Jump to content

niksi

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно niksi

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V III 2007 N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

244 профилни разглеждания
  1. niksi

    DPF светна и не изгасва

    Наистина това и очаквах да прочета. Според мен няма да е реклама да се сподели адрес тук във форума. Като апелирам към колегите да се възползват от услугите на сервиза. За съжаление при мен беше спукан елемента и се наложи премахването му, но доста четене и лутане беше докато разбера за какво иде реч. Повечето "МАЙСТОРИ" като ме видеха с този проблем, грабваха шлайфа и хайде да го махаме. Определено и това е решение, но не на всякъде може да се довериш. При мен също няма и помен от проблемите съпътстващи запушен ДПФ. В много голям процент от случаите, може да се оправи проблема (както се е получило при теб). Нека всеки си прецени, но нищо по-хубаво от това колата да е в заводския си вариант.
  2. niksi

    DPF светна и не изгасва

    Емич интересно ми е как са нещата, вече 8 месеца след процедурата, мигала ли е лампата, светвала ли е с влизане в авариен режим и нивото на маслото как е?Регенерациите по рядко ли ги прави от преди почистването?Разбира се въпроса е и към други колеги които са минали по същата пътека.
  3. А колата в авариен режим ли е или само си свети лампата?Но както и да е, трябва да го дооправят. Има теми за ДПФ-а в раздела, потърси ги. Първо направи рекламация при майсторите дето са ти го премахнали (софтуерно), ако пак не стане в София има места, където предполагам, че ще го оправят.
  4. Ами можеше да пробваш да включиш на задна, без да обръщаш колата, но Емича ти е писал да оправиш ръчната, което разбира се е решението на проблема. А съединитела как е къде отделя, тръгнал ли е да си ходи. А предната кола колко беше тежка?Така че оправи си ръчната и си я използвай по предназначение.
  5. И аз споделям мнението на Митко Йотов. В ръководството също пише, че ако след иконата с лейката има удивителен знак, придружен със звукова сигнализация, тогава търябва да се пеовери системата включително и датчика. Но доколкото разбрах е светнала само лампичката без ,, !”. Та долейте масалце по описания начин и то ще си покаже. За веригата, тя като е за смяна си се чува как трака, за 800км. чак пък толкова да се разтрака. Освен ако при покупката не сте и обърнали внимание, но това е от основните неща за гледане и слушане.
  6. Здравей, жълтата лампа е за нивото на маслото. Най вероятно не е сипано колкото трябва. Маслото се мери на загрят двигател, гаси се и след три минути се вдига щеката, трябва да е на горна белязка. Така го пише в ръководството. Когато е малко нивото и нямаш масло от същото под ръка, трябва да се избягва рязкото ускорение. Няма страшно просто провери и си долей масло и се наслаждавай на автомобила.
  7. Така е всичко е много лесно докато го прави, майстор. Свалял съм задната броня, там след развиването на всички болтове и видии, се дърпа първо настрани да се разкопчее от подкалниците и после си пада назад. Като се започне то си показва. Ако ремонта ще е събота, неделя свиркай може да помогна да довършим и останалите щипки. :)
  8. Да моята е 2007 от Италия, беше спукан за съжаление. Вече го няма. Виждал съм фейса на 2-ра генерация с ДПФ. Но в България и третата в началото е без филтъра, както ми каза човек от Бултрако “не е случайно” имайки в предвид горивата. Аз няма да спамя темата на колегата повече. И без това не знам как да си реши проблема с вентилаторите.
  9. Ето тук има видео,
  10. Има, има особено ако не е закупено от България.
  11. niksi

    Напречни греди за CR-V 3

    Моите не съм ги чувал да вият, с каквато и скорост да се движа. Може и да си пускам по силно музиката, незанам. Но разбира се не съм ги махал, че да проверя има ли разлика, но определено не е дразнещо. Единствено проблем имах с това че се бяха разхлабили и като се разминавах с нещо по гошямо, като автобус се чуваше странно похлопване. Стегнах ги и никакви грижи нямам вече с тях.
  12. niksi

    Някой има ли такъв ключ?!

    Здравей, предполагам питаш за металната част от ключ. Просто е счупена горната част от ключа. Ще може да отключва, но не и да пали с него защото липсва чипа. При мен колата бе с два ключа с дистанционно, както твоя и един без дистанционно (предполагам че се води сврвизен).
  13. Колеги, отдалечихте се доста от въпроса в темата. А отговора му е “много е”. Има колеги които успяват да шофират по-икономично, други не успяваме. На мой предишен автомобил, шофьор на ТИР направи среден разход с литър под това което постигах аз, а времето на пътя беше едно и също.(маршрута разбира се беше еднакъв)
  14. Аз съм го махал при тях и проблеми нямам, но на тяхното предложение за ремап, отказах поради лични убеждения. Абсолютно всичко си работи по колата, предполагам че слагат софтуера за България и изобщо не търси ДПФ. За мен момчетата са коректни.
  15. Проверете с VIN на този адрес http://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html Обаждате се на примчик, поръчват ги и се чака около месец и половина, два. След това си запазвате час в Бултрако и за около час и половина ги подменят, и това е.
×