Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.11.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Много ми се иска, в училище да започнат да обучават децата на държавно устройство, та като пораснат, да имат ясна представа как е устроен живота. Естествено, че и за колелото и за телефона се плаща данък, но еднократно и се нарича ДДС. Всяка държава функционира по този начин - изземва от гражданите и бизнеса пари чрез данъци и ги преразпределя след това според бюджета, който е еманация на политическата воля на управляващите (избрани чрез демократични избори). Данъчното бреме в България е едно от най-ниските в Европа в процентно и абсолютно изражение. Който е работил законно в мечтаната Западна Европа знае там как стрижат (около двойно по-големи данъци в процентно изражение). "Държавата" както се употребява разговорно е общо понятие. Всъщност, данъците върху автомобилите се събират от Общината, която е умален модел на Държавата. Откъде, например, Общината взема пари за поддръжка на пътищата - ето откъде. Всяка Община определя размера на данъците в определени законови рамки. ЕКО категорията за съответния автомобил се получава в Общината от КАТ, който както знаем е една от най-лошо функциониращите институции в България. Ако не ви е отразена правилната категория в Общината, може да се подаде коригираща декларация с копие от талона (ако в него е вписана категорията). Ако в талона не е вписана категорията има два варианта - някои общини приемат декларации със сертификат от официалния представител на марката, други искат да е вписано в талона и тогава трябва със сертификата да се смени талона в КАТ (късата клечка). Простете за дългата лекция, но това е действителността. Всякакво плакане и тръшкане е бягане от нея и излишно хабене на енергия.
  2. 1 точка
    Дупница ти е наблизо колега.Там може би ще получиш най адекватно решение на проблема. 😊
  3. 1 точка
    Народа не си знае силата! А тя е тотален бойкот и никакво купуване. Да си организират всеки ден черни петъци, ама на 50% намаление.
  4. 1 точка
    Тук много се изписа и за проблема с вписването на Евро-категорията в талона. Аз проблема го виждам само в поръчителя и реализацията на програмата с която работи КАТ,защото всички талони на коли от EU идват с такава. Не е задължително да пише Евро х, може да пише : покрива директива Х от Х година, но го пише задължително. Служителката на гишето няма никакви вина за програмата с която работи нито пък да е компетентна колкото ви се иска на вас. Вписване на номера на двигателя е най голямата глупост, трябва да се впише типа на двигателя, който да не може никога да се сменя.
  5. 1 точка
    Колата е купувана от първи собственик (карана само в България) и км са реални, купих я на 199 000 сега вече е на 206 000,като преди това не е давала никакви симптоми, дори си работеше чудесно. Вече почнах да организирам транспорт да я закарам в сервиза, първо да се разглоби да сме сигурни на 100 % какво е, след това да се действа, защото майстора ми каза, че има голям шанс дюзите да са си здрави, след като се свалят и закарат на стенд ще се даде становище за тях, но все си мисля че Бултрако не са разглобявали дюзи, да ги слагат на стенд и пр. Поправете ме ако греша. Майстора ми каза че ща направи задължително промивка на цялата система, като свали резервоара,пътища и всичко по системата.
  6. 1 точка
    Няма шанс . Обикновено е така: Ако искаш да е така: Използвай "Блокада".
  7. 1 точка
    Епа трябва да е мулти отзад, да. Тия неща си ги пише в брошурките и в спека. Всичко е вярно Ето още малко снимки отвътре (не ми е силата снимането)
  8. 1 точка
    Предполагам,че колегата говори за комън рейла. На рейката може и да и се размине,божа работа.Те тези оторизирани сервизи не ремонтират сменят винаги с ново.та за да се застраховат ще искат и рейката на рейла да сменят,НО за сметка на клиента.нали гаранция после трябва да дадат. Не искам да се шегувам на чужд гръб защото на колегата изобщо не му е до шеги в този момент но най добре е да оправи сметката до тук с тях ида си издърпа колата от там.Има сервизи за комън рейл системи,имат рециклирани помпи и дюзи за всякакви марки и да действа чрез тях.Иначе ще плати колата още един път. Застудя и помията която продават в бензиностанциите започва да си казва думата.
