Jump to content

kitty

Фен
  • Мнения

    415
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

156 Good

Относно kitty

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic EK Accord CL7 Stream RN4 Jazz GD1I-DSI Cr-v B20Z
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. В близко бъдеще ще прекараме известно време в България и цената за форума пада на 3000. Колата си заслужава да се види, много удобна особено за дълги пътувания, или дори за работна ако някой има нужда от повече място. Реални километри, без никакви технически забележки.
  2. Забравих да спомена че продажбата е като при английските автомобили тъй като съм с тамошни документи. Тоест без нотариус.
  3. Привет колеги. Продавам колата която като цяло от скоро я имам. Закупих я от колега в Ирландия който е и първия собственик. Копувана от япония и експортната от него към Ирландия през 2014. Колата е на 98 000 км и са абсолютно реални. От вътре е като нова, автомат с 1.7 двигател, Гатер двд, сд и тв като минуса е че е на японски в по голяма част. Ел стъкла, климатроник, чисто нови зимни гуми. Отвън е почти без забележки като изключим изключително лошото представяне на фирмата която наехме за да я доставят в бг. Те самите я подпряха от пред и има забележки по бронята. Причина за продажбата е женската половина на семейството ми а именно жена ми. Не е много хепи от размера на колата за София а и уж десния волан, нищо че така или иначе ние самите прекарваме не повече от месец в бг. Но нали знаете как е. Така или иначе колата е факт и за сега я пускам само тук. Това е една от 5-те ми Хонди които имам в момента и съм доста впечатлен от нея. Парите 3950 телефона +359897712456 (кода е задължителен) името Кирил. За повече инфо директно на телефона.
  4. Здравейте колеги, Интересува ме воден радиатор за Хонда стрим 1.7 2004г с кои от останалите модели е взаимозаменяем. Трудно ми е да открия нов и мисля да търся втора ръка но са малко тези коли които се разпродават на части. Ако някой може да мр опъти към такава кола бих могъл да взема още климатичен радиатор, предна броня и може би вентилаторите. Колата е фейслифт.
  5. kitty

