Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.01.2019 in all areas

  1. 5 точки
    Чета Ви и " не вярвам на ушите си" ! А е толкова просто, казано с няколко думи: - Т@шак държава, Т@шак народ! Или - ОВЧА РАБОТА! Тоя не бил виновен , оня не бил виновен, никой не бил виновен - обаче аз съм бил виновен, че тоя, оня, или никой не е виновен ! Айде "праведните" малко да замълчат, че ми писна от пишман родолюбци и натегачи ! И никой не може да ми вменява вина , за грешките на другите - били те умишлени или не ! През година ще си сменявам талоните , номерата, личните документи, през година ще си сменявам касовите апарати, през година ще сменяват правилника за движение, през година искат да ме оправят - и това , щото не се накрадоха! Замълчете и мислете ( ако можете )- подлизурковци и натегачи , убеждавайки ме да търся грешките в себе си ! Всичко е "пълна скръб" и става още по-зле!
  2. 2 точки
    Вместо да се заключва, не е ли редно да споделиш линкове, снимки, може и след като го направиш, за следващите които ще питат същото?
  3. 2 точки
    Ето и извадка от доклад на заседание на СОС, решение от 27 декември: 2.4.3. С § 40 от ЗИД на ЗКПО (ДВ бр. 98 от 27.11.2018 г.) (в сила от 01.01.2019 г.) законодателят определя, че за 2019 г. размерите на данъка върху превозните средства се определят от общинските съвети в срок до 31 януари 2019 г. Същевременно законодателят постановява, че в случай на липса на определени нови размери до 31.01.2019 г., за 2019 г. данъкът върху превозните средства се определя съгласно минималните размери на данъците и коригиращите коефициенти, определени в чл. 55, ал. 1 от Закона за местните данъци и такси. Та има време за приемане на промени, но все пак в същия доклад е посочено, че нямат време за изготване на анализ и най-вероянто няма да правят никакви промени, което значи, че за София остават минималните ставки и коефициенти. 31 януари остава датата Х. Дано да ги мързи и да не приемат нищо. --- @entem, Колата на колегата миналата година е станала на 15, а не на 14. Годните на колата се смята така: [текуща година] - [година на производство] + 1 = годините на колата. Моята е 2005: 2019-2005+1 = 15 години.
  4. 2 точки
    Ето ти прост пример, защо да не търсим вината в себе си. Купувам аз колата от тебе, отивам и си я регистрирам в КАТ на мое име, на гишето гледам внимателно какво пише в талона и какво да видя, бах маа му хабиби , няма евро категория. Връщам талона на служителката и тя любезно ми оправя талона, да-ама-не, това може да се случи само в нормална държава, тук започва ходенето по мъките (институциите) .
  5. 1 точка
    От много време се каня да пусна една обобщена тема за така плютата и същевременно най правена от Хонда феновете серия мотори в България. Преди всичко ще помоля Бързите Б серии да си направят отделна тема. Като цяло предлагам да разгледаме д13,14,15 и 16. Не знам как точно да започна и мисля да започна с д13, а после с вас да продължим да разглеждаме и разискваме останалите. Ще почна от 4-та хеч д13б1 (D13B1) с двукамерен карбуратор без никакви допълнения, изцяло механичен. В последствие японецът вкарва нещо като комп, по-глупав от тамагочи с цел достигане на допустимите вредни емисии. Но за това съм писал, както за карбураторите, за скоростите на Де серия, несъмнено пак ще трябва да се споменат косвено. Мисля да погледнем вътре в самия двигател. Моля имайте търпение ще продължа да допълвам темата и надявам се с помощта на модовете да я редактираме и оформим. Ако някое мнение ви се стори незавършено ще го допълня. Най-мечтаните бутала на всеки тунингист са от д13б2 (D13B2). Така е, но и д13б1(D13B1) е със същите, логично съвместими единствено и само с д15 (D15) двигателите с пм3(PM3) биели но не и с икономиковите. По-късно ще пусна и снимки на различните бутала. Като цяло ще разгледам Д сериите от 1987 до 2000 година. Бутала 75 мм със сегменти 1.2/1.5/3.2 мм ползват се при мини-ми сетъпи за сгъстяване: Линк към хубава тема, по-късно ще продължа: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=39848 Пм3 глава с механична помпа, задвижвана от гърбица на разпределителния вал. Главата е същата като на д15б1/2/3 (D15B1/2/3), разликата е разпределителният вал. Нещо, което трябва да упоменем още в началото е, че блоковете на всички д13/14/15, включително и на така почитания покойник д15Б са с еднакви ако може така да го кажа "пропорции", демек съвместими са! С две думи може да ползвате блока за всяка една от нужните кубатури със съответния колянов вал и биели. Най-често ползвани са: -д15 колянов вал (който за всички д15 е един и същ изключае д15Б) -бутала от д13 с биели от д15 пм3 или щампата на тях номер 3 и ще получите заветната д15ка Но има още много за писане... През годините Хонда изменят частично блоковете, но базата я запазват една. Най-лесно различима е