Jump to content

gado

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно gado

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V GEN-3 2.2 i-cdti 2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    .

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте колеги, и мен ме мъчи проблем с DPF-a миналата година се запуши за първи път , тази година вече втори път светва лапмата (без !). Предните два пъти се оправи с принудителна регенерация ,явно и аз ще трябва да го свалям за чистене . Нещо и аз не мога да я хвана кога си пуска автоматичната регнерация, прочетох темата и разбрах ,че си тръгва сама на 60 км/ч аз знаех,че е на 140 км/час и на тая скорост гледах дали се пуска та може и да съм я изтървал. Сега обаче след като покарах така се включи и check engine лапмата, предполагам е свързано с DPF-a . Проблема е ,че съм в провинцията и е малко трудно да се намери работещ майстор по празниците а утре трябва да пътувам. Какви са рисковете да тръгна така без да мине диагностика ?
  2. Ясно, ще пробвам да го сменя.Две години карам на него и не съм имал проблеми до сега. Не съм гледал за поръчки от форума , но ще поразгледам. А нещо на Българския пазар има ли дето го препоръчваш?
  3. Маслото е total quartz 5w40 ineo c1. И миналата година си карах с него. Ще пробвам да сменя първо датчика, че другите варианти нещо не ми харесват
  4. За филтъра не го помня какъв е , майстора при когото ходя ми купува ама е същия ,като миналата година.Ще пробвам да долея още масло да прехвърли.
  5. Здравейте колеги, Имам следния проблем, след като покарам 20-30 километра и светва лапмата за маслото. На щеката маслото си е почти до горе, преди с толкова масло не светеше. Маслото е сменено преди 2000 км . Въпросът ми е дали е възможно да е нещо друго освен датчика или направо да го сменям него ? Поздрави
  6. Ъпдейт по темата. Сменихме горната помпа и за сега е добре , скоростите влизат доста по плавно от преди.
  7. Ще го проверя ,мерси. Да ,като я купих 'новата' кола смениха всичко , масло , пистов ремък, спирачна течност , течноста на съединителя и всички филтри. Сега я покарах без да задържам дълго съединителя и нямаше проблеми.
  8. Не съм я сменял аз та не мога да потвърдя на 100% .
  9. Трансмисионното масло е сменено . Може да е от помпата както каза колегата , понеже я бях задържал на полу-съединител преди да направи проблема със включването на първа .
  10. Благодаря колега. Ще я откарам в сервиза да я погледнат. Не съм много много по двигателите и затова реших да питам и тук преди да ходя да се разправям
  11. Здравейте колеги, От вчера съм собственик на Honda CRV 3-та генерация и ми направи следния проблем. Изкарах я на разходка и при опит за включване на първа скорост лоста заяде и не успя да влезе , педала на съединителя омекна. След това при каране първа и втора влизаха малко трудно и накрая за десерт като включих задна лоста заяде , трябваше да дръпна съединителя с крак нагоре да се оправи. На връщане нямаше проблеми. Възможно ли е да е понеже колата не е карана дълго време да е трябвало на съединителя да се "разработи" или прецакан и трябва да се сменя? Колата е със 2.2 i-cdti двигател на 168000 км. Поразгледах темите и не успях да намеря подобен проблем. Четох , че прави проблем на около 160 хиляди и се чудя дали е това . Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...