Jump to content

kitty

Фен
  • Content Count

    441
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

162 Good

About kitty

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic EK Accord CL7 Stream RN4 Jazz GD1I-DSI Cr-v B20Z
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Бобините не са независими а работят по двойки на всеки цилиндър за един цикъл (тоест и двете стрелят при един ход на цилиндъра) но по различно време в зависимост от оборотите. Спрямо оборотите те могат да работят в три различни режима. Режимите се различават с милисекундите между първата и втората. Тази команда идва от компютъра на колата. При бобина която работи, но прескача от време на време индикация може и да не получиш, но за сметка на това да имаш някаква разлика в работата. Най честите проблеми са както следва: Свещи Бобини Окабеляване Компютъра на колата Има и случай с не добре работеща сонда (мисля втората но не съм сигурен) Аз лично смених 8те бобини и свещи заради проблем с разхода (имам и тема за това, но не съм я довършил понеже още засичам разхода) и получих разлика от почти 3 литра на 100 километра за последните над 2000км от смяната. Колата е на бензин, но това че при тебе се случва само на газ може би има връзка с газовата система.
  2. Днес реших проблема с лампата на АБС. Ще напиша с няколко думи как премахнах проблема,може да е от полза за някои хора сега или в бъдеще. След консултация с познат майстор и диагностика (грешката мисля започваш с 5ца или нещо от сорта и ставаше въпрос за реле ако не се лъжа) ми беше казано че най вероятно е блокирал клапан в модулатора. Тъй като колата и трябва на жената почти нон стоп реших да я оставя когато има тя време а между другото по прочетох някои чужди форума. От прочетеното разбрах че най често проблема е в Ел мотора на АБС модула. Свалих го (3мин и два болта по късно) отворих го (с много тънка отверка или нещо тънко но здраво), като преди това му щракнах една снимка за ориентиране. Вътре беше доста мръсен, четките бяха свършили и долния лагер който остава в корубата беше пълен с гняз и почти блокирал. Лагера се чисти лесно (спрей за ел контакти без омасляване за да не събере пак гняз), но ротора, където четките правят контакт се чисти доста по трудно. Беше черно навсякъде с лека корозия на дупки. След зачистване с шкурка и поставяне на ново в колата със старите четки, лампата изгасна и АБС-а проработи перфектно. Пак го свалих за четки че така и така са за смяна и го дадох на един пичага Краси който бачка на Сливница и Ръковска и час по късно и 20 кинта всичко беше топ. Той също го почисти за още по добър контакт и сега няма грешки и лампи. Четките са с размер 4х4.5х12, като за 12та на края не съм сигурен. Страничен извод от към 4ката и трябва да са медно-графитни. Тъй като не намерих такива се стигна и до него а той самият просто преправя по големи, но върши идеална работа. Ако някой иска негови контакти да ми пише на лично. П. П. При отваряне на мотора има в дъното преди втория лагер една шайба и една пружинна контра шайба. Те остават по магнита. При зглобяване се слагат отново на оста и корпуса с магнита вътре се пуска от горе така че да не ги дръпне пак при зглобяването. Малко е играчка, но не е голяма драма. Контра шайбата се слага с остриетата към ротора и с гладката страна към втория лагер.
  3. Не ги разбирам аз. Знам че щом има последователно запалване и последователна работа на системи то всяка следваща система ще работи по начин продиктуван от предходната, защото следи за параметри от предходната. Така се подава команден сигнал към следващата и се получава един затворен кръг. При система в която имаме отклонения, който обаче не са достатъчни за да предизвикат авария или индикация то със сигурност ще получим различни изходящи параметри последвани от различни изходящи командни сигнали по веригата. Като изходим и от многобройните грешки от производителите на автомобили в днешно време, и то най вече в нови и рекламирани от тях системи то нищо чудно и тук да има гаф. Точно I-DSI се рекламира за уж система за икономия. Явно не във всеки случай или пък бъгва някъде и по начин който не е ясен или лесен за откриване. Някой да знае от къде се командва тази последователност в запалването между двете свещи в един цилиндър?
