Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.04.2020 in all areas

  1. 3 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 436 500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5100 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 38 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.10.2019 - 20.04.2020; 9) Моточасове – около 135; 10) Изразходвано гориво - около 350 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (350 / 3.780) = 93; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.780 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; разход – няма за сега; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. В периода - 15.02.2020 - 13.03.2020 г. - Режим на експлоатация - основното време за работа на мотора е около 1 час и 10-ина минути на ден. Грубо – сутрин около 30-35 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. Градско липсва, но около 7-10 мин. от сутрешното пътуване минава във висене в задръстване на входа на София. Т.е. режимът е тежък. По време на извънредното положение - няколко пъти по 30-40 мин. празен ход на КПП-тата; По-дълги преходи в резултат на търсене на най-подходящото КПП за влизане в /излизане от София; Увеличен брой кратки пътувания - за набавяне на най-необходимите за живот неща; История на офисна хартия 0-5100 км: Субективно - маслото все още се държи отлично. Няма разход. Тиха работа на мотора. Налягане е стабилно и в норма . Минималното отчетено налягане на празен ход е 0.95 бара. Все още съм над границата от 0.85 бара, която съм си поставил като "червена светлина" за прекратяване на експеримента. Продължавам напред .
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    https://m.awdwiki.com/en/honda/ Виж първата картинка. Прикачвам и тук да не изчезне линка. И не гледай, че е HRV. А на втората част от въпроса мисля, че можеш и сам да си отговориш даже без да гледаш картинката.
  4. 1 точка
    Здравей, @Троянов, Като начало ти предлагам да попълниш профила си и да започнеш да задаваш и оформяш питанията си според Правилата на Форума КЛИК, в т.ч. използвайки правилния раздел - CR-V 2 ген.(съдейки по преходната ти тема). По този начин ще демонстрираш уважение към колегите от Форума, респ. Форумът ще има основания да уважи теб. Поздрави!
  5. 1 точка
    Разбира се, че не е съвсем безвредно ама то кое не е днешно време? Бирата е по-вредна от ракията ама аз пък обичам бира 😉 Не знам дали повечето тук знаят, но 5G се разработва основно за автономните автомобили, на първо място, на второ за IoT и чак тогава идва реда на масовия клиент с телефона и виртуалните очила. Просто защото има достатъчно ресурс и може да поеме и това. Точно заради многото на брой нужни антени не мисля, че ще се достигне такова покритие като на другите мрежи. Поне е за високочестотното 5G. Два стандарта са. Ще го има там, където трябва. Освен това всички знаем, че в България вървим с поне 10 години назад. Ако това е вярно, което каза инспектора, че в България ще се въведе само нискочестотната технология тогава пък изобщо няма място за притеснение. Мое мнение. Пак да повторя, смартфонът, лаптопа и домашния рутер са много по-опасни.
  6. 1 точка
    Половин оборот затягане по посока на часовниковата стрелка и заспа. Няма съскане, няма балончета в сапунената вода. Благодаря на отзовалите се, при нужда и аз съм на среща.😉
  7. 1 точка
    С номер на рама и сериен номер на радиото(даваш на контакт и при изкл.радио се задържат заедно бутони 1 и 6 и тогава вкл. радиото-появява се U1234,после L5678-това е номера на радиото ти)отиваш до Бултрако.Там за ден-два срещу скромна сума ти дават кода.Можеш да пробваш и в някои сайтове също-имаше споменати в форума,трябва да се потърсят теми за радиокод.Също разгледай това видео,макар да не е като твойто,процедурата е същата(може да се пробваш и на сайта от клипа) Успех.
  8. 1 точка
    Затягаш и тестваш с сапунена вода,може и другите връзки за твоя сигурност има такива и при бутилката.