  9. 1 точка
    Моля те, колега, дай същата сума пари и си купи оригинални OSRAM ULTRA LIFE, а не тези! За доброто на всички на пътя.
  10. 1 точка
    Две неща: не, карай и отпред, и отзад с еднакви по размер гуми. Силно непрепоръчително е да са различни размери. Но още по-силно непрепоръчително е да караш със смеска от зимни и летни. Представи си, че трябва да спираш малко по-интензивно на заснежен път – къде ще ти отиде задницата? Или в завой?
  11. 1 точка
    Тоя спор е безсмислен. Ясно е че модела с по-висока маса вози по-комфортно и возията му по-малко се променя като е с 2-ма или с 4-5 човека, и пълен багажник. Просто амплитудата на пълна/празна кола е процентно по-малка, ако тя е 1,5 тона, спрямо 1,1 тона. :) По-тежката кола също по-лесно поддържа висока скорост, а за междуосието и окачването вече е ясно. Ледженда спрямо Акорд 6 вътре също не е много по-широк, но 2 тона кола е с още по-добра возия, така че си търси нещо подходящо за шосе и аутобан. Предимството на Сивика е само градско, че е поносим за кратко и се паркира по-лесно. Нищо лично към Сивикарите - и аз имам. :)
  12. 1 точка
    От Сивика и предния Акорд имам навик, като реша да паля -гледам оборотомера преди да въртя ключа.
  13. 1 точка
    На моята шеста генерация не е нужно колата да е отключена, за да отворя багажника от ключа.
  14. 0 точки
    Колеги, някой да знае нещо за това китайско чудо произведено за Акорд 7-ма ген. Струва ли си и колко всъщност е цената му, както и от къде може да се поръча? Не видях марка и модел?
  15. 0 точки
    Колеги, имам проблем с едната крушка на предния плафон в купето. Когато отворя врата, една крушка светва,а другата - не.При включване ръчно си светва, което значи, че крушката е здрава. Пъпката на врата си работи и тя, защото светва другата крушка. Не, не знам от къде може да е проблема. Някой, ако е имал подобен проблем, нека сподели.
  16. 0 точки
    Искам да премахна оранжевите пластмаси (или каквото е там) от предните мигачи. Лесно ли се разглобяват фаровете, и заслужава ли си влизането в този филм?
  17. 0 точки
    Здравейте. Някой смемявал ли е автомат с ръчни скорости. Вчера, при тръгване по един наклон, май стана нещо с автоматика и май ще трябва да го сменявам.
  18. 0 точки
    Здравейте! Не ми работи регулирането на фаровете от скрола в купето. Някой имал ли го е този проблем. Едва ли е болка за умиране, но когато не ти дават да минеш техническия преглед заради това, се налага да обърна внимание. Не съм отварял фаровете, но предполагам няма да има връзка с ръчното регулиране с отвертка. Някакви идеи, моля помагайте!
  19. 0 точки
    Тук се виждат стружките по регулатора на налягането.
  20. 0 точки
    Отишли дядо и внуче за риба.Извадили въдиците и червеите и почнали да залагат. Да но червеите били едни меки и хлъзгави и не можели да се нанижат на кукичката. Мъчил се дядото,мъчил се и не ще и не ще.По едно време малкият казал на дядо си : - дядо сега ще донеса лака за коса на мама и ще видиш как ще стане. Изтичал малкият до вкъщи взел лака за коса на майка си,напръскал червеите,те станали твърди и така успели да ги нанижат. Хванали няколко риби и се прибрали.За награда дядото дал на внука 10 лв за добрата идея. На другият ден пак решили да ходят за риба. Тръгнали и по пътя дядото извадил 10 лв и ги подал на внука. - що бе дядо, вече ми даде,казал малкият. - а не,тези са от баба ти.
