Jump to content

PiToMeN

Фен
  • Мнения

    153
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

PiToMeN last won the day on Април 30

PiToMeN had the most liked content!

Обществена Репутация

75 Neutral

Относно PiToMeN

  • Ранг
    CivicX 1.5T
  • Рожден ден 10.09.1987

Profile Information

  • Кара
    Civic X Sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    pitomen

Последни посетители

4647 профилни разглеждания
  1. Да де, 193 кс @ 5600 об/мин 243 Нм @ 2000-5000 об/мин CVT Не съм карал, моето 1.5T върви, ама на доста по-малко тегло, а и не е сток и за щастие не е CVT, така че не искам и да се качвам на такова CR-V.
  2. И двата двигателя са малки за тази кола, за това все реве. Това с бензина в маслото при едната ревизия го оправяха софтуерно, при другата сменяха няква част вътре, но все има решение, стига да ти се занимава да го оправяш. А за батерията - не би трябвало да има никакви проблеми за 5г, тя е доста малка по принцип и не е като да има много къде да пада капацитетът.
  3. Ако не ти се чака, търсиш модел за европейския пазар. Иначе се чака.
  4. Този е i-VTEC, уж за икономия на гориво, не толкова за вървене + за разлика от класическия VTEC има подобрена работа в по-ниски обороти и не се включва само в лютеницата.
  5. Имах такова 2.0 AT, или поне баща ми имаше, който е 60-ти набор и даже той не можа да го изтрае какво е умряло. Само вие и не върви. За Start/Stop не помня имаше ли, но ще си потърся снимките за обявата в мобилето, ако се вижда някъде...иначе на толкова умряла кола сложили и бутон Eco - това си го спомням за ептен смърт на пътя. И да - даже само с двама човека на баира преди тунела по магистралата Пловдив - София - НЯМА МОЩНОСТ. Трябва в лютеницата да я държиш, за да не ти пада скоростта. И това на най-малоумната кутия на Хонда, просто заради такива коли ме е яд, че съм Хондаджия. Иначе Швейцарка - вътре кожа, електрически седалки(голяма рядкост), инфотеймънт от миналия век, такива неща.
  6. Страдат от липса на механици...
  7. Е такива мърди са, аз исках софтуерен ъпдейт, най-ранен час след месец и половина. Един датчик за ABS ми трябваше - 2 седмици за доставка, просто си го поръчах сам от Англия накрая. Не са стока, но това е. Винаги съм препоръчвал Юби-Ко в София, за който има път и време и възможност да остави колата там.
  8. Няколко имейла съм им писал през последните години и още чакам отговор. Последно на Viber ми отговориха след разговор по телефона на ей този номер даже им пратих номера на рамата и номера на продукта, който търся: +359882647349 Може да пробвате!
  9. Не ми е заядлив коментара и нямам нищо против всеки да си ползва каквото си иска. Факт е, че ние простосмъртните можем да ползваме зарядното с калъф. И също е факт, че за да работи само без калъф, пак става дума за определено ниво на (не)съвместимост. По темата за мерцедесите и ябълките - iPhone 13 Pro Max се зарежда без проблеми с калъф на GLE Hybrid 2024г с 15W. *подвива опашка и се скрива далеч от падащите ябълки да не го цапардоса нещо по главата*
  10. Не отказва зарядното, а нахапаната ви ябълка. В цялото си съществуване на марката са си правили стандартите различни от всички останали, така че няма изненада тук. Купете си наядена-certified кола и няма да имате такива проблеми.
  11. То проблем с частите има и за моделите за нашия пазар, няма да се изненадам отвъд океана да пристигат по-бързо някои неща.
  12. Няма такова нещо като определена скорост. И при 80км/ч и при 100км/ч съм виждал да свети индикатор, че е само в EV режим. Проблемът, както правилно отбелязаха, че е е малка батерията и в този случай бързо свършва и трябва ДВГ да се включи, за да дойде от някъде ток. Иначе ДВГ може да се включи и от 0км/ч, може и да се изключи при каране със 120, всичко се решава от софтуер, ниво на батерията, стил на каране, и т.н.
