Jump to content

malak

Фен
  • Мнения

    172
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

34 Neutral

Относно malak

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 14.09.1983

Contact Methods

  • Skype
    malak_guz

Profile Information

  • Кара
    CL9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    SF,PLD

Последни посетители

3615 профилни разглеждания
  1. Здравей линк:https://www.ato24.de/de/shell-helix-ultra-5w-30.html вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-30 - 2 X 4 L Стойност: 24.04 x 0.95 x 1.9675 x 2 = 90 лв. Парите преведение Получаване - лично
  2. Браво на Столична, взели са най-ниските коефициенти и стойности.
  3. отвори под лява гума все едно ще сменяш габарит и издърпай долния маркуч, ще изтече повечето.
  4. Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: Revanol DXG 5 L x 2 Стойност на поръчката: (2*42,36)*0,95*1,9675 = 158,35227 Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила Поздрави !
  5. ей тука го писахме данъка, общо взето на 7-ма генерация не се променя данъка освен ако общината не смени таксата.
  6. ей тука е обяснено по-добре с примери на кой как се променя данъка, общо взето както казах за акорд 7 промяна няма: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/35908-shte-skochi-li-naistina-drastichno-danykyt-za-starite-koli/
  7. аз си правих сметка за моята к24а3 2004 като съм взимал най-големите стойност на коефициентите и се постига същия данък. https://money.bg/auto/proektozakon-skachat-danatsite-na-starite-koli-padat-za-novite.html според информацията тука за нашите акорди няма да има голяма промяна евро4 - 0,8 - 1 2004 - 2008 - 10 -15 год. 1,3 над 15 - 1 Киловати - 110-150 което е същото като преди. над 110
  8. Може от неточно напасване, ковто е най вероятно причината. ако диска е дори 2% наклонен спрямо главината, пак ще се нагрява повече едната половина на дисак от другата и вкрайна сметка ще го изкриви. затова се чисти всичко хубаво преди да се ложат нови дискове.
  9. това постоянно ли е? имам в предвид гори си по 100 мл на всеки 1000 км или до 5к него пипа и после почва да го гори.
  10. част от логиката да се мери на загрял двигател (10-15 мин) на бензиностанция е да ако има проблем да си купиш и долееш(мисля че на повече марки коли е така), и да не забряваме че на някой марки го дават по 20-30к да кара, а то горкото след 5к се разпаднало и заминава като топл хляб та е хубаво се проверява на всяко зареждане. В се си мисля че за 15 мин маслото се е стекло в картера,особено 20ката и 30ката. Това че тука всеки си ходи с маслото в багажника е друг въпрос. И аз го меря на студен - да е на макс.
  11. при мен струята минва м/у чистачката и рамото, понякога имам чувството че пруска много надоло, но май така е стандартно. ако сложа от еднораменните чистачки тогава никога немога да я настроя
  12. при без навигация - потвърждавам не се появяват, пише ЦДЦ - 1 - 01, при нваигацята да кажат другите голеги че на гром гледам е различе фирмуера за с/без навигация.
  13. Аз Съм с гром БТ3, отказах се от флашки взех си кабел за ипод и един ипод 5.5 200 гб, сложих всичко на него и лети, звука е перфектен. Ако ми трябва нещо от нета през блутоота и телефона, малко по лошо качество ама за тубата е перфектно. лично мнение - ако някой взима гром, йотатур и т.н. и ще слуша мп3 128кб от флашка, по-добре да си взима директно блуетооти може и без флашка. Даже намерих един в ибей:https://www.ebay.co.uk/itm/GROM-Bluetooth-hands-free-streaming-A2DP-kit-for-BMW-E46-E39-E38-E53-E83-CDC/163199195083?hash=item25ff6e17cb:g:yy0AAOSw6HNbcJco За гром ен се тревожете дали е за бмв, ауди или квато и да друга марка, само се сменя фирмуера и кабела и си тръгва на всяка кола. даже и на сузуки вупреки че го няма в официалния сайт. Кабела се прави лесно един ат конектор и хонда У кабел и само се нагласят. ако някой му трябва схемата ще опитам да я намеря пак.
  14. grom и yotatur, потърси за тях в търсачката към 5-6 теми са
×