  4. Не е казано че дадено количество преминало през измервателна уред ще се отрази на този уред така както трябва. С други думи казано, много е лесно да се направи 950 мили литра да излязат като литат на колонка. Има случаи в който колонките работят добре до определени литри и след това започват да удрят. Последният случай с който се запознах беше гориво и измерване 100%, но след измервателя се оказа наличие на обратна връзка към подаващата тръба, която при работа на пистолета отклонява няколко процента абратно към захранването. За цитирането не знаех, но пък доста често виждам се практикува. Подобна тема за горивата мисля че има вече така че тази може да се изтрие.
  5. Нали това казах, едното го плащаш а другото е аванта. Колегата от по-горе има предвид качеството или с други думи това което се плаща от бензиностанцията. Авантата обаче е по сладка и се печели повече, защото за нея не се плаща. Пак се отплесваме от темата.
  6. Горивото е като алкохола. Има скъп и ефтин. Производителите и разпространителите винаги ще ти дадът няколко варианта, а пък ти като собственик на бензиностанцията ще си направиш сметката, а тя винаги е следната:" Що да си купя S320 CDI, като мога да понапъна нещата и да си взема S63 AMG" той дори не е за Е класа, и това е истинска история. Разликата обаче не е чак толкова голяма в сравнение с това колко те лъжат с количеството. С кое се прави повече пари? Едното е аванта а пък другото го плаща. В твойте 3 литра 100% има щипка липса на качество, но има и черпак липса за S класата. Излязох много от темата за което се извинявам. За мен в случайте с постоянен висок разход проблема е в Интелигентната система I-DSI. Когато има система работеща с не малко компоненти се предполага че има последователност. Когато тази последователност се наруши та ако щеш и с милисекунди, системата пак ще работи, но как?
  7. Чак 200+км разлика на 43 литров резервоар. Доста отдавна четох в един мисля Английски форум за подобни аномалии при различни автомобили и една от главните причини беше самата система I-DSI. Не им разбирам и за това попитах някой дали знае нещо повече освен обичайните заподозрени гориво, и тн. и тн. Че системата работи това е така, но да ли правилно при всеки автомобил? Бърз пример от онзи ден. Комшиика срещнала жената докато слизала от колата. Похвалила се че има същата от две седмици внос от Швейцария на 250к. Станало въпрос и за разхода при което комшииката казал трудно над 7. А вече врътнала и до морето и нон стоп градско София. Абе живи и здрави да сме пък горивата и хубава и лоши все ще ги ползваме.
  8. Това на снимката мисля че е твоят теглич. В зависимост от марката гредата може да се различава малко, но инсталацията към колата винаги е една и съща. В този случай нещата се стягат отдолу и от към бронята като е свалена. От това което виждам кори в багажника ще трябва да отворят само и единствено заради кабелите на стоповете. Не съм много сигурен дали тази кола изисква компютър, но от опита ми бих казал по скоро не. При наличие на компютър към теглич ще им трябва плюсов кабел когато колата не е на контакт. Писах и на лично за инфо.
  9. Преди време имаха сервиз. Намираше се при основния им шоурум и офис които бяха тук: Търговски Център Европа с адрес бул. „Искърско шосе“ 7, 1528 ж.к. Дружба 1, София, България. Сега мисля че сервиз нямат. Дори и така да е със сигурност работят с един доверен сервиз а не всеки път различно. Това обаче най добре може сам да го провериш като отидеш на место. Заварки няма, всичко е болтове и гайки. Колите си идват заводско със заготовки и най много да се направи някоя дупка на място обозначено за нея. В зависимост от колата окабеляването е доста просто в повечето случай и се разглобяват само корите в багажника, разбира се и бронята заради самия теглич. За каква кола е теглич?
