Jump to content

observerbg

Фен
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About observerbg

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Интереси
    Civic Aerodeck 1.5LS
  • Кара
    FR-V R18A1 AT, Jazz 2005 CVT-7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. И при мен има такива подкалници отзад, но не стигат до долния ръб на калника. Т.е. зад задната гума има просвет, през който се вижда кухината на задната броня. Мислех да запуша с изрязани стари гумени стелки „легени“, закачени на щипки. Спря ме „вълнено-гумената материя“ - опасявам се, че няма да държи щипките.
  2. За мен е приличен. В никакъв случай не е икономичен (пет предавки на предна), но е достатъчен за изпреварване. Леко флегматична семейна кола. Автоматикът на Джаза, който карам като градска (CVT-7), е доста по-плавен и колата е много по-пъргава, но това е резултат и от по-доброто съотношение на теглото на купето към мощността на двигателя. Автоматикът на новите Civic (2018/2019) няма нищо общо с този на FR-V-то. Усещането ми при Civic-ите е като при BMW - полетял си напред още преди да си помислиш, че искаш да ускориш и да докоснеш педала на газта.
  3. Агрегатори - събират обяви от други сайтове: http://www.theparking.eu/used-cars/honda-frv.html#!/used-cars/honda-frv.html%3Fid_energie%3D3%26id_motorisation%3D0%7C14%26id_boite%3D1%26tri%3Ddate https://www.autoscout24.com/lst/honda/fr-v?sort=price&desc=0&gear=A%2CS&fuel=B&ustate=N%2CU&fregfrom=2007&atype=C https://www.autovisual.com/at/used-cars/Honda/Fr-V/Fr-V--Minivan/at--2752--Wiener_Neustadt/thumbnails/e1,b2,c1.7-2-2.2/230175444 https://www.reezocar.com/en/search/honda-fr+v+honda.html?sort=price&energy=petrol Подредил съм ги по моята преценка за полезност - най-полезният е най-отгоре. От тях вече може да се намерят сайтове по отделни страни. Аз гледах основно в Швейцария и Германия/Холандия/Белгия. Има много оферти на добри цени от Дания, Швеция и прибалтийските републики, но се въздържах от тях, заради опасения от повече ръжда - по дълъг зимен период, по-агресивна обработка на пътните платна. В крайна сметка си взех от Холандия, след като изпуснах добро предложение в Швейцария.
  4. В България ли ограничаваш търсенето? Преди почти година почнах да се оглеждам и в чужбина. В крайна сметка взех 1.8, автоматик, от Холандия. Мога да споделя набор линкове към сайтове, в които следях обявите.
  5. За да не бяга часовникът, трябва да се изключи функцията СТ (Clock Time) на радиото. При включено радио се натиска бутонът PWR/Vol за повече от 2 секунди. С последователно натискане на бутона TUNE се превключват последователно функциите AF, REG, PS, A-PI, A-TP, CT и CLK. Избирането дали да е включена (on) или изключена (off) съответната функция става с въртене на бутона TUNE - вляво за off и вдясно за on. Повече подробности има на английски в ръководството <manual-FRV-07-ENG.pdf> - страници 153-154 (в PDF-a са 156-157). Линк към файла има в темата FR-V - документация.
  6. Понеже старите файлове, споменати в темата, вече не са достъпни в Dox.bg, и за да не се търси по други теми на форума, в Google Drive e качено известното ръководство <manual-FRV-07-ENG.pdf> https://drive.google.com/file/d/1EC5_rmi4xSvFcIauZXCAG1F_gJeeKUgT/view?usp=sharing
  7. Продавам 4 бр. железни джанти 15 цола, 5х114,3, 64.1, свалени от Хонда FR-V. Без особени забележки. Състоянието е видимо на снимките. 150 лв за комплекта. (В момента на джантите има четири зимни гуми Vredestein, които се подаряват. Изтъркани са - само две са с грайфер над 4 мм.). гр. София, контакт - на лични.
  8. При мен (1,8, бензин) епикризата бе различна при сходен проблем: потокът се появяваше по собствено желание, предимно след по-силно друсване на някоя по-голяма дупка или по-гърбат легнал полицай. Иначе - не. Подозирах, че не дава контакт сензора за температурата в купето. Поне автодиагностиката на климатика това казваше - чрез задържане на бутона OFF на климатика за до 10 сек. и по същото време пет последователни натискания на бутона за отопление на задното стъкло - както е описано на: https://omanual.ru/Honda/FR-V/1/ru/html/000000000000476.html След разходка по 2-3 сервиза в последния го подкараха, с обяснение, че са се изтъркали графитените четки на вентилатора на парното. Почистили са моторчето/вентилаторчето, доколкото са могли. В момента поне духа - и отгоре, и към предното стъкло, и към краката - но не много силно, дори и на най-висока степен вентилация. Ще видим до кога. Препоръката бе, да се сменя моторчето. Ориентировъчна цена за ново, оригинално - малко под 700 лв. В Мегапартс наскоро е имало за 95,50 лв. https://www.megaparts.bg/index.php/product/600167762 Още не съм открил номер на частта - вентилатор на парното - за да потърся повече из интернет.
  9. Вчеха ходих да взема от Бултрако удостоверението за съответствие на екологична категория на прясно внесеното FR-V, 1.8 бензин, автомат. Заедно с удостоверението дадоха и подпечатано копие на Сертификата за съответствие ("EC Certificate of Conformity"). Във втория документ има отделни точки: „16. Максимален допустим товар на покрива: 55 кг.“ ("16. Maximum permissible roof load: 55 kg") и „50. (Допълнителни) Забележки: Алтернативен товар на покрива с надлъжни греди: 80 (кг.)“ ("50. Remarks: Alternative roof load with roof rail: 80")
  10. Здравейте. От февруари понякога карам Jazz 1.4 бензин CVT-7 (т.е. автоматик, плавен, 7 скорости). Разходът на извънградско съм го свалял до 5,3 л./100 км. - при замерването пълен-пълен и километри според борд-компютъра. При същото пътуване борд-компютъра отчете 5,5 л./100 км. Маршрутът София - Враца - София включва и магистрала и първокласни шосета. Не карах бързо - т.е. около 110 км./ч. по магистралата, с едно-две вдигания до 130 км./ч. за изпреварване, защото все още не познавах колата. На градско обикновено го докарвам под 8 л./100 км. с дълги участъци по Южната дъга на София и спускания на N. Иначе, към 8,5 л./100 км. Смесено - ~6,7 л./100 км. (при 20,4 л. заредени А-95 капачка-капачка и 305,3 км. изминато разстояние). Смяната на маслото на двигателя (с филтрите) и на свещите свали примерно с 0,2-0,3 л./100 км. градския разход.
  11. Здравейте, включвам се с линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946 L 9х0.946 L Стойност на поръчката: (9*12,99)*0,95*1,9675 = 218,52 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  12. Здравейте, моите находки са руски https://rem2000.ucoz.ru/index/honda_fr_v/0-99 (Не всички от публикуваните там линкове работят.) Отделно имам свалено от украински сайт за споделяна на файлове руско ръководство за бензинови FR-V-та с 1.7 и 2.0 двигатели. Можете да го изтеглите от: https://drive.google.com/file/d/1Be-fhnsckcpMy6fzAAwKg_uMFTp-bYbm/view?usp=sharing
×
×
  • Create New...