по разположението на пръчката за проверка на нивото на маслото - при пм3 блоковете щеката е по средата, между изпускателя. http://i811.photobucket.com/albums/zz34/d15b2_2009/pistonsinblock.jpg D13 Като цяло д13 не е особенно развиван мотор в годините до 2000 г. и мисля него да го оставим вече настрана, като цяло сме решили проблема с обръщането му на д15 и кое как... Линк към тема с пълна промяна на д13 карб за мераклиите: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101385 D14 Д14 от 4-та генерация дуал карб и верен донор за гореупоменатия д13 със своите карбове. Линк към направата на д13 дуал карб: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74111 Д14 колкото и да е странно в годините е доста по-масов със своите разновидности дори и от д15. Като цяло навлиза частично в 4-та генерация хеч и CRX и после се появява за малко в сивик англичанка, а най-масово във фейслифта на англичанката и всички разновидности на 6-та генерация. Моторът е с 1400 кубика работен обем, 75 мм бутало и ползващ абсолютно същите биели като на д13 - еднакви са. Променен е ходът на буталото и височината му. Какво ценно може да ползваме за друг мотор? Или защо е ценно? Като цяло в цялата гама на Де серия има почти всичко да съберем един хубав мотор без нужда от много много тунинг части вътре в него, да не кажа никакви за атмосферка! д14а1/д14а2(D14A1/D14A2) и д14а5(D14A5) карат с бутала тип P2J2, подходящи за сгъстяване дори и на д15, но след като бъде свалено от блока 1.42 мм хода на буталото. Дотук с тунинга, има и още но по-нататък ... 6 генерация В 6-та генерация са вкарани д14а3/4 (D14A3/4), д14з2/3(D14Z2/3) и д14а7/8(D14A7/8) за англичанка . д14а2/5 (D14A2/5) 90 и 75 коня в англичанка преди фейса са пълна инжекция обд1 и като цяло са универсален донор на компоненти като: -делко; -всмукател; -комп; -инсталация. 6та преди фейса, като цяло e трагедия обд2а дуал пойнт (OBD2a DPFI) - най-подходящ тунинг за тоя мотор е минаването към обд1 инсталация с делко и комп + всмукател от горепосочените или д16* , до които ще стигна по-късно. Като цяло меткайте въпроси, ще продължа утре . Лека вечер.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Грешна ти е сметката, колата ти е на 16 години. За 16 годишна кола коефициентът е 1.0, а не 1.3. За справка - виж 2 мнения нагоре, колата на колегата също е 2004 и преди 2 години е бил в графата 5-14, както беше стария закон, платил е над 200 лв. Миналата година е била на 15 години и затова е платил 1.5 пъти по-малко. Тази година вече му е на 16 години и неговата, затова му излиза под 100 лв. За кола 103 киловата, ако се приеме минималната ставка от 1.10, се получава стойност 113.30. - Кола 2004-та година е на 16 години по смисъла на закона и се прилага коефициент по таблицата за коли от 16 до 20 години = 1. Годината на производство е година 1. Така ако имаш кола, произведена/регистрирана на 28 декември 2004-та (примерно), то след 5 дни, на 2-ри януари 2005, тя е кола на 2 години по българския закон за местни данъци и такси. Затова и през 2019-та всички коли до края на 2004-та са на 16 или повече години. Колите след 1 януари 2005 са на 15 или по-малко години. 113.30 * 1 = 113.30 Ако колата е с категория Евро 4 и се приложи минимален коефициент от 0.8, това прави: 113.30 * 0.8 = 90.64 лв Ако не се прилага никаква Евро-категория и пак се избере минималният коефициент от 1.1, това прави: 113.30 * 1.1 = 124.63 От това като се махнат 5 % отстъпка за ранно плащане, се получава: 124.63 - 5% = 118.40 (смята се като извадиш 5 % от стойността, а не като добавиш 5 % към вече получената крайна стойност. Затова имаш грешка в стотинките) Като цяло - смятал си грешно и излиза, че в район Люлин са ти приложили без евро-категория и кола на 16 години, както си е по закон. Също така, в район Люлин нямат право да прилагат различни правила от който и да е друг район в Столична община. Колкото е в Люлин, толкова ще е и в Искър, Сердика и др. Някой платил ли си е данъка на каса в общината, а не в онлайн банкиране? Струва ми се, че онлайн-банкирането сериозно ви лъже. Дано да не ви лъже и да си остане така. Но разсъждавайте логично - не може да променят данък без решение на законодателен орган (в случая местните данъци се определят с решение общинския съвет). От не знам колко години действа тази наредба и няма промяна, сега изведнъж рязко надолу, при това тихомълком? Не вЕрвам. Поне за избори да беше - щяха да го разтръбят и да се бият в гърдите. Действащите към този момент ставки са същите като от миналата година. А и най-малкото - в момента, в който общината реши да намали данъците 1.25 пъти, щеше да е новина номер 1, защото засяга над 1 000 000 собственици на коли в София, а и не само. Затова колеги, да не се учудите, ако въпреки плащанията ви по банка, в края на годината се окаже, че имате да доплащате данък.
