Jump to content

manch

Фен
  • Мнения

    405
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

17 Neutral

Относно manch

  • Ранг
    фен
  • Рожден ден 5.05.1985

Contact Methods

  • Skype
    marinov85

Profile Information

  • Кара
    EK3 на LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Здрасти, добавям и https://www.ato24.de/en/toyota-kuehlerfrostschutz-super-llc-premixed-pink.html 1 x 5 L - €39.95 2 x 1 L - €27.7 Всичко €67.65 - 10% = €61 Превел съм ти 120лв. Поздрави
  2. Здравей, и аз ще се включа. https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html RAVENOL FEL SAE 5W-30 - 5л. - 1 бр - €37.95 RAVENOL FEL SAE 5W-30 - 1л. - 1 бр - €8.49 38+8.5 = 46.5 - 10% = €42 - 83 лв. Днес или най-късно утре ще ти пусна пари по банка. Благодаря предварително
  3. Здрасти, това ако може за мен: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html 1x4l - RAVENOL FDS SAE 5W-30 - €35.94 1x1l - RAVENOL FDS SAE 5W-30 - €7.95 44 x 1.97 = 87 лв. Пускам ти 85 лв. Поздрави
  4. Здрасти ако може и аз да се включа: https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html RAVENOL FEL SAE 5W-30 - 5л. - 1 бр - €37.95 RAVENOL FEL SAE 5W-30 - 1л. - 1 бр - €8.49 Веднага ти пускам по банка 90 лв. Поздрави
  5. Моля темата да бъде изтрита. Поздрави
  6. Колеги бартери не ме интересуват. Пускам обявата и извън форума, надявах се да си останат на Хонда но ... все пак ми трябват и парите.
  7. Здравейте колеги, колелата останаха без кола и ги пускам да се продават. Това ми бяха летния комплект колела на Сивика ЕК3. Джантите имат нормални драскотини, най-сериозната съм я снимал. Гумите имат поне още един сезон живот. За сега се продават само тук, иска ми се да си останат на Хонда. OZ Ultraleggera - 4x100 7J 15 цола с гуми Bridgestone turanza er300 DOT 5011 размер 195/50/15 купувани от мен нови 2012 година. Колелата се намират в Асеновград. Мога да ги изпратя и по Еконт. Снимки: Цена: 800лв. Контакти: Мирослав Маринов: тел. 089874О364
  8. Здравейте, да хвана последния влак RAVENOL VMS SAE 5W-30 - 5л - 1бр = 46,95 € RAVENOL VMS SAE 5W-30 - 1л - 2бр = 20,98 € http://www.ato24.de/de/ravenol-vms-sae-5w-30.html RAVENOL VSG SAE 75W-90 http://www.ato24.de/de/ravenol-vsg-sae-75w-90.html - 4л - 1 бр. = 45,95 € Ravenol Getriebeöl SLG SAE 80W-90 http://www.ato24.de/de/ravenol-getriebeoel-slg-sae-80w-90.html - 1л. - 2 бр. = 17,9 € 46.95+20.98+45.95+17.9 = 131,78 € - 10% = 118,6 € x 1,965 = 233 лв. Поздрави
  9. Лети джанти MIM, модел AMALFI, на 17 цола, кръстени на живописното курортно градче в южна Италия. Моделът е изключително рядък за България и несъмнено ще Ви отличи на пътя. Марката MIM и производството са изцяло италиански, а оригиналността и качеството на продукта си личат от пръв поглед. През годините фирмата е партнирала на гиганти като Hamann, Kleemann, Sportec, Mariani, както и в спортните разработки на Mitsubishi. Джантите са с 4 болта, с диаметър на кръговата стъпка (междуболтово разстяние) 100 мм и среден отвор 6.1 см. Пасват на куп различни модели с тези показатели от марките VW, Honda, Fiat, Opel, Peugeot, Rover, Volvo, както и на много други японски автомобили. Офсетът/ET в точност е 35 мм. Джантите нямат никакви кривини, заварки или удари, едната има повърхностни охлузвания по канта. За доброто им състояние е отговорен фабричният защитен борд на гумите, с които са. Към комплекта има Ultra High Performance нископрофилни спортни летни гуми AVON ZZ3, с размери 215/40/17, две от които са в много добро състояния и има доста каране в тях. Марката е английска и е предимно ориентирана към спортния дух на шофиране, а за оригинално оборудване е избрана от фирми като Aston Martin, Rolls-Royce, Bentley и Land Rover. Цената е обща за комплекта и не пропускайте факта, че вие не взимате просто лети джанти, купувате си уникалност на пътя. Цена за комплекта: 450лв. Контакти: 0883 30 55 27 - Георгиев Намират се в София, може и по куриер. Снимки: Още снимки: https://s1.postimg.org/411sshe7z/image.jpg https://s1.postimg.org/cfm0ub4n3/image.jpg https://s23.postimg.org/l7pf476uz/image.jpg https://s1.postimg.org/9tkr1yyin/image.jpg https://s1.postimg.org/vijn5u0qn/image.jpg https://s1.postimg.org/n6shibsqn/image.jpg https://s1.postimg.org/qb7qsuywv/image.jpg https://s1.postimg.org/atk8p5sfz/image.jpg https://s23.postimg.org/qj06ujkhn/image.jpg https://s4.postimg.org/x7jetp73x/image.jpg https://s23.postimg.org/o9l9b9qbf/DSC03914.jpg
  10. Колега моята я купих на 230 хил. Сега е на 400 хил. Закарай я в сервиз да я огледат и ако основните неща са ОК я взимай. Не трябва да те притесняват километрите на колата. Поздрави
  11. I-ctdi - не пали

