Jump to content

roje

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно roje

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 4.05.1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Honda FR-V 2.0 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. При подобно шофиране, особено за предимно градски условия, Сивик 9 ген. 1,4 бензин или Джаз , звучат по-логично. Предимствата на подобен избор, пред Акорда, са: по-малки габарити и улеснено паркиране, по-добър разход на гориво, по-нова година на производство, по-нисък данък.
  2. Не съм го гледал на място, но преди месец същия автомобил се продаваше на 125 000 км, сега е на 118 000. "Цариградско шосе.Горубляне - На входа на ОМW" - класика!
  3. roje

    FR-V Аудио система

    Тези модели, с пищялките на колоните, са основно при EXECUTIVE изпълнение. Явно са част от Premium Audio System при FR-V, въпреки че никъде няма подобен надпис, както е при Accord. Моята е такава и звукът е доста добър. Освен тях има две колони на предните врати и две в багажника.
  4. roje

    Подгрев седалки FR-V

    Като начало, може да провериш бушона за подгряване и кабелите под седалките. Прилагам схема на бушоните.
  5. roje

    Подгрев седалки FR-V

    Здравей, колега. При мен на HI, в рамките на 3-5 минути след включването, се усеща много сериозно загряване, дори през зимно яке. Обикновено карам така 15 минути и след това превключвам на LO, защото ми става твърде топло. Както описваш нещата, при теб явно нещо не работи, защото дори на LO трябва да се усеща топлина.
  6. roje

    Покупка на FR-V

    На тази първата, ако зумнеш снимката на волана, се вижда, че копчетата са изтъркани здраво. Даже, като гледам как стоят, са счупени. Изглежда смазана от каране, тази кола.
  7. roje

    Нов собственик на FR-V

    След фейслифта от 2008 година има изкаран AUX вход, под запалката. За предходните модели, опцията е да разкачиш радио/CD блока и на гърба му има гнезда за букси, на които вече може да се закачат различни устройства. Има и такива, които са интегрирани с управлението от волана. Процедурата обаче е доста рискована, защото всичко по таблото се крепи на пластмасови щипки, които могат да се счупят при демонтажа. Аз също се бях навил да пробвам, но така и не намерих инфо, откъде да подхвана безопасно цялата работа. В прикачения файл има изображение на гърба на радио блока, с наличните входове. Относно дисковете. За да се зареди диск, трябва да свети малка зелена светлина в центъра на входа за дискове. Ако чейнджъра е пълен, първо трябва да се извади диск с EJECT бутона.
  8. roje

    Предна броня на ФРВ

    Ако нищо не излиза от cars.bg и mobile.bg, за тези FR-V, които се продават на части, вариант e Ebay. В английския има по-голям избор: https://parts.loc8apart.co.uk/nav/make-model-part/Honda/FR-V/Bumper-Front.php В немския видях само една: http://www.ebay.de/itm/Honda-FRV-FR-V-Bj-ab-2005-Stosstange-Vorne-71101-SJDA-ZZ00-Original-Versand-/201771705696?hash=item2efa87e560:g:5u4AAOSwImRYbAu- Тук и доставката е фактор, който може значително да оскъпи начинанието. Опция е и Бултрако, ако изобщо предлагат подобни части за FR-V.
  9. roje

    Съвет ?

