Jump to content

mar_tod

Делегат
  • Мнения

    1504
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

356 Excellent

Относно mar_tod

  • Ранг
    Опитен

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    дизелов Акордеон
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Абсурдистан

Последни посетители

6968 профилни разглеждания
  1. Като ти се вижда малко, стягай до скъсване и връщай четвърт оборот назад . Ти информация за болтовете ли търсиш, или ще правиш разследване кой от къде взема инфо ? . Всичко е от "достоверен източник" .
  2. Ако питаш за петите на лагерите на разпределителния вал, с 10 Nm се стягат .
  3. А по време на обедната почивка не може ли, или пък през почивните дни ?
  4. Мен повече би ме притеснила шуплата която се е образувала на главата, точно там където ляга ринга на гарнитурата, клапана както ти казаха колегите може да се почисти .
  5. Зелените са за всмукателните клапани.
  6. mar_tod

    Mazda 6 vs Honda Accord vs Lexus IS 220

    И на всичкото отгоре е в пълен оф, защото по двигателя на неговата "японска" кола няма ни едно японско детайлче, всичко е с щемпел Форд Мотор Къмпани и Колбеншмидт, а на дъщерята по колата само фаровете и стоповете не стават от Форд Фокус .
  7. Ма той умрял тоз Сивик ма . Той Емича точно за това подметна, че Пандо ще е първия сменял на CR-V - 2,2i-ctdi, защото приликата между този Сивик за който говориш и CR-V дизел е като приликата между крокодил и северен елен . Двумасовият маховик при дизелите е измислен точно за да щади скоростните кутии.
  8. mar_tod

    Свещи NGK IZFR6K11 6994 от Китай

    А може и просто да си пуснат тема, че купуват такива свещи и да им завалят оферти . Това са много пари за тези свещи, можело е да спестиш пари за една цяла свещ, ако се беше поразтърсил по сериозно .
  9. До колкото знам, няма такъв лубрикант който да не изгори при тези условия които имаме в цилиндъра, но ако питаш тези които го монтират, твърдят, че не изгарял . Обаче като ги питам защо не монтират и по едно бурканче отзад на ауспуха и да го събират клиентите този неизгорял лубрикант, дето уж смазва изпускателните клапани та да си го ползват отново и отново, мълчат и не казват нищо по въпроса .

     

     

    А да попитам как кола която гори масло като бръкнеш в ауспуха и тои е мазен,нали го е изгорила,следователно не трябва да маже а то си маже.Ето така и омаслителя макар и изгорял се изхвърля през изпускателните клапани и ги смазва.Да не се обидиш-просто прочетох темета но немога да пиша там че е заключена

  10. По принцип дължината е без резбата която се навива в рейката, така че трябва да е същия този който си намерил . Вземай го докато не са свършили, че тези които имам са по къси с няколко санта .
  11. А колко е дължината при теб ? Питам защото имам нови накрайници с резби 14/14, но са за Акорд и не знам дали на дължина ще станат при теб .
  12. До колкото знам, няма такъв лубрикант който да не изгори при тези условия които имаме в цилиндъра, но ако питаш тези които го монтират, твърдят, че не изгарял . Обаче като ги питам защо не монтират и по едно бурканче отзад на ауспуха и да го събират клиентите този неизгорял лубрикант, дето уж смазва изпускателните клапани та да си го ползват отново и отново, мълчат и не казват нищо по въпроса . Иво, другата седмица ще отварям една Мазда с такъв омаслител, на 3-те цилиндъра компресия 13, на четвъртия кръгла 0, ако искаш да те поканя да видиш последствията от чудотворния лубрикант и може да се обзаложим предварително . Аз залагам на издухани изпускателни клапани.
  13. След като темата вече е не къде да се дупчи, а дали да се дупчи, аз като един аматьор да попитам : Не е ли по добре вместо система за омасляване, да вземем да си махнем гумичките на клапаните . Така освен всмукателните ще си се смазват и изпускателните клапани, а то проблема с газовите уредби е, че горят изпускателните клапани . Така и "лубриканта" ще ни е по евтин, и ще сме сигурни, че клапаните се мажат постоянно .
  14. Ако са спазили правилния монтаж ще живеят дълго, това е читава марка .
  15. Каяба би трябвало да са "оригиналните", но според мен не си струва да наливаш толкова пари в 20 годишна кола . С малко повече търсене можеш да си намериш Монро Рефлекс на доста под 100 лв. за бройка и са с 3 годишна гаранция .
×