Jump to content

DDDimitrov

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

DDDimitrov last won the day on Ноември 17 2023

DDDimitrov had the most liked content!

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно DDDimitrov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

1027 профилни разглеждания
  1. Здравеите колеги, искам да благодара на всички които се включиха в темата. Този проблем ме мъчи повече от месец, не съм жалил пари, не правя компромис с частите. Днес се реши проблема, по някога дребни неща могат да ти сруват много нерви и средства, но поне научих нещо ново, ще споделя това да го знаете и да обръщате внимание на детаилите. Проблема излезе от силно замърсени болтове, болтовете през които минава спирачна течност, след поредното разглобяване реших да ги проверя и тях, странна гумена субстанция се намираше в централния отвор, която в моя случай го играе ролята на клапан и пречи да се върне буталото. Сега си обясних и причината едното колело да грее много повече от другото, в единия болт имаше по голямо парче :-). Как са се замърсили не знам, защо не е излязла при обезвъдушаването където налягането е високо с дебит, не знам. Според мен е от разлагащи се маркучи, които вече ги няма. Колегата ruil4o е прав, тази кола няма кантар, има разпределител под спирачната помпа.
  2. Да, регулира усилието на задните спирачки в зависимост от това колко е натоварена колата, механичено регулира усилието спрямо разтоянието между задния мост и купето.
  3. Съмнявам се да е помпа, косултирах се с човека който ми прави кота в България и той ме насочи към регулатора за налягането, по нашенски кантара. Тази я карам от година и не я познавам много, на 6 генерация знам къде е как изглежда. Имам 27 стаж но такова чудо не съм виждал.
  4. 100%, без чоп са, връщам апарата ръчно колето се върти натускаш спирачката и не можеш да завъртиш главината или с голям зор отварям ръчно всичко е ок
  5. Здраеите Колеги! Извинявам се ако дублирам темата. Някой сблъсквал ли се е с проблем с кантара? Задните колелета греят, сменил съм спирачни апарати с нови, добре се движат буталата, супортите са добре, смазани движат се перфектно, нови спирачни маркучи, сменен ABS модул, не свети нищо по таблото, проблема не е в ръчната. Пиша това да не разтягаме темата, само кантара или регулатора на налягането на задните колела не съм пипал. Ако някой е имал подобен проблем (може ли да се раздвижиили нещо друго) и го е решил ще се радвам на помоща му. За късмет попаднах на тема кото моя проблем, колегата е объркал накладките за седан, мойте са правилните без чопа.
  6. Благодаря за информацията, не бях сигурен дали свети долу, карал съм други марки на които индикира и долу. Леко и безаварийно пътуване на всички!
  7. Здравейте! Искам да попитам колегите които карат автоматици дали светят инициалите на скоростния лост долу, при смяна на позицията сменя ли индикациата? Ако има осветление и някой се е сблъсквал с този проблем ще се радвам ако сподели инфо. Извинявам се ако повтарям темата, но не попадна на информация.
  8. Ако прочетеш какво съм писал, ще видиш че не карам газ спирачка, ще видиш че са сервизирани апаратите. Съжалявам изобщо че се впуснах в обяснения, нямам намерение да продължавам. Ако искаш на пролет като се прибера в България живот и здраве както се казва, ще ти я докарам да намериш проблема.
  9. Благодарен съм за съветите и ще се опитвате да помогнете, но, темата е дали мога да сложа спирачни апарати от type r на моята, отворите на държавите на апаратите дали са същите като на 2.0. Много хора са я гледали, включително и аз съм разглобявал всичко до най малкия детайл почиствал съм го както никой няма да се занимава в сервиз, смазвал съм, просто се кривят. Карал съм с брембо, текстар, трв, цимерман, ебц, ате, преди 3 седмици нарочно сложих китайски, всеки може да си направи сметката колко съм дал и да види че не съм жалил пари, не е проблем да си купя читави апарати от 2.2, ако не намеря да взема и нови и да сложа по усилени дискове.
  10. Винаги присъствам при ремонтите, а и аз лично съм съм го правил, вадени са буталата защото няма как да се смени големия маншон без да се извадят. Както по рано писах проблема е от години на общо 3 коли еднакви, когато ги вкарам от вън няма проблеми с дисковете докато не станат за смяна, викам частите менте, почнах от вън да си ги вкарвам, EBC то един колега от форума ги поръча в Англия, ATE то от Холандия. Ясное че има качествени но явно не попадам на такива за това вече съм се решил да сложа от type r защото са по сериозни белкем не се кривят толкова.
  11. Здравейте, благодаря за коментара. Апаратите са подържат редовно, почистени, смазани супортите нямат луфт, гресирани с високо температурна смазка, маншони здрави и сменяни буталата се движат перфектно, няма задържане и прегряване на дисковете, на техническия преглед заковаха и двете на 1560кг. Спирачна течност се сменя на 2г ravenol. Не се оплаквам като колеги че не спира, доволен съм от спирачките. Последните дискове ATE след едно спиране на магистралата заради катастрофа от 130 до 0 и почна да тресе, дискове на 10 000 дали има, сменям с нови никакъв проблем до следващото по тежко спиране или 10 000- 15 000хил. нормално каране.
  12. Здравейте колеги, търсех тема някой за подмяна на спирачни дискове и апарати но намерих само за 7 генерация. Питането ми е такова, някой слагал ли е спирачни апарати на акорд 6 2.0 147кс. от акорд 6 2.2 212кс. болтовете на спирачните апарати съвпадат ли на шенкелите? Предполагам че ще чуя мнения че апаратите са по големи, едната е с 4 болта другата е с 5, наясно съм с тези неща карам модела от десетина години. Не знам как е при вас проблема с кривенето на дисковете но при мен е много голям. В общи линии не остана известна марка дискове които не съм пробвал, единствено с EBC GD1014 издържа 30-40к. Много хора са ми гледали колите и всички накрая стигат до извода че няма проблем с главините, апаратите. Темата и за зад кормилното устройство е коментирана, не натоварвам спирачките ако не се налага, не съм състезател. Идеята е да мина на по големи и по дебели дискове да реша този проблем. Ако някой е правил това упражнение ще съм благодарен да я сподели.
×
×
  • Създай нов...