Jump to content

mar_tod

Делегат
  • Content Count

    1526
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mar_tod last won the day on March 8

mar_tod had the most liked content!

Community Reputation

375 Excellent

About mar_tod

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    дизелов Акордеон
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Абсурдистан

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

7211 profile views
  1. Нова цена 100 лв. за комплекта .
  2. mar_tod

    Данък 2019

    Абе да е риторичен, колко да е риторичен . Щом покриват един и същ евро стандарт, значи и емисиите са еднакви . То по твоята логика, ако целта беше екология, най голяма роля за определяне на данъка трябва да играят изминатите километри (изгореното гориво) . Тогава моя данък ще е най малък, защото миналата година примерно, съм навъртял едва хиляда километра. А ти, дори и да си на газ, ако си врътнал 10-15 к. 100% си отделил повече вредни емисии .
  3. mar_tod

    Данък 2019

    Ама хич не си далновиден . Нали по някое време като се изпразни този бюджет, ще вдигнат още данъците, след време и още, и още, и след 100 г. (примерно), данъкоплатците може да се вдигнат масово и да пометат тази администрация, а не като сега, да стачкуват 200 човека пред парламента с лозунг "системата ни убива", пък същите тези данъкоплатци вместо да ги подкрепят още сега, си викат "тия пък какво искат". Прав е Димо, че трябва да се вдигнат данъците двойно, че даже и тройно, още сега на момента, ама е прав, защото гледа от неговата си камбанария . Ако е някой пенсионер по болест и взема 140 лв. пенсия + невероятните 11.50 лв. от социала за транспортни разходи на инвалид, това е за месеца, не на ден, сигурно няма да кара Акорд с висок евро стандарт, а някой 20+ годишен таралясник, колкото да може да обикаля по болници и институции, и сигурно пак ще държи да се вдигнат двойно данъците на старите коли, без евростандарт.
  4. mar_tod

    Данък 2019

    Е той този метод идва малко по интелигентен . Иначе трябваше да измислят нова причина за масова, задължителна смяна на регистрационните табели .
  5. Продава 2 бр гуми Аустон 205/60/16 на 500 км. пробег, 8 мм. грайфер, с предпазен борд, ДОТ-4417. Гумите както се казва са нови . Цена за двете 120 лв. Тел. № за връзка 0889410450 . Пращам с Еконт, за Пловдив и региона може и доставка на место . Снимки:
  6. Така е, ама за да има "общи действия" си трябва гражданско общество, пък като знам какво общество си имаме в БГ, направо трябва да вземем да си внесем жълти жилетки от Франция .
  7. Това не е невежество, а наблюдателност . Свещите няма как да ти приличат на иридиеви, защото са най обикновено (никелово) НЖК . То не знам дали изобщо има Френски иридиеви НЖК, поне аз до сега не съм попадал на такива и си мисля, че май във Франция се правят само обикновени .
  8. mar_tod

    Данък 2019

    В никакъв случай не е пренебрежение, просто не си ме доразбрал . И въздуха е важен, но другите два фактора са по важни, особено пък първия, повечето болести идват от нездравословното хранене, а не от ауспуха на дизелите . Ако беше обратно, всички щяхме да сме в онкологията, защото всички дишаме един и същ въздух. За това писах малко пренебрежително към "еколозите", защото не може да им забраняваш на хората какво да карат и какъв въздух да дишат, а в същото време да не взимаш никакви мерки срещу двойния стандарт на храните, двойния стандарт на заплатите и изобщо в двойния стандарт на един и същ Европейски съюз. От там трябва да се започне, а не от забраняване на това и онова, защото всяка забрана като я свържеш с думата демокрация се превръща в оксиморон . Като искат да забраняват, да забранят вноса на хилядите тонове палмово масло което ядем с млечните продукти, да забранят на енергото да вдигат постоянно цените на тока, тогава бай ти оня от Смолян няма да гори цяла зима дърва и да отчитат завишени нива на фини прахови частици и в този хубав планински град, където въздуха би трябвало да е прекрасен, а ще си шибне 2-3 климатика дето освен че не произвеждат такива частици, ами и улавят съществуващите във филтъра си . Ама нещо много се размечтахме . Да вземат модераторите да забършат малко темата, докато не я е прочел някой от върхушката, че ще вземат да ни забранят и да си плащаме данъците .
  9. mar_tod

