Jump to content

XEPAKOBO

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно XEPAKOBO

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda - CR-V III - 2.4 i-VTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    Hhh

Последни посетители

801 профилни разглеждания
  1. Може и да е бил. Като чета колегата по-надолу за реда и начина на откачене и закачане на + и - и стигам до извод, че доста неща май са се случили, за да губя нерви и пари последните дни.
  2. Има има, има и един червен ключ, който малко хора знаят за него. Абе внимавайте.
  3. Случи се при смяна на масло и откачане на +, защото пречи за въздушния филтър. Интересното е, че при предната смяна пак е откачен, но явно е или или и сега се е случило. Майсторът каза, че трябва да се случва това с байпас, за да не се бъгва компа.
  4. Такаааа.. Проблемът се оказа откачането на акумулатора. Смяна или временно откачане се прави с байпас, за да не крашне компютърът. В моя случай са крашнали и 2та ключа. Надявам се друг да не е имал този проблем и да не му се случва.
  5. Здравейте. Не мога да запаля, защото мига зелено ключе и върти, но не пали. Проверката установи тази грешка, която се появява на 3 места, запалване, имобилайзер и скоростомер. Не може да се изчисти. Пробвах да не е бушон, слаба батерия на ключа или слаб акумулатор. Някой с подобен проблем?
  6. Нямам идея, колата е на 175к, но пък и е клекнала, което значи, че е товарена. Няма теглич, но знае ли човек. Говорих с един майстор, каза че не може да се справи, заради някакъв маншон, който е специфичен.
  7. Здравейте. Някой правил ли е и може ли да ме насочи към човек или сервиз, където да сменя лагера на кардана? Става въпрос за CR-V 2008 бензин 2.4 автомат. Благодаря.
  8. Друго интересно е, че пичът, дето я е вкарал от Дубай или и аз не знам коя точно държава в района е сменил целите стопове с европейски, предполагам заради крушките, та реално трябва да имам заден халоген, но вероятно няма откъде да го пусна. Забавна история.
  9. Както казах само предните халогени се пускат от там. Странно ми е защо така, но е 2.4 бензин американско (предполагам) изпълнение и излиза, че се пускат по друг начин. Има определени разлики като ръчната, която е крачна вляво от спирачката.
  10. Това е, че оттам има само за предните халогени за мъгла.
  11. Привет, колеги. Съжалявам за може би глупавия въпрос, но не намирам откъде и как да пусна задната светлина за мъгла, която би трябвало да се намира най-отдолу в ляво.
  12. И аз имам подозрения за лагер. Ускорява и намалява без проблем, никакви вибрации. Вие точно като лагер.
  13. Здравейте. 2.4 бензин автомат. Има виене при потегляне и ускорение, чува се между предните седалки. Мислех да не е от скоростите, но при N продължава. При намаляване на скоростта намалява и виенето, а при спиране спира. Предполагам лагер, но очаквам мнение от вас и особено от някой имал същия проблем. Масло на скорости и диференциал е сменено.
×
×
  • Създай нов...