    При 120 км/ч на 6-та, оборотите са 2900 - FR-V 2.0, 2004 г.
  10. Не бих казал, че е шумна до 120-130 км/ч. Над тази скорост и вдигането на оборотите вече има разлика, но не е нещо драматично. Не знам дали от мощността на двигателя или вида на изпускателната система, но при сваляне на предавка, при по-висока скорост, се чува здрав тътен, Определено разбираш, какво има под капака.
  11. При 120 км/ч оборотите са 2900 на 6-та скорост.
  12. Честно казано не съм заглеждал на колко оборота е при 120 км/ч, но при първа възможност ще видя и ще споделя. Иначе имам и шибидах, да.
  13. Относно оборудването. TREND ще го познаеш най-лесно по волана - няма никакви копчета. При COMFORT такива се появяват отляво - те са управление на аудио системата (виждал съм и обяви за това ниво с криуз контрол, но само при двигатели 2.0 и 1.8). При EXECUTIVE има и отдясно - за криуз контола. Това е при бензиновите. Мисля че при дизеловите серийно се монтират и криуз контрол и аудио управление от волана. Другите неща, които ги има при мен, а няма при COMFORT са: подгряване на седалки, сензор за дъжд, възможност за прибиране на огледалата, CD чейнджър с 6 диска, навигация (тя май не върви стандартно за EXECUTIVE, а се поръчва допълнително и за България е безполезна, но чрез дисплея можеш да управляваш аудио системата, защото той е тъч скрийн). Като цяло неща, без които спокойно можеш да минеш, но като ги има бързо разглезват. Избрах този модел, защото ми беше необходима кола с повече седящи места. Прегледах сигурно всички 6+1 модели на пазара, някои дори ги тествах. Оказа се, че само при FR-V имаш едновременно шест истински места и достатъчно място в багажника. И търсенето започна. Първоначално бях решил да отида до Германия, защото разгледах по автокъщите тук и нямаше нищо читаво, особено К20, какъвто исках. Буквално в последния момент, преди да тръгна, се появи една обява за "швейцарка" и дори беше от автокъща, близо до нас. Тествах я, продавача се нави да я закараме за диагностика до сервиза, където си поддържах предишната кола. Оказа се наистина в доста добро състояние. Казаха ми какво има за смяна, освен стандартното обслужване и си направих сметка, че е по-добре да инвестирам парите за пътуването до Германия и по-високите цени там, в това да стегна тази. Ето и цени: - маслен филтър - 10.00 лв. - въздушен филтър - 18.00 лв. - филтър купе - 21.00 лв. - двигателно масло Castrol 5w40 (4.3 л.) - 104.00 лв. - антифриз - 36.00 лв. - спирачна течност - 14.00 лв. - трансмисионно масло - 44.00 лв. - пистов ремък - 36.00 лв. (Бултрако) - обтегач пистов ремък - 196.00 лв. (Бултрако) - втулки предни носачи (2 бр.) - 76.00 лв. - биалетка - 42.00 лв. - задни накладки - 65.00 лв. - съединител к-т LUK - 680.00 лв. (не беше задължително за смяна, но ме дразнеше - оригинален от Бултрако струва 1050.00 лв.) - Леща + болтове на изпускателен колектор - 98.00 лв. (Бултрако) - Свещи - 52,00 лв. Всичко това беше сменено веднага при купуването на колата и след това нищо друго не е пипано за една година. Аз също мисля, че колата е доста здрава. Смених повечко неща, защото съм от тези, които искат всичко да е "по часовник", иначе спокойно можеше да си спестя съединителя (можеше да изкара може би още 20 000), лещата и свещите Карам си я на бензин. Градско карам много малко и имам наблюдения за разхода само на дълъг път. Последно я засичах август, София - Гоце Делчев, с трима възрастни, три деца, пълен багажник, постоянно включен климатик - 7,8 л/100 км (по резервоар пълно/пълно) - компютъра ми го даваше 7,1 л. Иначе с двама възрастни, две деца, без много багаж и без климатик - 6,9 л. с каране до 120 км/ч. Относно височината на колата. Определено е доста ниска и всякакви offroad изпълнения с нея са риск. Веднъж се качих до една хижа по път с чакъл и на слизане кората под двигателя се откачи, въпреки, че карах много внимателно. Другото неудобство е, че предните врати са много ниски и закачат всеки малко по-висок бордюр при отваряне. Иначе това, че колата е по-широка е голям плюс при страничен вятър и влизане в завои - не помръдва. Големият плюс на тази кола е мултифункционалността. Може да прекарва комфортно 6 човека и багаж, може и да стане почти като баничарка - сваляш задните седалки и се отваря голям пространство. Същевременно е доста компактна, особено на дължина. Материалите в купето, сглобките - всичко изглежда много здраво и добре измислено - Хонда!
  14. Това са нива на оборудване. TREND е най-ниско, COMFORT е средно, а EXECUTIVE - най-високо. Аз карам FR-V 2.0 EXECUTIVE 2004 г. от една година и съм много доволен. Когато я взех, смених не малко неща и мога да споделя цени на части, ако някой се интересува конкретно. Като недостатък може да се определи липсата на алтернатива за някой части. FR-V не са много разпространени и се налага да се пазарува от Бултрако понякога.
  15. roje

    Мазда 5 vs FR-V

    В ръководството дават като препоръчителни тези размери: джанти: 16 x 6 1/2 JJ гуми: 205/55R16 91V За бензиновия двигател 2,0 пише, че може и 225/45/17, както и 195/65R15. Иначе да, много трудно се намира в България К20. Аз се бях засилил към Германия, но за късмет се появи една внос от Швейцария в добро състояние и на приемлива цена.
×