Jump to content

niksi

Фен
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно niksi

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V III 2007 N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

397 профилни разглеждания
  1. niksi

    Cruise Control - не работи

    Освен нещата които е посочил колегата, по-горе ако сте с дизел и е премахнат софтуерно DPF /зависи как и къде/ - може да не Ви работи "круиза".
  2. niksi

    Нов в клуба на CRV

    Шлауха е един, за всеки датчик си има кабел. (то иначе ако се доближиш до нещо ще светват всички заедно) Като централните са обединени в една индикация. На снимката не виждам много добре, но има едни метални скоби (служещи за закрепване на датчиците към бронята) които като че ли липсват.
  3. Не знам кой е по-оригинален, но от Кокса (линка на dindin) пристига това. Като за маховика си пише че е на Люк (Скайуокър ) и имаш опция да си поръчаш оригинален маховик за + 175 паунда. Та както писа и Емича оригинално всичко излиза с Luk. За цената с доставка DHL за 5-6 дни точно 1280 лв. (при курс купува 2,18) - аз не си поръчах оригиналния маховик, а си взех не оригиналния на Luk (в жълта кутия).
  4. niksi

    Нов в клуба на CRV

    И според мен е хубаво първо да се свали бронята (не е трудно), но при мен всички кабели си бяха на ред, да не кажа че буксата от вътре изглеждаше като нова, снимах си сензора, поръчах си от али-то два за по 25 лв. и си ги смених. Иначе имаше тема при братушките как се отремонтира оригиналния сензор. А проверката кой от двата или и двата става с изключване на сензорите един по един. Задните сензори се включват (работят) само при включена задна скорост и на контакт.
  5. Абе хората са измислили бутон AUTO. Аз си го натискам смело и после не пипам нищо - само храня кучето. То си знае какво и къде да пуска, ако предното стъкло е запотено си натискаш бутона за предното стъкло и то включва на макс и пренасочва всичко към стъклото. Слагаш си някаква температура, то си я достига и си я поддържа без значение зиме лято. Но хората са дали избор, ако те влече като Митко Йотов си натискай бутончета, пък може и да е по-добре (без лоши чувства към колегата). Избора си е личен!!! Към въпроса все пак, когато е на AUTO при нужда се включва климата.
  6. Точно така е, в началото за БГ са без филтъра. При подаване на контакт светва ли иконата за ДПФ? Пожелавам много безаварийни километри.
  7. niksi

    Чип тунинг N22

    Ами намерих го ! Благодаря за съдействието! Но .... Ще оставя всеки да си прецени сам относно коректността на фирмата. П.П.: не работя в сферата, просто обичам нещата да се изказват до край. За протокола един недоволен и един засега доволен.
  8. niksi

    Чип тунинг N22

    Здравей, колега! Би ли споделил, какви симптоми е имала колата след тяхната намеса? Да знам какво евентуално да очаквам! Защото по предното лято и аз им бях клиент, след премахването първите 300-400 километра нямаше проблем, след което лампата започна да мига (до тогава въобще не е мигала направо светваше и влизаше в авариен режим), след още 200-250 км. светна за постоянно, но колата не влезе в авариен режим. Обадих им се, те казаха че са взели софтуер от Англия. Ремапнаха я и от тогава никакви грижи. Като дам на контакт лампата за ДПФ въобще не свети, круиза си работи, колата си върви нормално от разхода също съм доволен. За протокола първите коли в България също фабрично нямат ДПФ, та софтуер такъв без да търси ДПФ има оригинален, но тези пичове какъв слагат ??? Да отбележа, че аз поради лични убеждения не искам да и качват мощността. Така, че аз съм доволен засега от тяхната работа по колата!
  9. Здравейте, колеги! Тази акция за “айрбеците” върви от година и половина. Ето Ви сайт в който с номер на рама може да си проверите сами дали сте в акция. https://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html Дали ще си заявите смяната във Варна или Пловдив (даже и в чужбина може) няма никакво значение. Акцията обаче не е че свети чека, а при задействане на системата се разхвърчават малки детайли с което се е стигало до летален край. Разбира се след смяната се пипа нещо и софтуерно.
  10. Здравейте, да повдигна темата и аз. При мен проблема също е в предните прахоуловители, смених ги преди година и половина и след скромните 20000 км., вече са на рингчета. Въпроса е дали само сме чували че оригиналните се късат бързо или наистина е така. Защото в противен случай със слагането на зимни гуми, ще трябва и подмяна на тези прахоуловители.
  11. Здравей, Защо просто не си инсталираш Waze и ще имаш всички пътища, временни ограничения (затворени пътища), трафик и не на последно място полицейски камери, автомобили в реално време. Е трябва само да споделиш интернат от телефона, ако навигацията няма. Другия вариант без споделяне на нет, е да се влезе през google maps и де се изтегли off line карта - има описание в гугъл как се тегли. Дай малко повече инфо и снимки на навигацията, а след известно време и впечатления.
  12. По принцип и аз нямам оплаквания, просто ги видях и се зачудих за ъпгрейд.
  13. Ако може и аз да попитам в темата на колегата. Въпросът е, може ли да заменим крушките за дългите светлини с такъв тип: https://www.avto.bim.bg/Diodna-krushka-HB3-9005-s-COB-LED-Xenon-White-diodi_pr54853.html Особено като се има в предвид че ползваме и DRL модул?
  14. Колега това че Вие сте се занимавали с глупости не означава автоматично, че сте избрали подходящ начин, за почистване на филтъра. Без лоши чувства към мнението Ви. Преди да го отстраните този филтър пробвайте да го почистите във Варна. Моя също вече го няма но беше спукан. И бих споделил, че не върви повече колата, нито пък разхода и е паднал. Разбира се че като влезеше в аваеиен режим и трябва регенерация, половин час бръмчи на място, но като изключим това разхода и е абсолютно съпоставим. Друг е въпроса, че след отстраняване на филтъра, може да и вдигнете мощността софтуерно. Аз не го направих, и колата си върви както с филтъра. Ако ще си даваме съвети да сме обективни. Пак повтарям без лоши чувства. Но много колеги се притесняват от този филтър, а решението е просто.
  15. Наистина това и очаквах да прочета. Според мен няма да е реклама да се сподели адрес тук във форума. Като апелирам към колегите да се възползват от услугите на сервиза. За съжаление при мен беше спукан елемента и се наложи премахването му, но доста четене и лутане беше докато разбера за какво иде реч. Повечето "МАЙСТОРИ" като ме видеха с този проблем, грабваха шлайфа и хайде да го махаме. Определено и това е решение, но не на всякъде може да се довериш. При мен също няма и помен от проблемите съпътстващи запушен ДПФ. В много голям процент от случаите, може да се оправи проблема (както се е получило при теб). Нека всеки си прецени, но нищо по-хубаво от това колата да е в заводския си вариант.
×