Jump to content

Stefan86

Фен
  • Мнения

    44
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

1 Последовател

Относно Stefan86

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V ||| 2.4 i-Vtec K24Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  1. Тракане

    Аз също имах със старата дизеларка проблем с демпферната шайба на коляновия вал, но при нея по скоро шума беше постоянен, независимо от обороти и смяна на предавки. То и като цяло на дизела все нещо му тракаше и хлопаше, та и за това го смених . Може би по скоро карето... Весели празници!!
  2. Размери на джанти и гуми

    Така... да изкажа и аз едно мнение за контитата, които сложих преди седмица и вече с около 1000км пробег: ДОТ 19 седмица на тази година; БЕЗШУМНИ на първо място (понеже това е най- обективното като усещане от гумата до сега), през шипка онзи ден валеше смесица м/у суграшица, лед и сняг, на пътя беше кишаво-лед-снежно, а с обичайната ми скорост на движение за терена, не ми се включи нито веднъж тракшън-а или абс-а (които за предни пъти ги усещах през минута ). За сняг 20см се държаха перфектно (ще ги видим в дълбок сняг). На сух терен са както казах изключително тихи за своите 70ДБ, с почти никакви странични лашкания на колата (страннното е,че каучука ми се стори доста мек и очаквах повечко странично лашкане). При преминаване на една доста голяма локва, заела цялото пътно платно на дъжд с над 100км/ч леко се прекръстих и съжалих, че не съм си сложил памперс, но колата сгази локвето като тракторче. Съвсем леко приплъзна и до там. Изненада ме! За сега само добри неща, ще видим в по-дълбок сняг как ще е! Поздрави на всички колеги и умната по пътищата в това лошо време.
  3. Размери на джанти и гуми

    Мисля, че в сайта на линка, който си дал bridgestone-а са скъпички. За тези цена в Медина-Мед ми предложиха конти с демонтаж, монтаж и ако е нужно смяна на винтили. А ако сравняваме конти с бриджстоун, контитата са с малко по-твърд каучук и от там ще са по-тихи. Дават ги с по-голям пробег и не на последно място са и по-леки.
  4. Проблем с парно

    Хах, Бранко, това обяснява някои неща
  5. Проблем с парно

    Защо обслужването на повече км в оторизиран сервиз да е мираж, колега. На жената микрата 2009г е обслужвана винаги в Нисан-Русе (а и ще продължава да е там и за напред) и момчетата там се справят повече от добре. Като гледам и други коли водят там, така че не виждам проблем.
  6. Размери на джанти и гуми

    Благодаря за отговорите на включилите се! Май везните се наклониха към контитата. Взимам една торба пари и тръгвам към магазина
  7. Размери на джанти и гуми

    Благодаря за инфото колега, а за Nexen-а съм чувал добри отзиви, но самата мисъл, че са корейски чисто психологически накланя везните към другите изброени (не, че нямат добри производства и корейците, просто лично предубеждение) А за контито къде намери такава цена, че аз най-ниската,която виждам е 300лв
  8. Размери на джанти и гуми

    С оглед да не пускам друга тема, реших да пиша в тази, понеже мисля, че нещата малко се припокриват. Та... на въпроса... предвид идващата зима предстои закупуване на зимни гуми. Ще се радвам да споделите с какви впечатления сте от тези, с които сте карали (говорим за размер 225/65/17). Като цяло се оглеждам в Nokian WR SUV3, Falken Eurowinter, Vredestein Wintrac и Continental WinterContact. Някъкви набюдения в/у тях? Ще се кара доста извън града и ще има тъпкане в снега към планината няколко пъти. Желанието ми е да са по-сигурни на сняг, пестене на гориво и шум не са от значение.
  9. Какво те интересува за нея; аз съм с такова чудо Само хубави неща мога да кажа за това изпълнение. Ако искаш пиши на лични да не излизаме от топика
  10. TPMS сензор

    Колега tougherty само при американските я има тази TPMSA система. 2рият и 3тият линк стават. За първия- не съм сигурен. Моите са 42753-SWA-A52. Закупуването на нов е най-лесно. Следва трудната част- обучаването им. Стискаме палци!
  11. Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)

    Моите сметки ги дадох с цел ориентиране и в никакъв случай не претендирам, че и при другите колеги ще са така... Това са цифрите СПРЯМО МОЕТО КАРАНЕ. Не всички караме по един и същи начин; градското в Русе, София и Враца е различно...
  12. Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)

    Забравих да уточня, че старата дизеларка беше ръчка, а сегашната е автомат .Винаги като засичах старата, по един и същи начин смесено каране 50/50, КАКТО И ДА Я КАРАМ, на борд ми изкарваше 7.3-7.4/100. А реално пълно- пълно около 8-8.1/100.
  13. Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)

    Колега mccoy Вие имал ли сте проблем с DPF-a и сменял ли сте съединител (говоря за целия комплект, който със сигурност не е 900лв !! ). Такава цена от 300лв за премахване на DPF-a не съм срещал. Може би имате предвид някакви почиствания, дето правят и регенерации, и т.н. - другите колеги да ме поправят, ако бъркам. За горенето: CRV 2.2iCDTI 2005г (старата ми кола) дизел смесен разход 8/100км х 2.07лв/литър = 16.56лв/100км (не в зимни условия) CRV 2.4i-Vtec 2007г (сегашната ) бензин смесен разход 11/100 х 2.05лв/литър А95 (средна цена за БГ за 09.03.2017) = 22.55лв/100км газ смесен разход (не в зимни условия) 12/100 х 1.00лв/литър (средна цена за БГ за 09.03.2017) = 12 + около 1л бензин/ 100км = 14.05лв/100км Реално разликата е малко под 3лв на 100км, но колко по 100км се навъртат на година? Каква е поддръжката на дизела и бензина? Това всеки трябва да си отговори сам за себе си.
  14. Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)

    Да се включа и аз в темата, като преминал от отбора на нафтовите печки 2-ра ген. към бензинчето 3-та ген. : Относно питанията на tougherty: 1.За констатацията за по-ниска цена на бензиновите спрямо дизелите - объркал си се доста, поогледай пак. 2.Динамиката на старата ми 2.2 дизеларка - да, в ниските припкаше като млада девойка видяла лъскав жребец. Сегашната е с 2.4 мотора (американка) и да ти кажа, въпреки инжекциона си препуска и то яко (благодарности на Markony). Реално не усещам разлика във вървежа (при старата мощността си идваше в ниските обороти, при новата- във високите; въпрос на вкус). 3.Шансът да попаднеш на читав и пазен дизел е минимален. Следват както си споменал: DPF (при нескопосано премахване губиш автопилота), съединител, дюзи... Е*ем ти и икономията, дето ще направиш от ниския разход . Дори да случиш на добро екземплярче, с нашите горива на втората година ще почнеш да гълташ вода! 4.Инсталиран ГИ Romano Antonio- разход смесено 13-14 зимно, като я смачквам доста; градско зимно 15-17; извънградско зимно 130-140км/ч- 11.5 (говоря за автомат). На всяко 2ро зареждане на бутилката капвам по 5л бензин, което ми е достатъчно. Ако те интересуват недостатъците на американките (малко са, но има и такива), свиркай, ще се радвам да помогна!
  15. Изключване на VSA

    Такаааааа, с ръчната спирачка пак нацелихме гредата . Все повече ми намирисват тези датчици. Когато имам време ще им отделим специално внимание
×