Jump to content

kitty

Фен
  • Content Count

    422
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

156 Good

About kitty

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic EK Accord CL7 Stream RN4 Jazz GD1I-DSI Cr-v B20Z
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Абсолютно нищо не можах да открия. Нямаше и позовали се с идентичен цвят. Виждал съм няколко из София, но може би не членуват в форума.
  2. Темата е за ключ
  3. В близко бъдеще ще прекараме известно време в България и цената за форума пада на 3000. Колата си заслужава да се види, много удобна особено за дълги пътувания, или дори за работна ако някой има нужда от повече място. Реални километри, без никакви технически забележки.
  4. Не е само до код. Искам и физически да сравня понеже имам и закупени детайли които не са точно като моята кола. Като и да е просто ако има някой със синя да се свърже с мен ще почерпя
  5. Явно е рядък цвят. А някой със светло син въобще, може и по тъмен от моя да има из форума? Мисля че пак може да ми свърши работа.
  6. Търся колега с Акорд CL7 като моя светло син ( на снимката) за малко информация относно цвета. Ако имате такъв или познавате някого с такъв то моля ако е възможно да се свържете с мен на ЛС или +359897712456 Кирил. ПС. Не съм сигурен че темата е за този раздел. Ако не е моля модераторите да я преместят.
  7. Забравих да спомена че продажбата е като при английските автомобили тъй като съм с тамошни документи. Тоест без нотариус.
  8. kitty

    Photos

    Случайно днес попаднах на това
  9. Здравейте колеги, Интересува ме воден радиатор за Хонда стрим 1.7 2004г с кои от останалите модели е взаимозаменяем. Трудно ми е да открия нов и мисля да търся втора ръка но са малко тези коли които се разпродават на части. Ако някой може да мр опъти към такава кола бих могъл да взема още климатичен радиатор, предна броня и може би вентилаторите. Колата е фейслифт.
  10. Здравейте драги колеги. От няколко дни сме и по скоро жена ми собственик на този мъник (4рта Хонда в семейството). Взехме го от първия собственик и за сега сме доста доволни от малкото каране. 1.4 i-dsi на 214 000 км само някой ако може да ме светне на какъв диапазон се прави реглаж на клапаните (не по заводска документация) като цяло съм доста впечатлен от работата на мотора като изключим лекото потропване от към изпускателния колектор (за това питам и за клапаните). За сметка на това пък работи доста по добре от Акорда ми. Колата се кара само в чужбина на хубаво гориво ако има значение де. Снимките са от преди покупката
  11. С десен волан в БГ за постоянно е неприятно, но не е крайно зле. Все пак е по добре да си е с ляв. Аз съм карал с десен волан в България и доста из европа и не ми беше проблем. Колкото до цените в Англия, то от личен опит мога да кажа следното: Ако искаш ефтина за далавера или да вършиш работа с нея винаги можеш да вземеш някаква с проблем. В моя случай Акорд 2010 дизел, комби на 18 с най високо оборудване със съединител за смяна. Ремонта ми струва 800 лева. Колата обаче ми струваше 2400 паунда. Свърших добра работа с нея и после и взех отново в Англия 4500 паунда. В момента пак съм с кола от Англия но на мен ми трябва кола с десен волан и дадох за нея 700 паунда. Колата е Акорд 2005 бензин 2.0 и да чукна на дърво никви разходи за сега за нея освен газовата. В България единствено си заслужава да караш кола с десен волан ако тя е някаква рядка и трудна или скъпа за покупка когато е с ляв волан.
  12. Аз реших проблема с оригинални втора ръка за 10 лева. Сега всичко е точно.
  13. Здравейте колеги, По едно мое старо питане относно каква газова бутилка да си сложа в седана имам развитие, което би помогнало може би на други чудещи се в бъдеще. *Бутилка - стандартна 60 литрова (може и малко по голяма в диаметър, но по поръчка) *Софтуера е Български а хардуера Италиански, като изключим бутилката която е Турска. *Обем - полезен обем 50,30/51,30 литра. Зареждано и изпробвано в Авсртия, Унгария, Германия, Франция. Навсякъде количеството което сам си сипвах беше толкова (казвам сам защото е на самообслужване) *Разход - с една бутилка или 51 литра ± половин изминавах около 440-460км, което прави 11-11,5 до 12 литра на сто. Тук е момента да споделя следната информация: 2.0 мотор, 205/55/17 гуми (зимни) двама пътуващи с маса около 130 кг, пълен резервоар с бензин, багаж до предните седалки и до тавана (задните гуми бяха в калниците), постоянна скорост 150-160. Имаше и по бавни участници, но там стигах до 490 км за бутилка. Дъжд почти постоянно. Не съм използвал никъде темпомат. Снимки на това колко място е заела бутилката ще кача след няколко дена. Тук е момента да кажа че ако сте със седан а не с комби аз горещо ви препоръчвам такъв тип бутилка. Багажното отделение си остава достатъчно за доста багаж. Аз съм от хората които не обичат да спират много често особено при дълги преходи и тази бутилка го позволява напълно. Бих сложил дори малко по голяма н в моя случай просто нямаше време за да дочакам каквато и да е поръчка. Поздрави и дано тези които им предстои това да им помогне тази информация.
  14. Сега колеги да не изпадаме в разни спорове защото така или иначе тази тема в която пишем е обща за модела и барзите у адекватни отговори без спорове биха само добринесли когато човек търси нещо да го намери бързо и същевременно да му стане ясно къде се вика от дуспа. А не аз като изчетох темата за газта да не разбера нищо щото и сами може да видите как е там. Аз съм благодарен че за малкото написано тук разбрах достатъчно, като среден разход, максимална големина при двата варианта на бутилки и то друго не ми трябва за да взема някакво решение. Специални благодарности на колегата JHM, за даденото от него добро инфо на лично. Колкото до боилера мисля че точно в този багажник няма да се усети... Именно тази на снимката е такава, и ако знаете къде точно са куките за мрежа на пода които се виждат, то може да си представите какво място заема и колко остава. А и аз лично гледката на бутилката я предпочитам пред патерицата.
×