Jump to content

emulsia

Фен
  • Content Count

    248
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

emulsia last won the day on November 24 2019

emulsia had the most liked content!

Community Reputation

51 Neutral

About emulsia

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HR-V 2wd D16W1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Лом

Contact Methods

  • Skype
    shurelov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Екстра е китаеца,за сега работи на дълго....след два месеца пак може да пиша как е
  2. Не винаги след почистване нещата се оправят... при мен се влошиха,ако някой закърши ще му дам насоки от къде съм го закупил на прилична цена,че оригинала струва над 1000 лв ....утре ще го тествам на дълго да видим как ще са нещата над 400 км
  3. Да споделим какво се случва след смяна Китайския IACV ...сутрешно палене се върна както си беше преди на 1500 оборота,но като загрее колата остават на 1100...пуснати фарове пада на 1000 оборота,пускам и парното става на 900 оборота...снимка и на китаеца,преди да е сменен
  4. Ако кой е казал,че ще е 0лв?...Изказването клони в две посоки....по нова година,или в съща година в отлично здраве(Препипан автомобил)качваш се и караш само :)
  5. Ако се ожениш за нещо което издало багажа отвсякъде може и да прехвърли описания бюджет...аз до 6 000 лв спрях да ги смятам още на първата година,газов ..обслужване пълно,регистрация...закупена за 3400лв нов внос...застраховки и винетки не ги смятам защото са задължителни на каквато и кола да карам....слаби места полуоски нови и всичко по окачване в последствие...комплект джанти за лято със гуми ...и какво ли още не ,за това съм спрял да смятам .....зададох си гадния въпрос,това е кола на 20 години ....ако изкарам на куп тези 7 000 лв каква ли кола ще карам:)
  6. Благодаря CARPERA ...Пътя на коприната е дълга чак към края на месеца трябва да дойде ...ще пиша после след смяната
  7. CARPERA,Споделям какво е било и какво е в момента...колата е карам около три години,преди почистване на IACV не имало шарене на обороти,със тази разлика,че като загрее хубаво колата на път падат толкова ниско,че е готова да огасне...четем уж тука какво пишете,още на първата година свалях дросела и го почиствах имаше ефект но беше кратък,минах на план ,,Б'' втори път сваляне и почистване на дросела плюс IACV, без почистване на тези канали който описваш и резултата е описан по горе,за това прецених,че след почистване стана по зле.....преди поне не шареха оборотите ...ще стане ясно за какво иде реч,поръчах IACV ще разберем рано или късно ....за такива центровки на въздухо подаване в дросела малко сложно тука в Лом
  8. Преди да го почистя държеше много ниски обороти..от прочетеното тук в групата последва сваляне и почистване...в началото беше добре,сега сутрешно палене държи много високи обороти към 2000 и после се нормализират в границите...а знам,че сутрешно първо палене е на 1500 оборота...а сега понякога шарят не са стабилни на два пъти ми светва чека и най странното е,че като ми светна чека ,стрелката на оборотите почнаха да шарят нагоре на долу та чак не мога да тръгна гасне колата(забелязах и някакво пропушване на бензин,бял дим) а никога не е пропушвала ....след сваляне на клемата за една цигара време грешката изчезна(чека) и си работи като всеки път все едно нищо не е имало ...изключваме клапани реглаж са минали преди 3-4000 км..напълно обслужена 3-4000 км
  9. Да подновим малко старата тема със моторче за празен ход...някъде бях чел тука в форума за хора който са сменяли със китайски на добра цена...оригинал е 1000 лв ...нека да споделят има ли проблеми със китайските
  10. Радвам се,че съм помогнал..минах и аз по този път да ми е мирна главата ...новото си е ново
  11. Има писано по темата ....закъсняваш имах две и ги продадох...за нови ето ти телефон 0887/855449 ..Продавача е от Варна и е много стабилен!
  12. Ядове със новите полуоски не съм забелязал...то и така не е добре:) почнах да въртим гуми.... а преди доста ги жалих,да не би да скъсам и аз
  13. Ще стане и тази само да взема заплата,че сменях две нови полуоски и малко съм криза:)
  14. По същия начин и аз работя със един точен пич от Варна...снимам от талона номера на рама......в началото имаше търпението да буквуваме всяка буква и цифра от талона,да намери часта която ми трябва ....сега ми е лесно вече,имам му номер и му пращам на вайбър снимка на талона със номера на рама и каква кола карам ....ето му телефона 0887/85 54 49
  15. Да не отговарям и на двамата ще пиша в едно...взех пълен комплект гарнитура шайби и пръстени за свещите,марка нямам спомен....силикон е поставен според майстора не съм бил там защото знаете на студена кола се регулират клапани....имаше някакви течове минимални колкото да се оплеска мотора...сега вече се олегна или опече гарнитурата ли,не знам как да се изразим.... теч вече няма, наблюдавам....аз също не харесвам оплескан мотор а и на вид не е нищо фрапиращо просто в близък план изглежда трагично но не е....ако някой има сработена схема за миене на мотор да сподели...ток,газ и вода не е добре,имам опит от минали години:)
×
×
  • Create New...