Jump to content

niksi

Фен
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно niksi

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V III 2007 N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

277 профилни разглеждания
  1. Колега това че Вие сте се занимавали с глупости не означава автоматично, че сте избрали подходящ начин, за почистване на филтъра. Без лоши чувства към мнението Ви. Преди да го отстраните този филтър пробвайте да го почистите във Варна. Моя също вече го няма но беше спукан. И бих споделил, че не върви повече колата, нито пък разхода и е паднал. Разбира се че като влезеше в аваеиен режим и трябва регенерация, половин час бръмчи на място, но като изключим това разхода и е абсолютно съпоставим. Друг е въпроса, че след отстраняване на филтъра, може да и вдигнете мощността софтуерно. Аз не го направих, и колата си върви както с филтъра. Ако ще си даваме съвети да сме обективни. Пак повтарям без лоши чувства. Но много колеги се притесняват от този филтър, а решението е просто.
  2. Наистина това и очаквах да прочета. Според мен няма да е реклама да се сподели адрес тук във форума. Като апелирам към колегите да се възползват от услугите на сервиза. За съжаление при мен беше спукан елемента и се наложи премахването му, но доста четене и лутане беше докато разбера за какво иде реч. Повечето "МАЙСТОРИ" като ме видеха с този проблем, грабваха шлайфа и хайде да го махаме. Определено и това е решение, но не на всякъде може да се довериш. При мен също няма и помен от проблемите съпътстващи запушен ДПФ. В много голям процент от случаите, може да се оправи проблема (както се е получило при теб). Нека всеки си прецени, но нищо по-хубаво от това колата да е в заводския си вариант.
  3. Емич интересно ми е как са нещата, вече 8 месеца след процедурата, мигала ли е лампата, светвала ли е с влизане в авариен режим и нивото на маслото как е?Регенерациите по рядко ли ги прави от преди почистването?Разбира се въпроса е и към други колеги които са минали по същата пътека.
  4. А колата в авариен режим ли е или само си свети лампата?Но както и да е, трябва да го дооправят. Има теми за ДПФ-а в раздела, потърси ги. Първо направи рекламация при майсторите дето са ти го премахнали (софтуерно), ако пак не стане в София има места, където предполагам, че ще го оправят.
  5. Ами можеше да пробваш да включиш на задна, без да обръщаш колата, но Емича ти е писал да оправиш ръчната, което разбира се е решението на проблема. А съединитела как е къде отделя, тръгнал ли е да си ходи. А предната кола колко беше тежка?Така че оправи си ръчната и си я използвай по предназначение.
  6. И аз споделям мнението на Митко Йотов. В ръководството също пише, че ако след иконата с лейката има удивителен знак, придружен със звукова сигнализация, тогава търябва да се пеовери системата включително и датчика. Но доколкото разбрах е светнала само лампичката без ,, !”. Та долейте масалце по описания начин и то ще си покаже. За веригата, тя като е за смяна си се чува как трака, за 800км. чак пък толкова да се разтрака. Освен ако при покупката не сте и обърнали внимание, но това е от основните неща за гледане и слушане.
  7. Здравей, жълтата лампа е за нивото на маслото. Най вероятно не е сипано колкото трябва. Маслото се мери на загрят двигател, гаси се и след три минути се вдига щеката, трябва да е на горна белязка. Така го пише в ръководството. Когато е малко нивото и нямаш масло от същото под ръка, трябва да се избягва рязкото ускорение. Няма страшно просто провери и си долей масло и се наслаждавай на автомобила.
  8. Така е всичко е много лесно докато го прави, майстор. Свалял съм задната броня, там след развиването на всички болтове и видии, се дърпа първо настрани да се разкопчее от подкалниците и после си пада назад. Като се започне то си показва. Ако ремонта ще е събота, неделя свиркай може да помогна да довършим и останалите щипки. :)
  9. Да моята е 2007 от Италия, беше спукан за съжаление. Вече го няма. Виждал съм фейса на 2-ра генерация с ДПФ. Но в България и третата в началото е без филтъра, както ми каза човек от Бултрако “не е случайно” имайки в предвид горивата. Аз няма да спамя темата на колегата повече. И без това не знам как да си реши проблема с вентилаторите.
  10. Ето тук има видео,
  11. Има, има особено ако не е закупено от България.
  12. Моите не съм ги чувал да вият, с каквато и скорост да се движа. Може и да си пускам по силно музиката, незанам. Но разбира се не съм ги махал, че да проверя има ли разлика, но определено не е дразнещо. Единствено проблем имах с това че се бяха разхлабили и като се разминавах с нещо по гошямо, като автобус се чуваше странно похлопване. Стегнах ги и никакви грижи нямам вече с тях.
  13. Здравей, предполагам питаш за металната част от ключ. Просто е счупена горната част от ключа. Ще може да отключва, но не и да пали с него защото липсва чипа. При мен колата бе с два ключа с дистанционно, както твоя и един без дистанционно (предполагам че се води сврвизен).
  14. Колеги, отдалечихте се доста от въпроса в темата. А отговора му е “много е”. Има колеги които успяват да шофират по-икономично, други не успяваме. На мой предишен автомобил, шофьор на ТИР направи среден разход с литър под това което постигах аз, а времето на пътя беше едно и също.(маршрута разбира се беше еднакъв)
  15. Аз съм го махал при тях и проблеми нямам, но на тяхното предложение за ремап, отказах поради лични убеждения. Абсолютно всичко си работи по колата, предполагам че слагат софтуера за България и изобщо не търси ДПФ. За мен момчетата са коректни.
×