  8. 1 точка
    Не знам дали и при теб няма да е от това, но скоро колега имаше подобен проблем с газифицирано такова СРВ. Спря и след време не можа да запали. Два дена я мъчи какво ли не, но не искаше, Оказа се че системата му пълни/изпуска постоянно газ в цилиндрите и при опит да запали нормално на бензин, се дави и не може. Спря принудително газта , разкачи някакви жици от някакъв клапан или реле, след което подсуши свещите и си запали. Пак казвам , че нямам понятие от газ при бензиновите, но това го видях и може да ти помогне.
  9. 1 точка
    Последен офтопик и от мен и ви моля колеги социално-политическите дискусии в подходящия раздел, знам, че ме разбирате. И на мен всеки ден ми идва да си хвана шапката и тоягата и ... Та офтопика: Да кажем, че има механизми да се борим срещу безчинствата на тези, които си избираме, но докато дадат резултат ще сме побелели, болни и фалирали ..
  10. 1 точка
    https://www.aliexpress.com/item/Shinman-DRL-turn-signal-For-Honda-CR-V-CRV-2007-2009-led-DRL-Daytime-Running-Light/32866845085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.43cb4c4dKXtXaQ - това е модула захранване съм взел от бушона на запалката (червен кабел), управление от бушона за габаритите (бял кабел) нищо не се преправя всичко пасва единствената трудност е прекарването на кабела от двигателния отсек към купето ( Но тези кабели могат да се свържат и в двигателния отсек) На живо изглежда още по добре!
  11. 1 точка
    Емич колкото и да ни се иска, просто можем само да сме си ядосани и нищо повече. Никой от онея боклуци няма да прочете кой какво е написал и от какво е недоволен. И наистина ще става по зле и по зле.
  12. 1 точка
    Абе какво плашите човека?Както каза колега по-горе -"Кефа цена няма!".Правиш си каско задължително и щракаш с пръстиТо колегите ,които карат Леджънд да не би да са на по-добро дередже от към всякакви части?
  13. 1 точка
    15/16/17 за мен е идеална цена,макар,че купе никога не бих си купил.Но всеки си гледа от неговата камбанария. Части се намират и то всякакви при днешната глобализирана търговия няма да имаш проблем колега,сигурен съм.пък и тази кола не я купуваш за да я трошиш.
  14. 1 точка
    Бранко някъде беше казвал, че J35 двигателят е по-солиден и дуракоустойчив от K серията. Едрогабаритни части и по купето винаги са проблем, дори за по-неекзотични коли. За всичко останало (особено двигател) има части от САЩ, Япония ... Цената, която е писана по-горе е доста приятна. Вече с технотестове, мита и ДДС ще набъбне, но "кеф цена няма". Аз лично подкрепям колегата, с удоволствие бих си взел импорт ако е с правилния волан.
  15. 1 точка
    Винаги така се получава - "виновни няма, има потърпевши". Тоя лаф битува отдавна по нашите земи.
