Jump to content

frizzante

Фен
  • Content Count

    268
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

frizzante last won the day on November 4 2018

frizzante had the most liked content!

Community Reputation

83 Neutral

About frizzante

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRV R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сливен

Recent Profile Visitors

1028 profile views
  1. Закачате ги тея коли на живи данни и гледате кое/как/кога се държи. Диагностик които знае какво да гледа ще знае и къде да се насочи...Няма как така някой да хвърли една шепа гайки и да познае. Дай конкретни числа и ще има някой да каже нещо.
  2. Към днешна дата това ли е най-актуалното?
  3. frizzante

    Борд компютър

    Направи каквото са ти казали. Отиди в сервиз. Такова явление като при теб май е рядко.
  4. frizzante

    Борд компютър

    Пробва ли да откачиш акумулатора за малко?
  5. Сваляш корите. Сваляш пластмасите. Лека водна шкурка и ръсиш 2 ръце с лак накрая. Надраскания ефект ще се позагуби, но това е положението.
  6. Тоест всички ЦРВ-та имат 15 г. гаранция на този модул и ако дефектира в този срок дилъра ще го смени безплатно. Тук получаваш светеща лампа на таблото. Както казаха по-горе да не се бърка със смяната на пиропатроните на която подлежат определени шасита и при която не свети нищо като авария а просто колата попада в определен списък.
  7. Да довърша. Смятам, че проблема е решен. След няколко автомивки и дъжд влага не намерих повече. Свалих стоповете за да огледам добре. Копчетата им са с едни гумички, при мен не бяха ОК и евентуално може да влиза вода и си изрязох същите от тънка гума и ги замених. Зад стоповете има снадки на ламарината хоризонтално. При мен на едната (точно от страната от която сълзеше вода) запечатката заводско беше мнооого скромна, че направо липсваше. С много гледане с прожектор видях там тънка цепнатина в самото нещо което е мазано. Не знам какво точно е. Твърдо е. Махнах го и замених със силикон. Същата процедура я направих и зад другия стоп. За сега вода няма.
  8. Да. Свалят се целите кори. Отзад има винтове за развиване.
  9. Проблема няма да е в самия датчик. Щом перманентно свети може да е нещо по инсталацията. Трябва си човек който знае какво прави.
  10. А още от запалването ли светва и така постоянно или светва в някакъв момент?
  11. Какъв цвят лампа свети? Говорим за датчика на картера нали? А този който си сложил втора употреба сигурен ли си, че е изправен? Хела ли е датчика?
  12. Здравей Чавдаре! Да започна аз: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hdx-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HDX SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 39,95 x 0,95 x 1,9675 = 74,67 лв (75 лв) Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: - чрез Куриер
  13. В Бултрако крушките са вече по 12 лв, плюса е, че идват с цокъла и шапчицата. Евентуално са и по-качествени. Ако търсите алтернативи гледайте да са 14V. Ето тези например: https://vikiwat.com/miniatyurna-lampa-t1-14v-60ma-1.html Аз смених на бутоните VSA, AFS и CMBS с такива от линка. Внимателно се изкарва крушката от цокълчето, изважда се и синята шапчица. След това първо се слага шапчицата, вкарва се крушката в цокъла, намотава се и се реже жичката на нужната дължина. Светлината спрямо бутоните за огледалата е едно към едно а те са с оригиналната си подсветка. Сега само остава и да са трайни, пък ако не ще се вземе оригинал и така. Все пак за 1 лв може да се пробва при положение, че разглобяването за подмяната е 5 минути.
  14. Най-добре е каквото е казал производителя на двигателя. Те пак като не са ти казали че 10/40 трябва да сложиш добре. Масло ще мериш на топъл двигател 5/10 мин след като си спрял на равно място. Докарвай го почти на макса или да не е под средата. Има прекрасна тема за масла - прочети я.
×