Jump to content

digunan

Фен
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

digunan last won the day on July 2 2019

digunan had the most liked content!

Community Reputation

17 Neutral

About digunan

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda cr-v rd1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Моята е хонда црв 1998 автомат 128 к.с. Газовото е Романо - слагано и настройвано при Маркони. Бутилката ми събира точно колкото твоята (27-28 литра) - повече от 220 км, както и да я карам не съм минавал, обикновено минавам 210 км. Единствените пъти в които съм минавал повече километри са на Газпром. Обикновено зареждам на една частна бензиностанция тук в Бургас (Дега) или на Лукойл. Струва ми се че яко ни мамят в газта.
  2. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 3 х 0.94 6 L Стойност на поръчката: 39*1,9675 = 76.74 лв Начин на плащане:- - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - чрез Куриер
  3. "Признаци за да почистя: -Прекалено високи обороти на празен ход. -Прекалено ниски обороти на празен ход . -Загасване на автомобила при празен ход или при рязко отпускане на педала за газта. -Не равномерни обороти – падат, дигат се без причина." Да споделя моите премеждия - колата е с газ от 30 к км. Всички горепосочени признаци ги имаше при мен, без прекалено високите обороти. Преди 20 к км клапаните бяха регулирани. Постепенно в рамките на тези 20 к км ниските обороти започнаха да стават нестабилни - най-вече на газ докато загрее. На бензин си бяха сравнително добре. Почистих дросела, почистих и IACV следвайки описаното тук. Като цяло - никаква промяна. Знаех че съм за ново регулиране на клапаните и реших да го направя сам (оказа се изключително лесно). Всички клапани бяха стегнали - кои по-малко, кои повече - изпускателните имаше такива които и 0,05 не влизаше. След реглажа на клапаните оборотите са ПЕРФЕКТНИ - и на газ и на бензин и при студен и при топъл мотор.
  4. Honda crv rd1 128 к.с., автомат с газова уредба романо слагана и настройвана от Маркони. Под 12,5 газ на 100 не мога да падна при никакви условия.
  5. Да - добре че ми напомни. Пак Бранко ми каза как да го направя - завива се до край и после се развива на 1 оборот и 3/4. Ако се вади болтът, както в моя случай се почиства хубаво и той - самият болт завършва с конус, който явно регулира потока на въздуха. Върху този конус имаше доста нагар.
  6. Да споделя до къде стигнах. Проблемите при мен бяха с момента в който се превключва от бензин на газ даже и при напълно загряла кола - оборотите падаха почти до 0, като в много случаи колата гаснеше. Добре че беше отново @Markony (Бранко). Обадих му се, тъй като мислех, че е някакъв проблем в газовото. Първото което ме накара да направя е да сваля и почистя дросела и стъпковия мотор, но за всеки случай първо ми каза да опитам и друго. Да развия този болт без да свалям дросела, който съм маркирал с червена стрелка: https://prnt.sc/o9gra2 (ползвам картинките на руснака от горната тема) и да пръскам вътре с нещо почистващо. Имах на разположение един спрей за почистване на мап сензори. Нямаше почти никакъв ефект, но само до другия ден . Предполагам, че дупката е била яко запушена и че става въпрос за тази тук маркирана с червена стрелка отново https://prntscr.com/o9gs2d и спрея е успял да накисне и разложи мръсотията чак по-късно. Сега почти не се усеща преминаването от бензин на газ, което за момента отлага разглобяването на дросела. Не съм се отказал - в един по късен момент ще го направя задължително. Още веднъж използвам случая да благодаря на Бранко за ценния съвет.
  7. Търсих разни клипове в тубата, тъй като ми предстои процедурата описана в заглавието. Като цяло не можах да открия точно за модела. Тогава се сетих да потърся из руските форуми и открих чудесен материал със снимки и описание. Бих искал да го споделя с вас, защото според мен е направено и описано много добре. https://forums.drom.ru/honda-general/t1150936913.html
  8. Да - съгласен съм - никъде не казвам, че на задното стъкло има ключе - точно обратното- заради това че няма успях да си заключа ключовете - явно не са преценили навремето ситуация като моята . Просто обясних механизма, защото колеги по-горе се чудеха как е възможно да стане.
  9. Отключих колата, но вратите не ги отворих - сетих се че имам работа в багажника, отворих и задното стъклото с дистанционното без да отварям задния капак, зарових се в багажника нещо, като оставих ключовете в багажника, през това време вратите се заключиха, на което аз не обърнах внимание и като затворих стъклото всичко остана заключено. Това беше - излиза че има как да се случи при напълно изправни ключета - явно задното стъкло не се отчита от системата.
  10. Здравейте, колите ни имат функция, когато се отключи с оригиналното дистанционно и не се отвори врата в рамките на 30 сек, да се заключват автоматично сами. Има ли възможност тази функция да бъде деактивирана (че заради нея преди два дни си заключих ключа и дистанционното в колата - добре че бях само на 20 км от втория комплект ключове)
  11. Включвам се и аз. Ще започна оттам, че първоначално монтирах газов инжекцион в Бургас. Колата е хонда црв 1 128 к.с. автомат. Инжекционът беше пълен сбирщайн, което разбрах в последствие естествено. Компютър газитали, рейка валтек и подобни. Колата започна да прекъсва при круизване - проблем, за който четох при доста хонди. Оттам се започна стандартното - смени свещи, смени кабели, делко, палец и всичко от филма, който започват да ни прожектират некомпетентните "майстори на газ". Добре че излезе поне свестен в това отношение и накрая след 12 к км си свали цялата система(не пропусна да коментира обаче, че видиш ли - проблемът бил явно в колата и където и да монтирам щяло да бъде същото), върна ми част от парите и записах час при Бранко. За отношението на Бранко няма какво да пиша - всичко е в постовете на колегите по-горе - посрещане, внимателно обясняване на всичко, регулиране на клапани включено в цената, почистване на дросел, оборотна кола с която да се прибера в Бургас, даже и преглед на ходова част и съвети, кое, как и защо да се смени. Колата в момента работи перфектно на газ - няма ги прекъсванията. Системата е изцяло Романо - включително и преходникът за зареждането. Силно препоръчвам и още един път му благодаря за всичко и тук.
  12. От миналата година съм с Honda Hornet 600 модел 2006 г. Вчера му смених свещите с иридиеви, заредих акумулатора, запалих го след зимата - даже завъртях едно кръгче, въпреки студеното време.
  13. Все пак ако някой трябва да смени цялата капачка заради счупени крачета примерно - оригиналният номер е 12513-P72-003 - моята я купих от евро 007 - с поръчка идва за 2 дни, обявената цена в сайта им е 13,41 лв и е оригинална на Honda. След отстъпката ми излезе за 8 лв.
  14. И първо се развива пробката за наливането
×
×
  • Create New...