    Да затворим темата с резултати. Колата беше закарана при Омбре. След диагностика се оказа, че 1 и 3 дюза са зле. Намерихме втора ръка от морга в София, оказа се че са ни дали друг модел с различен парт номер и прочие, които не стават за 2007 i-ctdi с DPF, за което ни алармира Омбре, също че са ни нужни дефтунги, нови от Бултрако за 8лв/бр. Успяхме да ги подменим с вече правилните дюзи в моргата и след няколко часа колата беше готова. Благодарности на Омбре за добре свършената работа. Поздрави
  12. I-ctdi - не пали

    Закарахме я в сервиз, като има някакви резултати ще пиша. Иначе на диагностика нищо подозрително няма. Поздрави
  13. I-ctdi - не пали

    Здравейте колеги, помагайте с една 8-ма генерация 2.2 i-ctdi. Последните няколко дни въртеше по-продължително преди да запали, но си палеше. От днес само върти и не пали. Няма грешки записани (имаме четец през ОБД-то) и по таблото всичко е ОК. Дайте съвети в кой сервиз в София да я караме, където им разбират на дизелите на Хонда. Поздрави
  14. Нямаше ток на свещите и най-логичното беше да е бобина. Рискувах с нея и за това купих най-евтината, която успях да намеря. Взех я от колега, който я е купил но проблема му се оказалл друг. Взех я за 30лв, от магазин мисля че е около 45лв китайска, оригиналната 100$. Идеята ми беше, че това с по-дългото въртене явно е било симптом за бобина, който аз не знаех. Просто нищо друго не съм правил по колата само нея смених и паленто се промени драстично, както си палеше миналата година. Поздрави
  15. Колеги, проблема е решен със смяна на бобина, колата запали моментално. Искам само да споделя, колата ми тази зима започна да върти една идея по-дълго преди да запали, винаги преди това си е палила от четвърт. Направи ми впечатление, но го отдадох на 3год. акумулатор, възрастта и километрите на колата. Сега разбирам обаче, че е било признак за отиваща си бобина. След смяната й, паленето е коренно различно пали "само с показване на ключа" , та ако някой колега има такива наблюдения може превантивно да смени бобината, за да не остане като мен без кола два дни. Поздрави
×