Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.11.2019 in all areas
-
3 точкиЗдравейте, колеги. Да се похваля и аз с новата придобивка от магазина - Сивик Х, 1.5 турбо екзекютив със CVT. Взех я в събота (16.11.2019). Засега съм с доста добри впечатления Нормално, спрямо леджънда се усеща разлика в материали, конструкция и т.н. (крачка назад) Откъм глезотийки - доста доволно. Ако някой го интересува нещо конкретно (@ceco_accord) - да пита. Ще отговарям, ще разискваме и ще има още снимки Надявам се на дългогодишна безпроблемна експлоатация. Целта ми е поне 9-10 год. Да видим.
-
2 точкиДжъмп Стартер има , но няма батерии а ползва 220 волтовата мрежа . Като количките дето ги имат джамбазите с които подават ток на умрелите акумулатори и като прецърка от не добра връзка и изпуши нещо , после казва така я купих ( Както си седя на къщата и спря да пали , да разпознава ключът , да се включва радиото и тнт......). Ма това е друга тема.
-
1 точкаЕпа трябва да е мулти отзад, да. Тия неща си ги пише в брошурките и в спека. Всичко е вярно Ето още малко снимки отвътре (не ми е силата снимането)
-
1 точкаДа не те плаша, но може и да е това, защото го има в "зара". Чувал съм за няколко такива случая, като в БТ ремонта е излизал около 10 х.лв.. Но на друго място, с части втора употреба не повече от 3 х.лв. Ако помпата се е счупила, почти е сигурна диагнозата. Иначе се сменя помпа, рейла,дюзи,филтър и се прави цялостна промивка на тръбния път и резервоара.
-
1 точкаЗдравей Честито и безаварийно най-вече. И аз карам такава но не touring изпълнение.Супер е за момента. Маслото на автомата се сменя на 40 000 и след това май на 100 000 по спомен S -спорт .Държи по-високи обороти и е много по-пъргава.L - май е за теглене но не съм сигурен. Масло сменям когато ми светне "ключето". То си го смята кога да е.Ако караш с 0/20 както пише на капачката си гледай нивото към края на цикъла.За лятото идва малко тънко.Особено ако настъпваш колата. На моята и сложих газ.Минал съм около 12 000 км и за момента е ОК.Наложиха се донастройки но момчетата се справиха.Градски разход с моето каране 12 газ + 2-2.5 литра бензин. Твоята навигация с андроид ли е? АКо имаш други въпроси кажи
-
1 точка@ceco_accord Автофорумите никак не са малобройни, даже с помощта на някои неправителствени организации можем да натиснем много сериозно за някои неща, но проблемът е чисто организационен - всеки си гледа да си решава на дребно някакви собствени проблеми и така... ама това е тема за друг разговор. @benjamin4o От все сърце те моля, не отговаряй в темите с бутона "Цитирай" или поне изтривай незначителното, остави само 1-2 изречение на които искаш да наблегнеш в цитата. Иначе страницата е адски неприятна за четене - огромен цитат и отдолу твоят отговор - 1 ред. И за 10 минути - 3 отделни мнения... Моля те, наистина! Иначе колата ми е Евро 4 за КАТ и за общината, защото си извадих сертификата, а нямаше. Без такъв е Евро-0 за тях. Исках да кажа, че можеха автоматично да я приемат за Евро 3, поне, защото тогава е била задължителна тази Евро-категория, през 2005 година и няма как да е по-ниска. -- Аз не искам да ме цакат. Искам да живея по установените правила и както аз си изпълнявам задълженията на работното място, у дома, на улицата, навсякъде - така искам и останалите да го правят. Като ми дадоха талона - не си мълчах, повдигнах въпроса на място веднага. И нищо не мога да направя повече. Казват ми - това е, така е. А още 1 куп хора около мен си стоят и си чакат така, никой нищо не казва. Никой не те подкрепя, всеки навел глава, мълчи си... З**би, айде да ходиме да пийнеме по нещо, петък е, наздраве све!
