Jump to content

todor88

Фен
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Neutral

About todor88

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 02/15/1988

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV 2008 2.0 i-vtec EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Реагира и на движение в купето ако е активирана.
  2. 3 комплекта сме взимали от момчето в Русе,супер качество и безпроблемен монтаж.Препоръчвам
  3. Може и някои датчик за движение да се бъзика,до плафона
  4. Яд ме е че нямам някои термометър които отчита температурата бързо,за да ти покажа на видео колко градуса е духалката и как се затопля.Имам един но бавно отчита разликата но ще опитам.Дразня се някои като спори за нещо което като при него не е така и обеждава и другите че и при тях е така.Начи като е около 0,1,2,3 градуса времето навън.Паля колата ,парното е на 24-25 градуса настроено и натискам бутона за компресора.Изкарвам колата от двора ,слизам и затварям вратите и като се кача се усеща че е по топло в колата.На духалките също се усеща че духа топло и даже има една миризма на влага от самия климатик.Сега не духа като загряла кола на 90 градуса но това е система за подпомагане а не за основно отопление.
  5. Напротив,климатроника поне при хонда може да топли.На ококло 0 градуса паля колата ,пускам компресора и на 15 секунда тръгва топло.Като вдигне температура го гася и бичи само на парно.Моята е бензин.Като пуснеш размразяването на предното стъкло питал ли си се що тръгва компресора
  6. Скъсали са някои кабел на някои датчик щото минават до амортисьорите
  7. А панорамния таван на авто се връща а на първата степен върви ли от край до край
  8. И що от алито,като ги има и тук.Гаси ги напълно като пуснеш къси,можеш да го програмираш както искаш,да гаси със забавяне до 1 минута,да се пуска със забаняне,да пали плавно дневните и да предупреждава със звуков сигнал,да реголираш от 15% до 100% силата на светене и куп други простотиии.като цена е 20-30 лева.Има и схеми в нета и се свързва за 15-20 минутки.
  9. Плафоните са 2 вида,едните които имат бутон светят при отворена врата.Тези които нямат бутон несветят,пускат се ръчно.
  10. Като го отвориш със същото лепило си го затваряш.Когато фара е фабрично със силикон тогава се лепи пак със силикон.Тва лепило няма махане.3-4 комплекта съм отварял и затварял със същото си лепило,няма нито потене нито влага.Ако нямаш пистолет за горещ въздух взимаш 2 сешуара и деистваш.Като го затваряш нагряваш корпуса и стъклото едновременно.Захлупваш навиваш болтовете и с клещи пристискваш ръба дасе затвори хубаво и да залепне.
  11. Ами има ги,щото самите лупи с оригинален ксенон и тези с халогенна крушка са различни.
  12. Преди да се прави обучение на стъклата,се ресетва паметта.Всяко стъкло е със самостоятелна памет.Влизаш в колата затваряш вратата,даваш на контакт,сваляш стъклото до доло.Отваряш вратата махаш контакта.Натискаш бутона надоло на което стъкло искаш да ресетнеш,държиш даваш на контакт и пускаш,махаш контакта.Пак натиксаш държиш,даваш контакт и пускаш.Така 4 пъти.След това трябва функцията ауто да не работи,ако работи не е ресетната.После обучението е лесно.Задържаш в отворено положение и в затворено и си готов
×
×
  • Create New...