Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.09.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Наглостта, изобретателността и всички други епитети които мога да изброя са в такава широка степен, че ако човек е с малко по-лабилна психика и е със семейството, може не 1 а всички апарати да ти ги "рециклират". Темата е от 2 години, ще е актуална още 5 най-малко. Понеже и аз съм бил към този край на Турция та точно в Бодрум, на 38 градуса температура ако някой ми каже, че имам проблем и ми го покаже а трябва да стигна до точка "B", а колата в същото време е пълна с деца, багажи и тн.. въобще не знам как и аз бих реагирал. Съвети отстрани да се дават винаги е лесно но като попадне човек в ситуация, тогава е друго.
  2. 2 точки
    Мина още 1 година, макар и най-слабата ми откъм километри откакто съм активен шофьор. Причината предполагам малко или много е засегнала всички. Колата иначе уверено гони четвърт милион километра и за пръв път не ми се наложи да ремонтирам абсолютно нищо. 2 смени на масло и филтри и смяна на гуми ми бяха единствените "разходи" по нея, освен чисто административните такива. Пълната ревизия по спирачната система отзад бе отложена още веднъж във времето, като забелязах, че аутодок май имат система подобна на сайтовете за купуване на самолетни билети. Всички необходими части си ги сложих в кошницата да видя колко ще ми струва - единия ден цената беше 431лв, на следващия ден 580лв, на 3ия ден 660лв. Едни и същи продукти, без да променям нищо, само стоят в кошницата. В момента струват 459лв.
  3. 2 точки
    Отишло едно овчарско куче в гората и нещеш ли нападнало го глутница вълци. Кучето се примолило- оставети ме живо, аз ще ви показвам откъде минават овцете, ще отбиваме по някоя за храна и така ще живеем заедно. Вълците се съгласили и наистина всичко вървяло така добре. Но след време настанала зима, вече нямало овце, вълците огладняли и.... изяли кучето. Зарили кокалите, сложили цветя и решили да направят надгробна плоча. Чудили се какво да напишат- "От приятилите", не върви, изяли го. "От враговете" също, нали яли и пили заедно. Накрая написали нещо средно - "От колегите".
  4. 2 точки
    @CARPERA Не, не мога да посоча такова масло. Подобна информация се държи дълбоко скрита. Но... мога да дам жокер кой най-вероятно (може да) използва това постижение на Infineum: "Established in January 1999, Infineum is a joint venture of two of the most respected names in lubricants and fuels, ExxonMobil and Shell." . П.С. С Павел сме писали заедно
  5. 2 точки
    Ето вариантите за дневни светлини които съм намерил из Интернет за фейслифтовия Акорд 8 (с bi-xenon, съответно опцията за дългите като DRL отпада). 1. Използване на крушка с двойна светлина на мястото на мигача. Оплакванията са, че бързо се развалят и все още няма на пазара качествени такива. Примерен продукт: Daytime-Running-Light-and-Turnning-light Краен резултат: Video link 2. Готов вариант с въпросните HELLA LED Flex, но скъпичък. Има китайски алтернативи, както е споделил колегата по-горе, но там рискът е често да изгарят единични бройки. Ще трябва закупуване на 2-и комплект за резерва, ако е китаецът. https://www.ath-hinsberger.de/tagfahrlicht-honda-accord.html 3. Вариант споделен от колегата в този пост: https://forums.hondabg.com/topic/102910-слагане-на-дневни-лед-светлини-за-accord-8/?do=findComment&comment=1057553916 В линка отдолу има подобни свелини, но дали ще се поберат в пространството до халогена при фейслифтовия без преправяне. https://www.avto.bim.bg/Dnevni-svetlini-LED-Mini_pr49262.html 4. Osram LEDriving FOG101 или FOG102 Най-долу на тази страница е показан резултатът: https://carsound.kh.ua/news/honda_accord_led_tuning В интернет има видеа демонстриращи този продукт как изглежда и как работи. 5. Вариант предложен от руснаците за монтаж на LED лента в продълговатата секция предвидена за габаритни светлини. Част 1: https://www.drive2.ru/l/477421693749428884/ Част 2: https://www.drive2.ru/l/507681353257451556 https://www.drive2.ru/l/527280422900466802
  6. 1 точка
    Не са те а тече под кобилиците , мотора е д14а2 3+1 са О-пръстените.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    @fenabg от него си поръчах гарнитурите на картера и капака на клапаните,заедно с въпросните О пръстени. 3-та година нямам проблеми.
  9. 1 точка
    Ифидика (Иво) избягва да се занимава с не-VAG автомобили, за съжаление.
  10. 1 точка
    Здравейте. Тъй като не мога да изтрия предходанта поръчка, пускам нова. Линк : https://www.ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество : RAVENOL SSO SAE 0W-30 1x5L + 1*1L Стойност на поръчката: (49,95+1*12,95)*1,9675 =123,75лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - Преведени Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Поздрави !