-
1 точка
-
1 точкаще щракна после и отвътре... Копче за (адаптивност на) амортесьорите няма на седана. Тва е като разлика с хеча. Другото са по-тънките заводски (летни) гуми - 215/50. Аз зимните ги взех 225/45. Обмислям напролет, да продам тесните летни и да си взема 225 или дори 235.
-
1 точкаНа ACCORD TOURER 2.4 бензин 2006-2008 (facelift) (снимка на @ceco_accord, стрелки от мен)
-
1 точкаКато хвърлиш старите гуми след време и сложиш точния диаметър 215/60/16 ще вози още по добре.
-
1 точкаДокато ние преглъщаме - те ще мажат. Така е било - така и ще бъде, докато спрем "да бъде така".
-
1 точка
-
1 точкаМоля не пишете глупости че ще ви се смее някой 3-токласник Само по-големия и мощен двигател поддържа висока скорост и му оказва по-малко влияние товара вътре в купето. А масата на автомобила и челното съпротивление Винаги затрудняват двигателя. С това подкрепям колегата над мен.
-
1 точкаС две ръце съм "ЗА" поддържан Сивик спрямо неподдържан Акорд. Разликата осезаема в големината на купето няма!
-
1 точкаВсичко е "пунт и пластика"!!! Някои ще разберат, други ще скочат, трети ще се направят на по-големи светци и от Папата, абе.... Всичко е сбъркано с тези данъци, а дори и малкото останали читави закони и разпоредби, гледат да ги прецакат. Малоумието, безхаберието и простотията са безпощадни - особено последните две/три петилетки!
-
1 точка
-
0 точкиДали ще е трудно да се направи въпросният кабел? Масово тея дето ги продават в Ибей вървят с някаква кутийка в която има незнайно какви части... Дали прост кабел няма да може да подкара AUX-а ? Намерих Пинаут-а на самата букса
-
0 точкиЗдравейте колеги! На скоро си продадох кораба Акорд 2.4 автомат и ми останаха безброй оригинални части, които бях приготвил за черни дни, мислейки си че ще я карам 100г. както се казва. Та ето и малък списък на някои от тях: Ориг. мокетени стелки на половин лято - 120лв. Ориг. Тампони ДВГ: Старничен - 150лв. Преден - 250лв. 3. ЕКУ - 2 броя за Автомат 2.4 - цена за бройка 120лв. 4. Ориг. Тампони за АТ - всичките 3 броя - 260лв. 5. Скънк обтегач за верига на ДВГ - 150лв. 6. Ориг. Фарове за Фейслифт (не ксенон) - 100лв. за бройка 7. Ориг. Фарове за пре-фейс (кеснонови) - 150лв. за бройка 8. Ориг. гарнитура за глава - 140лв. 9. Ориг. гарнитура за капак на скоростите (АТ) - 45лв. 10. Ориг. капак с лагер за скоростите (АТ) - 180лв. 11. Фел Про гумички за инжекторите - х8 - 4бр. комплетка - 12лв. комплекта 12. Скънк гумички за клапаните - комплетк х16 - 85лв. 13. Ориг. гумички за клапаните - комплект х16 - 45лв. 14. Ориг. гарнитура за капака - 25лв. 15. Ориг. верига за ДВГ - 150лв. 16. Ориг. обтегази за верига на ДВГ - х2 - 160лв. 17. Ориг. верига за маслена помпа - 75лв. 18. Ориг. обтегази за верига маслена помпа - х2 - 180лв. 19. Ориг. пистов ремък - 75лв. Вътрешни светлини за комби - 40лв бр. Капачки за предни амортисьори х2 (металните, в които влиза пружината) - 25лв. за бр. - 51675-SDA-А01 Рингове за главинта х2 - 18лв. бр. - 44348-SDA-А00 Маншони за шарнири на горен носач х2 - 6лв. бр. - 51464-S04-013 Долни шарнири х2 - 110лв. бр. - 51220-SDA-305 Ремонтен комплект спирачен апарат (преден) х2 - 30лв. бр. - 01473-SP0-000 Тампон за хидравличната рейка х1 - 7лв. - 53436-SDA-A01 Лагер полуоска х2 - 60лв. бр. - 91057-SR3-008 