Jump to content

roje

Фен
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About roje

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 05/04/1978

Profile Information

  • Кара
    Honda FR-V 2.0 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

1312 profile views
  1. Следя обявите за CR-V 4 от две години. Тази кола се продава поне от година. Преди месец ѝ смениха снимките. Цената си стои все същата горе-долу.
  2. Във Фейсбук намираш група "Детайлинг в България (Автокозметика в България)". Там ще намериш много полезна информация, както за продукти, така и за професионалисти, които знаят какво правят и няма да ти съсипят колата. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  3. Това CR-V виси там от доста време. Почти всеки ден минавам покрай тази автокъща и да не казвам голяма дума, но сигурно е там от 2 години. Sent from my MI 8 using Tapatalk
  4. При моделите с навигация, часовника се сверява с натискане на бутон "MENU", след това на дисплея "Settings". В това подменю има три страници. На една от тях има "Date and Time". Има плюсове и минуси за настройка. Това е.
  5. Привет колега, Не знам дали ти е попадал този PDF. На 331 страница има инфо, което може да ти е полезно. FRV-07-ENG.pdf
  6. Аз смених всички течности и консумативи още при покупката. За спокойствие и яснота, кога да бъде последващата им смяна. Имай предвид, че за някои части, вариант е само Бултрако, тъй като няма алтернативни. Копирам един стар мой пост, за да те ориентирам. https://forums.hondabg.com/index.php?/topic/81356-От-вчера-съм-горд-собственик-на-HONDA-FR-V#entry1057472380 Пс. Не съм сигурен, че линка излиза коректно. Мнението е номер 57
  7. Здравей, колега. Честита придобивка. Мисля че си направил правилния избор с този двигател. Карам същия от три години и половина и съм много доволен. Относно въпросите ти. Нямам представа за чека, защото никога не ми е светвал. Този разход от 6/100 при описаната скорост е нормален. По-нисък се постига само на 6-та с 80 км/ч, равен терен и сам в колата. На магистрала до 120, можеш да очакваш 6,8-7,3. На 140 качва до 8, при 160 - около 9. Емблемата на волана е слабо място не само на този модел, а на доста хонди. Моята също е така. Мислил съм за смяна, но захващането е с дълги пластмасови нитове, отдолу е еърбега и като цяло е триково изпълнение. Или свикваш или най-безболезнено е със стикер-емблема, като за волан на Type R - има червени, черни, сини. Гледал съм ги в Алиекспрес за около 10ина долара. Карам с масло 5w40 на Кастрол и не го пипа, но го сменям на една година, което при мен е около 7000 км. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  8. Моят данък за София вече ми излиза в онлайн банкирането, както всяка година. Напълно съвпада с цитирания калкулатор. И по-конкретно: FR-V, 2.0 бензин, декември 2004 г., 110 KW, Евро 4 вписано в талона - 91.96 лв. данък с 5% отстъпка. Ако платя след 30 април - 96.80 лв. без отстъпката. За съпоставка с новите изчисления - миналата година беше 158.00 лв., а по-миналата 231.00 лв.
  9. Навигацията на FR-V е безполезна за България, но самият тъч дисплей е удобен за управление на радиото и CD ченджъра.
  10. За този Акорд беше писано в темата за обсъждане на Акорди от обяви. Мнението е 652. Здравейте, както писах преди дни - търся Акорд, комби, бензин, 8-ма ген....Единствената в бюджета ми е тази:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11529078704870649&slink=7f5byb Хора, не си губете времето с тази кола. Двигателят работи струва ми се добре; отвътре забележките са горе-долу пренебрежими. Отвън е с много забележки; мацната тук-там със сходна боичка.Цирк. Отваряме предния капак.Няма заварка в коша, по греди и т.н. без ръжда; ръжда не само по заварките .Където е ключалката на капака - буквално е изгнило.Целия капак по ръбовете отвътре - яко ръжда.Доколкото знам - преден капак трудно се прави читаво...Младежът - продавач се държи лееко наглично.''Слагаш транзитки и караш и 100 км. ако искаш.Но в Бултрако - никакво ходене.''''ПРОВАЛЯТ МИ ТАКИВА КАТО ТЯХ СДЕЛКИТЕ"''НАМИРАТ ГРЕШКИ И ДЕФЕКТИ, ЗА КОИТО В ШВЕЙЦАРИЯ НИЩО НЕ СА МИ КАЗАЛИ И ТАМ КОЛАТА СИ БЕШЕ В РЕД'' Та , колата си е ОК и супер, ама в Бултрако ще я изкарат шиит. Няма серв.книжка, била тя истинска или правена, няма нищо... Пълна загуба на време. Във връзка със серв. книжки - някъде пишеше, че в Швейцария не ги подправяли..Дали е така, че нещо не ми се вярва хич ?И друго - всички ли коли от там следва да са с ръжда ?Че ще гледам една такава , дизел.
  11. При подобно шофиране, особено за предимно градски условия, Сивик 9 ген. 1,4 бензин или Джаз , звучат по-логично. Предимствата на подобен избор, пред Акорда, са: по-малки габарити и улеснено паркиране, по-добър разход на гориво, по-нова година на производство, по-нисък данък.
  12. Не съм го гледал на място, но преди месец същия автомобил се продаваше на 125 000 км, сега е на 118 000. "Цариградско шосе.Горубляне - На входа на ОМW" - класика!
  13. Тези модели, с пищялките на колоните, са основно при EXECUTIVE изпълнение. Явно са част от Premium Audio System при FR-V, въпреки че никъде няма подобен надпис, както е при Accord. Моята е такава и звукът е доста добър. Освен тях има две колони на предните врати и две в багажника.
  14. Като начало, може да провериш бушона за подгряване и кабелите под седалките. Прилагам схема на бушоните.
  15. Здравей, колега. При мен на HI, в рамките на 3-5 минути след включването, се усеща много сериозно загряване, дори през зимно яке. Обикновено карам така 15 минути и след това превключвам на LO, защото ми става твърде топло. Както описваш нещата, при теб явно нещо не работи, защото дори на LO трябва да се усеща топлина.
×
×
  • Create New...