  9. 1 точка
    Хора ако спре всичкия изкуствен електромагнитен смог може да ни падна температурата макар и с много малко, та те ни топлят и определено ще се чувстваме по добре и имунната система ще ни е по силна и ще боледуване по рядко и усложненията по други болести ще са по слаби и т. н. То се трупа от рутери а вече и от 12 gsm мрежи(3 оператора по 4) поне да махнат 3G. Защо като преминеш на 2g батерията издържа повече? Защото честотата е по ниска и необходимата мощности е по малка изобщо по високите честоти са по опасни. В момента говорим по 3g а скоро по 4g а нет по 5g. Най опасна е антената на малкия екран в джобовете ни които е близо до размножителните органи, май жените имат доста често проблеми там и с гърдите също дали и електромагнитния смог е помогнал в не малка степен. А в статията малко по горе има доста лъжи. Антените и сега в софия много често са по стълбовете и 200мв е средна мощност а не максимална и телефона го държим на 20-30см а не на 1метър защото масово дори 20г имат проблеми с очите. Но само си лаеме а кервана си върви просто 5g е поредния но не последен малко по голям пирон в здравето ни.
  10. 1 точка
    0.37-0.21= 160mA, което си е сериозна консумация за кола в покой. като добавиш +35 / +45mA за аларма/охранителени модули => 0,045+0,160=0,205mA или закръглено от мултицета ти ще покаже 0,21mA - точно толкова си написал и в първия пост! Точно там ти е бил консуматора - в този предпазител!
  11. 1 точка
    Колега, изгаси всички светлини в купето да не стои отворена врата и да светят плафоните. щом с вътрешните бушони не е открит проблема автоматично отиваш при главните - в двигателния отсек. Там поне са малко и веднага ще хваниш от къде е консумацията, но закрепваш здраво амперметъра, и гледаш показанията му докато вадиш (изчакваш 10-15 сек след всяко вадене, ако има кондензатори да се разредят).
  12. 1 точка
    Здравейте и от мен, не знаех, че има толкова интересни теми в този форум, различни от автомобилните. Да си дам и аз моето скромно мнение. Не съм експерт в областта. Преди години и аз бях започнал да се ровя в тази материя, срам не срам, породено от някои конспиративни теории. Затова не смятам да коментирам някои от горните постове свързани с чипове, киборги тем подобни и дори предлагам на админите да не допускат такива, полезната информация в тях е не повече от 1% На всички е ясно, че нито едно изкуствено създадено електромагнитно излъчване не е безопасно за хората. Всичко опира до "дозата прави отровата" или както там беше поговорката. Разбира се, най-опасно е да стоиш пред антената и е напълно нормално колегата, който спомена, че е получил главоболие, просто защото не е нормално да стоиш до нея. Интензитетът на електромагнитното поле излъчвано от антената намалява с отдалечаване от нея. Има си формули за изчисление и в крайна сметка се оказва, че домашния рутер е по вреден от антената на оператора на отсрещния блок. Ето и малко числа на примависта, може да не са съвсем точни. 3-4G антена - от 20 до 200 W (обикновено си на десетки или стотици метри от нея) Wifi рутер - до няколко W Сматфон приемник - 2W (обикновено работи на по малко, в зависимост от силата на сигнала) Ще помоля @inspektora да ги коригира и да допълни мощностите на 5G антените, но по спомени не са по-големи от тези на 3-4G Спрямо тези мощности се взема предвид разстоянието на човек до излъчвателя. Електромагнитната радиация спада пропорционално (или експоненциално, не съм сигурен) с отдалечаване от антената. Не, телефонът не е безвереден, както се каза по-горе, дори според мен (и не само) той оказва най-голямо вредно влияне, защото стои винаги до нас, държим го до главата докато говорим, а ако обхвата е слаб се увеличава и мощността на приемника до максимум, който в същото време излъчва и сигнали до клетката. В зависимост от местоположението на съответния дом и наличната техника в крайна сметка може да се окаже, че електричестката инсталация в дома има по-голямо електромагнитно излъчване от всеки друг радиосигнал. След задълбочено проучване и консултация с колега също занимаващ се повече от 20 години в сферата на електромагнитните излъчвания стигнах до извода, че човек ако живее в гъсто населено място, средноголям или голям град няма никакъв смисъл да прави каквото и да било, просто защото не може да повлияе на ситуацията. Не може да накараш комшиите да си изключат рутерите. Клетките и wifi мрежите са толкова много, че не може да ибягаш. Дори постоянната мисъл на човек, че е облъчван би навредила повече отколкото самото облъчване. Общо взето или на землянка в гората или живееш и не го мислиш. Да не говорим, че има много по-вредни неща от радиосигналите, въздуха, храната, начина на живот и звуковото замъряване може би имат по-вредно влияние. ПП: Колкото до 5G-то конкретно, не мисля , че по-високата честота и различната дължина на вълната ще влияе по-различно от тези на по-старите мрежи. Мощността на излъчвателите е по-важна.
