Jump to content

eselsmid

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно eselsmid

  • Ранг
    petronas

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Айтос
  • Интереси
    Достатъчно
  1. Термостата си е отишъл.Имах такъв случай и миналата зима го сменях в студа.При спускане 4-5 км. двигателя ми изстина при -12гр. .След смяната с оригинален от заявките не помръдва.
  2. Honda cr-v воден радиатор

    Ами то други няма (освен изработени от алуминий).Просто трябва правилния антифриз.
  3. Купих си Харви :D

    От година и половина имам монтирана бутилка под кората зад задния мост .Стои прекрасно.Габаритите и са ф200 мм. с дължина 950 мм. ,като обема и е 28 литра.Кората зад задния мост е различна за модела до 2002 г. и след това . Моята е след 2002 г.Единствено при монтажа на пурата се наложи да се изкриви една малка укрепваща греда /ползва се за закрепване на теглича/ ,за да може да легне на дъното.
  4. Капачка за масло

    http://honda-fanatics.com/shop/originalni-chasti/53-cap-assy-oil-filler.html
  5. Разход на масло

    "Моя човек от сервиза вика само сегме"н"ти ще са . " Да това е.
  6. полуоска хрв

    Megaparts имат със сигурност.
  7. Имах същия проблем.Купих я с несветеща лампа на "чека" след пазарлък . Грешката е P 041 за неработещ нагревател на ламбда сондата (първата). След изчитане на този руски сайт hrv-club.ru поставих тази сонда OZA333-H4 3C29 на NTK /NGK/ и става година нямам никакви ядове.Купих си и фасунка с крушка за таблото за "чека". Сондата стуваше около 125 лв. Съвпадението е на 99% според руските колеги.
  8. Люлеенето не може да бъде само на ляво и то "понякога" от височината на автомобила.
  9. 1.Не е нормално да е горещо казанчето на хидравликата /не на сервото/ -евентуално смяна на хидр. масло с оригинално. 5.Вероятно ти се включва 4х4 и затова се получава това т.н. замятане - масло,шлайфане на дисковете,но първо виж дали всички гуми ти са еднакви.
  10. Ако знае какво прави не би трябвало да има проблем.
  11. Изважда се цялата полуоска /неразглобена/,от шенкела и от скоростната кутия.Важен момент е монтажа на новата семеринга, тъй като леглото на семеринга няма вътрешен ръб и може да падне в скоростната кутия. Поставя се с приспособление така , че семеринга да остане наравно с външната стена на скоростната кутия.
  12. семеринга на скоростната кутия е изтървал.За неговия размер http://japancars.ru
  13. http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12337
  14. Не би трябвало . От първа до пета са перфектни .Проверени са хидравличните помпи на съединителя и там няма проблем . Най вероятно ще се отваря кутията , въпроса е къде? Набирам предложения къде да ремонтирам .
  15. Проблема със задната скорост се появява и решава от самосебе си , което ме кара да изчаквам. Но освободя ли се трябва да намеря кой да оправи нещата. Да,ще събера информация къде да отворят кутията.
×