7 са така - леко изкривени. В багажника е малко надрано, но и това се оправя (ако дразни) - все пак е товарен отсек. Щората му вероятно е прибрана под кората - там (при необходимост) има специално място за нея. За диагностика може да питаш Бранко. Това е темата му, с Хондите е на ти и в Русе - Той е Човекът. Вероятно познава и тази кола. Телефонът му е в първият пост на темата (червените цифри).
  46. 0 точки
    ПОСЛЕДЕН ВАРИАНТ: Първият ден от болничния да е за сметка на доктора...😎
  47. 0 точки
    Кабелите, които излизат от бутоните при скоростния лост отиват директно в кабелите на седалките. Казваш, че имаш останалите неща - релета, бушони, бутони. Остава само директното свързване на кабелите - седалки с бутони. За електромоторите обаче трябва директен от акумулатора, само един кабел +12 ти трябва. И един към маса де. Не знам колко са мощни, може би ако избереш кабел 2.5 кв. мм е добре. Трябва и с 1.5 кв. мм да стане, там нямаш натоварване за дълъг период. Имаш за по 2-3 секунди, някога. И 1.5 кв. мм да е - за 3 секунди ще понесе 10-15 ампера без проблем.
  48. 0 точки
    Темата е малко стара ,но аз искам да изкажа моята голяма благодарност към Чавдар и Елена.Маслата от https://www.moto25.bg/ са с гарантирано качество.
  49. 0 точки
    Освен да я закараш на еладжия какво друго.
  50. 0 точки
    Здравейте, някой правил ли е така интервенция? Седалката ми - шофьорската, е омачкана вече в областта на съединяването на облегалката и седалката и не ме държи стабилно. А и съм забелязал, че няма никакви настройки на комфорта- поради тази причина се замислям за присадка от друга Хонда ( различна от HR-V) или направо от друга марка автомобил. Ще се радвам да споделите опита си - сложно ли е самото присаждане, има ли достатъчно място и коя седалка би могла да влезе?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...