  13. 1 точка
    Само в цр-в ли те интересува или и за други модели? В този сайт могат да се намерят предавателните числа на всеки модел и да се сметне скоростта на всяка предавка за всички обороти https://www.automobile-catalog.com Формулата е за обръщане километри в час към RPM за дадена предавка е: RPM = Speed [km/h] × Total Gear Ratio / Wheel Circum. [m] × 1000 / 60 Последователността на умножението и делението е все едно ги изписвате без скоби в калкулатор или ексел. Където • RPM са търсените обороти в минута • Speed е скоростта на колата в км/ч • Total Gear Ratio е предавателното число на дадената предавка от кутията умножено по final drive-а • Wheel Circum. е обиколката на колелото в метри (за да са консистентни мерните единици) • × 1000 / 60 накрая е, за да обърнем обиколката на колелото от метри в километри и минутите от RPM в часове Обиколката на колелото е съответно диаметърът му умножен по пи (π ≈ 3.14). Например диаметърът на колело 205/55 R16 (получен в метри) е: 205 × 0.55 × 2 × 0.001 + 16×0.0254 = 0.6319 м. И обиколката му е 0.6319 × 3.14 = 1.9842м. ×0.001 и ×0.0254 е за да обърнем мерните единици. Ако не ви се смята, нямам против да пуснете предавателните числа и желаната скорост и ще ги сметна.
  14. 1 точка
    Такова също е вариант: https://www.aliexpress.com/item/32991837323.html И годишният абонамент е наполовина на този на Launch. Пак казвам, нямам излишни пари да трупам диагностики, съответно не съм ги тествал. Имайте предвид, че таргет групата на подобни диагностики са предимно сервизите, т.е. някой който се очаква, че ще си избива парите от устройството и софтуера.
  15. 1 точка
    Конкретно тази диагностика, която съм дал, е далече от ELM. Говоря за по-скъпата. Тук може да се провери какво може и какво не може всеки адаптер: https://mythinkcar.com/coverage/checklist В интернет казват, че това е ребрандиран EasyDiag 4.0 и пак е на Launch. Честно казано съмнявам се да има някой във форума, който си е купил такова. Като се има предвид каква цена държи Honda HIM в Али-то и какво дърво е всичко, свързано с HDS ... ако сега си търсех диагностика бих си взел такова. Още нещо - прословутите дюзи не вярвам да са някъде другаде освен при горивната система PGM-FI / DIESEL, ако говорим за живите данни. В такъв случай предполагам, че и най-евтините варианти ще свършат работа. Още нещо важно - ако чакате кракнат софтуер не знам дали ще дочакате. Има годишен абонамент за софтуер. По-скъпата версия идва с абонамент за 2 марки за 1 година. Още нещо - ако не ви се чака от Китай може от Англия: https://www.thinkdiag.co.uk/ има код thinkbuy10 за 10% намаление. На същата страница можете да видите съпоставка на функциите.
  16. 1 точка
    Колега, "имобилайзер" и "транспондер" (по-популярен, като "чип") са две различни неща, макар и работещи съвместно с една цел - да се разреши стартиране на двигателя! В ключа ти има транспондер, а не имобилайзер и според годината (2003-та) и модела на автомобила този транспондер е от типа Megamos Crypto ID48. След закупуване на ключ, същият трябва да се нареже и "обучи" за работа с твоя автомобил. Няма как просто да занесеш ключ да ти го нарежат, да завъртиш с него и да запалиш - за добро или за лошо тези автомобили останаха в миналото!