  16. 1 точка
    Здравей колега. От две години карам EX-L 2008-ма, но с "малкия K24Z3" мотор, седан, и само позитиви мога да кажа за машината. Не е много по различна от купето, което е с по-твърдо окачване. Колата ми е била внесена още 2008-ма от щатите и е карана и поддържана само тук. Аз за сега само консумативи сменям по нея. Реално през бултрако по парт номер можеш да поръчаш всичко за нея, както поръчват и колегите с европейските и японските хонди. Няма нищо по различно за това че е американска версия. Пак е хонда. Почти сигурно, че в кварталиния магазин за авточасти няма да има нищо за нея, но затова има общи поръчки тук в форума на оригинални и качествени части за ходните ни. Освен това щом имаш приятел, дето търгува с щатите, той може да ти съдейства с части оттам, защото е по-евтино и лесно. Относно скоростите - автомата е благина, но предвид какво си карал и към какво си се насочил сега, по-добре изберете ръчка . За VCM системата нищо не мога да кажа, добре е да прочетеш повече в американските форуми за нея. Ако искаш да я тунинговаш откъм мотор и да я съживиш малко (макар че е доста вървежна), взимаш ктунер и слагаш спортен катализатор и докарваш още около 10-15 коня/ 5-10 Nm http://ktuner.com/0812accordv6/ . Това с "един хубав марков Air Intake кит" няма особен смисъл за перформънса на мотора, а единствено ще е за твое вътрешно удовлетворение, и за малко по-различен звуков ефект . На практика всмукателната система на хонда е достатъчно добре проектирана за да "храни мотора с достатъчно количество въздух" (турбиниран е друга песен вече). Ето цитат от RV6 performance - "The stock intake is fine. To he honest I have never seen a intake gain HP on my dyno. They all loose power and cause issues with how the ECU meters the air going into the engine. " Успех и късмет с избора
  17. 1 точка
    Те и тези в Народното събрание гласуват, амааа... Плюс това живеем в демокрация (уж). Като се върне Райха, тогава ще се сещам.
  18. 1 точка
    И аз се сблъсках с подобен проблем. Имах си Mp3-ки които бяха на флашка и си ги слушах посредством "FM Трансмитер" но на скоро си купих така наречените PCMCIA Адаптери към SD карта след като преместих песните там, не вървяха а просто си прескачаха. Разрових се из архивите ми от мп3-ки и намерих някакви от 2006 година сложих ги и тръгнаха. Причината се оказа Енкодинга на Mp3 файловете, а не в самите тагове. Проверих енкодинга на старата Mp3 която тръгна в CR-V-то и видях, че е кодирана с "Lame" Енкодинг. Единственото, което трябваше да направя за да подкарам новите mp3 е да ги енкодирам с "LAME", за Ундоус потребителите, програмката, която може да ви свърши работа се казва "winLame" след, като ги пре-енкодирате мп3-ките би трябвало да вървят без проблем. Друг съвет, който мога да дам е да преименувате имената на мп3 файловете да са на латиница понеже на кирилица излизат само въпросителни, също така е хубаво да се махнат разни иконки от типа на "ноти, дискове" и други такива в имената на mp3 файловете, тъй като това също не се нрави на плеъра на CRv-тата, това е! В момента работя по една малка програмка, която Сваля песен(или цял плейлист) от youtube и я конвертира със "Lame" за да може директно да се слагат песните на SD картата без да има нужда от допълнително обработване, предполагам ще я завърша през уикенда и ще я кача тук, ако някой желае да я ползва. Поздрави!
  19. 1 точка
    Ами можеше да пробваш да включиш на задна, без да обръщаш колата, но Емича ти е писал да оправиш ръчната, което разбира се е решението на проблема. А съединитела как е къде отделя, тръгнал ли е да си ходи. А предната кола колко беше тежка?Така че оправи си ръчната и си я използвай по предназначение.
  20. 1 точка
    Другия мой (последен коментар) е : - щом те влече, сваляй и ремонтирай скоростна кутия - нали така си мислиш.
  21. 1 точка
    Вашето препоръчано масло е в тази таблица: https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=0 Темата за обсъждане на масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841&do=findComment&comment=1057467514 FAQ двигателни масла е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101840&do=findComment&comment=1057467386 Отваряне на тема тук с заглавие: -Препоръчайте ми масло.. -Какво масло за моя двигател... -Да питам за едно масло.. ...и други подобни е ГРУБО НЕУВАЖЕНИЕ към труда на екипа, събрал и подредил тези материали.
