Jump to content

digunan

Фен
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

digunan last won the day on July 2 2019

digunan had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About digunan

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda cr-v rd1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Виж, за това изобщо не се досетих. Имам компресор че, да. Нищо, за следващия път може и така да пробвам, дано не се налага де.
  2. Днес накупих всички необходими неща, които смятах да ползвам за капака без кожа и цип. 6 мм къси болтчета, големи шайби, колани с тресчотка. Тъй като си бях обаче в гаража реших да направя последен опит с другия капак, който е с кожата и ципа. След малко убеждаване на изкуствената кожа с пистолета за горещ въздух, за да поомекне и клещи да дърпам ципа успях да го закопчея, даже бих могъл да кажа сравнително лесно. Въпреки всичко - не мога да си представя, че така безумно го е измислил японецът. Дано не ми се налага да го свалям на пътя.
  3. Стандартен размер за нашите коли - 205/70/15. След многократни опити просто се отказах. Започна чак да се цепи шева тук таме и затова се отказах.
  4. Здравейте, отдавна ми е мерак на моята хонда да и сложа от оригиналните пластмасови капаци за резервна гума от този вид: Закупих такъв със здрава кожа, здрав цип, резервната ми гума е оригинална 15 инчова джанта с правилния размер гума, но за съжаление не можах да го сложа върху гумата. Как ли не се мъчих, просто ципа се криви, когато се сложи върху гумата и не може да се закопчее. Щях да режа кожата и да мъча някакво закрепване, но ми изпадна същия капак с изцяло премахната кожа, който смятам да пригодя по някакъв начин, а здравия ще иде в олх-а. Въпросът ми е следният - ако някой го е правил да даде съвет как точно да го укрепя към гумата. Първото което ми идва е да пробия две срещуположни дупки, в които с шайби и болтове да закрепя колани, а коланите с механизъм за обтягане да стягам някъде зад гумата. Ако имате други идеи, моля да ги споделите - всякакви мнения са добре дошли.
  5. Моята е хонда црв 1998 автомат 128 к.с. Газовото е Романо - слагано и настройвано при Маркони. Бутилката ми събира точно колкото твоята (27-28 литра) - повече от 220 км, както и да я карам не съм минавал, обикновено минавам 210 км. Единствените пъти в които съм минавал повече километри са на Газпром. Обикновено зареждам на една частна бензиностанция тук в Бургас (Дега) или на Лукойл. Струва ми се че яко ни мамят в газта.
  6. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 3 х 0.94 6 L Стойност на поръчката: 39*1,9675 = 76.74 лв Начин на плащане:- - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - чрез Куриер
  7. "Признаци за да почистя: -Прекалено високи обороти на празен ход. -Прекалено ниски обороти на празен ход . -Загасване на автомобила при празен ход или при рязко отпускане на педала за газта. -Не равномерни обороти – падат, дигат се без причина." Да споделя моите премеждия - колата е с газ от 30 к км. Всички горепосочени признаци ги имаше при мен, без прекалено високите обороти. Преди 20 к км клапаните бяха регулирани. Постепенно в рамките на тези 20 к км ниските обороти започнаха да стават нестабилни - най-вече на газ докато загрее. На бензин си бяха сравнително добре. Почистих дросела, почистих и IACV следвайки описаното тук. Като цяло - никаква промяна. Знаех че съм за ново регулиране на клапаните и реших да го направя сам (оказа се изключително лесно). Всички клапани бяха стегнали - кои по-малко, кои повече - изпускателните имаше такива които и 0,05 не влизаше. След реглажа на клапаните оборотите са ПЕРФЕКТНИ - и на газ и на бензин и при студен и при топъл мотор.
  8. Honda crv rd1 128 к.с., автомат с газова уредба романо слагана и настройвана от Маркони. Под 12,5 газ на 100 не мога да падна при никакви условия.
  9. Да - добре че ми напомни. Пак Бранко ми каза как да го направя - завива се до край и после се развива на 1 оборот и 3/4. Ако се вади болтът, както в моя случай се почиства хубаво и той - самият болт завършва с конус, който явно регулира потока на въздуха. Върху този конус имаше доста нагар.
  10. Да споделя до къде стигнах. Проблемите при мен бяха с момента в който се превключва от бензин на газ даже и при напълно загряла кола - оборотите падаха почти до 0, като в много случаи колата гаснеше. Добре че беше отново @Markony (Бранко). Обадих му се, тъй като мислех, че е някакъв проблем в газовото. Първото което ме накара да направя е да сваля и почистя дросела и стъпковия мотор, но за всеки случай първо ми каза да опитам и друго. Да развия този болт без да свалям дросела, който съм маркирал с червена стрелка: https://prnt.sc/o9gra2 (ползвам картинките на руснака от горната тема) и да пръскам вътре с нещо почистващо. Имах на разположение един спрей за почистване на мап сензори. Нямаше почти никакъв ефект, но само до другия ден . Предполагам, че дупката е била яко запушена и че става въпрос за тази тук маркирана с червена стрелка отново https://prntscr.com/o9gs2d и спрея е успял да накисне и разложи мръсотията чак по-късно. Сега почти не се усеща преминаването от бензин на газ, което за момента отлага разглобяването на дросела. Не съм се отказал - в един по късен момент ще го направя задължително. Още веднъж използвам случая да благодаря на Бранко за ценния съвет.
  11. Търсих разни клипове в тубата, тъй като ми предстои процедурата описана в заглавието. Като цяло не можах да открия точно за модела. Тогава се сетих да потърся из руските форуми и открих чудесен материал със снимки и описание. Бих искал да го споделя с вас, защото според мен е направено и описано много добре. https://forums.drom.ru/honda-general/t1150936913.html
  12. Да - съгласен съм - никъде не казвам, че на задното стъкло има ключе - точно обратното- заради това че няма успях да си заключа ключовете - явно не са преценили навремето ситуация като моята . Просто обясних механизма, защото колеги по-горе се чудеха как е възможно да стане.
  13. Отключих колата, но вратите не ги отворих - сетих се че имам работа в багажника, отворих и задното стъклото с дистанционното без да отварям задния капак, зарових се в багажника нещо, като оставих ключовете в багажника, през това време вратите се заключиха, на което аз не обърнах внимание и като затворих стъклото всичко остана заключено. Това беше - излиза че има как да се случи при напълно изправни ключета - явно задното стъкло не се отчита от системата.
  14. Здравейте, колите ни имат функция, когато се отключи с оригиналното дистанционно и не се отвори врата в рамките на 30 сек, да се заключват автоматично сами. Има ли възможност тази функция да бъде деактивирана (че заради нея преди два дни си заключих ключа и дистанционното в колата - добре че бях само на 20 км от втория комплект ключове)
×
×
  • Create New...