Гумено уплътнение (външна страна) полуоска х2 - 15лв. бр. - 91260-SDB-A01 Втулка за хидравлична рейка х2 - 20лв. бр. - 53685-SDA-A01 Гарнитура всмукателен колектор х1 - 45лв. - 17115-RAA-A01 Гарнитура изпускателн колектор х1 - 20лв. - 18115-PNB-003 Датчик за налягане на маслото АТ х2 - 90лв. бр. - 28600-RCL-004 Гарнитура ЕГР клапан х1 - 7лв. - 18714-RAA-A01 Гарнитура дросел (тази на колектора) х1 - 10лв. - 16176-RAA-A01 Гарнитура дросел (тази отдолу на клапата) х1 - 4лв. - 16431-RBB-J01 Гарнитура водна помпа х1 - 10лв. - 19222-RBC-003 Термостат (пълен комплект с гарнитура и датчик) х1 - 160лв. - 19301-RAF-004 / 37870-PNA-003 / 19322-PNA-003 D2S - NIGHT BREAKER UNLIMITED Покривало против грдушка, специално допълнително подсилено за перден капак, покрив, и всички стъкла. Покривалото е мерено по комбито и покрива цялото шаси до под броните. Цена: 200лв. Имам още доста части, но когато имам време ще ги кача. За съжаление мога само 8МБ да кача, а имам 36 снимки, затова няма как да ги кача тук. Който иска снимки, ако иска, да ми пише на лично или вайбър на долупосоченият тел. Ако някой иска да вземе части накуп, ще се договаря цената. Контакт: Радослав 0896 59 73 53
-
0 точкиБтв, по въпроса с шума, веднъж качих хлапето на съседите че много ми се молеше, първото което каза бе че била тиха.... Тяхната кола е Опел. Ситроен ZX който съм карал също беше по-шумен от Акорда. Аудио системата е добра с чист, а не думтящ бас(смятам че разбирам в областта) а ако е със система Босе, има и отделни високоговорители за високите. Хубав главен модул, например Алпайн с FLAC е всичкия ъпгрейд който и трябва
-
0 точкиАз не бих я нарекъл "шумна". По-скоро бясно метално куче, звука е невероятен, особено когато приближи 6000 оборота. А що се отнася до возията, с едни нови гуми, макар че е стегната, е доста комфортна, все пак е голяма кола. И точно затова има бонуса да се усеща като картинг в завоите, кефа е страхотен.
-
0 точкиМойта - както ѝ светна лампата, така ѝ изгасна. След светването изминаха 3 паления и на четвъртото лампата вече не светеше. Колата работи нормално. Дори имах един неприятен "лаг" понякога, при тръгване, за което се колебаех дали педалът не прави педалските си номера и има нужда от подмяна, или пък оня глупав дросел и ЕГР нещо не работят като хората. Засега това колебание изчезна и в момента реакцията на педала е съвсем точна, както очаквам да бъде. Благодаря ви за помощта
-
0 точкиЯвно колегата говори за горивната рейка.
-
0 точкиИма един немски YouTube канал- die Autodoktoren, където се показват поправки, дефекти и т. н. работи по различни марки... Който следи този канал, никога няма да си купи кола с мотор и техника на VW... Иначе, бях на гости в Прага на една приятелка от следването, бяха си купили току що Superb- Много добра кола за семейства! Концепция, изработка, комфорт... Ама с тоя техника вътре... Не ми се мисли...
-
0 точкиТърси помпа за високо налягане втора ръка от англия, там поне карат с хубаво гориво и цените са нормални, и шанса да попаднеш на добра помпа е голям. Дюзите трябва да ги свалиш и да ги носиш да ги видят дали може да се рециклират, ако не същата работа като помпата. Рейката не знам какво общо има с горивната система. Впрочем помпата също може да се рециклира.