    Нов член в дома ни

    Здравейте драги колеги. От няколко дни сме и по скоро жена ми собственик на този мъник (4рта Хонда в семейството). Взехме го от първия собственик и за сега сме доста доволни от малкото каране. 1.4 i-dsi на 214 000 км само някой ако може да ме светне на какъв диапазон се прави реглаж на клапаните (не по заводска документация) като цяло съм доста впечатлен от работата на мотора като изключим лекото потропване от към изпускателния колектор (за това питам и за клапаните). За сметка на това пък работи доста по добре от Акорда ми. Колата се кара само в чужбина на хубаво гориво ако има значение де. Снимките са от преди покупката
  6. С десен волан в БГ за постоянно е неприятно, но не е крайно зле. Все пак е по добре да си е с ляв. Аз съм карал с десен волан в България и доста из европа и не ми беше проблем. Колкото до цените в Англия, то от личен опит мога да кажа следното: Ако искаш ефтина за далавера или да вършиш работа с нея винаги можеш да вземеш някаква с проблем. В моя случай Акорд 2010 дизел, комби на 18 с най високо оборудване със съединител за смяна. Ремонта ми струва 800 лева. Колата обаче ми струваше 2400 паунда. Свърших добра работа с нея и после и взех отново в Англия 4500 паунда. В момента пак съм с кола от Англия но на мен ми трябва кола с десен волан и дадох за нея 700 паунда. Колата е Акорд 2005 бензин 2.0 и да чукна на дърво никви разходи за сега за нея освен газовата. В България единствено си заслужава да караш кола с десен волан ако тя е някаква рядка и трудна или скъпа за покупка когато е с ляв волан.
  7. Аз реших проблема с оригинални втора ръка за 10 лева. Сега всичко е точно.
  8. Здравейте колеги, По едно мое старо питане относно каква газова бутилка да си сложа в седана имам развитие, което би помогнало може би на други чудещи се в бъдеще. *Бутилка - стандартна 60 литрова (може и малко по голяма в диаметър, но по поръчка) *Софтуера е Български а хардуера Италиански, като изключим бутилката която е Турска. *Обем - полезен обем 50,30/51,30 литра. Зареждано и изпробвано в Авсртия, Унгария, Германия, Франция. Навсякъде количеството което сам си сипвах беше толкова (казвам сам защото е на самообслужване) *Разход - с една бутилка или 51 литра ± половин изминавах около 440-460км, което прави 11-11,5 до 12 литра на сто. Тук е момента да споделя следната информация: 2.0 мотор, 205/55/17 гуми (зимни) двама пътуващи с маса около 130 кг, пълен резервоар с бензин, багаж до предните седалки и до тавана (задните гуми бяха в калниците), постоянна скорост 150-160. Имаше и по бавни участници, но там стигах до 490 км за бутилка. Дъжд почти постоянно. Не съм използвал никъде темпомат. Снимки на това колко място е заела бутилката ще кача след няколко дена. Тук е момента да кажа че ако сте със седан а не с комби аз горещо ви препоръчвам такъв тип бутилка. Багажното отделение си остава достатъчно за доста багаж. Аз съм от хората които не обичат да спират много често особено при дълги преходи и тази бутилка го позволява напълно. Бих сложил дори малко по голяма н в моя случай просто нямаше време за да дочакам каквато и да е поръчка. Поздрави и дано тези които им предстои това да им помогне тази информация.
  9. Сега колеги да не изпадаме в разни спорове защото така или иначе тази тема в която пишем е обща за модела и барзите у адекватни отговори без спорове биха само добринесли когато човек търси нещо да го намери бързо и същевременно да му стане ясно къде се вика от дуспа. А не аз като изчетох темата за газта да не разбера нищо щото и сами може да видите как е там. Аз съм благодарен че за малкото написано тук разбрах достатъчно, като среден разход, максимална големина при двата варианта на бутилки и то друго не ми трябва за да взема някакво решение. Специални благодарности на колегата JHM, за даденото от него добро инфо на лично. Колкото до боилера мисля че точно в този багажник няма да се усети... Именно тази на снимката е такава, и ако знаете къде точно са куките за мрежа на пода които се виждат, то може да си представите какво място заема и колко остава. А и аз лично гледката на бутилката я предпочитам пред патерицата.
  10. Благодаря на отзовалите се. Ще се слага поне 60 литрова обикновена или там както и казват. Личното ми мнение е че при седан няма чаккои знае колко за губене от колкото при комбито в отношение на пространсвото, а и багажника така или иначе е достатъчен. Другото е че поне 500-600 км да могат да се минават, защото при дълги преходи които аз например правя хич не ми се спира през 300 км да зареждам. Все пак всеки с болежките си а на моята лека е голямата бутилка.
  11. И колко успяваш да изминиш извън градско с една бутилка? Ако си 2.0 мотор де че аз съм с такъв.
  12. И аз имам подобен проблем, но при мен самата дюза е счупена от добър аджъстар. Може ли да ми пуснеш един линк на лично за да видя дали са същите към които съм се насочил. Един въпрос към колегите със седани на газ. Някой има ли бутилка на местото на резервната гума и какъв е максималния капацитет които може да се сложи. Питам защото имаме ЦРВ и преди време като му сшагаха газ му набиха 28-30 литра което беше максимумът. Този максимум обаче не ме устройва за Акорда. Трябва ми по голяма. Та ако има някой може и на лично дори за да не пълним темата с може би обсъждани вече неща, които обаче аз не намерих. Поздрави.
  13. Здравейте и от мен. Съвсем от скоро се сдобих с един Акорд 2005 2.0 I-vtec десен волан понеже ми трябва за пътуване до и в Англия. Нямам все още впечатления или оплаквания освен твърдия и скърцащ педал на съединителя (доста коли имаме в къщи включително два Сивика и едно ЦРВ и те са ми база за сравнение). Озада чи ме обаче написаното относно подходящото масло за колата. Аз и сипах 10w40 Motul 6100 Synergy+ понеже на първо място от това масло съм много доволен ( само на единия сивик имам 12 смени а като цяло на всичките коли в къщи са над 25) на второ място е че колата е на 280000 км. Маслото което източихме от акорда беше с цвят не виждан от мен преди, а и двигателя работеше доста по шумно преди смяната. Питането ми е дали да го сменям с по тънко масло понеже не ми се иска да правя валове по път или въобще нещо свързано с това че маслото е такова. От друга страна пък, не че разбирам даже напротив, но масло да запуши цедка (при вариант маслото да е чисто разбира се, без разни други частици. Та някакъв съвет и по скоро да го сменям или не с по тънко?
  14. Гърнето се продаде остана само резонатора. Нова цена за него -15 лева.
  15. Гърнето е на 4 месеца купувано ново и много малко карано. Гърнето е с много добро качество, хромиран накрайник, болт он без преправяне. Резонатора е от D15Z6 японка карана само на бензин, в перфектно състояние. Цена за гърнето 65 лева а за резонатора 25 лева. Връзка с мен на ЛС или (предпочитано) на 0897712456 Киро София.
×