Jump to content

frizzante

Фен
  • Content Count

    310
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

frizzante last won the day on November 4 2018

frizzante had the most liked content!

Community Reputation

92 Neutral

About frizzante

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Интереси
    Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
  • Кара
    CRV R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сливен

Recent Profile Visitors

1158 profile views
  1. Задните не са ли с различна форма или греша?
  2. 2.0 бензин автомат с газ. Във високи обороти ще влизаш ако караш агресивно. При кик даун сваля 2 предавки. На мен са ми екстра предавките. Мисля, че са 5 обаче, не 4.
  3. Хубаво, че следиш какво казва Хонда, но повтарям (да кажат и колеги с дизел) доколкото съм разбрал худравликата е проблемно звено и евентуално си скапва течността по-рано от предвиденото. Има теми по въпроса... Сравни течността която си извадил с нова такава. Смяташ ли, че е еднаква? Може да не помогне с нищо, но няма да навреди смяната и.
  4. Хубаво си проверил и искаш да спазваш каквото е казал производителя, но понякога има изключения. Доколкото знам (карам бензин) при дизела има проблем с хидравликата, нещо с помпа, маркучи, виене, налягане и бла бла...Явно е слабо звено още от завода. Може би влияе и зле на самата течност. Износва я, замърсява, променя и свойствата преждевременно...Та производителя като е давал тия интервали евентуално не е имал предвид това. Хубаво е да си педант, но при положение, че се знае този проблем и ти го казват хора с дизели няма смисъл да се пънеш и да размахваш ръководството а най-добре да си смениш течността имайки предвид също, че не е една кофа пари и евентуално ще се избегне и по-дълбоко бъркане в джоба. Твоя джоб. Иначе похвално за усилията, но едва ли ще откриеш топлата вода. Каквото и да решиш пожелавам ти дълга и безпроблемна експлоатация на автомобила.
  5. Задължително я смени ако е на тези км и години и е оригиналната.
  6. А дали няма да е по-рентабилно до мушнеш една китайска навигация от читавите и да не си блъскаш главата с неясни неща и да даваш едни пари? Пробвал си елементарните разумни неща и не се е получило. Разгледай темите има съвсем успешни трансплантации за не много пари.
  7. Здравей Чавдаре! Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hdx-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HDX SAE 5W-30 2 x 5L Стойност на поръчката: 79,90 x 0,95 x 1,9675 = 149,34 лв (150 лв) Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: - чрез Куриер
  8. Не бе човек. Мани гумите, те са еднакви и за печките и за спрелите бензини. Ама примерно за тея пари къде ще ги дадеш да окъдиш околията и на всяко изпреварване на тир на хаинбоаза една бяла мечка да пуска сълза, можеш да пиеш 2 бири на спокойствие без да мислиш кой да ти изкорми дпф-а и що ти свири турбото. По темата жена да търси семейна кола едва ли приоритета и е да прави ластици и да мъкне 500 кила на хаинбоаза а по-скоро нещо с което по-малко ще я гърбят в сервиза и по-малко ще се налага да влиза там. Тоя спор бензин/дизел е като кутията на Пандора та мисля да спра до тука. Всеки сам си решава. Пийс. [emoji6][emoji16]
  9. И след ремап почват едни хамалогии със турбини и съединители.
  10. При стар дизел късата клечка със скъп ремонт вероятно ще я изтеглиш ти. Разбирай съединител с маховик, дюзи, турбо и разни там дпф неволи. Обезцениха се много и ще се обезценяват още повече. Ако пътуваш навън в някой по-големи градове на запад няма да можеш да влезеш, това ако те вълнува изобщо еко темата. Бензина е опростен и скъп ремонт там е по-малко вероятен. Консумативите са на 50% от цената спрямо тези на дизела. Можеш да вземеш автомат. Щом ще караш около 10 к км на година за толкова се избива и един свестен газов инжекцион. Общо взето единственото предимство според мен на дизела е по-приятния вървеж ако ти тежи крака.
  11. Колко километра ще се минава на година с тази кола?
  12. От човек който от години се занимава с това знам, че колкото повече една крушка е "напомпана" толкова по-малко живот има. Тези с +ХХ% и тнт. ако се ползват редовно за 1 г. и си отиват. Най-добре е или ОЕМ или нещо малко по-добре (примерно +20% на Осрам...). Ако ги карате и като дневни светлини положението става още по-зле. Слагайте модул на дългите, врътката на "АВТО" и да се пускат само на тъмно. А за разни експерименти с крушки по 10 лв не се блазнете, горят кабели, топят букси, матират фаровете вътре, хабят рефлектори и тнт. а и не си струва хамалогията по смяната им за 1 месец.
  13. Размести напред/назад задните седалки. Промени наклона им. Провери дали са закопчани добре. Виж има ли промяна.
  14. Мятай се в багажник и почвай да слухтиш тогава...Успех! Ще го откриеш.
  15. Само предполагам - подобно тракане на друг автомобил се оказа разхлабен механизъм на задната чистачка. Извади всичко възможно от колата и се качи в багажника и някой да кара а ти се ослушвай от къде точно идва.
×
×
  • Create New...