  11. 1 точка
    Аз съм с джанти от Nissan с преходни втулки и ЕТ 45. От по малкото ЕТ стоят леко изнесени и нямам проблеми.
  12. 1 точка
    Офсетът заводски е 55мм, много от афтърмаркет джантите са с по-малък. Аз лично карам с 40мм и нямам проблеми.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    По принцип ако не се бъркам можеш , но трябва да минеш на преден спирачен диск 282 и съпорти от 2.0 бензин, което не си заслужава !
  15. 1 точка
    из фейса: Искам, брат" чет, да съм тиган! Задникът- на топло, корема- пълен и жената да ме държи за дръжката! Минке,какво правиш,ма? - За пари всичко,Тоше!От свирки,до самолети,но никой не се интересува от авиация...
  16. 1 точка
    15" джанти на акорд 7 2,4 не стават, минимум 16" за да се събират апаратите отпред. Може само отзад да сложиш 15ки
  17. 1 точка
    Качвам се на последния влак! 😃 Ето моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/8100-x-cess-5w40.html Вид и количество : Motul 8100 X-cess 5W-40 - 2x5L Стойност на поръчката: 49,7*1,9675 = 98 лв. Начин на плащане: Пускам ги по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер / адрес на лични Благодаря! Едит: Парите са изпратени!
  18. 1 точка
    Здравей, Колега, ще направя поръчката довечера, така че все още имаш време да се включиш
  19. 1 точка
    Ех, изпуснах! Кога да очакваме нова поръчка?
  20. 1 точка
    Здрасти, това за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L + 1x1L Линк: https://www.ato24.de/en/nissan-motoroel-5w-30-dpf.html Вид и количество: NISSAN MOTORÖL FULLY SYNTHETIC 5W-30 C4 DPF - 1x5L + 2x1L Стойност на поръчката: (49.99 + 12.59 + 32.95 + 2*6.99) * 1,9675 = 215.46 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  21. 1 точка
    В случая за китайските мултимедии означава ,че може да се управлява от волана. Макар че при CRV 3 управлението от волана не е по can bus.
  22. 1 точка
    При каква скорост вибрира? При мен беше при 80-120 и с рециклиране на дясната полуоска се оправи. Прочети : и https://www.drive2.ru/b/493972642282340569/
  23. 1 точка
    Ключът е метална нарязана пластина, която, когато се вкара в мястото наречено ключалка и е за нея , пзволява превъртането и в опеделена посока. Няма нищо електронно в принципа на секретен ключ и секретен патрон. Ключ и ключалка сработват , а не се разпознават един друг. Следователно за какво разпознаване се споменава и на мен не ми е ясно. Принципно може да се гадае какъв може да е проблема, но само след оглед от компетентно лице би станало по ясно. Примерно , този който не работи в момента е бил по износен и е бил на границата спре да работи . След ползване на другият по добър ключ, износването е продължило без да оказва върху него влияние. Като се смени с първият по износен, се получава нежеланият ефект....... ......А може просто да не си успял да вкараш ключът до край и за това да не е сработил. Ако е от онея модели дето ги слагат и при Роувър..... Може и ремонтче да трябва.
  24. 1 точка
    @fenabg Смяташ ли, че е възможно и в дизеловите мотори да се получават подобни детонациии, поради лошо гориво или други причини? Ако има такива, хваща ли ги нок сензора (има ли такова чудо дизела?) и ще светне ли чек? Благодаря!
  25. 1 точка
    Спрял съм отдавна до питам "тъпънари-разбирачи". Чета в менюалите, Ю-тюб, отварям, разглобявам и поправям. Въобще не си губя времето с малоумници с инструменти от Практикер, без крик, без инструменти и без акъл. Такива само ще ти дотрошат колата! Има го и по-висшият вариант, които имат инструменти и дори данамометрични ключове,НО! Ключа е оставен напрегнат на 10кг/см2 отпреди месеци и така си стои! Нали знаете колко точно мери вече! За да не звуча отчайващо, ще напиша, че има една категория, които са "майстори-хондаджии". На тях може да се доверите! Лошото е, че са малко и даже не са в "Бултрако". Посветените ги знаят. Пожелавам им здраве и все така да помагат.