  21. 0 точки
    Явно не четеш безпристрастно
  22. 0 точки
    Странна работа. Влизам в някоя тема и виждам, че съм сложил лайкове, това наред във всяка тема която отварям. В действителност не съм слагал лайкове днеска никъде. Та кой вместо мен отбелязва и какво става.
  23. 0 точки
    Бих се учудил ако го намериш. 8-ма ген е с ел. рейка.
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    Марката по-късно ще я напиша...не е при мен кутията. Иначе, с труда 620лв. Имам още един въпрос, може да е сериозно глупав, но не намирам инфо. Има ли този модел съд за хидравлична течност на волана....гледал съм при 7ма генерация, но тук този съд го няма. Предоолагам работи по различен начин ?
  26. 0 точки
    😁 Малко да споделя и аз да се посмеем.Та във въпросния emag си набелязах няколко модела лед халогени и няколко модела лед бар (да светне хондето малко) .Та се оказа,че разликата в тоя ми ти "черен петък" варира от 1 стотинка до около 1,70лв. спрямо нормалната цена.Аз лично се посмях доста,някой ако иска и снимки ще му пратя.
  27. 0 точки
    Ами, за щастие чета форума предимно от ПЦ, на голям монитор, през браузъра. Блокадата я изключих за общото благо, когато призоваха преди време Ако, скоро никой не каже нищо, обаче или не се вземат мерки - просто ще я включа... 😐
  28. 0 точки
    Провери ЕГР,дроселовата клапа и налягането на помпата.
  29. 0 точки
    Смени си майстора да не казва коя хонда е масленици ..да го гори или губи има си причина за това ...моята е 2001 карам със масло 5в30 и за 10 000 км доливам няма и 500 мл ..като до 6 000 км не пипа грам,което ще ме наведе на мисълта,че маслото е пълен ташак ЕЛФ ...не съм го пробвал със по скъпи масла или на хонда ...и да спомена карайте си хондите със 5в30 каквото е написал производителя ....аз като е взех беше със времени номера джамбаза е караше и беше е обслужил със 10в40 трябва да кажа,че го пипаше повече ...хонда си иска своето масло 5в30
  30. 0 точки
    Проверяват се лесно... Дори и без 1-2 свещи, при не мн. студено време си пали..
  31. 0 точки
    А тепърва предстоят разправиите с "бонус / малус-а" в гражданската и ...
  32. 0 точки
    Регулирани са преди месец и е почистен дросела
  33. 0 точки
    Да, качеството на ендоскопа не е високо, но на тъмно се вижда по-добре...
  34. 0 точки
    Все пак направи лесна проверка на биелетките- Двама клатите колата странично ( с ръце горе на вратите) и слушате. Ако чука, вероятно е биелетка и провери коя...
  35. 0 точки
    За да не бяга часовникът, трябва да се изключи функцията СТ (Clock Time) на радиото. При включено радио се натиска бутонът PWR/Vol за повече от 2 секунди. С последователно натискане на бутона TUNE се превключват последователно функциите AF, REG, PS, A-PI, A-TP, CT и CLK. Избирането дали да е включена (on) или изключена (off) съответната функция става с въртене на бутона TUNE - вляво за off и вдясно за on. Повече подробности има на английски в ръководството <manual-FRV-07-ENG.pdf> - страници 153-154 (в PDF-a са 156-157). Линк към файла има в темата FR-V - документация.
  36. 0 точки
    А мога ли да използвам спрей за почистване на дебитомер (пише че се изпарява и не оставя следи) или да купувам нов спрей за спирачки или универсален обезмаслител?