  17. 1 точка
    А някой да знае какъв тип се водят крушките на врътките на парното на модела с климатик, понеже никъде не ги намирам, всички други бутони мисля че са с конектор Т3, но тези двете .... Номера им е: 79505-S6A-E01
  18. 1 точка
    Аз винаги съм си мислил, че студен антифриз, налят до макс, е ок, защото разширението на антифриза е предвидено и затова маркерът „макс“ е сложен на съответното място. Не съм виждал случаи, в които студен антифриз, налят до „макс“, да е довел до неприятни гледки.
  19. 0 точки
    Аз също заложих на NEXEN NBlue 4 Season 215/65 R16 за моето ЦРВ. За сега са супер.
  20. 0 точки
    Горе в дясно си чукаш на "Троянов". Отваря ти се профила - намираш "редактирай" (пак в дясно, горе), намираш "кара" и въвеждаш какво караш. Примерно: ЦРВ 2 генерация; 2005 година; К2.... (от талона) двигател; автомат (АT); газ; ляв волан (LHD) Успех!
  21. 0 точки
    А какво е по-лъскав ELM? Защото с ELM ABS, SRS евентуално можеш да прочетеш грешки ама да ги изчистиш нанай. А с Launch-a? Отделно дизел и ELM не се спогаждат много. А с Launch-a? Обучаване на ключове? С ELM-a забрави. (сетих се за ключовете понеже си предлагате услугите в някои теми, последно беше именно за това). А с Launch-a? Съгласен съм, че за едни пари повече от ELM може и CReader и др. подобни да се купят, разликата е, че този тип диагностики са еднопосочни - т.е. може да четат данни от системите, но не и да ги контролират и пак не бих ги определил като "по-лъскав ELM" Поздрави. П.П. Разчетох се за Autel-a, краквали са го, но китаецът ползва същите тактики като Launch - слагат бомба във фърмуера и даже софтуера на марката, която ти дъни адаптерчето. Така Launch ми избомбиха EasyDiag-a, та се наложи да го режа касапската и да го префлашвам. Просто да имате едно наум.
  22. 0 точки
    Мисля че това е изиграло много важна роля за това състояние на маслото,ако завъртим цифрите нещата щяха да са коренно различни.
  23. 0 точки
    "Това, че сте на свобода, не е Ваша заслуга, а наш пропуск." Феликс Едмундович Дзержински.
  24. 0 точки
    На КПП-то: - За къде пътувате? - Отивам в провинцията при любовника си. - Върнете се в къщи, при вас ще дойде доброволец...
  25. 0 точки
    Мнението ми за вируси и компютърджий произвеждащи ваксини не е за тук а и няма отношение по темата , може и да има де . Не мислех че моето мнение ще е меродавно но ще кажа следното. Няма как тази честота (диапазон) на работа да е безопасна или по малко вредна от използваните до сега .Напротив става въпрос за по високи респективно по опасни . С извинение но кой производител ще прави нещо и ще каже вредно е , няма такъв. И онколозите препоръчват химиотерапия а ако им се наложи не се подлагат . Някои от вас били "влязъл" в микровълнова печка и би ли натиснал копчето ? Намесихте мощността и споменахте че като сте далеч от антените е по добре , а малко по рано споменахте че те ще са много на гъсто антените ,е как ще сте далеч . Единствените хора работещи по цял ден на PC са твърдо за 5Г ( на тях все нещо им е бавно) , а кому е нужно на никой поне за мен , и като имам скорост голям праз . Темата е много разтеглива и има толкова много информация вярна и не вярна че обикновения потребител няма как да пресее кое е вярно и кое не. Не бих се съгласил че с тези честоти не са опасни или са колкото досегашните . Бил съм радиолюбител от там ми е и ФЕНА и съм виждал какво може да правят радиовълните . Интересна тема е но никой все още не е казал никъде на 100% че проблем няма , тва ми напомня за една от първите реклами по телевизията в Бг след 1989 . Та тогава изплува продукта раундъп , който се оказа след години канцерогенен . Така ще стане и сега пускаме нещо пък някои нека доказва ако може че е вредно до тогава ще си го ползваме .
  26. 0 точки
    Не се оправдаха негативните ми очаквания. Маслото за сега се държи много добре.
