Jump to content

mytanta

Фен
  • Мнения

    144
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

17 Neutral

Относно mytanta

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Декември 19

Profile Information

  • Кара
    honda crv 2.2 I-CTDI 140 к.с---honda hrv 105k.s
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

2948 профилни разглеждания
  1. Проверявал съм хонди нов внос в бултрако,имат информация за всичко само ако колата е била обслужвана в хонда.Правил съм и сверка със сервизните книжки специално швейцарските,те са точни, но там не се отразяват ремонти а в повечето случаи само обслужването.Примерно за моята хонда разбрах в бултрако точните км/както си бяха по сервизна книжка/,че е сменено турбото на хххх км,сменен егер клапан на хххх км, сервизна акция за нещо си и.т.н.
  2. Най вероятно полуоската е излезнала.
  3. Колега най вероятно горивото се връща в резервоара при по голям престой на колата и ще ти трябва невъзвратен клапан да държи горивото в системата. Може сутрин да се провери дали има гориво и дали подкачва както трябва.
  4. Ето две автентични сервизни книжки на вкарани от мен коли,може да се ползват за сравнение с някои които ви се струват фалшиви.
  5. Колата може да си е на километрите, от време на време вкарвам по някоя кола от Швейцария като гледам да са на малко км,което не е рядкост за Швейцария.Всички имат сервизни книжки и обявеното от продавача съвпада с реалното състояние на колата,Друг е въпроса за коректността на нашите автоджамбази. При проверка в Хонда с вин номера дават инфо за км. и ремонти. Проверил съм някои коли и всичко излиза щом е обслужвано в хонда.
  6. Ще запомня всичко , признавам си, че съм лаик в тази област, но факт е че колата ми загрява по бавно отколкото миналата зима. Термостата мисля е наред, държи температурата на дълго и при спускане, има нещо гнило но вече незнам.
  7. Колега двигатея загрява точно от триещите се части в него, а маслото освен лубрикант се явява и охладител. https://www.megaparts.bg/news/648658326
  8. Причината да пусна темата е ,че ми се струва че колата загрява по бавно отколкото загряваше миналата зима.След като преосмислих всичко което би влияело на загряването и мисля че се досещам за причината,а тя е фюлеринова добавка на бардал.Колата я карам с такава добавка на която основната работа е да намалява триенето до минимум и съответно износването на двигателя.По малко триене,по малко загряване.Още един колега с дизелово црв 2 кара с такава добавка,и при него същата работа.
  9. При всички дизелови црв_та ли е характерно това бавно загряване на двигателя в зимен сезон.На моята са необходими 5-6 км за да вдигне нормална температура ,де факто колата е карам все студена защото работата ми е на 8км,точно загрее и спирам.Някой експериментирал ли е с друг термостат и подобрение има ли, замислям се дали да не и сложа една печка.
  10. mytanta

    демонтаж на табло на HR-V

    Колеги колко вата са крушките т10 и т5 за таблото ?
  11. mytanta

    Покупка

    И аз да допълня ,страничното парче на шофиорската седалка ми тъмнее има вероятност да е шита,но може и от светлината и снимката,трябва на място да се види.
  12. В момента на пазара има лед габаритни крушки достатъчно силни да играят ролята на дневни светлини с минимална консумация.
  13. mytanta

    Повдигане на CRV 2

    Моят опит с повдигането е следното,Црв първа генарация я карах 8-9 години повдигната с 4 см отзад и 2 см отпред ,без никакви проблеми и ремонти по окачване ,изключая някоя биалетка. Црв 2 генерация вече 1 година се кара повдигната съответно с 3см отзад и 2 см отпред,сложил съм и по високи гуми 215/70/16 без проблеми и ремонти по окачване и т.н.
  14. И при мене го има това шуп ,търсехме причината но нищо нередно не намерихме.
  15. Колеги вашите джазки имат ли под картерни кори, моята няма и някак голо стои точно под двигателя.Търсих по морги и по онлайн магазини но не открих нищо такова.
×