Jump to content

mar_tod

Делегат
  • Мнения

    1462
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    9

mar_tod last won the day on Август 6

mar_tod had the most liked content!

Обществена Репутация

337 Excellent

Относно mar_tod

  • Ранг
    Опитен

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    дизелов Акордеон
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Абсурдистан
  1. Възможно е, ако вибрациите са само във волана и няма ритане в спирачния педал, и спиране на тласъци при по ниска скорост, може дисковете да са ОК, но да имаш разбити компоненти по окачването . Тампони на носачи, кормилни накрайници и т.н..
  2. Остави ме на пътя за първи път...

    То трябва цял ден да седиш пред компа с червената писалка . Между другото, в онази тема бУбината е написана само 12 пъти грешно .
  3. Остави ме на пътя за първи път...

    Първопричината е 13-тата фатална година, откак не те е оставяла на пътя . Всяко едно нещо си има определен живот, бобините също . Колегата по горе правилно каза, че винаги има първи път, за това не търси причини . По важното е, че научи правилното наименование на бобината и започна да я пишеш както трябва, а не като в оная тема за повредената кола в сервиза, където ме е срам да пиша, защото могат да ме обвинят спокойно, че само аз я пиша грешно бобината .
  4. Никакъв проблем не е, те и без това "оригиналните" не ги произвежда Хонда .
  5. Само веригата от 110 до 150 лв. Веригата с всички плъзгачи, успокоители и масления обтегач от 950 до 1350 лв. За пълен комплект със зъбчатки нямам информация .
  6. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Можело е въздушния филтър да си го поръчаш от АЛ Филтер- Русе, но не знам дали щеше да ти легне по евтино след като не е минал през Мале Германия .
  7. Усилени пружини за ЦР-В

    Проблема е в изтървалите предни амортисьори .
  8. Honda Accord 2.2 i-ctdi, помощ...

    А дали пък нямате и двамата един и същ проблем с ЕГР клапана ?
  9. "Въпроси относно пътни ситуации"

    И винаги очаквайте, както си карате по главен път без да го напускате, изведнъж да ви се появи рЕзко някой дясностоящ с предимство . А Бранко е прав за ПТП-тата - ако повечето хора гледаха и МИСЛЕХА, спазваха дистанция, даваха светлинни сигнали и други такива досадни неща друга щеше да е ситуацията. И най вече ако повечето хора псуват докато шофират, тогава ще намалеят и ПТП-тата . Моя дядо, за разлика от дядото на Тино ми е казал, ако не псуваш постоянно докато шофираш, значи не следиш внимателно пътната обстановка . Оги, мен пък ме кефи твоята упоритост и увереност, че щом си прочел 2-3 закона и си сравнил 2-3 листовки с различни ситуации, значи непременно си прав . Я сега вземи махни и двете разделителни ивици, защото както подметна колегата по горе такова кръстовище с изменение на движението по 2 булеварда няма, т.е. направи схемата като път с двупосочно движение, който изменя посоката си на движение, пък стрелките дето са ни объркали ако искаш си ги върни и направи пак запитване към "компетентните органи", сигурен съм, че този път отговора им ще е различен от предишния . Даже знам и какво ще ти отговорят после, ако вземеш да им триеш сол на главите . Отговора винаги е: "ние не пишем законите, нито поставяме знаците и маркировките".
  10. "Въпроси относно пътни ситуации"

    Така си мислиш ти, в главите на "компетентните органи" и на печатницата за професионални книжки явно съществува . Ако не вярваш, виж отговорите които са дали по горе . И винаги очаквайте, както си карате по главен път без да го напускате, изведнъж да ви се появи рЕзко някой дясностоящ с предимство .
  11. "Въпроси относно пътни ситуации"

    В никакъв случай не трябва да се заключва . Аз с нетърпение чакам отговора на "компетентния орган", дето си няма хал хабер от писането на закони, а само ги прилага и всеки път ги прилага по различен начин . Искам да разбера ад жаба, червения автомобил в крайна сметка десен завой ли прави или просто си продължава движението по пътя с предимство и синия автомобил като прави обратен завой, дали си продължава движението по пътя с предимство или предприема маневра "смяна посоката на движение" в кръстовище . Искам да го видя написано от компетентните органи, откога както си караш по главен път без да го напускаш, изведнъж ти се появява някой дясностоящ който е с предимство . Ако наистина е така по новите закони, значи като си правя "обратен завой" на ръчна спирачка по двупосочна улица, ако идва насреща кола и я ударя, другия насреща ще е виновен, защото в един момент като се разминаваме аз съм дясностоящ и той е без предимство .
  12. "Въпроси относно пътни ситуации"

    Сега е ред аз да те попитам "ко каза" , та следващия път преди да задаваш такива въпроси да мислиш малко повече . Ти разлика между път с двупосочно движение и път с еднопосочно движение с 2 ленти правиш ли ?
  13. "Въпроси относно пътни ситуации"

    Да ти кажа честно, вече ми дреме на дЕдовия кой е съгласен и кой не, колите са си ваши в крайна сметка и може да си ги трошите както си искате по кръстовищата . Само не разбрах, защо вкарвате задължително дясно завиващия зад такситата, като никъде в чл. 15 и прилежащите му алинеи не пише, че само ляво завиващия може да си избере крайната свободна лента, този който завива надясно по същите правила може да си избере нея, след като най крайната е заета . Ако ги няма такситата и двамата след като напуснат кръстовището трябва да заемат най крайната дясна лента, ако са там такситата и двамата заемат другата (най дясна свободна), но всичко това си е вече след като напуснат кръстовището, в самото кръстовище който завива наляво винаги е без предимство и е длъжен да осигури такова на насрещните автомобили . Както казах вече, такситата не могат да играят роля на регулировчици на самото кръстовище, нито пък пешеходци или пък някой закъсал автомобил, спрял веднага след кръстовището . Нито пък прословутите траектории на завиване, за които са се хванали някои хора . Траекториите са препоръчителни и не съм чул до сега да са отнели точки или да са глобили някой за завиване по неправилна траектория, но знам за много такива наказания за отнемане на предимство .
  14. "Въпроси относно пътни ситуации"

    Значи и ти не можеш да четеш и говориш глупости . Когато има бакшиши в дясната лента, чл.15 и разните му алинеи се отнасят единствено за синия автомобил, за червения тези правила не важат и той си губи автоматично предимството . Ще си седи цял ден на кръстовището ако има колона от ляво завиващи и ще чака, докато бакшишите не му освободят лентата . В случая излизаме с презумпцията, че завиващия на ляво е без предимство и докато дясно завиващия не си извърши маневрата той трябва да седи и да чака . Преди този с предимството да извърши маневрата си, той няма право да навлиза в която и да е от лентите на пътя в ляво .
  15. "Въпроси относно пътни ситуации"

    А ти сериозно ли мислиш, че този червения текст който цитираш втори път се отнася само и единствено за синия автомобил (този който завива наляво) ? Къде е в случая забраната, червения автомобил също да ползва най удобната за него лента, след като дясната е заета от бакшиши ? И сериозно ли мислиш, че завиващия наляво в кръстовище има предимство пред дясно завиващ, ако е така, ползвай го някой път това предимство и пиши после тук какво се е случило .
×