Jump to content

frizzante

Фен
  • Content Count

    354
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

frizzante last won the day on September 30

frizzante had the most liked content!

Community Reputation

99 Neutral

About frizzante

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Интереси
    Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
  • Кара
    CRV R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сливен

Recent Profile Visitors

1212 profile views
  1. Дори не ми е минало през ум да го сменям сам и за секунда. Питам конкретно на този модел кола дали карето излиза от полуоската. Нещо ми се върти из главата, че на някой модели Хонда за да извадиш карето реално го чупиш. Тук целта е да сменя маншона, не карето. Карето си е здраво, маншона се понапукал и омазнен малко. Явно се предава. Виждам, че има парт номер за каре и за маншон. Някой на този модел вадил ли е карето за да смени маншона слагайки пак същото каре е въпроса.
  2. Някой сменял ли е маншона на външно каре отпред? Да сподели опит по процедурата. Има ли нещо по особено при смяната? Карето вади ли се от полуоската? Виждам, че се продава като отделен компонент и карето и маншона му със скобите. Самата смяна ме интересува как протича.
  3. Значи натискаш Audio - FM1 и задържаш бутон TA/RDS. После правиш така настройките:
  4. Със сигурност може, но не се сещам в момента къде рових. Като имам време ще видя.
  5. Рови из настройките. Имаше някъде нещо да се пипне.
  6. https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F362734471819 С Габко за 10 лв пристигат. Има много продавачи.
  7. Всъщност искам да чуя мнения по въпроса. Ето едно. Нищо конкретно няма да я правя колата. Просто не е коментирано тук сякаш. Ето защо питам.
  8. Ами просто искам да разбера малко повече по въпроса. Защо не?
  9. Възможно е. Ще пробвам да ги бутна на 2.2 да видя как ще се държи колата. Направих оригиналните 17-ки графитени, че имаха разни бонуси от "кадърни" гумаджии. Мисля и 18-ките да направя така. Замислям се за фланци евентуално, 20 мм. Някой слагал ли е? Как стои въпроса със шпилките? Позитиви/негативи?
  10. Всички ли карате 225 65 17 на налагяне 2.1? Знам, че това пише на табелката и го спазвам, но защо все ми се виждат меки тия гуми? И гумаджията ме пита не е ли малко...На 2.5 ги правели за джиповете и ала бала. Аз си карам на 2.1, но все ми се виждат меки...Не знам може да е от 18 ките и сега да ми лъже окото. Гумата е Бриджстон Близак. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  11. Има едни дренажни отвори на вратите. Аз преди да ги сменя с нови, там след автомивка или дъжд имаше винаги вода. Сега - няма. За мен това е достатъчно показателно от къде е влизала водата. Оставям настрана, че старите бяха опърпани и грозни, това е чисто естетически проблем. Сега кой как ще го решава проблема, ако въобще му дреме е друг въпрос. Със силикон, с уплътнения от дограма и тнт. или с нови си е лично решение. Аз лично нямам нерви и време да се занимавам с експерименти и имайки предвид, че нови ми струваха 80 лв е ясно какво направих. Само не ми е ясно старите как ще ги извадиш здрави, ремонтираш и върнеш обратно? Аз не успях. Кривят се, трошат се щипки, а гумата колкото беше останало от нея нацяло се разпадна. Яд ме е, че не ги снимах странично за да видиш сечението и да видиш как влиза водата. Новите не затварят разбира се херметически, но 99% от водата не влиза във вратата.
  12. Вероятна причина. Изглежда здрав докато не го освободите от теглото на двигателя. Тогава излиза на две части. При мен имаше много лека вибрация при потегляне напред и по-осезаема при тръгване назад. На студен мотор най се усещаше. Никакви други признаци. Сега не се усеща нищо.
  13. Няма нищо декоративно в горния слой. Това е първата преграда за водата. Второто е нещо мъхесто което по-скоро направлява и притиска стъклото. Старите ги хвърлих, иначе щях да ги снимам да видите нагледно кое какво е.
×
×
  • Create New...