Jump to content

Fresh1974

Фен
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно Fresh1974

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    FR-V, 2.2 i-CTDi, N22A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Привет Красимир, Тези дни си направих същият ретрофит -> от тапицерия към кожа с подгрев. Да, буксата е една на airbag-а е една и съща - само щракаш новите седалки. Схемата за захранването на подгрева също е проста - трябва ти обаче освен бутоните и релето. Мога да разкажа повече ако още не си решил проблема.
  2. Привет Колега, Реши ли проблема, какво се оказа ....
  3. Привет Колега, Коя функция на уредбата управляваш с белия и жълтия кабел ? Реално за Аудиото има 3 бутона - честотен обхват, усилване и смяна на станциите?
  4. Привет Колега, Как се развиха нещата с премигването ? Реши ли проблема?
  5. Привет Колега, Моята е 2.2 дизел - на 299к. При смяната на веригите ме консултираха че тези помпи са много рядко за смяна. Реших да не я сменям по чисто финансофи причини. Ти с кой мотор си ?
  6. Привет колега, Идеята на форумите е да се споледеля информация, а не да се слагат оценки на предходни коментари. Ето защо аз ще споделя моя опит с точно този лагер - от тази и от предишни автомобили. Лагера наистина е пластмасов. Номера му е 51726-SJF-004 и е еднакъв от двете страни. Тампона който е върху него е ляв и десен. Мойте лагери изкараха почти 290 000 км. И нищо им няма. Не се прецакват лесно. Нито бързо. Аз го сменях наскоро заради прогресиращо усилващо се скърцане от дясно (и по слабо от ляво) отгоре. Лагера се продава заедно с тампона - купих на NTN SNR KB674.04/5 за по 60 лв на страна. Аз лично си правих ремонта - не да дам на "майстор" и после да пиша какво ми казал/измислил (за да не го занимава повече с мен) по форумите, както се случва в 80% от случайте. На базата на това какво видях, а и какъв предишен опит имам, смятам че този лагер и тампона нямат нищо общо с твоя проблем. Купих нови гуми. Монтираха ги. Балансираха ги. Колата тръгна осезаемо в ляво. ???? Колата носеше леко в дясно с предишните. Казвам: Бре, мам.... *!*!*. От кога не съм ходил на реглаж??? Година + Отидох на реглаж - всичко в зелено. Обаче колата тегли. Младежа казва - ето разпечатката, ами незнам, може да е от гумите.... Казвaм си: да бе - от гумите, нали са кръгли всичките.... Проверка на налягането, еднакво. WDF ???? И ги размених - лява с дясна - само отпред. И колата се оправи...Нямам обяснение.... Но съм го пробвал и стана. Предишния ми автомобил - Мазда Премаси (купуван от Варна !) - винаги ходеше в дясно. На какъвто и да реглаж отида - навсякъде каваха - ето протокола, всичко е ток. Най накрая отодох на так наречения 3Д стенд - или 3Д геометрия. Спецялна измерватена система мери разстоянията между предварително зададени от производителя точки по купето - отдолу, отгоре, къде ли не и ги сравнява с база данни. Оказа се че целия кош, моторния отсек, двата рога, са малко вдигнати нагоре - малко, разбирай милиметри, но различно от двете страни - роговете са извън/сочат нагоре спрямо равнината на пода на колата. Примерно 1мм от едната страна и 3 от другата. Резултата беше че единия амортесьор реално е закачен с 2 мм по високо от другия и пружината му не оказва същия натиск въру колелото някак си .... и колата винаги ходеше в дясно .... Според мен, няма абсолютно никакъв начин да износиш лагера с толкова че колата да си променя посоката. С една дума - почни от простите неща - размени гумите. предни със задни. или леви с десни. Провери им налягането. Виж за изтекъл амортесьор. Провери пружините - рулетка и мериш от земята до една и съща точка на двата калника.....
  7. Привет на всички, Доста рових из нета и се намират разни неща, но на парче, или платено, и то предимно за американските версии на прелюд. Направих подобна тема за FRV защото имам такова и с общи усилия се получи добро решене. Сега купихме Прелюд 4 Ф20А4 и - греда ... само за УС модели... Нека направим една тема в която да се намира документаця за нашите автомобили - безсмислено е всеки да открива топлата вода малко по малко. Благодарение на братята руснаци имаме https://japancars.ru/catalogs : убииствен сайт в който може да се търси и по ВИН из реално изскача официалната документация, с оригинални парт номера и то безплатно и без регистрация. От там нататък търсенето на части е лесно дефинирана задача. Отворен обаче стои въпроса със: User manuals, Service manuals, Wiring Diagrams, Repairing manuals, Data sheets, Service bulletins .....
