Jump to content

manch

Фен
  • Content Count

    441
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

manch last won the day on February 7 2020

manch had the most liked content!

Community Reputation

24 Neutral

About manch

  • Rank
    фен
  • Birthday 05/05/1985

Profile Information

  • Кара
    CR-V с N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    marinov85

Recent Profile Visitors

7050 profile views
  1. Аз си мисля че ако км са "правилни" вече работата си е за притискател, съединител и т.н. При мен, че се промени педала след смяната на горната помпа го отдавам на новата течност. За сега ще я карам така и на пролет всичко вън и ново А за колегата 100% ли сте сигурни, че обезвъздушихте както трябва? Това според мен е най-лесното да го пробваш пак, ако трябва и при друг майстор. Поздрави
  2. Ще добавя към темата, която явно не е приключена. От няколко дни жена ми шофира колата и явно държи повече време натиснат съединителя. Оплака ми се че педала й оставал "до половината" и "не можела да включи" от време на време. Пробвах аз и наистина ако се заиграя на полусъединител или държа повече време натиснат педала той става "странен". В смисъл не се движи нормално и става един муден. След отпускане и ново натискане всичко е наред. Течност има и си е бистра както след смяната. Съединителя продължава да не приплъзва няма някакви шумове или вибрации. Колата си върви страхотно. Въпроса ми е дали е от притискателя и съответно съединител, маховик или има шанс нещо с долната "помпа" да не е наред? Поздрави
  3. Аз продавам моите, щангички които свалих от моята кола. Купих от морга други и стругар ми ги преправи да станат раздвижни. Просто нямаше време колата да стои разглобена и се наложи да си взема оборотен комплект. Ако се интересуваш пиши ми. Поздрави
  4. Здрасти, това за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L + 1x1L Линк: https://www.ato24.de/en/nissan-motoroel-5w-30-dpf.html Вид и количество: NISSAN MOTORÖL FULLY SYNTHETIC 5W-30 C4 DPF - 1x5L + 2x1L Стойност на поръчката: (49.99 + 12.59 + 32.95 + 2*6.99) * 1,9675 = 215.46 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  5. Да приключа темата. Помпата е сменена. Малко тегаво с щифта на педала понеже реших да не свалям целия педал но стана. Пружината на помпата беше здрава но вътре стените са видимо износени и явно е изпускала. Течността беше отвратителна и пълна с боклуци, които явно стават абразив. Смених я изцяло. Долната "помпа" е суха за сега няма да я барам. Промяната е драстична. Педала се усеща по различен начин и включва по-лесно (не че преди това е включвала трудно).
  6. Колко е голям филма със смяната? Нещо специфично?
  7. Здравейте, при продължително натиснат педал на съединителя (примерно 10-тина секунди) при отпускане на педала, съединителя "зацепва" долу ниско. Ако не го държа натиснат продължително няма проблеми. Вчера обаче, малко я подържах с натиснат педал и той остана на половината и се наложи да го "повдигна крачно", след това всичко нормално. Познат проблем е като гледам и изглежда като горна помпа. Усещането ми е такова все едно изпуска докато е натиснат педала и при отпускане "зацепва" долу ниско. Спирачната течност не мърда, не е сменяна от мен. Въпроса ми е има ли "ремонтни комплекти" гумички прочие или направо нова помпа? За какво да гледам, теч около педала и за теч в маншончето на изпълнителния цилиндър долу? Колата е на 230х.км. (сигурен съм за тях) при мен е от около 40х.км. Съединител и маховик не са сменяни от мен. Съединителя не приплъзва. Поздрави
  8. Здрасти, това за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: €48.80 + €10.55 = 59.35 * 1,9675 = 116,8 лв. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FEL SAE 5W-30 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: €39.95 + €9.95 = 49.9 * 1,9675 = 98,2 Всичко: 215 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Драгалевци Поздрави
  9. Здравейте, днес реших с един приятел да закачим пак хондата да видя какво има като информация за ДПФ-а. Минал съм около 8000км (90% магистрала) след принудителната регенерация и от тогава няколко пъти съм я хващал, че прави нещо. Като я запаля студена след 2-3 минути тръгват вентилаторите и ги чувам че си вървят. Като през това време съм се опитвал да си я карам около 2К оборота уж да си мине. След това 2-3 седмици нищо, всичко е си е нормално, няма вентилатори няма нищо. Снимката е от днес. Тези км, литри и време които показва са от последната успешна регенерация нали така? А не опит или започната или прочие нещо си? Нормално ли е да съм минал почти 2000 км без регенерация? Означава ли това, че филтъра си е добре? Поздрави
  10. Някакво ново инфо по темата, или всички си караме с шумящи дизели след смяна на вериги? При мен на 195K км. сменени всички неща с оригинални и вече около 20К км си вие. Поздрави
  11. И моят е така, постоянно цъка и го чувам. Така, че най-вероятно е нормално или и тримата сме със счупени климатици Поздрави
  12. Някой знае ли дали ако се вземе конзола, която е с копче "Door/ OFF" ще стане на кола, която е само с двете светлини? Пасва ли буксата? Има ли захранване да светва предния плафон при отворена врата? Поздрави
  13. Ако го няма 5л Мотул, тогава: 6x1l 6 x €10.55 = €63,3 * 0,95 = 60,2 * 1,9675 = 119 лв. (разлика за доплащане 13лв)
  14. Здрасти, това за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: (€45.65 + €10.55) *0,95 = 53.39 * 1,9675 = 106 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
×
×
  • Create New...