Jump to content

popaay

Фен
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About popaay

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Jazz 1,4 L13A1 2002
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Със сигурност, чета колата редовно но... много ме дразнише тоя чек
  2. От като съм купил колата, чека не свети.! Беше ми ясно, че джамбазина е правил нещо по колата, защото като дадох на контакт забелязах лампата. И да благодаря на дъждовното време, че ми напълни колата с вода и трябваше да отстраня и теча от тавана и задните врати. След това свалих и таблото за да видя дали джамбаза има заслуга за чека и хоп изолирбант над крушката. И резултата е изправно табло
  3. Да се запиша и аз, миналия сезон с Honda forza 250 2009г. И вече с малко по мотор😆 Honda hornet 600 2009g
  4. Рециклираш рефлектора. А фирмата която се занимава от доста дълго време с тази насока ЕВЕРТ - ЛАК ЕООД.
  5. Да на ЕГРа и към блока голямата
  6. Много по добре са сега свещите(задните),особенно 1вата! Преди беше отвсякъде черна,а сега от към всмукателните се вижда че е работила, а и разхода падна! А Опръстените за всукателния колектор,м/у колектора и гарнитурата номер 11 https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=21486&nplgrp=1&cmodnamepc=JAZZ&xcardr=5&dmodyr=2002&carea=KG&ctrsmtyp=CVT&xgrade=1.4LS&nplblk=E__0300
  7. Здравейте, ето и обещаните снимки на свещите, след смяна на бобините. Следваща задача, почистване на ЕГР и пътищата му и регулиране на клапаните. Но преди това трябва да си поръчам гарнитури и О пръстените
  8. Към края на другата седмица ще ги сваля 8те свещи и ще постна снимка. По думите на съпругата(защото тя кара колата) придръпването го няма вече, а сега усещала при намаляне,нещо като лашкане. Ама какво усеща само тя си зане
  9. Видях че така ги дават, но от четенето тук останах с убеждението, че или 8 дензо,или 8нжк.Но със сигурност ще го имам в предвид, понеделник ще слагам задните бобини и ще пусна снимка на свещите как са работили.
  10. Първа задна е супер зле, ще ги кача всички задни, но колата я запалих студена и я вкарах в гаража за смяната им. Предните бели като нови.
  11. Бобините са втора употреба от колега. Свещите са били сменяни, но с тази рязана бобина, тя чак окислена. А и процедурата не е никак сложна, само се откачат снопа кабели за бобините от двете планки. Но свещите бяха и осемте бош!
  12. Малко ъпдейт по темата, колата сега е с 8 нови свещи NGK BKR6E-11, за 20-30 км градско не ми е направила проблем със забиването , но поръчах 4 задни бобини за да сменя нарязаната. Като ги сваля ще погледна и свещите пак.
  13. Здравейте, малко предистория.... Имах прекъсване на загрял двигател най осезаемо около 2000 об. Колата е купена скоро и нямам наблюдения във времето. Купих NGK по каталог, и се заех да ги сменям, предните свещи от към всумакателя бели като сняг, но бобините различни по номера, задните видимо не работели добре свещи особенно на 1 цилиндър защото бобината е някаква дялана, правена абе играл е майстора Снимки https://photos.app.goo.gl/GSZpUErNsbSfgija7
×
×
  • Create New...