Jump to content

niksi

Фен
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Neutral

About niksi

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V III 2007 N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

535 profile views
  1. Има си задни. цък Формата им е доста различна. В руския форум имаше тема как да си оправите Вашите без да си купувате нови.
  2. Здравей, бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (45,65+1*10,55)*0,95*1,9675 =105,05 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила С пожелания за хубав ден!
  3. Аз съм виждал 2-ра генерация (фейслифт) със запушен ДПФ и борба за оцеляването му.
  4. А защо да не го направят във Варна? Би трябвало да могат да ги изпратят във Варненското представителство. Разбира се може да разгледате и тепетата, зависи кое Ви влече повече.
  5. Като го гледам, това от долу си е двойно лепяща лента, така че има едно такова тънко като тиксо, лепящо от двете страни - може да пробвате с него (без да се зачиства старата лента). Ако пак се разлепи сваля се изчиства се хубаво и двете повърхности със обезмаслител и една хубава двойно лепяща лента и мисля че ще се реши проблема (или поне до следващото разлепяне )
  6. Колега това го извадих от линка на CARPERA цък Под номер 4 излиза: 38810-RFW-G01 което е точно номера който сте посочил и Вие в първи пост. А ето какво казва и Хонда по въпроса : цък
  7. Да, имате право. Но най-вероятно поради тази причина нямате круиз. Премахнат Ви е филтъра не както трябва. При мен въобще не светва и не си го търси. И всичко друго си работи безпроблемно. В началото като го премахнаха физически и софтуерно, светваше лампата на контакт и след това си гаснеше, но след около 500км. ламата взе да мига, след още 200 светна отново постоянно, но колата не влезе в авариен режим. След това от сервиза смениха още веднъж софтуера и всичко приключи. Като круиза си е работил през цялото време. Така че да имате право. Но аспуха черен ли е - съмнение няма. Дано да го изяснихме, че да не товарим темата.
  8. Не мога да разбера, какво има да чукате с чук? Най-лесно е като дадете на контакт и Ви светва лампа за ДПФ, и след като запалите тя изгасне, значи си имате работещ филтър. Ако въобще не светва лампа за ДПФ, на контакт - то филтъра е премахнат софтуерно /а може и въобще да не е бил поставян ако е закупена от България/. - и при това премахване софтуерно може да е по-омазано, но може и да не е. Още един начин за проверка погледни си ауспуха, ако черен (може и да се пипне) - няма ДПФ. Ако се вижда чиста тенекийка и не цапа пръста с чернилка значи си работи перфектно този ДПФ. Брей цял ферман написах.
  9. Аз останах с впечатление от прочетеното в книжката, че грешката се трие като: "Запалете и загасете двигателя най-малко три пъти на интервали по приблизително 30 сек." Затова писах първо каквито съмнения има да се отхвърлят и тогава да се трие. Наистина звучи най-правдоподобно да е откачена някоя букса при работещ двигател. Но може да пробвате с запалването и загасянето не е кой знае какво.
  10. Да в общи линии пише, че може да е от лошо качество на горивото, може количеството на горивото, да е било малко и да е замукала въздух. Може да и сложете едно бардалче, да я обезвъздушите, по описания начин в книжката и да направите процедурата със запалването и гасенето на автомобила три пъти на интервали от по 30 сек. Дано да се оправи, без посещение на оторизирания сервиз.
  11. Дизела е с хидравлика, а бензина е с електрическа.
  12. Разбира се, че не е проблем ако е веднъж годишно, очевидно при Вас си работи както трябва. В такъв случай, най-вероятно сама е щяла да си направи регенерацията, като я покарате на извънградско. Пожелавам много безаварийни километри.
  13. Само не разбирам защо тази еуфория. След 400-500км, ако не предприемете чистенето, което е минал Емича, пак ще търсите сервиза да им дадете 30лв. За съжаление този процес, го наблюдавах няколко пъти, накрая филтъра беше спукан и всичко приключи кардинално при мен. Дано да не стигате до там. Поглеждайте по често и към нивото на маслото. Ако се качи с повече от сантиметър над максимума, по добре е да го смените. Наистина се надявам да се похвалите, че сте го спасил този велик филтър. Ако не е тайна какво показва километража и може ли да му се вярва. При мен беше на 175000км.
  14. И при мен така си светва всичко в началото и бързо гаснат повечето лампи, това си е проверката на таблото. Нали така се хваща ако имаш изгоряла лампа. Предполагам, че много бързо е снимал, след подаване на контакт за да ни покаже. Аз също мисля, че не трябва да се бяга от бултрако.
×
×
  • Create New...