-
0 точки
-
0 точкиМалко оф-топик, ама защо ни интересува колко % пише, че е намалено нещо ? Защото търсим "примоцията" и искаме да вземем с най-голяма отстъпка ? Крайната цена е важна, независимо от колко пише, че е намалено...
-
0 точки225х45х17 са и достатъчни и са масов типоразмер, но са извън толеранса. Виж 235х45х17 ще и паснат. Отзад мултилинк ли е (като хеч-а), или греда? Надявам се "комшиите" да са я сглобили добре, не че на острова не работят същите. Споделяй, че да и се радваме. Все пак е ново поколение. С Легендата не я сравнявай. Онова е старата школа!
-
0 точкиТоя пикап, явно ще го карат в новия град на Марс, който Алън Мъск е решил да построи там.
-
0 точкиСамо да вметна, че смяната на талона я правим, защото ПЪТНАТА ПОЛИЦИЯ са едни малоумни хора и като им предоставиш документи с информация, те пишат каквото решат. После като измислят някаква промяна - сменяме талони не защото нещо сме объркали, а защото при предишната регистрация са решили, че няма да вписват информацията. За справка - по-назад в темата, представих им оригинален документ с налична цялата възможна информация. Вписаха ми само и единствено ЕВРО-категорията, от над 20 други пункта, по които им предоставих информация. НА въпрос "ЗАЩО?", ми отговориха, че е защото аз съм отишъл само за промяна на Евро-категория. На няколко пъти по веригата питах кой и кога ще впише цялата подадена информация, а те ме препращаха към следващите. Накрая последните казаха "Еми то е трябвало в началото да ви го напишат!" И край, няма какво повече да кажеш/направиш. Дават ти новия талон, казваш им, че липсва информация, те ти казват "Това е положението, така сме решили!" Писах им оплакване и отговор - к*р!
-
0 точкиЕдин са нарязал, ама до безпаметност. Прибрал се криво ляво и паднал у кревата до жената. Къ паднал и се озовал при Свети Петър. И он му прикааа: - Ееее напил си се толкова, че умре от пиене, не те е срам. Сега кво, че те правя? - Де бе Свети петре, де молим ти се връни ме, нема а пиам повече! - А бе моа а те врънем ама требе да си кокошка. Ако сакаш казвай!? - Епаааа давай, бърем чъ живеам кво като съм кокошка. Само ме връни негде покрай назе да си глеам дома! - Добре! - казал Свети Петър и нашия се озовал у курника. Добре ама нещо много му дало зор на дупето и не знаел кво да прави. Минал един петел и му вика. - Ко праиш ма, кво ти е? - А бе е, нещо ме напъва и не ми е добре! - Е па сигурно ти е за първи път. Напъвай напъвай уно че излезне. Напънал се он и уно изленало - едно яйце. Добре ама пак го напънало и он па снесъл. Пак го напънало и решил че трябва пак да снася. У тоа момент го ръга жена му: - Ееееееи пияницо, ай ставай и се махай от тука, че направи целия креват у лайна.
-
0 точки
-
0 точкиНай ми е тежко, и най ми е болно, кога ме почерпят с безалкохолно... - брат ми
-
0 точкиЗдравей, Имам същия проблем. Появи се миналата зима.... и през лятото се оправи /всичко си светеше/. Сега пак изгасна осветлението на радиото. Мисля си, че е спойката на подсветката на дисплея към платката /баща ми имаше същиа проблем на неговата кола/. Но за да се оправи трябва да се свали и разглоби радиото и да се оправят спойките.
-
0 точкиЛогично е дотолкова, колкото това, че формулата за изчисляване на данъка не обслужва само екологична цел, а, паралелно с това (дори иронично леко противопоставящо се) се цели по-голям данък от тези, с повече доходи. По презумция хората, които си позволяват нова кола, са такива.
-
0 точкиОтдавна има фирми с които от Англия доставката ще ти оскъпи това което искаш да купиш с 7-10лв.