  10. Здравейте колеги, В семейството ми сме имали, имаме, и се надявам да имаме все повече автомобили от марката Хонда и то по едно и също време. Съпругата ми до скоро притежаваше два Джаза (сега пак са два, но различно поколение) Единия 2005 1.4 спорт пакет, графит, ръчка и всичко което се слага на тази колица. Кара се в БГ. Личен внос от Италия на около 200к по онова време (преди две години) Другият 2006 1.4 фейс, пак спорт пакет, пак ръчка, отново всичко за модела и отново около 200к (преди три години) Кара се в Ирландия. Там живеем доста голяма част от годината. Двата автомобила са от първи собственици, с история в Хонда до последно. Мен лично това не ме интересува, но просто така се случи. Караме с еднакви гуми, масло, Филтри и стил. Гориво тя зарежда от където и падне. Аз като ги карам е същата история. Истината е че всички лъжат по един или друг начин. А и моят опит, не само с Джазовете е показал че от една и съща бензиностанцията не можеш да очакваш всеки път щастие. Все веднъж ще се изложат. Климатик доста често се ползва, кара се не бавно, дори и от съпругата ми. Сега някой ще каже да, ама горивата там са по добри. Да, може и така да е, но там съм имал много повече усезаема разлика от колкото тук, и то към зле и зле(три бензинови Хонди имаме там) Относно настилката бих добавил, че тук в БГ понеже сме прецакани с тези мнооооого мазни асвалтови настилки, ние сцепление нямаме и следователно разхода пада. Там за сравнение, понеже споменах еднаквите гуми, един комплект от 4 гуми ги хвърляме за 40к максимум, и то с въртене задни предни. 40к е било абсолютния максимум които сме постигали въобще на която и да е била от трите коли. Имах случай с 30к на една от другите. Никакви проблеми, ремонти или каквото и да е било. Италианката получи едно почистване на ЕГР-а и пътищата плюс адаптера или както му е името между смукатела и главата. Мисля че споменах всичко основно. Та сега към въпроса. Защо Ирландеца изкарва 600 дори плюс километра с едно зареждане (лампата светва след 500км или в редки случаи преди ако съм и давал много газ извън градско) а Българина едва 400, 400 плюс (лампата светва след 350 да речем, може и преди) И тук да вметна, че Българина дори върви по добре и се усеща по добре. И сега тук някой, технически грамотен да каже ДА, ЕТВА ТИ Е ПРОБЛЕМА. Защо аджеба се получава горе-долу 200 км разлика, а може и човече. Кола с чисти ЕГР пътища, сменени свещи, вървяща по добре, еднакви консумативи, за горивото се изясних а и настилката мисля компенсира. Лега вметка за Ирландеца. Абсолютен рекорд за мен е 740 км с климат чат пат че валежи много и се потяхме. На колонката вкараха 41.5л което не е 44. Тоест можело е още малко П. С. Ирландеца вече го сменихме с доста по нова така или иначе. Но, ламята все още си е имаме. Изчетох и темата за 1.2 Джазз с големия разход, но не видях ясен отговор. Всички са съгласни на големия разход. Ми на мен 2.4та ми гори толкова.
  11. Чисто ново, пълно регулируемо окачване по височина и твърдост. За Сивик 4,5,6 и ЦРХ / дел сол. Две години гаранция от производителля. 600 лв ( толкова съм дал и аз) За контакт тук или +359897712456 Кирил Предпочитам по телефона.
  12. До колкото съм наясно освен бушона всичко останало, като електроника е в модула на помпата. В моето семейство има два джаза L13ки. С единия ту го имаме този проблем, ту изчезва. Грешката е тази за релето. Моето мнение е смяна на целия блок. Ако някой от горе питащите или друг колега е намерил решение освен смяна на модул с тази грешка за релето нека да сподели.
  13. Абсолютно нищо не можах да открия. Нямаше и позовали се с идентичен цвят. Виждал съм няколко из София, но може би не членуват в форума.
×
×
  • Create New...