  22. 0 точки
    Здравейте, от проченето в интренет разбрах, че Сивик 8, специално 2006г. производтсво, имат някакви сериозни (разбирайте често срещани) проблеми с HFT (Hands Free Telephone) системите си и по специално модула намиращ се закрепен на кората под волана, който контролира bluetooth системата и тази за гласов контрол. Проблема се състои в това, че доста често този модул дефектира и започва да консумира електричество дори и при изгасен двигател. Тока който изтегля е в диапазона 0,20-0,52 A, което смъква и без това малките акумулатори на сивика (45 Ah) за около 5 дни в покой, до 7-8 V, което е крайно недостатъчно дори и за опит за палене. С това се сбъсках и аз, такива ми бяха показанията за консумация още преди да разбера къде всъщност е проблема: Виновникът, както и темата посочва се оказа въпросният HFT модул, който при мен е със следния сериен номер: Ако нямате други проблеми с модула, не си играйте да го разглобявате (по разбираеми причини) Проблемът на този модул е, че явно нещо по чиповете се бъгва и самото устройство не успява да "заспи" както трябва. Тъй като познанията ми не са на такова ниво и допълнително не успях да открия никаква информация в интрнет как би могло да се реши проблема, бърникайки по самата платка (а инямам необходимото оборудване), решението беше да се сложи реле, прекъсващо подаването на захранване към модула при угасен двигател. Един от всичките кабели в буксата, която се включва към модула е с постоянно 12 волтово напрежение, без значение от позицията на ключа и това дали изобщо е поставен. Идеята беше да прекъсна именно него.В чуждата литература го наричат BackUp Power и го обясняват като минималното напрежение, което трябва да поддържа паметта на модула. Не знам какъв му е точния случай, но определено не е това. Автомобила ми изкара седмици на ред с разкачен модул, при което не изгуби информация нито за свързания телефон, нито за въведените контакти. Така че загуба на памет и проблеми с постоянно pair-ване не бива да ви притесняват. Определено друго му е приложението. Въпросният Back Up Power е с оригинален цвят БЯЛ със сиво, който обаче се вижда назад в кожуха, на снимката е Жълт със сиво. Тук трябва да посоча, че при мен цветовете на самия конектор и тези вътре в кожуха се различаваха, явно времето си казва думата. А сега и към самият MOD. Необходимите инструменти и консумативи са: реле (като показаното на снимката), женската букса към релето (не е задължителна, но определено е по-добре, от колкото да връзвате кабелите директно към крачетата на релето), 10 см термошлаух (отново не е задължителен), изолирбанд, макетен нож, малка отверка (помага при разкачането на корите) Първо разбира се разкачате кората под волана, като за целта първо махате малката кора в ляво и развивате един винт, след което внимателно издърпвате напред голямата кора. Внимавайте като махате голямата кора, имате минимум 2 конектора, които трябва да откачите преди да я захвърлите на страни - този на HFT модула, и този към малката интериорна лампичка, осветяваща пространството в шофьорските крака. Разкачената букса на HFT модула изглежда по този ночин. Виновника за цялото това занимание върви по Pin 11 Back Up Power-а, на сминката - кабела долу в ляво: Преди да сте разкачили акумулатора, което е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, понеже ще режите и оголвате кабели, по някой от които върви постоянен ток и не искате да укасите инсталацията, направете следните измервания за да сте сигурни че сте се насочили към правилните кабели: На угасен двигател, дори и без поставен ключ, измерете напрежението идващо по жълтия на снимката (иначе бял) кабел (долу в ляво) - трябва да е постоянен 12V. Ако искате можете да си замерите и другите, при угасен двигател, не би трябвало да имате друг постоянен +. Замерете кафевия кабел на снимката (иначе на вътре в кожуха си е лилав) - на угасен двигател/без ключ трябва да е 0, при контакт или запален двигател трябва де 12V. Чения кабел няма какво да го мерите, там си знаете С тези три кабела ще си имате работа. За да ви е по лесна работата е необходимо малко да махнете кожуха на кабелите. На следващата снимка се вижда и странното преливане на цветовете на кабелите: Схемата, по която ще се работи е следната. Трябва да оголите черния кабел (масата) и да го свържете към краче 85 на релето. Трябва да оголите лилавия кабел (този с напрежение само при контакт) и да го свържете към краче 86 на релето. Трябва да прекъсните белия кабел (Back Up Power-а, този с постоянното напрежение). Кабела, който идва от двигателния отсег връзвате към краче 87 на релето, а този които стърчи от буксата, към краче 30 на релето. Това е цялата философия, направете един тест, преди да затворите всичко по обратния ред. Положението с консумацията след интервенцията трябва да изглежда по следния начин (минуса не го гледайте, боднал съм кабелите на обратно ): Всичкото това нещо струваше около 5 лв. ако не бъркам и отне около 30-40 минути, понеже мерих токовете на всяка стъпка от опасения да не сгафя някъде. Надявам се ако има колеги с подобни "детски болести", темата да им бъде от полза.
  23. 0 точки
    Има не една или две коли по улиците на България, които са внос от Северна Америка, ако излиза сметката, защо не? Особено пък ако имаш човек на място, който е минавал по този път. Приветствам идеята, тези купета винаги са ми били симпатични, с правилните джанти ... някакъв шанс твоят човек да носи и от Канада?