  27. 0 точки
  28. 0 точки
    Фен, би било добре да кажеш каква е конспирацията за 5G? Че радиовълните са вредни, че 5G разпространява коронавирус, че кокошките ще започнат да снасят по-малко, а кравите да дават кисело мляко? Имаш мнение, зад което твърдо стоиш и което не си готов да споделиш - поне кажи по кой въпрос е това мнение, че вече в темата се намесиха и "Бил Гейтц" и ваксини
  29. 0 точки
    Днес прочетох това: Цената на петрола в САЩ И.....онемях!
  30. 0 точки
    @fenabg Мисля, че вече може да споделиш своето мнение. Има доста разнообразни мнения, така че няма да дадеш насока на темата. Покрихме почти всички научни и конспиративни теории 😂
  31. 0 точки
    Пешо, можеш ли да ми обясниш какво значи дилема? Дилема е .... Представи си, че лежиш гол в голямо легло. От едната ти страна лежи супер секси, гола мацка а от другата ти стана е легнал хомосексуалист. Е, ти на кой би обърнал гръб?
  32. 0 точки
    Момиче към зъболекарят: - Предпочитам да родя, отколкото да ми вадят зъб! - Решавай по-бързо какво точно искаш, че да знам кой инструмент да използвам! - отвърнал зъболекарят.
  33. 0 точки
    Благодаря ти , но май намерих как става. Ето клип : Още не съм намерил време да се пробвам , но и това ще стане. има и други клипове без сваляне на брони.
  34. 0 точки
    Парите са внесени. На по късен етап ще пратя ЛС уточняващо доставката. Хубав ден и успех!
  35. 0 точки
    Здравей. Не, не е късно, поръчката ще бъде направена довечера.
  36. 0 точки
    Здравей Аз съм се сблъсквал на старото црв 2005. Повдигнахме го с планки. Не е трудно. На новото е абсолютно същото- даже планините стават и са едни и същи от 2006 до 2018. Понеже и аз сложих газ на новото ми црв 2015 и на мен ми предстои тази процедура отново. Ето и лифт кит-а, като този е първия който намерих. Имай предвид че можеш да си го направиш и сам на стругар. https://www.ebay.com/itm/Rear-strut-spacers-30mm-for-Honda-CR-V-CRV-2006-present-Leveling-Lift-Kit/112460759641?_trkparms=aid%3D1110011%26algo%3DHOMESPLICE.DISCLISTINGS%26ao%3D1%26asc%3D20191002092920%26meid%3D2fd6351d275b48388ea4767da1d0b1ff%26pid%3D100889%26rk%3D2%26rkt%3D12%26sd%3D264257257707%26itm%3D112460759641%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D2332490%26algv%3Ddefault%26brand%3Dtema4x4&_trksid=p2332490.c100889.m5204
  37. 0 точки
    Здравей Елена, Ако не е късно, искам да поръчам още веднъж от това: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 1х5L Стойност на поръчката: 49.95*1,9675 =98.30 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез Куриер Ще изпратя на лично съобщение адреса на получателя. Поздрави, Димитър
  38. 0 точки
  39. 0 точки
    Няма перфектни неща за жалост и е възможно да има бъгави но това важи за всички марки/части. Сега ако човек си чисти снега с чистачките без да ползва стъргалка предполагам, че и 1 зима няма да издържат. Зависи от доста неща Най-много ми беше кеф с 1-вата кола преди много години ( Lada 1500S ), чистачките бяха стотинки и не се чупеха за разлика от самата кола
  40. 0 точки
    Търся да осиновя бездомно агне,до 28 килограма!
  41. 0 точки
    "Признаци за да почистя: -Прекалено високи обороти на празен ход. -Прекалено ниски обороти на празен ход . -Загасване на автомобила при празен ход или при рязко отпускане на педала за газта. -Не равномерни обороти – падат, дигат се без причина." Да споделя моите премеждия - колата е с газ от 30 к км. Всички горепосочени признаци ги имаше при мен, без прекалено високите обороти. Преди 20 к км клапаните бяха регулирани. Постепенно в рамките на тези 20 к км ниските обороти започнаха да стават нестабилни - най-вече на газ докато загрее. На бензин си бяха сравнително добре. Почистих дросела, почистих и IACV следвайки описаното тук. Като цяло - никаква промяна. Знаех че съм за ново регулиране на клапаните и реших да го направя сам (оказа се изключително лесно). Всички клапани бяха стегнали - кои по-малко, кои повече - изпускателните имаше такива които и 0,05 не влизаше. След реглажа на клапаните оборотите са ПЕРФЕКТНИ - и на газ и на бензин и при студен и при топъл мотор.