  37. 0 точки
    @ceco_accord Автофорумите никак не са малобройни, даже с помощта на някои неправителствени организации можем да натиснем много сериозно за някои неща, но проблемът е чисто организационен - всеки си гледа да си решава на дребно някакви собствени проблеми и така... ама това е тема за друг разговор. @benjamin4o От все сърце те моля, не отговаряй в темите с бутона "Цитирай" или поне изтривай незначителното, остави само 1-2 изречение на които искаш да наблегнеш в цитата. Иначе страницата е адски неприятна за четене - огромен цитат и отдолу твоят отговор - 1 ред. И за 10 минути - 3 отделни мнения... Моля те, наистина! Иначе колата ми е Евро 4 за КАТ и за общината, защото си извадих сертификата, а нямаше. Без такъв е Евро-0 за тях. Исках да кажа, че можеха автоматично да я приемат за Евро 3, поне, защото тогава е била задължителна тази Евро-категория, през 2005 година и няма как да е по-ниска. -- Аз не искам да ме цакат. Искам да живея по установените правила и както аз си изпълнявам задълженията на работното място, у дома, на улицата, навсякъде - така искам и останалите да го правят. Като ми дадоха талона - не си мълчах, повдигнах въпроса на място веднага. И нищо не мога да направя повече. Казват ми - това е, така е. А още 1 куп хора около мен си стоят и си чакат така, никой нищо не казва. Никой не те подкрепя, всеки навел глава, мълчи си... З**би, айде да ходиме да пийнеме по нещо, петък е, наздраве све!
  38. 0 точки
    Всичко горе споменато работи само осветлението на радиото не. Тоест свети сутринта сега преди малко я карах не свети. После ще видя дали свети или не.
  39. 0 точки
    Да, мерси. Спомням си, че бях виждал тези снимки, но не можах да ги намеря. Благодаря.
  40. 0 точки
    Моята едната розовее от поне година и продължава да розовее.
  41. 0 точки
  42. 0 точки
    Добро утро! Вчера докато си карах по магистралата на Круиз /120км/ч/, изключи сам два пъти в движение и на третия път изобщо не искаше да запамети скоростта. Индикатора "Круиз" си свети, но не запаметява скоростта и не светва втората индикация. Каква може да е причината? Става дума за 2,2 2005г.
  43. 0 точки
    Проблемите са свързани със забравени липсващи пакети покрай ъпгрейда от преди няколко дни. Вече трябва да е ок. Администраторският екип се разкайва искрено за грешката
  44. 0 точки
    А имах подобен проблем. Наложи се да сменя крушка, реално смених двете защото очаквах и другата да направи мизерия. Сложих осрам d2s, за 120 лв двете мисля, с 4 год гаранция. Интересно се получи, че извадих абсолютно същите... Ако някои се интересува мога да пусна на лично откъде съм ги купиш крушките. ... Едно малко приключение беше смяната на крушата на единия фар, май на левия...., но с клипчетата от тубата става ясно кое как. Самата крушка да не се пипа с голи ръце.
  45. 0 точки
  46. 0 точки
    Здравейте, имам питане за демпферния тампон на задния деференциал. За какво точно служи, защото на моя му се беше скъсала гумата и аз просто махнах оста, за да не тропа. Каква му е ролята и важно ли е да слагам нов? Имам предвид, че не свързва никакви други части, а е поставен сам за него си. Хонда црв 2003г.
  47. 0 точки
    Здравейте колеги , има ли копче което регулира силата на светлината на таблото?Благодаря ви предварително!
  48. 0 точки
    Здравейте колеги , бихте ли ми казали къде пише кода на боята?На колегите от Варна , бихте ли ми препоръчали къде да ми направят малко боя?Поздрави на всички!
  49. 0 точки
    Здравейте, днес от нищото като псркирах за малко и след което запалих на ново започна да се форсира на място? от кам 1500 до 2000 оборота и обратно... в движение пак се форсира сама на скорост и от време на време спира, но като тръгна да спирам и я остава на неутрална гасне? Това което ми идва на ум е моторчето за оборотите за празния ход? Имате ли идеи как може да се провери дали е то или от фруго място е проблема?
  50. 0 точки
    Колата е Honda CRV 2ра генерация с ръчна скоростна кутия .Когато освободя от скорост в движение, оборотите на двигателя варират около 1500.След като спра те се нормализират .Направих диагностика на двигателя,но нямаше грешки.Почистих дросела,стъпковото моторче,регулирах хлабините на клапаните и вече не се сещам какво друго да направя.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...