  24. 0 точки
    Извинявам се , просто ми направи впечатление ,че темата не е интересна .. иначе със удоволствие пускам линковете... https://www.avto.bim.bg/Nakrainik-za-amortisior-za-bagajnik_pr50778.html https://www.avto.bim.bg/Amortisior-za-bagajnik-za-zaden-kapak-bez-spoiler-lqv=desen-Hatchback_pr50189.html https://www.avto.bim.bg/Amortisior-za-bagajnik_pr49967.html Нямах време да огледам под капака долу горе как и къще ще хвана накрайниците, но мисля ,че няюа да е нищо сложно. Изпращам тези варианти на аморт. защото разхода по това начинание е сведен до минимум , тъй като това не багажник и се предполага ,че няма да се отваря всеки ден да ремв ,но пък се чудя как ще влияе температура лятото на тези амортисьори ?!
  25. 0 точки
    Убеден съм! Това колко се дават на ръка на човека в щатите, няма нищо общо с това колко ще пише в документите...
  26. 0 точки
    https://www.aliexpress.com/item/2Pcs-Metal-Auto-Front-Hood-Lid-Lift-Support-Damper-Shock-Strut-Fit-for-Honda-Accord-2003/32868170703.html?spm=2114.search0104.3.1.53c66bdaFLqB8V&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10065_10068_319_317_10696_453_10084_454_10083_433_10618_431_10304_10307_10820_10821_537_10302_536_10059_10884_10887_100031_321_322_10103,searchweb201603_53,ppcSwitch_0&algo_expid=ddd57b8f-60a7-4050-84d6-3c5a226bf167-0&algo_pvid=ddd57b8f-60a7-4050-84d6-3c5a226bf167&transAbTest=ae803_3
  27. 0 точки
    Изчетох я цялата, но докато стигнах до края май съм забравил началото! Ясно, мерси! PS Полезно ще е в даден момент да се направи класация на най-добре представящите се масла. Така като гледам Петро канадата е добро масълце на добра цена, ако се сменя на 5к, градско или 8к. извън градско няма да има място за съмнения.
  28. 0 точки
    Моят данък за София вече ми излиза в онлайн банкирането, както всяка година. Напълно съвпада с цитирания калкулатор. И по-конкретно: FR-V, 2.0 бензин, декември 2004 г., 110 KW, Евро 4 вписано в талона - 91.96 лв. данък с 5% отстъпка. Ако платя след 30 април - 96.80 лв. без отстъпката. За съпоставка с новите изчисления - миналата година беше 158.00 лв., а по-миналата 231.00 лв.
  29. 0 точки
    Доколкото знам фейслифтово ЦРВ за Европа не се е предлагало с 2.4 мотора. Американките от това поколение са с k24z6 мотор с пълен vtec на всмукателния вал (3 гърбици). VTC actutor има на всеки двигател от К серията, ако беше голям проблем щеше да има акции и масово недоволство. На газ става - има тема в алтернативни горива, както и други теми за разход на r20 и k24 по разделите, с добре настроена газова няма да имаш проблеми.
  30. 0 точки
    Очевидно в този случай нямаш вина – това не противоречи на моето изказване. Помисляш си първо дали имаш вина – нямаш – продължаваш натам. Тук случая е друг – институцията е организирана тромаво, не е инвестирано в оптимизиране (или някой отговорен за това е некомпетентен) – все неща, които са по-различни от дискутиранто досега – защо данъкът е така формиран и защо на някои ни липсват евро категориите в талоните. Включено е само в изказванията от типа „всичко е лайна, цялата ни държава е такава“. Целта на постовете ми са само да допринеса с малко за намаляване на негативизма, защото, смятам, никой няма полза от него, най-малко самите ние.
  31. 0 точки
    Само напомням, че този калкулатор за много общини все още не дава правилна информация, защото изчислява с минималните коефициенти и ставки. Специално за София например, за мощност от 75 до 110 киловата ставката е 1.38 лв и все още няма промяна в наредбата. В калкулатора е заложена цена от 1.10 лв. Заложен е също коефициент от 1.0 за евро-3 категория, а той може да бъде от 1.0 до 1.1. Затова не бързай, ами първо нека приемат точните числа и тогава.
