Jump to content

mytanta

Фен
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Neutral

About mytanta

  • Rank
    Потребител
  • Birthday December 19

Profile Information

  • Кара
    honda crv 2.2 I-CTDI 140 к.с---honda hrv 105k.s
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

3402 profile views
  1. Благодаря колега за изчерпателния отговор,колата ще си я купя аз, така че ще знам какви щети ще има.
  2. Да използвам темата на колегата ,за да попитам дали има някой тук с американска версия HONDA CR-V 2012-2014 г. .Налагало ли му се е да търси части и съвместими ли са с европейските /Брони,калници,амортисьори ,фарове ,стопове,радиатори/.Знам че предната броня е по скосена но предполагам захващането е същото.За двигателя 2.4 185к.с намира ли се всичко за обслужването му.На всички ли црв-та 2012 -2016 г. скоростната кутия е cvt или само на фейса който е с новия двигател с директно впръскване.Някой намерил ли е лек за радиочестотите и навигацията.Обмислям да си вкарам една канадка и трябва да съм поготвен.
  3. Смених датчика коляновия вал,ще покарам да видя дали ще излезне пак грешката.
  4. Колеги преди 2 месеца колата запали не нормално след секунда,две въртене а след 5,6 секунди което ми даде въпросната грешка P0339/датчик колянов вал/ и светна чека.Отдадохме го на лоша нафта,боклуци и т.н поради което колата е запалила трудно и ми е записала тази грешка.Вчера пак същото,трудно дълго палене 6,7 секунди въртене и пак свети чека.Когато свети чека работата на двигателя не се променя,колата работи и върви нормално.И двата пъти когато се случи колата беше паркирана под лек наклон и съм имал около 15 л. в резервоара/ако въобще има някакво значение/.От какво може да се получава това трудно палене.Проверил съм акумулатор,корозия по връзките.Този дачик къде се намира и подлежи ли на почистване,ремонт или направо да го подменям.
  5. Колега,там иска само оригинални карета или си рециклирай старите.
  6. Маслото е закупено от lubrifilt.bg, като от там съм поръчвал няколко пъти за последната година. Маслото е от серията UHP.
  7. Едно питане и от мене,закупих масло от вносителите на Petro Canada за България от серията DURON 0W30 с уверението от тяхна страна че маслото е с високо качество и е подходящо за дизелови леки автомобили,че е с ниско пепелно съдържание и т.н и че е подходящо за дизеловата хонда.Сега като се поразрових видях че маслото го дават само за промишлени и тежкотоварни машини и камиони,за автомобили не пише нищо.Дали мога да им се доверя или да не рискувам.
  8. Колеги аз съм с 30 задни и 20 предни подложки,на стенда всичко е в норма. Сложил съм и високи гуми на 215/70/16, вече 2 години без проблеми по окачването.
  9. Повишената температура от изгарянето на газта може ли да прецака двигателя,а намаленото мазане и помпата ?
  10. Колеги някой правил ли е тази гимнастика,положителни и отрицателни страни?
  11. Колеги попаднах на една обява в олх, където предлагат маховици LUK за 2.2 дизел за 299 лв. Цената ми се вижда супер ниска, дали предлаганите маховици не са някакви китайски ментаци. Някой ако е запознат или е слагал да сподели как се държи автомобила след смяна. Чудя се дали си заслужава риска, защото скоро ще трябва да сменям целия комплект. https://m.olx.bg/ad/mahovik-luk-honda-accord-vii-civic-viii-cr-v-ii-fr-v-2-2icdti-140ks-CID360-ID7QQit.html?backUrl=%2Fmyaccount%2Fanswers%2F
  12. Колега има една колица която се продава на съфорумеца golfy,и която е минала всички скъпи ремонти, обслужена как трябва и заслужава да се види.Виж има обява в продава.
  13. Ако ти е счупено само едното ухо/те са две/ е поправимо със свинска опашка за здравото пристягаш жилото..Правил съм го на джазка и работи без проблем.
  14. Има и друга тема но не я намерих,съфорумеца батката имаше такъв проблем,слага нови карета и нищо,проблема си реши след рециклиране на оригиналните.
  15. Проблема е във вътрешните карета,там иска само оригинални,със другите проблема остава.Най добре е рециклиране,има писано в форума за този проблем.
×
×
  • Create New...