Jump to content

PiToMeN

Фен
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

PiToMeN last won the day on May 17

PiToMeN had the most liked content!

Community Reputation

19 Neutral

About PiToMeN

  • Rank
    CivicX 1.5T
  • Birthday 09/10/1987

Profile Information

  • Кара
    Civic X Sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    pitomen

Recent Profile Visitors

2657 profile views
  1. Това е много обширна тема и много за писане има, съвсем по повърхността ще нахвърлям малко информация. Нисък клас продукти - всичко от щандовете на Metro/Praktiker/HomeMax/Bricolage etc. Среден клас продукти - 3M - съдържат силикони и ефектът с тях е временен докато не ги отмиеш с безконтактното. Висок клас продукти - ChemicalGuys / Meguiar's За черна боя(и не само): Ръчно почистване с хубав шампоан и гъба. Хубаво подсушаване с качествен микрофибър. Клейване (Clay) с глина в зависимост от състоянието на лака има различно агресивни глини - служат за премахване на оксидация, метални частици, феродови парченца и т.н. Идеята е, че като минеш с ръката по лака, трябва да е гладко ПРЕДИ да започнеш да полираш. Машинното полиране е бързо, но не и лесно особено на черна кола. Лесно се появяват холограми и с обикновена ротационна машина можеш много бързо да се изнервиш, или да съсипеш лака, така че ако нямаш опит, гледай първо клипчета. Почва се отзад напред - от по-фина към по-агресивна(абразивна) паста и съответно от мек към твърд пад, за да видиш точно къде започва да се получава търсеният ефект, след което вече започваш на обратно - от по-абразивна паста към по-фина паста за финиш. Така разбираш и в какво състояние всъщност ти е лакът. В зависимост от продуктите, които избереш, ще ти трябват поне 2-3 пада(гъби) и 2-3 пасти. Падовете трябва да са чисти и като се замърсят се почистват преди да продължиш. Между всяка стъпка се обезмаслява с изопропилов алкохол(разреден с вода 1:6) и се почиства с микрофибър, за да видиш резултата. Изисква време и търпение. Работи се на малки части обикновено 40х40см. За целта - квадратчета с хартиено тиксо. Така можеш и лесно да следиш разликата преди/след. Информация има много и най-разнообразна. Потърси и специализираните форуми по темата. Не бързай. Успех!
  2. Този двигател НЕ се кара с 10W40, а с 5W40 или 0W40. Поне на жена ми джаза със същия двигател от същата година го караме така и масло не е доливано никога. Което означава, че имате сериозен проблем и е редно да се види в сервиз, в който разбират от Хонда. В София такъв сервиз е Юби-Ко. Това, че свети SRS и ABS може да обяснява донякъде и първия ти проблем, ако колата е претърпяла ПТП в предната част.
  3. Здравей, Извън страната бях до вчера и днес пак заминавам, за това се бавя. Снимам всичките ми настройки на приложението, вкл. версията му. Реално това меню "Error fixing" и вътре настройката: "Automatically fix the no audio error" оправя половината бъгове. Като бонус пусни и Fix system errors и под него има едно Restart Launcher. След всяка от тези команди ще ти казва да рестартираш целия модул като задържиш горе вляво бутона "Audio" със знака On/Off и след няколко секунди като те пита - Reboot System. При мен в началото ми сбози цялата инфотеймънт система, но след тази процедура се оправи и не мога да се оплача. Единствено от време на време като слушам музика през блутуут директно от телефона малко насича, но пак след рестарт се оправя. В Android Auto няма никакви проблеми. Поздрави, Тодор
  4. В настройките има една опция нещо от сорта на "Fix Audio Apps" или "Fix Music Apps". Това като се цъкне трябва да рестартираш целия модул. Рестартирането е като задържиш тъч-бутона за on/off горе вляво докато ти извади съобщението за reboot ... Довечера ще снимам точно нещата, че съм с мотора днес.