    Данък 2019

    Другия път покарай зад някоя бензинка дето харчи по 2-3 л. масло на 1000 км. (не е като да липсват такива, въпреки че са "минали преглед") и Чавдара ще ти се стори като детска играчка . Тука може да поспорим доста, тя темата без това се превърна в ОФ откакто колегата спомена "здравето" и "онкологиите". Преди близо 2 г. ми поставиха диагноза 3-та фаза рак (открит с няколко години закъснение), с туморен маркер 25 пъти (не %) над нормата и след скенер и биопсия, разсейки по лимфите и костите(т.е. злокачествен) . Хакнаха ми и една шлаовка в десния бъбрек, ей тъй да ми е гот, ако нищо не ти говори, с 2 думи, до сега трябваше да съм умрЕл. Ама щом пиша, значи не съм . Сега съм с маркер 0.1(нормата е до 4 единици), без шлаовката в бъбрека, около 80-90 % изчистени разсейки, без химио и лъчетерапия ( директно ги отказах) и без да сменям местоживеенето, нито 3-те семейни дизелови автомобила, даже и цигарите още не съм оставил, ама чак толкова много воля нямам . И всичко това благодарение на другите 2 фактора, не напразно написах по горе, кое е най вредно за нашето здраве .
  10. mar_tod

    Данък 2019

    То гледам в Америка, където даже и камионите са бензинови, онкологиите направо са фалирали и хич нямат клиенти . Оня ден гледах някакво клипче на тази тема и имаше статистика, в Япония (където не табиват бургери) 14 човека загинали от рак на простатата, в Америка (където не гледат какво ядат) 114000 души загинали от същата болест. Стига сте им се връзвали на разни еколози и политици, най вредни за здравето са политиците, ама тях няма да ги забранят . Повечето болести идват от мизерно и неправилно хранене, а не от дизелите .
  11. mar_tod

    Данък 2019

    Ето ти прост пример, защо да не търсим вината в себе си. Купувам аз колата от тебе, отивам и си я регистрирам в КАТ на мое име, на гишето гледам внимателно какво пише в талона и какво да видя, бах маа му хабиби , няма евро категория. Връщам талона на служителката и тя любезно ми оправя талона, да-ама-не, това може да се случи само в нормална държава, тук започва ходенето по мъките (институциите) .
  12. И правилно знаеш, дизелите нямат дроселова клапа, а клапа за плавно гасене на мотора, ама от там нататък логиката ти е грешна . Налягането от турбото си е допълнителна екстра, която при по старите дизели я няма, но и при тях слагаха помпа . При тази компресия с която работи дизеловия мотор, при такта всмукване прави толкова вакуум, че ако монтираш маркуча от сервото на спирачките във всмукателния колектор както е при бензинките, направо ще скъса мембраната на сервото, за това още обикновените дизели без турбо от миналия век са си с отделни помпи за вакуум .
  13. Е не си прав да ти кажа честно. По лесно се мери на шайбата за пистовия ремък, за да мериш на маховика трябва да свалиш скоростната кутия . А относно мерната единица, "около милиметър" е офталмологична мерна единица и обхваща от 0.50 до 1.50 милимУНДИ, според това- колко е набито окото на майстора .
  14. Чак основен ремонт или смяна на двигателя си е тежка диагноза, преди да е отворен и проверен нищо не може да се каже. Може да се разминеш само със смяна на основните лагери, на една от черупките има едни пластини за аксиалния луфт на вала, които сигурно са износени при теб и за това шава. Иска си разглобяване на картера и проверка, пък чак тогава ще се постави окончателна диагноза .
  15. mar_tod

    Смяна на дирекция

    Тъй като аз съм сменял на повече, включително и на твоите 3, да вметна само, че ако при Акорда номерът на рамата не е на предния фиревал, няма нужда от манипулиране .
×