  32. 0 точки
    Няма кола, на която нищо никога не се разваля. Ако Бултрако, Омбре и Юби-Ко са те уверили, че това не е нещо, което правят ежедневно, не знам какво те притеснява. Ако се счупи, ще се намери решение. При покупката на втора ръка, може да има много покрити проблеми, а това е скъп автомобил. Ако купуваш от продавач или хубава къща в чужбина - ОК, но ако купуваш нов внос от България, задължително направете оглед в някой от горните сервизи. Репатрак + оглед са около 80лв общо и си струват всяка стотинка. Колкото до вноса на коли от Русия - руснаците не са известни с хубавите си пътища, безупречната поддръжка, меките зими и липсата на измами и макар че всяко правило си има изключение, ако нещо е прекалено изгодно, има причина да е така. Вземи си кола внос от ЕС или Швейцария, защото разликата от няколко хиляди лева може бързо да изчезне в усложнения по вноса и/или пипкави ремонти
  33. 0 точки
    Да, доста по-добре бихме се чувствали, ако сме ядосани на държавата (и на другите) за всичко. Аз пък, ако направя моето оф-топик генерализиране – държавниците ни са идеална извадка на народа ни. Естествено има много изключения, но масата избиратели какви са – дай им схема и далаверка и няма и да се замислят, че правят нещо нередно. Иначе сме обединени срещу тези, които ни бъркат в джоба или нарушават правата ни. Или пък сме от по-адекватните и бягаме в чужбина, често негласуващи защото там е по-неудобно. Ние си ги избираме. Сори за офф-топика и явно провокирания гневен отговор. Бих се радвал повече на дискусия с добър тон, но всеки си избира в крайна сметка.
  34. 0 точки
    Здравейте! По темата ХОНДА ГОРИ МАСЛО!!! От доста години съм на тази марка, доста километри съм навъртял, мога да заявя че не горят както казват някои хора. За съжаление имах подобен проблем след смяна на масло 10W40 на MOTUL, кой знае какво е имало в тубата, след него почна да гори 1л на 3000кл. 3 марки смених но нямаше промяна, реших да пробвам стара рецепта за проблема. Купих 10л. газ за горене, източих маслото, махнах свещите, във всеки цилиндър слагах по 20мл (спринцовка), направих си мерителна пръчка, на всеки 2 часа проверявах нивото в 1 и 2 цилиндър почти беше паднало, но в 3 и 4 така си и стоеше газта (спечени сегменти) отне почти 10 часа да падне нивото и в тях. Когато падне газта чуквах стартера да превърти леко, ВАЖНО!!! ИЗКЛЮЧЕТЕ БУКСАТА НА ДЕЛКОТО ИЛИ БОБИНАТА , и отново по 20мл. и така се повтаря целия цикъл докато не почне да пада газта едновременно във всички цилиндри, ВАЖНО!!! НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ КОЛКО ЛИТРА СТЕ НАЛЕЛИ ИЗТОЧЕТЕ ПРЕЗ КАРТЕРА. Не въртете много стартера трябва само леко да превърти, газта е мазна, но все пак не е масло. При мен протече така на 4 ден 3 цилиндър почна да пада за същото време както 1 и 2, а 4 цилиндър му отне 8 дена, през цялото време съм наливал във всички, естествено не ми стигнаха 10л наложисе да купя още малко около 13-14л ми от не газ, но си заслужаваше, с около 50-60лв се разминах. При мен се получи, промих двигателя с последното масло което беше на 3000км и веднага го смених. Разход на масло за 10 000км. от максимум до минимум на щеката, на километраж е над 200000км. Дано съм бил полезен!!!
  35. 0 точки
    Това точно говорихме на снимките уникално запазена и писал без корозия,интересно ръждата която намери е нещо друго явно за него.На снимките в обявата нищо няма да видиш трябва оглед на място с всяка която ти хване окото.
  36. 0 точки
    Кое точно затопля компресорът да дойде по-бързо парното? Климатикът само охлажда и изсушава. Иначе зимата е полезно да се пуска, така че режим AUTO е идеално, че го имате.
  37. 0 точки
    Днес ходих да я гледам тази от Пловдив. Нищо общо от снимките външно. Вътре е много запазен салона кожата е супер. Забележката вътре е, че пластмасата пред километража е разцепена и затова така е и сниман в обявата. Външно отпред бронята е ожулена в ъглите, отстрани на вратата има ожулена линия (която с пастиране ще изчезне май) фрапантното беше, че всичките пет врати бяха почти целите в оранжеви точки от ръжда. Много малки но навсякъде по колата. До левия стоп имаше изгнило което отгоре беше мазано със сива боя и пак беше излезнала ръждата. При пасажерската врата от вътрешната страна доло имаше ръжда. Задната броня беше ожулена в единия ъгъл и на едно място боята напукана. Фаровете и двата бяха напукани на места. Предната и задната броня се разминаваха с купето бяха на 2 места изкочили по настрани. На вратата на багажника пантата е ръждясала и вратата е леко увиснала. Гумите са с дот 2015 стават за още един сезон. Дисковете са добре. Багажника бяха поужулени пластмасите вътре. Обяснението за ръждата на точки беше, че не се карала колата и нали дисковете ръждясвали и като тръгнеш после и набиеш спирачки от там мятало и ставали тези точки, даже ми показа как се махат лесно от праговете на вратите които били пластмасови и нямало как да ръждясват. Странно как тея дискове мятат чак на задната врата. Не бях чувал такова нещо. Двигателя боята на капака му е олюпена почти цялата. Металния надпис ВТЕК е разлепен до половина и огънат на дъга. Металните връзки на маркучите ръждясали и надоло на доста места пак ръжда по купето. Отдоло имаше само петна на места и тук таме повече ръжда. В крайна сметка се отказах дори да я карам на преглед.
