Jump to content

todor88

Фен
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно todor88

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 15.02.1988

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV 2008 2.0 i-vtec EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. todor88

    Размери на джанти и гуми

    Ок колега ти си прав,аз си карам както си знам,аре обоснови се кое точно как ще се развали и защо,щото тва с еди кои си има 3000 мнения и трябва да му се вярва става за човек които не знае от къде му се отваря резервоара,но на човек с минимална техническа грамотност не минава тази теза,ако можеш се обоснови,кое следи,как ако гумата е с различен граифер ще пуска задния мост или ако е различно износване.Ще се пусне друг път.ПАК ПОВТАРЯМ задния мост се пуска само ако отпред се засече пребоксуване.А засече ли пребоксуване се пуска задния мост независимо с какви гуми си.Ако са еднакъв цолаж гумите оборотите на колелата са еднакви.Няма никакъв проблем да се кара така.Отностно колите не съм карал всички по една година но като пристигне в бг за продан преди това е карана там така.И досега една не е имала проблем с дифа.А и да кажа че проблем с дифа е едно,а съединителчето което зацепва дасния мост е извън дифа ,между дифа и кардана и няма пряка връзка с колелата а с дифа.
  2. todor88

    Размери на джанти и гуми

    Колега,аз не чета по форуми за да съм в час с нещо,а аз говоря от моя опит,да не обиждам никои но половината във форума като тропне нещо или стане отиват на маистор,затова на такива хора не може да се вярва.Аз ако имам проблем разгадавам го,опитвам се да го оправя аз и ако не мога,не че няма да мога но ако трябва 2 месеца четене ми писва и отивам при специалист в тази област за да отстрани проблема.Та несъм на вие с материята на автомобила,затова и да ми показваш тема в която човек пита дали аджеба ще има проблем щото видиш ли имало 1 мм разлика в износването няма как да промениш мнението ми.Нищо няма да и стане на колата ако предните и задните са различни.Стига с тия естетики и книги.90 процента от англииските коли са с 3 различни марки,досега съм имал и карал 30 гранд витари,40 хонди црв 1,2,3 генерация как пък една не е била с преебан диф като идва с 3 или 4 марки гуми.Там кара-пука гума отива и слага чисто нова без значение марката-само да е по евтина.И става 3 те стари едната нова.След време пука друга отива и слага пак нова,ма друга марка,и ко става има една нова една на 50 процента и две на 20 процента.Значи може да има някакъв проблем ако е различен цолаж с голямо разминаване,но за марка гума или едната с 5мм граифер другата с 7 мм са простотии.Резервната гума да не би да е с марката като на другите гуми.Така че това е мое мнение и не ангажирам никои с него които има гуми и го е страх да кара,да давам адрес да ми ги подари а тои да се набутва с нови,но пък след една година предните ще са сигорно с 1-2 милиметра по малко от задните и трябва пак да ги сменя-ужас така че не знам сигурно е редно всяка седмица да се въртят предните със задните за да се износват равномерно щото предния мост нали само тои обикновенно е задвижвашт и там ги яде повече.
  3. закачи модула и премери например на вдигане трябва на жълта бяла да е + а на жълта - след това на сваляне трябва да трябва да се обръща поляритета,ако не е така модула няма да стане
  4. todor88

    Грешка p0138

    ем да и като обърнеш на газ святка ако е така какво мислиш-виновна е газта
  5. todor88

    Размери на джанти и гуми

    Колега не говорим лява и дясна гума,говорим за две предни и две задни,за да включи задния мост-предния трябва да боксува,ако не няма да го пусне,ква разлика ще засече и ще прехвърли-глупости на търкалета.И да са различно износени пак няма проблем.То е ясно че с 4 еднакви е наи-добре но човека пита за различни и няма никакъв дерт.Иди в Англия виж как карат имат по 3 модела гуми на колата и си карат и си свиркат.Спука едната и отива и слага чисто нова с нов граифер ако има такава марка ако не слага друга марка.Така че не хвърляите човека в паника особенно с предположения.Вече ако е с постоянно 4x4 постоянно зацепена система-като екс драив там е лошо че една зацепва другата не и отбратно.Тогава може да стане беля макар че несъм чул досега.
  6. Ангренажна верига,разтегната е
  7. todor88

    Проблем с климатика

    Я си провери релето за климатика,замени го с някое съседно замо за проба и виж има ли ефект,че като чета по темите релетата си отиват много бързо и точно при релето прави така, ту работи, ту не.
  8. todor88

    Размери на джанти и гуми

    Не мисля,тя не е с постоянно зацепено 4x4 така че предполагам не е проблем различни.Ако е куатро или ексдраив да но Хондата.
  9. todor88

    Грешка p0138

    От настроиките е ,каква грешка дава-сигурно бедна смес
  10. В голяма заблуда сте,борда в опътването 100 процента има писано за някакво разминаване.Няма датчик които да мери точно колко количество до милиграм е минало през еди коя си тръба.Тои мери по някакъв алгоритъм,например по минати километри и спаднало количество в резервоара или по моментния но да е точен,мога да се обзаложа с които иска.Пълним,минава 100 километра отиваме на колонка и събира да речем 7,4 литра ако и на борда е толкова печели.А за пълненето не се правя на баровец че само аз пълня.Просто чета темата и гледам снимки на борда кои колко му пише,а на един пич имаше и снимка на моментния разход и затова казах че кола не се засича така.А за точноста на колонките не ми се спори.Които не е бил в тая свера тои само си мисли че може на колонката да пише 10 литра а да му сипят 8,такива глупости съм ги чел и слушал много и винаги се разсмивам.Колонката по закон се прави да сипва с някви проценти по малко да речем на 1 литър 5-10 грама по малко.По всяко време в месеца и денонощието може да ти доиде проверка,без да знаеш идва спира и почва да налива в едни мерилки така че нямаш време да отреагираш.Невярвам големи бензиностанции да рискуват за 1-2 литра да бъдат хванати.Единствено ви хендрят с тия модерните горива където са по скъпи че не замръзват или дават сила на двигателя,да не споменавам имена,щото горивото си е обикновен дизел с уж няква добавка,но колко има само те си знаят
  11. Доколкото си спомням съм чел нещо от сорта че бутона за авариините има пряка връзка за работата на мигачите и че проблема е в него.Не съм сигурен да не те объркам-такъв спомен имам.,поразрови се и потърси информация
  12. Всеки спори,но спорите за глупости,щото тия бордове сигурно лъжат с 1-2-3 литра разлика,да не говорим какво сравнение видях за скалата за моментния разход.Засичане се прави на пълен резервоар и после допълване и то няколко пъти.Щото голяма роля играе и качеството на горивото.Така че по борд може и 6.5 да показва а да събере на колонката 7 или 8.Спора е излишен.А и някои може с 16 джанта да е -друг с 18 и пак да има 1 литър разлика само заради това.Заредете си колите на колконката и след това ги допълнете отново и ще се изненадати какви отклонения ще има.
  13. От старо и несменяно масло може,ако е италянка тя го гори тои само налива и масло не се сменя.Съмнява ме като сипеш 10 вместо 5 да стане така
  14. ако ръчната държи и на свободна да е колата няма да тръгне,как вазбра че проблема е в кутията не разбрах.Направи си ръчната да кове и не се занимаваи повече.
  15. абе триите ги тия постове че немога да търпя като чета
×