Jump to content

roje

Фен
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About roje

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 05/04/1978

Profile Information

  • Кара
    Honda FR-V 2.0 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

957 profile views
  1. Аз смених всички течности и консумативи още при покупката. За спокойствие и яснота, кога да бъде последващата им смяна. Имай предвид, че за някои части, вариант е само Бултрако, тъй като няма алтернативни. Копирам един стар мой пост, за да те ориентирам. https://forums.hondabg.com/index.php?/topic/81356-От-вчера-съм-горд-собственик-на-HONDA-FR-V#entry1057472380 Пс. Не съм сигурен, че линка излиза коректно. Мнението е номер 57
  2. Здравей, колега. Честита придобивка. Мисля че си направил правилния избор с този двигател. Карам същия от три години и половина и съм много доволен. Относно въпросите ти. Нямам представа за чека, защото никога не ми е светвал. Този разход от 6/100 при описаната скорост е нормален. По-нисък се постига само на 6-та с 80 км/ч, равен терен и сам в колата. На магистрала до 120, можеш да очакваш 6,8-7,3. На 140 качва до 8, при 160 - около 9. Емблемата на волана е слабо място не само на този модел, а на доста хонди. Моята също е така. Мислил съм за смяна, но захващането е с дълги пластмасови нитове, отдолу е еърбега и като цяло е триково изпълнение. Или свикваш или най-безболезнено е със стикер-емблема, като за волан на Type R - има червени, черни, сини. Гледал съм ги в Алиекспрес за около 10ина долара. Карам с масло 5w40 на Кастрол и не го пипа, но го сменям на една година, което при мен е около 7000 км. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  3. roje

    Данък 2019

    Моят данък за София вече ми излиза в онлайн банкирането, както всяка година. Напълно съвпада с цитирания калкулатор. И по-конкретно: FR-V, 2.0 бензин, декември 2004 г., 110 KW, Евро 4 вписано в талона - 91.96 лв. данък с 5% отстъпка. Ако платя след 30 април - 96.80 лв. без отстъпката. За съпоставка с новите изчисления - миналата година беше 158.00 лв., а по-миналата 231.00 лв.
  4. Навигацията на FR-V е безполезна за България, но самият тъч дисплей е удобен за управление на радиото и CD ченджъра.
  5. За този Акорд беше писано в темата за обсъждане на Акорди от обяви. Мнението е 652. Здравейте, както писах преди дни - търся Акорд, комби, бензин, 8-ма ген....Единствената в бюджета ми е тази:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11529078704870649&slink=7f5byb Хора, не си губете времето с тази кола. Двигателят работи струва ми се добре; отвътре забележките са горе-долу пренебрежими. Отвън е с много забележки; мацната тук-там със сходна боичка.Цирк. Отваряме предния капак.Няма заварка в коша, по греди и т.н. без ръжда; ръжда не само по заварките .Където е ключалката на капака - буквално е изгнило.Целия капак по ръбовете отвътре - яко ръжда.Доколкото знам - преден капак трудно се прави читаво...Младежът - продавач се държи лееко наглично.''Слагаш транзитки и караш и 100 км. ако искаш.Но в Бултрако - никакво ходене.''''ПРОВАЛЯТ МИ ТАКИВА КАТО ТЯХ СДЕЛКИТЕ"''НАМИРАТ ГРЕШКИ И ДЕФЕКТИ, ЗА КОИТО В ШВЕЙЦАРИЯ НИЩО НЕ СА МИ КАЗАЛИ И ТАМ КОЛАТА СИ БЕШЕ В РЕД'' Та , колата си е ОК и супер, ама в Бултрако ще я изкарат шиит. Няма серв.книжка, била тя истинска или правена, няма нищо... Пълна загуба на време. Във връзка със серв. книжки - някъде пишеше, че в Швейцария не ги подправяли..Дали е така, че нещо не ми се вярва хич ?И друго - всички ли коли от там следва да са с ръжда ?Че ще гледам една такава , дизел.
  6. При подобно шофиране, особено за предимно градски условия, Сивик 9 ген. 1,4 бензин или Джаз , звучат по-логично. Предимствата на подобен избор, пред Акорда, са: по-малки габарити и улеснено паркиране, по-добър разход на гориво, по-нова година на производство, по-нисък данък.
  7. Не съм го гледал на място, но преди месец същия автомобил се продаваше на 125 000 км, сега е на 118 000. "Цариградско шосе.Горубляне - На входа на ОМW" - класика!
  8. roje

    FR-V Аудио система

    Тези модели, с пищялките на колоните, са основно при EXECUTIVE изпълнение. Явно са част от Premium Audio System при FR-V, въпреки че никъде няма подобен надпис, както е при Accord. Моята е такава и звукът е доста добър. Освен тях има две колони на предните врати и две в багажника.
  9. roje

    Подгрев седалки FR-V

    Като начало, може да провериш бушона за подгряване и кабелите под седалките. Прилагам схема на бушоните.
  10. roje

    Подгрев седалки FR-V

    Здравей, колега. При мен на HI, в рамките на 3-5 минути след включването, се усеща много сериозно загряване, дори през зимно яке. Обикновено карам така 15 минути и след това превключвам на LO, защото ми става твърде топло. Както описваш нещата, при теб явно нещо не работи, защото дори на LO трябва да се усеща топлина.
  11. roje

    Покупка на FR-V

    На тази първата, ако зумнеш снимката на волана, се вижда, че копчетата са изтъркани здраво. Даже, като гледам как стоят, са счупени. Изглежда смазана от каране, тази кола.
  12. След фейслифта от 2008 година има изкаран AUX вход, под запалката. За предходните модели, опцията е да разкачиш радио/CD блока и на гърба му има гнезда за букси, на които вече може да се закачат различни устройства. Има и такива, които са интегрирани с управлението от волана. Процедурата обаче е доста рискована, защото всичко по таблото се крепи на пластмасови щипки, които могат да се счупят при демонтажа. Аз също се бях навил да пробвам, но така и не намерих инфо, откъде да подхвана безопасно цялата работа. В прикачения файл има изображение на гърба на радио блока, с наличните входове. Относно дисковете. За да се зареди диск, трябва да свети малка зелена светлина в центъра на входа за дискове. Ако чейнджъра е пълен, първо трябва да се извади диск с EJECT бутона.
  13. roje

    Предна броня на ФРВ

    Ако нищо не излиза от cars.bg и mobile.bg, за тези FR-V, които се продават на части, вариант e Ebay. В английския има по-голям избор: https://parts.loc8apart.co.uk/nav/make-model-part/Honda/FR-V/Bumper-Front.php В немския видях само една: http://www.ebay.de/itm/Honda-FRV-FR-V-Bj-ab-2005-Stosstange-Vorne-71101-SJDA-ZZ00-Original-Versand-/201771705696?hash=item2efa87e560:g:5u4AAOSwImRYbAu- Тук и доставката е фактор, който може значително да оскъпи начинанието. Опция е и Бултрако, ако изобщо предлагат подобни части за FR-V.
  14. При 120 км/ч на 6-та, оборотите са 2900 - FR-V 2.0, 2004 г.
  15. Не бих казал, че е шумна до 120-130 км/ч. Над тази скорост и вдигането на оборотите вече има разлика, но не е нещо драматично. Не знам дали от мощността на двигателя или вида на изпускателната система, но при сваляне на предавка, при по-висока скорост, се чува здрав тътен, Определено разбираш, какво има под капака.
×