  42. 0 точки
    Мислите на човека са по-силни от 5Г, или Корона, или Каквото и да било друго. А за тези, които смятат че информацията която ни се предоставя и излъчва не е филтрирана и манипулирана, нека си задат въпроса защо има хакери... Sent from my iPhone using Tapatalk
  43. 0 точки
    Пак да напомня на колегите, които ни обвиняват нас- тези , които сме мнителни и подозрителни към навата 5G мрежа> - Не забрявяйте, колко доклади и анализи ( от световни учени )имаше за безопасноста на ,,ФРЕКИНГА" , преди съвсем нещата да излязат буквално на ,,повърхноста" !? - Масовите самоубийства на китове, точно след инсталиране на американската радарна система за лов на подводници в океана....?! - Аз лично станах свидетел, какво се случи на моят данъчен съветник ( +60 г.), след ваксина против грип...... и т.н Когато има интереси за милиарди долари, нямам вяра на индустрията и правителството, че ще се грижат наистина за нашите интереси!!! Историята го е доказвала многократно.... Ама, е хубаво да се иска да ни се трият постовете и скрие мнението-бъдете толерантни, към нас, невярващите във всичко казано от купените медии и правителствени чиновници! п.с. В демократична Германия, набързо вкараха в психиятрията, юристката по медицинско право, която се осмели по съдебен път да оспори, че взетите мерки по карантината нарушават една от основните точки в Конституцията ни! (Апропo, тези опасения ги изказа и службата за научни проучвания на Бундестага...) Омаскариха я веднага по изпитаната схема с добавка, че е и NAZI и т.н ....ама оФцете спят...🤮
  44. 0 точки
    Емич ... 😉 пп. Знам бе приятел.... Нали знаеш : Левски-ЦСКА. Макар че не съм нито запалянко нито обичам футбол, подържам огъня....😂 VTEC-TDI 🤪
  45. 0 точки
    В леглото: - Хайде без презерватив! - Да бе после ще искаш и маските да свалим!
  46. 0 точки
    Ами то това само от две регенерации на ДПФ ще си избие парите. На който му трябва де. Гледам, че поддържа. Благодаря за споделянията. Ако ми затрябва ще знам какво да търся. ПП: Пускам една снимка за архива, че в старите теми за диагностики линковете са неактивни и не остават много следи.
  47. 0 точки
    Не е от алармата за скоростта, защото ако е включена за 120 км/ч ще даде звуков сигнал само при достигане на зададената скорост и ще покаже за кратко индикацията на таблото. Звуковия сигнал е кратък, т.е. не пищи постоянно след 120 км/ч!
  48. 0 точки
    юаз имам две мнения: 1. гледах честотите на 5г-то, за 3те вида станции са - стандартна ГСМ, стандартна вифи и новата за високата скорост е от милиметровите вълни, уж за тази последната тръбят наляво и надясно но реално погледнато тези честоти се поглъщат от всичко, даже и от дъжд та от тази гледан точка нищо не ме притеснява 2. проблема на всички излъчватели е в силата на сигнала, колкото по мощно е толкова по зле и наистина на някой може да му въздейства ако някой го е страх от 5г-то да си спира вифито и да си маха гсм-а защото реално новото 5г ще ползва същите честоти, а за милиметровите вълни не смятам да ги коментирам, такива станции няма засега и няма и да има скоро, поне 3-4 години за БГ.
  49. 0 точки
    Пролетта дойде...
  50. 0 точки
    Докато нашите Хонди си почиват временно, разгледайте вече преминалите във вечен покой. https://www.honda.com/collection-hall-gallery
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...