Jump to content

DDDimitrov

Фен
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About DDDimitrov

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

257 profile views
  1. По принцип е много лесно да се дадат едни пари и всичко се оправя, аз си купих катализатор със сонда, но от блъсната кола, имам го но не исках да го слагам, причините са ясни, утре пак няма да го намеря. Цените в ибей са доста по високи от това което четох във форума особенно за някои марки, има подобни цени в щатите и канада но като сложиш 70-150 долара доставка и мито пак идва доста солено за един нормално работещ човек. Извинявам се на еколозите, да си призная и на мен не ми е приятно, но докато държавата не сложи ред, така ще е, ако трябва ще го слагам и махам.
  2. Здравейте! Моята е акорд 6 генерация, при този модел може се облече с ламарина пода на колата без да пречи на нищо, има две важни условия: 1. Не трябва да се спира притока на въздух към катализатора да не прегрее и да се стопи. 2. трябва да е облече но с ламарина, Защо?.... разглеждах инструментите с които работят, не трябва да могат да прекарат диамантени проволки, верига с карбидни ролки и други подобни инструменти. Видях снимка на човек който си е направил решетка от арматура, е не успял да го защити. Относно заместителя как съм го направил, още се тества, не мога да кажа че съм намерил трайно решение, от няколко дена я карам минал съм 200-250км за сега всичко е наред не свети нищо, няма разлика във вървенето, даже е една идея по тиха колата. Никой не даде някакво решение как се е справил по нашенски, казаха ибей, но цените не отговаряха. Резонансното гърне аз си го направих, външния корпус е изработен от 3мм, тръба със същия диаметър е надупчена на много ситно с 4мм свредло в участъка на корпуса, кухината между тръбата и корпуса съм запълнил с високо температурна вата за камини ( има и керамична на 1300 градуса), но не намерих. Сонда е монтирана страницата на вече гърнето между тръбата и корпуса, а НЕ директно на тръбата, поне след тридневно четене из форуми тука и чужди разбрах че не става, даже и с удължители за сондата. Това съм направил, споделям това което знам за момента, дали ще е ефективно решение, времето ще го покаже. Ако има нещо неясно, пишете ми.
  3. Здравейте колеги, Аз съм един от пострадалите, но не пиша за това. След като разбрах че катализаторите на HONDA са в полезрението на крадците заради цената, реших да пусна едно предупредително съобщение. За определени модели чух че има вариант за защита. Хората са професионалисти, колите са проверени предварително, отнема им 3-4 минути на кола, без никакъв шим, има го на запис. Ако можете вземете мерки, не е приятна изненадата.
  4. Привет, моята е същата но 2.0, сондата е след катализатора. в момента са Хит хондите и в часнмост 6 генерация, поне такива сами наблюденита. Няма да казвам каква цена им дават на тарикатите дето се занимават с тия каражби, да не насърчавам хората. Проблемът е голям, нанасят щети за лиляди и не се виждат резултати от държавата!!!
  5. Аз съм готов, направих си гарне и чека не свети даже за сега излъгах компютъра. Който има проблем да ми пише.
  6. Здравейте, и аз като много други хора днес се изненадах неприятно, след запалване на колата разбрах че съм без катализатор. Колата е хонда акорд 6 генерация, порблема е такъв, има сонда на него, от няколко места чух че не може да се откачи софтуерно. Въпросът ми е: Някой успял ли е да сложи сонда на гърне и да е усяал да излъже компютъра? Признавам си не ми се слагат втора ръка на по 20г, или някакви измислени катализатори, които я станат, я не, и най голямата причина е че даже и да я възтановя системата не се знае колко време ще я ползвам, при този хит. За статистиката над 30 автомобила само за една вечер, това ми казаха в районното, 3 са на нашата илица. Ще съм благодарен ако някой сподели опита си!
  7. Здравейте колеги! Искам да благодаря на Izanagi, за помоща за избора и оказаното съдейсвие за дискове и накладки на марката EBC. Исках да ги тествам преди да си дам мнението. Тествахме два вида дискове от по високия клас с мой познат, съответно на едната кола са изминати над 10 000,а другата са над 30 000, мога да кажа че качетвото на тази марка е на много високо ниво, давам максимална оценка. Още веднъж Благодаря Izanagi!
