Jump to content

bojko1979

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

1 Последовател

Относно bojko1979

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1,4IS
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Svishtov

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Извършвам ремонт на модули за управление на електрически рейки на моделите Civic, CRV, Accord. За повече инфо пишете.
  2. Здравейте, можете ли да споделите читав адаптор работещ с най-много функции на HDS? Изключвам оригинала! За лично ползване е! Ако някой има модел, марка, версия моля да сподели.
  3. Аз си взех от Фена и засега вече 6000км няма грижи. Намазах я на шийките както дават в сервизното ръководство и си е 6+.С нея ми изпрати в комплект и уплътненията на тръбичките към свещите и уплътнители с калпачета за болтовете на капака.
  4. Здравейте, някой да е слагал релси на тавана и допълнителен багажник на Сивик Англичанка 1.4 /1997 води се Fastback? Ако сте монтирали такъв моля кажете какви релси пасват и кой модел багажник ползвате. Благодаря предварително на всички отзовали се. Весели Празници! Бъдете здрави!
  5. Проверете обтяжната ролка на климатика или лагера на компресора.
  6. Съпротивленията ги оправих Зора са ми четките и лагерите евентуално. Ще питам фена ако е ровичкал да каже или ако има някое разпиляно.
  7. Здравейте, някой има ли инфо за размера на четките и лагерите на вентилатора на парното(зад жабката) на сивик 6 англичанка 5 врати. Номера на табелката е W961834S. Доколкото знам на Rover 45 е същия. Другото, което ме интересува е и съпротивленията на отделните степени на жичния резистор монтиран отгоре,че първо ми спря 1ва степен.Най-спешни са ми четките и лагерите в случай, че някой от Вас е разглобявал това двигателче. Благодаря предварително на всички отзовали се!
  8. Здравейте, искам да попитам тук ако някой има информация каква е гарнитурата на картера на Civic 1,4IS англичанка с мотор D14A8. Въпроса е кой е номера на гарнитурата и кой според Вас е читав производител? Изключвам Elwis Royal понеже преди 2 седмици я сложиха и е абсолютен боклук! Нито пръстенчетата по ъглите на картера ги има, нито дължината под капачката на основния лагер откъм ремъчните шайби е каквато трябва. Моля ако някой има точния номер на тази гарнитура и е сменял на неговата Honda да сподели ако има възможност.Благодаря предварително на всеки отзовал се!
  9. Няма нужда да го избиваш! Това делко се разглобява от вътре и се избива оста както е на място приводчето в посока към приводчето, за да излезе лагерчето т.е лагерчето излиза в посока палеца на делкото. При мен малко трудно излезе лагерчето, но подпрях от страна на привода две тънки щангички и изтеглих привода с оста и така излезе. Иначе при мен лагера е 6000 ZZ , семеринга го купих 12х22х7 , но може и на 5 или на 6 да сложиш. О-пръстена е с размери 26,4х3,1 както го дава колегата,но може и малко по-различни размери аз сложих 26х3,5 , а оригиналния семеринг е 12,45х22x6. Делкото е от англичанка с двигател D14A8 , a делкото е на LUCAS 30100 P1J E 01 84DCC4. Успех! Дано съм помогнал
  10. Колеги някой знае ли размерите на лагера, опръстена и семеринга на делко Lucas, а двигателя е Д14А8 , Civic VI 1,4IS , че вчера погледнах и установих,че ми се губи масълце от там та да го поправя. Ако някой е сменял и знае размерите нека сподели тук. Ще е добре и да каже откъде е купил новите в случай,че са качествени
  11. Здравейте колеги, аз също монтирах ГИ на Fobos EASY GAS GREEN ( Fobos 4) и в началото имах същия проблем с придърпването и прекъсването след подаване на газ. Само да уточня става дума за Civic 1,4IS с двигател D14A8. Първоначално бях задал в софтуера да ми чете оборотите от 1 ви инжектор, но придърпваше и впоследствие се поразрових из сервизното ръководство и установих,че това идва от режима CUT - OFF на бензиновия компютър като след влизане в този режим явно газовия инжекцион отчита,че няма обороти и се побърква. Тогава закачих входа за четене на обороти от кабелчето за диагностика на тахометъра, което по схема си е свързано директно с кабела за тахометъра на разпределителя на запалването ( делкото ) и всичко си дойде на място. Засега още не съм засякъл разхода колко е тъй като все още си пооправям настройките, имах проблем и с климатика(изгоряла бобина на електромагнитната муфа на компресора) и се налага нова настройка, но този проблем го реших по описания начин. Ако някой има въпрос с кабела за настройка за ГИ Fobos ще му дам инфо, защото тези от Fobos в Плевен се направиха на луди и като разбраха,че аз ще си слагам инжекциона ми дадоха и друг кабелаж, който не отговаря въобще на описаните цветове по схемата и се ядосах, но аз съм инженер по електроника и за мен това не беше проблем само дето ми отне повечко време да проследя всяко кабелче и да го маркирам наново. Успех на всички!
  12. Здравейте колеги, аз също монтирах ГИ на Fobos EASY GAS GREEN ( Fobos 4) и в началото имах същия проблем с придърпването и прекъсването след подаване на газ. Само да уточня става дума за Civic 1,4IS с двигател D14A8. Първоначално бях задал в софтуера да ми чете оборотите от 1 ви инжектор, но придърпваше и впоследствие се поразрових из сервизното ръководство и установих,че това идва от режима CUT - OFF на бензиновия компютър като след влизане в този режим явно газовия инжекцион отчита,че няма обороти и се побърква. Тогава закачих входа за четене на обороти от кабелчето за диагностика на тахометъра, което по схема си е свързано директно с кабела за тахометъра на разпределителя на запалването ( делкото ) и всичко си дойде на място. Засега още не съм засякъл разхода колко е тъй като все още си пооправям настройките, имах проблем и с климатика(изгоряла бобина на електромагнитната муфа на компресора) и се налага нова настройка, но този проблем го реших по описания начин. Ако някой има въпрос с кабела за настройка за ГИ Fobos ще му дам инфо, защото тези от Fobos в Плевен се направиха на луди и като разбраха,че аз ще си слагам инжекциона ми дадоха и друг кабелаж, който не отговаря въобще на описаните цветове по схемата и се ядосах, но аз съм инженер по електроника и за мен това не беше проблем само дето ми отне повечко време да проследя всяко кабелче и да го маркирам наново. Успех на всички!
  13. Колега нека и аз да се включа макар,че е старичка темата, но ето тук http://www.ej9.ru/art/errors/ открих информация за самодиагностиката и кодовете за грешки на тези автомобили. Още веднъж се убеждавам,че по-добро от японското няма! Давам отговора понеже може на някой да му е полезен. Приятно и безаварийно шофиране!
×
×
  • Създай нов...