  26. 1 точка
    Измина много време от началото на тази дискусия. Четейки постовете в предходните теми не бива да забравяме, че маслената индустрия се е придвижила напред (е поне част от нея ), някои от маслата вече са с променен състав и дори едни от вечните обвиняеми за качествата на маслото, а именно подобрителите на вискозитетния индекс (VIIs или VMs), също са се променили. Освен съществуването на различни по състав (OCP, PMA, HSD, PIB и др.) и форма (звездообразна, гребен и др.) подобрители, те вече са еволюирали и в друга насока. Някои от тях, по-точно "diblock polymers", могат да бъдат така формулирани, че да образуват "micelles" (подобни на звездообразните подобрители; виж по-долу) с оптимален размер, като по този начин се подобрява тяхната "ефективност да сгъстяват маслото" (thickening efficiency) и техния SSI (shear stability index). Феноменалното е, че след като тези "micelles" бъдат разрушени вследствие на тежките условия на работа в някои части на мотора, те имат свойството да се самовъзстановяват (асемблират отново сами) . В допълнение, тези VII могат да стабилизират и спомогнат задържането на замърсяването в маслото. Още веднъж с призив за култура на писане и постове по същество, и С уважение към всички, Емо
  27. 1 точка
    Аз не разбрах каква толкова е драмата, някой нов препоръча Елф в Хонда форума в 3-4 теми, за това ли е пушилката? В крайна сметка всяко мнение си има адекватна система за рейтинг и всеки (неопитен) може да се ориентира според гласовете, колко меродавен е съвета. Идеята на форумите е да се помага БЕЗВЪЗМЕЗДНО и предложенията за платено членство звучат абсурдно, даже не ми се коментират. То сега няма хора, пък... Мен повече ме дразнят неграмотно написани постове, трябва ли да трием и тях?
  28. 1 точка
    от доста години чета форума, да малко пиша но ми бил много полезен, напоследък по малко чета точно заради тези няколко индивида които са на всяка манджа мирудия, имаше преди един американски японец пак така, малко ми идват в повече и спирам да ги чета, не казвам че дават грешни мнения ама доста пълнеж правят и ми отнема повече време да прочета темата която ме интересува и да отсея полезното. Доста пъти съм имал мнение пои теми но примерно е било само с 10% разлика от предходните в тема е спестявал съм го не смятам че има нужда да се повтарят неща писани вече в дадена тема, само се разводнява. 1. Викам да се направи тема с анкета, дали даден участник да получава бан за 1,2,3 месеца чрез гласуване от потребителите. и за да не стане така да се регистрират хиляди нови да могат да гласуват само хора с положителен рейтинг и над х мнения. 2. Или да имам опция в профила ми да скрива мненията на дадения потребител и да не ги виждам в нито една тема. Според мен тука има доста предимно четящи хора които не искат да им четат мненията на такива индивиди.
  29. 1 точка
    Бобините не са независими а работят по двойки на всеки цилиндър за един цикъл (тоест и двете стрелят при един ход на цилиндъра) но по различно време в зависимост от оборотите. Спрямо оборотите те могат да работят в три различни режима. Режимите се различават с милисекундите между първата и втората. Тази команда идва от компютъра на колата. При бобина която работи, но прескача от време на време индикация може и да не получиш, но за сметка на това да имаш някаква разлика в работата. Най честите проблеми са както следва: Свещи Бобини Окабеляване Компютъра на колата Има и случай с не добре работеща сонда (мисля втората но не съм сигурен) Аз лично смених 8те бобини и свещи заради проблем с разхода (имам и тема за това, но не съм я довършил понеже още засичам разхода) и получих разлика от почти 3 литра на 100 километра за последните над 2000км от смяната. Колата е на бензин, но това че при тебе се случва само на газ може би има връзка с газовата система.
  30. 1 точка
    Колеги, поръчката пристигна! Днес сортирам и изпращам маслата по куриер.
  31. 1 точка
    Е, това ще бъде първият по рода си форум на Хонда и не само, вероятно в целия свят. Гарантирам ти, че нищо няма да излезе. Отдавна са измислени методите за финансиране на такива онлайн форми - реклама и платени търговски потребители (т.е. пак реклама). Няма смисъл да откриваме топлата вода. @fenabg Колега, не знам какво точно е предизвикало твоето разочарование, но като човек по-възрастен и с по-голям житейски опит от теб, бих те посъветвал да не се впрягаш толкова. Светът е пълен с идиоти и дървени философи и умният човек трябва да се научи да ги игнорира и да не допуска отровното им влияние в себе си. В който и форум да участваш или друга социална група, винаги ще едно и също - такива са хората навсякъде. Дори Хонда форума е донякъде пощаден, в сравнение с други форуми. Така че, споко, не си трови живота, не влизай в дискусия с хора, които те дразнят и както виждаш, достатъчно други оценяват твоя принос към общността. Поздрави! 🍻
  32. 1 точка
    На @fenabg съм му искал мнението по телефон най-вече както и тук във форума сигурно над 20 пъти в годините и никога не е отказал, не е казал "нямам време", не ме е отсвирил с предтекста, че видиш ли "то трябва да видя колата", както и съм пазарувал части от него. Един от най-точните, разбиращи и можещи хора, поне за мен.Ако @fenabg се махне, форумът може само да изгуби, защото тук освен да гледаме кой как си е направил колата, една не малка част от мненията са за взаимопомощ а тази помощ трябва да идва точно от хора като @fenabg. Фене, силно се надявам да не се махаш и да продължаваш по същият начин да си полезен както до момента.