  8. Здравейте колеги, колега dusiko, моя опит показва, че не става със заместители, карам същата и съм се сблъсквал с този проблем. Една от колите беше със DENSO, но заместител, постоянно светеше чека, казаха ми, че имали различно съпротивление и дават голяма разлика в параметрите. Не пробвай със заместители,аз сложих оригинална втора ръка от познат, и всички ядове приключиха.
  9. Здравей Geronimo82, и колеги, малко късно се включвам, но мога споделя моя опит, имал съм 3 на брой 1.6, и два 2.0, препоръчвам 2.0, всичките съм ги карал на газ. Първия ми 1.6 над 100 000км мой нямаше проблем на газ проблема бяха частите, и по слабата мощност, иначе невероятен разход ми даваше извън града, смених го за 2.0л пак на газ на него имах около 65 000, без проблеми но ме блъснаха жестоко с около 80км ми влезе във вратите, мога с две ръце да подпиша че наистина има 5 звезди на краш тестовете, третата също е 2.0 на нея имам близо 40 000 на газ. Относно темата газ, хонда не я харесва, F серията набива клапани, за мен е малко преувеличено има го ефекта, но на 30 000 регулираш клапаните за 15лв и караш проблем е ако са хидравлични а те не са, имам познати с над 200 000 на газ и не се е стигнало до там да свалят глава за ремонт, отделно не се знае на колко са я купили. Препоръчвам 2.0 от колкото 1.8, 1.8 гори колкото 2.0, но не върви колко 2.0 това мога да кажа от мой опит, аз лично съм фен на 2.2 , но така и не си намерих читав на разумна цена. Ако мога да бъда полезен с нещо с удоволствие ще помогна!
  10. dandilov Благодаря за информацията!
  11. Здравейте, по темата дискове доста съм патил, истината е че не са качествени, аз лично купих 3 комплекта, различни марки докато излязат 2 прави, сега съм с 2 диска от различни марки. Няма смисъл да се престъргват, правил съм го многократно на специални машини за дискове, само временен ефект има, ако материала от който са направени не е добър пак ще се изкривят. За мен материала е твърде мек, за мое любопитство съм правил опит да го пробия със свредло мога да заявя че оригиналния е много по твърд, стружките са дребни и малки, а на тези които купих са дълги и спираловидни, за мен е някакво желязо. Ако някой е намерил марка и е доволен нека сподели и от къде ги е купил, само АТЕ не съм пробвал, всички известни марки съм ги минал.
  12. Здравейте! По темата ХОНДА ГОРИ МАСЛО!!! От доста години съм на тази марка, доста километри съм навъртял, мога да заявя че не горят както казват някои хора. За съжаление имах подобен проблем след смяна на масло 10W40 на MOTUL, кой знае какво е имало в тубата, след него почна да гори 1л на 3000кл. 3 марки смених но нямаше промяна, реших да пробвам стара рецепта за проблема. Купих 10л. газ за горене, източих маслото, махнах свещите, във всеки цилиндър слагах по 20мл (спринцовка), направих си мерителна пръчка, на всеки 2 часа проверявах нивото в 1 и 2 цилиндър почти беше паднало, но в 3 и 4 така си и стоеше газта (спечени сегменти) отне почти 10 часа да падне нивото и в тях. Когато падне газта чуквах стартера да превърти леко, ВАЖНО!!! ИЗКЛЮЧЕТЕ БУКСАТА НА ДЕЛКОТО ИЛИ БОБИНАТА , и отново по 20мл. и така се повтаря целия цикъл докато не почне да пада газта едновременно във всички цилиндри, ВАЖНО!!! НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ КОЛКО ЛИТРА СТЕ НАЛЕЛИ ИЗТОЧЕТЕ ПРЕЗ КАРТЕРА. Не въртете много стартера трябва само леко да превърти, газта е мазна, но все пак не е масло. При мен протече така на 4 ден 3 цилиндър почна да пада за същото време както 1 и 2, а 4 цилиндър му отне 8 дена, през цялото време съм наливал във всички, естествено не ми стигнаха 10л наложисе да купя още малко около 13-14л ми от не газ, но си заслужаваше, с около 50-60лв се разминах. При мен се получи, промих двигателя с последното масло което беше на 3000км и веднага го смених. Разход на масло за 10 000км. от максимум до минимум на щеката, на километраж е над 200000км. Дано съм бил полезен!!!
×
×
  • Create New...