  8. Според каталозите компресора е за HONDA CIVIC 2.2 CTDI 2006-2011 Нова цена - 130 лв.
  9. Привет колеги, Може би много от вас знаят, но аз незнаех и стигнах до блокиране на ролката на алтернатора. Хонда имат сервизен бюлетин от около 2016 година за дизловия ни агрегат които се вгражда на Акорд и ФРВ - Препоръчват махането на паразитната ролка и смяната на ремъка с по къс - от 7РК2268 на 7РК1785 Прави се в гаражни условия. Аз обаче като начинаещ, първо си купих нова паразитна ролка 31190-RBD-E01 - SKF VKM 63011 (40 лв), а после прочетох за това. И сега виси кротко в гаража... Ето малко повече подробности: Honda Accord and FR-V 2.2 CDTi Pulley Modification Friday 22nd January 2016 Certain Honda vehicles have a known fault in the drive belt system that results in the premature failure of the alternator pulley and/or bearings. These are: Accord 2.2 CDTi 2004-2008, FR-V 2.2 CDTi 2005-2010, with Honda Engine Codes: i-CDTI N22A1 2004-2011 Some of the vehicles are originally fitted with a 7PK2268 drive belt. This drive belt forms a 'U' shape around the alternator pulley (labelled GEN in the image below) which exerts excessive load against the pulley and bearings. Over a period of time this lateral load will cause the failure of the alternator pulley and/or bearings. We recommended that you bypass the guide pulley and fit a new belt (7PK1785) as shown in the image above. This reduces the amount of pressure applied to the pulley and minimises the risk of premature failure. Remove the bypassed guide pulley. Failure to carry out this modification will result in the failure of the alternator.
  10. Привет, Продавам турбо HONEYWELL JC 03520J 18900-RSR-E01 753708-5 Купих го за ФРВто ми което е също с 2.2 CTDi, но модулите са коренно различни. Цена - 200 лв. (за ориентир: от варна до софия еконт ми взеха 23 лв.) За повече инфо - моля звънете на 0888 500 309 защото не съм пред компа непрекъснато.
  11. Ексцентричните болтове за регулиране на наклона мога само до някъде да решат проблема. А пилене на какъвто и да е детайл по окаването си е рисково за мен. Но всеки си решава сам. Единият вариант е смяна на пружини с нови - това връща колата към заводската и височина и не се налагат каквито и да е ТНТМ-та. Пружините започват от около 60 лв за бройка в интернет. Закса например е : https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/pruezhinnoe_oekachvane-10213/honda/fr-v/fr-v-be/18231-2-2-i-ctdi?criteria[100]=HA Друго решение за което ми казаха (но не съм изпробвал ) е подложки на пружините - подобни неща се продават в Ем Комплект. Но с практиката се е появило и още едно решение - регулируеми щанги - задни, горни - еднакви са за някои ЦРВта, Сивици и нашите ФРВта. Има множество на пазара, но предимно в интернет. Обаче като се разровите се оказва че се произвеждат и от ФЕБЕСТ ( https://febest.de/en/details/rear_right_lateral_link-0325_crvadjrrh ) и съсответно се внасят от овер майнд аввто на цена 50 лв бройката. При 10 дни доставка, мисля да ги поръчам и преди да сложа зимните гуми (летни така или иначе им е последен сезон), да се вкарам в заводски параметри отзад ...
  12. Привет Колега, Ето едно решение: https://www.amazon.com/KSP-Adjustable-Alignment-Suspension-Traction/dp/B07FKCBYGB Друго решение казват че е подложка за прижините - има ги в Емкомплект https://www.farpost.ru/vladivostok/auto/sell_spare_parts/rychag-zadnij-levyj-verhnij-honda-52400-s9a-981-56308387.html тука има доста номера на детайла и номера на детайлите които замества... За CRV i FRV са еднакви до колкото знам.
  13. Благодаря колеги, Значи се теорията казва че ако няма надлъжни греди - 55 кг, ако има 80 кг. Това е екстра да се знае. Аз се престраших (под натиска на жената разбира се) и вече имам 2 екскурзии (София/Боровец и София/Белмекен) по пътища пълни със завои, натоварен с 3 велосипеда на покрива - общо всичко 58+ кг: имам надлъжни греди, върху тях 2 напречни от правоъгълен профил 40х20х2 мм, върху тях 2хThule 532, 1xThule 598, 3х26" велосипеда 11, 15 и 18 кг... Без резки маневри, скорости до 110 км/ч (моментно), всичко мина спокойно, нез скърцане, пукане и проблеми....
  14. Да, това е Owners Manual-a на колата, обаче там има само вертикалното натоварване на теглича.
×
×
  • Създай нов...