  33. 1 точка
    Фен, присъединявам се към молбата да размислиш! Винаги с интерес чета мненията ти. Форумът наистина има нужда от повече такива хора.
  34. 1 точка
    Няма път, който да не е опасен за тъпанари.
  35. 1 точка
    Е тоя път й видяхме възможностите Багаж до тавана. Така натоварена вози по коренно различен начин.
  36. 1 точка
    Возията е уникална, много удобна и леко вози. Разхода е около 12л/100кг смесен. Има много добра динамика. Аз се притеснявах, че няма да върви, защото е голяма и тежка, ноооо тия 280к.с. Си я задвижват много добре. Само като я сриташ и излита.
  37. 1 точка
  38. 1 точка
    Последният не е по джоба ми, макар практически да е същото КВ1. Честно - не знам какво да те посъветвам. Аз не съм за СУВ - висок ми е, а Ледженда ми пасва, а и е "топ оф дъ рендж". Макар и старичък - бива го доста, особено за часове извънградско круизване - ти нали такава кола търсиш, имайки Джаз за градско?
  39. 1 точка
    Чувал ли си го тоя виц? Спира бай Дончо на бензиностанцията със Жигулката и момчето го пита: - За 5 лева газ, нали? - Абе, сипи 95 за 20, веднъж се живее, ей! Иначе си прав, животът е скъпо удоволствие - докато го има. Относно данъка и разхода и аз се страхувах, като вземах комбито 2.4 АТ, ма ей ма на - оцелял съм и то е живо и здраво - само някой да му се осмели.:)
  40. 1 точка
    Здравейте, пускам снимки на моята красавица
  41. 1 точка
    Тава са водачите когато са за смяна си личи като леко пръстърган,седи. Хубаво е да се сменят или почистят ламаринките които държат накладките и се гресират там където се движи накладката.Хубаво е да се почисти целия апарат с обезмаслител специален такъв. Използвах грес на АТЕ Тук си личи кой е новия водач Всичко това води до голямо подобрение в спирачките.
  42. 1 точка
    Хонда не правят и не продават раздвижни щанги ! Това е китайско менте - нищо че е в опаковка на Хонда .
  43. 1 точка
    Ти решаваш какъв да е кода. Просто го казваш на глас ясно и отчетеливо на английски. Примерно кажи : зиро,зиро,зиро,зиро. После като свърваш гсма-а,на екрана му ще те пита за код и вкарваш каквото си казал. Аз го направих следвайки стъпките от този клип.
  44. 1 точка
    Аз пуснах темата за да имат в предвид колегите ако попаднат в такава ситуация да реагират правилно и да проверят всичко преди да се действа! Иначе щом се продават рециклирани спирачни апарати, значи има някакъв процент дефектеруемост! В Бултрако предположиха, че схемата е с пребоядисване и обещаха да пробват боята, явно или добре са го направили, или са сложили рециклиран и ще ползват моя в бъдеще. А момчето си беше професионалист от всякъде, работеше бързо и качествено Друг е въпроса дали е трябвало! Сега като обсъждаме инцидента, жена ми се замисли повече и като разгледа подробно снимката, забеляза следите от струйката спирачна течност, която е видяла при пробата! Не знам дали може да се предизвика такова пръскане при положение, че пред мен свали гумата и не е пипал по апарата!
  45. 0 точки
  46. 0 точки
    При мен беше горе долу същата ситуацията,колата беше минала recall веднъж във Варна от предния собственик и съответно не излизаше в системата.Познат ме посъветва да пратя запитване пак,този път в София и ми казаха че пак трябва да се сменя.След като говорих със Бултрако в София колата излизаше,че пак има recall.Миналата седмица ми се обадиха,че частта е пристигнала и когато мога да ида да я сменя.Тъкмо имах път натам и съчетах нещата.40 мин. и ме пратиха да си ходя.Стария патрон го бях белязал по съвет на Бранко,че е имал разни премеждия но при мен всичко е ОК.Дори имах възможност да гледам какво се случва...и наистина е сменен със друг.Логично обяснение не получих защо го сменят пак нито по телефона първия път,нито на място.
  47. 0 точки
    През първата година от съвместния ни живот само я карах и се радвах (след 11 години съжителство с Корса 1.2 45кс можете да си представите за каква степен на радост става въпрос). Намерих един английски форум (civinfo) и зарибяването започна
  48. 0 точки
    Тъй, де. Затова предлагам и промивка на двигателя, преди смяна на маслото. Може и с веро...
  49. 0 точки
  50. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...