  5. Едно от първите неща, които направих. Използвах официалния онлайн метод autohack.org/root За мен най-важно беше, че отключва поддръжката на .flac файлове във вградения плеър. Трябва обаче да се внимава, защото от много активиране на екстри започва да забива. Иначе можеш да си инсталираш елементарно всякакви приложения, вкл. YouTube, Waze и т.н. Ако нещо конкретно те интересува, питай.
  6. 0w20 го изписаха със задна дата за всички хонди произведени 10 години назад поне. За икономия, не за друго. За двигателя е по-полезно 0w30, 0w40, 5w30, 5w40.
  7. Виждам, че темата се е обърнала на патерици, но все пак, ако на някой му е интересно, аз оригиналните 17-ки с гуми 215/50/17 ги оставих за зимни. Летните порастнаха малко до 19" съответно с гуми 235/35/19. Возията не се прецака, но колата стана много по-приятна за мен за управление. За окачването в момента не ми се мисли.
  8. И аз съм моторист, разбира се с Хонда! Моят е NC750X, DCT, 2014г.
  9. Чак чудеса да не се очакват. 2018-а година кола имам вече дефекти по кожения салон и си поскърцва по неравностите. Но това се преглъща, когато вдига 200 с лекота и не ти се налага да викаш на човека до теб, за да се чувате...нещо, което ми липсваше с 8-мата генерация
  10. Да, Type-R с 4 врати, крайно време беше да го измислят това. Чипирането на пролет, когато сложа и 19"-те джанти, които чакат в момента на полсуъединител в гаража. По принцип не ме е страх за съединителя, защото никога не ми се е случвало да сменям такова нещо на бензинова Хонда с ръчка.
  11. Аз не се мисля за инженер, университетът ме е определил като такъв, но дори и да месих хляб някъде, пак имам право на мнение. Не съм агресивен шофьор по принцип, но не искам да мисля със страх как някое изрязване може да ми излезе през носа с ремонт, който не е описан като стандартно обслужване в книжката на колата. И за това съм с ръчка. Просто ме е яд, че не ѝ сложиха 9-степенния автомат на бензиновата, щеше да е една невероятна кола.
  12. Точно така, демек Хонда си признават с половин уста, че на вариатора не може да се разчита дългосрочно, особено ако редовно го изпъваш. 2.0 мотора 158 коня го имах на CR-V 2016г и толкова умряло нещо няма. За щастие се продаде бързо. Акорд 10 предлага ли се въобще в Европа някъде?
  13. Аз съм много доволен от 1.5T мотора, колата ми е на 40К км и не съм имал проблеми със смесване на масло с бензин. Но доколкото разбрах проблемът се проявява при запалване и стоене на място, което аз не правя никога. Но се носят разни митове и легенди от "старите" разбирачи на TDI двигатели, че така пазиш мотора. Относно нютон-метрите: https://bluesparkautomotive.com/honda-civic-1-5-vtec-182ps Една такава джаджа излиза 175 лири/210евро и прави от 182кс/240nm -> 240кс и 320nm В един от английските форуми има много обширна тема по въпроса за чипирането конкретно на този двигател и отзивите са само положителни. В крайна сметка при нормално каране не му правиш нищо на мотора, разликата е като настъпиш. Та в някакъв момент мисля да го пробвам. За едно нещо ме е яд на Хонда конкретно на тази генерация - на умрелия дизел слагат 9-степенен автоматик FZ, какъвто слагат и немските кошове. На бензина слагат вариаторно л****, което е със 7 предефинирани предавки и твърдят, че са го направили да работи надеждно. Ако го бяха направили здраво, защо не го слагат на дизела?! Това е единствената причина да не си взема автоматик. Не понасям две неща - дизели и вариатори. И реално бях на косъм просто да не си взема Хонда този път, но съм просто на ръчка в момента. Поздрави на всички!
  14. Здравей, за карбоновите капачки на огледалата - ако може контакт и ориентировъчна цена, за да знам дали да ги търся изобщо..

     

    Благодаря

    1. Motte

      Motte

      Здравей,

       

      извинявай за забавянето. https://www.carbontouch.eu/ са направили доста неща при мен от карбон. Колата беше на собственика на фирмата и е запознат. Може да го питаш за цена.

       

      Успех

×
×
  • Create New...