-
0 точкиДа много добро зарядно,тук вече могат да се зареждат до 250А акумулатори-зарядното може да зарежда с 2-7-17А . Въпрос е това дали ти трябва-отговор да ако имаш камион,или приятел на който да услужиш за да заредиш батерията на камиона му,естествено после да почерпи. Не ми стана ясна тази функция Jump Starter -нормално това е функция за подаване на ток на акумулатор който не може да стартира сутрин,което значи наличието на батерия в самото зарядно,или може би тази функция сработва когато то е включено в захранващата мрежа. Харесват ми стабилните кабели и клеми за захващане. Като изясним това да и аз бих инвестирал в него много добри функции за 80 лв Всички копчета са функционални трябва да се прочете добре указанията. Винаги е добре да се инвестира в хубаво зарядно и хубав акумулатор,според това дали човек може да си ги позволи и двете.
-
0 точкиПри мене е шарнир 6ти месец карам така имам нов насач само дето време нямам да го сменя преден ляв горен ;)Поздрави
-
0 точкиСъщите симптоми, след дълго търсене на проблема и диагностиката на майстора - амортисьори, смених всички тампони на долните носачи и стабилизиращата щанга и тропането спря. Според мен не всичко беше за смяна - главно големите предни тампони, тампоните на стабилизиращата щанга и биалетите, които бяха здрави, но едната беше леко крива. Вдигаш колата и буташ с щангата, вече не разчитам на майстори. От скоро ми се появи скърцане при неравности от биалетата на ксенона, смазвах я със спрей, временно оправяне и пак почна
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНов съединител винаги е по-мек и отделя много плавно! По-нататък през периода на експлоатация ще се "втвърди". Щом отделя правилно и напълно, при натиснат педал, значи няма нужда от обезвъздушаване. Все пак е хубаво течността да се сменя на 2 - 3 години.
-
0 точкиМоже ли разделът Хонда Фенклуб да се премести над Пазар и обяви, за да остане най-отгоре разделът с Нашите Хонди? Тая надежда, че новорегистриралите се ще пускат там въпросите си, когато го виждат най-отгоре.
-
0 точкиЕдно от нещата, които трябва да изпълнява доброто зарядно е да може да осигури достатъчно голям заряден ток за основния заряд. В дебелите книги пише 1/10 от капацитета на акумулатора. Другото е да комбинира няколко режима. Най-добре тристепенен заряд. 1. Основен заряд със заряден ток поне 1/10 от капацитета на акумулатора. Това е заряд с постоянен ток, при който се постига 80% заряд на батерията. 2. Допълнителен (изравнителен) заряд. Това е заряд с постоянно напрежение, след основния заряд. При който се постига 100% заряд на батерията. 3. Поддържащ заряд. Ето и графика за по-нагледно: Ако обръщате внимание, основният заряд продължава до достигане на 14.7V (2,45V на клетка), а след това продължава изравнителния на същото напрежение! Има и нещо друго, което правят "умните" зарядни. За да няма интензивно газоотделяне при напрежение над 14.4V, периодично включват, на цикли, малък товар, който дръпва за кратко от енергията на клетките, като по този начин възпрепятстват до известна степен газоотделянето. Същевременно този процес, с т.н. "заряд с реверсивен ток", води до активна десулфатизация от дребнозърнест сулфат. Ха сега да видим кой от всички тези критерии изпълнява "лидълското зарядно"? И кога ще направи 100% заряд, като изключва на 14.4V @ogi28b Колега, надявам се, че отговорих на настоятелните ти въпроси.
-
0 точкиИ двете процедури са елементарни и може човек сам да си ги свърши. Важно е да се знае само Хонда масла се слагат.
-
0 точкиSled kato izvadih akumulatora mi iska kod na cd az imam samo seriinia nomer na cd koito e 17235411. След като извадих акумулатора ми иска код на CD-то. Аз имам само серийния номер на CD-то, който е 17235411.
