Jump to content

mar_tod

Делегат
  • Мнения

    1519
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

mar_tod last won the day on Януари 26

mar_tod had the most liked content!

Обществена Репутация

369 Excellent

Относно mar_tod

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    дизелов Акордеон
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Абсурдистан

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

7138 профилни разглеждания
  1. И правилно знаеш, дизелите нямат дроселова клапа, а клапа за плавно гасене на мотора, ама от там нататък логиката ти е грешна . Налягането от турбото си е допълнителна екстра, която при по старите дизели я няма, но и при тях слагаха помпа . При тази компресия с която работи дизеловия мотор, при такта всмукване прави толкова вакуум, че ако монтираш маркуча от сервото на спирачките във всмукателния колектор както е при бензинките, направо ще скъса мембраната на сервото, за това още обикновените дизели без турбо от миналия век са си с отделни помпи за вакуум .
  2. Е не си прав да ти кажа честно. По лесно се мери на шайбата за пистовия ремък, за да мериш на маховика трябва да свалиш скоростната кутия . А относно мерната единица, "около милиметър" е офталмологична мерна единица и обхваща от 0.50 до 1.50 милимУНДИ, според това- колко е набито окото на майстора .
  3. Чак основен ремонт или смяна на двигателя си е тежка диагноза, преди да е отворен и проверен нищо не може да се каже. Може да се разминеш само със смяна на основните лагери, на една от черупките има едни пластини за аксиалния луфт на вала, които сигурно са износени при теб и за това шава. Иска си разглобяване на картера и проверка, пък чак тогава ще се постави окончателна диагноза .
  4. mar_tod

    Смяна на дирекция

    Тъй като аз съм сменял на повече, включително и на твоите 3, да вметна само, че ако при Акорда номерът на рамата не е на предния фиревал, няма нужда от манипулиране .
  5. То ако е за сравнение на алтернативни горива мога да ти покажа как дизел прави 200 км. с 2 лв. разходи, имам все още един стар турбодизел на който мога да хакна 10 л. отработено масло в резервоара (безплатно) и 1 л. бензин за разреждане и да ти демонстрирам, но мисля че сме големи хора и няма нужда от такива изпълнения, нито ти ще си купиш после дизел, нито аз ще повторя някога да си взема пак бензинка на газ, след 26 години само с дизели . Просто темата беше за по бавното загряване, а не за това кое е по икономично. П.П. Като се замисля, за тези 26 г. трябва да съм най големия скъсаняк в джоба, пък статистиката показва, че в момента поддържам 3 дизела, егати и мазохиста дето съм .
  6. Ако се влошат нещата, т.е. ако не е само в притискателния лагер причината, може да се наложи смяна на лагерите на първичния вал вътре в кутията, но това без да се свали и провери няма как да се установи предварително .
  7. А от мен запомни друго нещо (пак ако искаш). Всички двигатели конструктивно имат едни и същи триещи се части вътре, но някои загряват по бързо от другите и това със сигурност не е от маслото . Колкото по висок коефициент на полезно действие (КПД) има един двигател, толкова по малко топлина отделя при работа . При тези с вътрешно горене дизела е с най високо КПД и за това при студено време загрява по бавно. Даже се чудя по някога защо се ползва това нарицание "печки" при дизелите, като машината за производство на топлина е бензинката . Само грее и никакъв КПД .
  8. И от мен малко ОФ, ама за какви пилета става въпрос, живи или печени ? Поне като правиш забележки за правопис, проверявай собствения си . Може да имаш проблем с дюзите, трудното палене сутрин не винаги е от акумулатора .
  9. mar_tod

    Подарявам кожено яке Хонда

    Може пък и на новия собственик да му е омръзнало да го носи, човека е длъжен да опита .
  10. Като ти се вижда малко, стягай до скъсване и връщай четвърт оборот назад . Ти информация за болтовете ли търсиш, или ще правиш разследване кой от къде взема инфо ? . Всичко е от "достоверен източник" .
  11. Ако питаш за петите на лагерите на разпределителния вал, с 10 Nm се стягат .
  12. А по време на обедната почивка не може ли, или пък през почивните дни ?
  13. Мен повече би ме притеснила шуплата която се е образувала на главата, точно там където ляга ринга на гарнитурата, клапана както ти казаха колегите може да се почисти .
  14. Зелените са за всмукателните клапани.
  15. И на всичкото отгоре е в пълен оф, защото по двигателя на неговата "японска" кола няма ни едно японско детайлче, всичко е с щемпел Форд Мотор Къмпани и Колбеншмидт, а на дъщерята по колата само фаровете и стоповете не стават от Форд Фокус .
×