  38. 0 точки
    Когато е студено компресора затопля и по-бързо идва парното.
  39. 0 точки
    Тройка кебапчета ли колега, ако може да уточниш.
  40. 0 точки
    аз сложих преди два дни, DRL+turn signal, дневни и мигач в самото гнездо за мигача, инсталацията е лесна, и за мен е по красивият вариан от този с дългите.
  41. 0 точки
    Абе хората са измислили бутон AUTO. Аз си го натискам смело и после не пипам нищо - само храня кучето. То си знае какво и къде да пуска, ако предното стъкло е запотено си натискаш бутона за предното стъкло и то включва на макс и пренасочва всичко към стъклото. Слагаш си някаква температура, то си я достига и си я поддържа без значение зиме лято. Но хората са дали избор, ако те влече като Митко Йотов си натискай бутончета, пък може и да е по-добре (без лоши чувства към колегата). Избора си е личен!!! Към въпроса все пак, когато е на AUTO при нужда се включва климата.
  42. 0 точки
    Основният проблем с американските хонди е по едрогабаритните части. Ако вземе да те изтряска някой "по-така", че да трябва да търсиш капаци, врати, багажници, става голям филм - няма такива коли по европейски морги. Иначе технически, ако е запазен автомобил, няма какво толкова да го мислиш. За начало, защото никой в темата не пита за 2.4 нито колко коня е, нито колко харчи - коментираме купе V6
  43. 0 точки
    Ей, като малки деца сте (сме). Така и аз едно време се палех на тема "коя е най-хубавата кола" и не търпях чуждо мнение. Истината е, че за да си купиш Хонда, трябва да си осъзнал за необходимостта от това сам, а не да ти го натрапва някой друг. Със здраве @Vorpatril! Връщай се от време на време да драскаш по някой ред за това какво става със Субару-то, понеже повечето сектанти тук други форуми не четем и други марки не заглеждаме П.П. Всеки негативен коментар относно избора на колегата на общо основание (който не е придружен с конкретна информация за поддръжката на Субару-то) ще бъде изтриван. Нека не опровергаваме доброто му мнение за нас!
  44. 0 точки
    Това са пълни глупости.Може да имам стотина карти на ХРВ и никога не съм пускал кола настроена наизуст.Няма два еднакви двигателя,да не говорим за другите подробности,които определят коефициентите, като дебит,налягане и характеристики на инжекторите,включително и дължината на маркучите за впръскване. Да,форума е за взаимопомощ и всеки ден отговарям на 20-на въпроса, но това не значи ,че мога да изложа една на вид проста настройка,която я правя за 15 минути с 3-4 страници текст. И понеже имам голямо его съм написал преди повече от 2 години подробно как се настройва един ГИ, та питам тук форумите не трябва ли първо да се четат,а после да се пита?
  45. 0 точки
    Вчера покарах малко колата и нямаше никаква промяна - включа ли парктроника от копчето, на таблото си се показва индикация за преден десен датчик и си пищи. Включвах, изключвах, но нямаше промяна. Вечерта обаче отново я разходихме (на Черква) и там при паркиране на заден, включих парктроника от бутона. След церемонията си тръгнахме и се прибрахме, като системата си е била включена през целия път. Мислех, че е изключена, (защото през целия път нито за момент не се показа индикацията и не изписка), но при паркиране в двора си се активира и тогава разбрах всъщност, че е била включена. Светеха и пищяха тези датчици, които трябваше, а преден десен си траеше. Помислих, че новия датчик тотално се е скапал и отидох да го проверя и о чудо - доближа ли се до него, си пиши и свети, махна ли се, си спира?!? Не мога да си го обясня - Черквата ли помогна, чудо ли стана, не знам, но заработи коректно. Надявам се, че ще продължи да си работи така и за в бъдеще.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...