  13. Още нещо, за което се сещам - всички джаз от тази генерация, които съм виждал, са с леко ръждясали задни дискове. Причината е, че не се ползват много и с времето стават едни грозни с нещо като патина, която няма махане. Това е и причината на моя Crosstar да ги сменя, иначе не бяха изхабени, но не си падам по шлайфането. Сега с новите пак наблюдавам как за месец още дори не са се "излъскали" хубаво от спирането.
  14. Като шум няма нищо общо с нито един от предишните генерации на Джаз. Доста по-обезшумена е колата и е супер комфортна с такива скорости. Разходът на магистралата варира между 5,5 и 6,2 в зависимост от стила на каране, сезона, гумите и т.н. Януари месец от Северна Германия до България със зимни гуми само по магистрали ми даде 6,1 разход, но особено в немско съм си позволявал да проверя на доста места колко вдига. Но пък и там горивата нямат нищо общо с нашите бъркочи. От както я регистрирахме започнахме да следим и тук: https://www.carspending.com/bg/vehicle/24452-honda-jazz-crosstar Но тя кара по месец с 1 резервоар градското, така че още няма много статистика. А тази тук е само градско. Шумна е, когато я изрязваш, защото форсира ДВГ-то и го държи в някакви такива постоянно високи обороти докато набере. Но това е за кратко.
  15. Имам в Пловдив, гледам жената като не я кара да я взимам аз, ама вече все по-трудно ѝ се отделя от сърцето. Страхотна кола, ако можем да помагаме от разстояние, с удоволствие. Няколко бързи препоръки, ако ходиш да гледаш някъде. 1. Гледай дали има кора под двигателя. В Пловдив в Бултрако продаваха една светлосиня - кората липсваше. Според тях не било задължително да я има, в същото време се бяха заяли с един джамбазин с автокъща, който беше отишъл да си обслужи неговата там. Бяха му написали в протокола изрично, че липсва кората под двигателя. И тъй като не стана ясно трябва ли да има, или не... моята си я докарах от Германия, има кора. В английските форуми споделят, че колата е сравнително шумна, подозирам, че в Англия ги продават именно без тази кора, защото аз такова нещо не мога да кажа за моя Crosstar. Супер тиха кола, прекрасна за каране. 2. Декоративните лайстни по предните греди около предния прозорец - слабо място и се чупят щипките при по-агресивно търкане по автомивките. Не е показател, че колата е удряна, ако имат луфт. Просто трябва да се има предвид и да знаеш, че проблемът се решава със силиконово лепило на щипките. 3. Нивото на батерията почти никога не стига максимум заряд, но и не пада под 2 чертички(20%). Това е така, защото тя почти винаги е част от процеса, дори при по-високи скорости. Това не трябва да те притеснява въобще, защото идеята на батерията е да се ползва, а не да седи заредена за по-добри времена. 4. Тъй като колата е с по-различна задвижваща технология и няма скоростна кутия, съответно звуците са малко по-различни от стандартните очаквания, които човек има. Колата като е студена пали и двигателят работи, за да зарежда батерията, но при потегляне не се форсира и не променя оборотите си, освен ако не я натиснеш повече. Когато е топло и батерията има достатъчно заряд, пали без да стартира двигателя и тръгва в електрически режим, в някакъв момент разбираш, че е запалила и ДВГ-то. При ниски скорости в града почти винаги е в изцяло електрически режим. Но заради малката батерия се налага да работи и ДВГ-то, за да я зарежда. Режим "B" на скоростния лост увеличава рекооперацията и в някаква степен може да се докара дори до One-Pedal-Driving.
×
×
  • Създай нов...