-
0 точки
-
0 точкиИмам. Ето едно от тях >Уважаеми господине, пиша Ви в отговор на молбата за допълнителна информация към т.3 от доклада ми за злополуката. Причината за инцидента беше наречена от мен “неодоценяване на обстоятелствата”. > Вие помолихте за по-обстойни обяснения и аз се надявам, че следващото по-долу описание на случилото се ще ви удовлетвори. По професия съм зидар. В деня на инцидента работех сам на покрива на една новострояща се 6 етажна сграда. Когато приключих с работата си, установих, че са ми останали излишни тухли, които както след това се оказа , са тежали около 230 кг. За да не ги пренасям на ръце до долу, аз реших да ги спусна до земята във варел, като използвам макарата, прикрепена към стената на строящата се сграда. Слезох долу, застопорих, въжето, качих се обратно на покрива и сложих тухлите във варела. След това отново слязох долу и отвързах въжето, придържайки го леко, така че тухлите да бъдат спуснати бавно. В т.11 на доклада за инцидента съм указал, че моето собствено тегло е 60 кг. Поради изненадата си, че изхвърчах от земята така внезапно, забравих да пусна въжето. Не е необходимо да казвам, че продължих да се изкачвам по стената на сградата с висока скорост. Някъде към третия етаж пресрешнах варела, който в този момент се придвижваше надолу към земята със също токова впечатляваща бързина. Това може да обясни фрактурата на черепа, а също и незначителните охлузвания и счупената ключица, както са описани в т.3 от доклада за инцидента. Продължих бързото си изкачване, като скоростта му бе съвсем леко намалена след сблъсъка ми с варела, и не спрях преди пръстите на дясната ми ръка да се врежат в макарата. За щастие по това време вече се бях окопитил и се държах здраво за въжето, вместо да се поддам изцяло на болката. Горе-долу по същото време очевидно варелът бе стигнал до земята и при удара в нея дъното му се откачи. В този момент, вече освободен от тежестта на тухлите, останали на земята, варелът е тежал около 25 килограма. Отново ви приканвам да обърнете внимание на данните за моето собствено тегло. > Както можете да си представите, сега аз започнах бързо да слизам надолу по стената на сградата. Към третия етаж се срещнах с варела, който този път се изкачваше нагоре. Това ми донесе фрактури на двата глезена, избити зъби и няколко разкъсни рани по краката и долната част на тялото ми. Тук късметът започна леко да ми изневерява. Срещата ми с варела все пак ме забави достатъчно, за да намали нараняванията ми при падането върху купчината тухли и за щастие последствията бяха само няколко пукнати гръбначни прешлена. > Съжалявам, че трябва да докладвам и това, но докато си лежах върху купчината тухли, изпитващ голяма болка и без да мога да мръдна, изглежда пак изгубих присъствие на духа и съм пуснал въжето, и единственото, което можах да правя, бе да лежа там и да гледам как празният варел започна отново пътешествието си надолу към земята и в края на краищата се стовари върху мене.Това обяснява и двата счупени крака. > Надявам се, че тези отговори ще задоволят интереса ви. /Случаят е действителен/
-
0 точкиМного полезно инфо, колега.Има ли някой , който да е монтирал LED на късите за Honda CR-V 2.0 2007, бензин i-VTEC (150 Hp) ? Ще се радвам да получа конкрететни предложения за модел крушки, които да са изпробвани напрактика.Искам да сменя оригиналните H1 крушки с LED с радиаторно (пасивно) охлаждане.На пазара се предлагат хиляди модели крушки.Не искам да взема нещо, което в последствие да не мога да монтирам на колата, а и цените на хубавите крушки са също хубави....
-
0 точкиЗдравейте колеги, Реших да не спамя по другите теми и да пусна една нова такава, та въпросът е имате ли отзиви за H4 LED- овете ако някой ги е ползвал. Светят ли достатъчно ярко, "намигват" ли ви "любовно" много отсреща и ако разбира се има някой с Хамериканската версия на 3та ген да каже въобще дали пасват. Мисля (без да съм сменял до сега крушка), че са с H4. Благодаря предварително на отзовалите се!
-
0 точкиМоже ли снимка как е станало с лед бара че и аз искам да слагам поръчах един и си мисля за още един да поръчам по 180вата колко са реални според китайците не знам
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00