Jump to content

digunan

Фен
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

digunan last won the day on July 2

digunan had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

About digunan

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda cr-v rd1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Honda crv rd1 128 к.с., автомат с газова уредба романо слагана и настройвана от Маркони. Под 12,5 газ на 100 не мога да падна при никакви условия.
  2. Да споделя до къде стигнах. Проблемите при мен бяха с момента в който се превключва от бензин на газ даже и при напълно загряла кола - оборотите падаха почти до 0, като в много случаи колата гаснеше. Добре че беше отново @Markony (Бранко). Обадих му се, тъй като мислех, че е някакъв проблем в газовото. Първото което ме накара да направя е да сваля и почистя дросела и стъпковия мотор, но за всеки случай първо ми каза да опитам и друго. Да развия този болт без да свалям дросела, който съм маркирал с червена стрелка: https://prnt.sc/o9gra2 (ползвам картинките на руснака от горната тема) и да пръскам вътре с нещо почистващо. Имах на разположение един спрей за почистване на мап сензори. Нямаше почти никакъв ефект, но само до другия ден . Предполагам, че дупката е била яко запушена и че става въпрос за тази тук маркирана с червена стрелка отново https://prntscr.com/o9gs2d и спрея е успял да накисне и разложи мръсотията чак по-късно. Сега почти не се усеща преминаването от бензин на газ, което за момента отлага разглобяването на дросела. Не съм се отказал - в един по късен момент ще го направя задължително. Още веднъж използвам случая да благодаря на Бранко за ценния съвет.
  3. Търсих разни клипове в тубата, тъй като ми предстои процедурата описана в заглавието. Като цяло не можах да открия точно за модела. Тогава се сетих да потърся из руските форуми и открих чудесен материал със снимки и описание. Бих искал да го споделя с вас, защото според мен е направено и описано много добре. https://forums.drom.ru/honda-general/t1150936913.html
  4. Да - съгласен съм - никъде не казвам, че на задното стъкло има ключе - точно обратното- заради това че няма успях да си заключа ключовете - явно не са преценили навремето ситуация като моята . Просто обясних механизма, защото колеги по-горе се чудеха как е възможно да стане.
  5. Отключих колата, но вратите не ги отворих - сетих се че имам работа в багажника, отворих и задното стъклото с дистанционното без да отварям задния капак, зарових се в багажника нещо, като оставих ключовете в багажника, през това време вратите се заключиха, на което аз не обърнах внимание и като затворих стъклото всичко остана заключено. Това беше - излиза че има как да се случи при напълно изправни ключета - явно задното стъкло не се отчита от системата.
  6. Здравейте, колите ни имат функция, когато се отключи с оригиналното дистанционно и не се отвори врата в рамките на 30 сек, да се заключват автоматично сами. Има ли възможност тази функция да бъде деактивирана (че заради нея преди два дни си заключих ключа и дистанционното в колата - добре че бях само на 20 км от втория комплект ключове)
  7. digunan

    Markony's Garage

    Включвам се и аз. Ще започна оттам, че първоначално монтирах газов инжекцион в Бургас. Колата е хонда црв 1 128 к.с. автомат. Инжекционът беше пълен сбирщайн, което разбрах в последствие естествено. Компютър газитали, рейка валтек и подобни. Колата започна да прекъсва при круизване - проблем, за който четох при доста хонди. Оттам се започна стандартното - смени свещи, смени кабели, делко, палец и всичко от филма, който започват да ни прожектират некомпетентните "майстори на газ". Добре че излезе поне свестен в това отношение и накрая след 12 к км си свали цялата система(не пропусна да коментира обаче, че видиш ли - проблемът бил явно в колата и където и да монтирам щяло да бъде същото), върна ми част от парите и записах час при Бранко. За отношението на Бранко няма какво да пиша - всичко е в постовете на колегите по-горе - посрещане, внимателно обясняване на всичко, регулиране на клапани включено в цената, почистване на дросел, оборотна кола с която да се прибера в Бургас, даже и преглед на ходова част и съвети, кое, как и защо да се смени. Колата в момента работи перфектно на газ - няма ги прекъсванията. Системата е изцяло Романо - включително и преходникът за зареждането. Силно препоръчвам и още един път му благодаря за всичко и тук.
  8. От миналата година съм с Honda Hornet 600 модел 2006 г. Вчера му смених свещите с иридиеви, заредих акумулатора, запалих го след зимата - даже завъртях едно кръгче, въпреки студеното време.
  9. Все пак ако някой трябва да смени цялата капачка заради счупени крачета примерно - оригиналният номер е 12513-P72-003 - моята я купих от евро 007 - с поръчка идва за 2 дни, обявената цена в сайта им е 13,41 лв и е оригинална на Honda. След отстъпката ми излезе за 8 лв.
  10. И първо се развива пробката за наливането
  11. Сега засякох - объркал съм се като съм мислел че е на 3к. И все пак не е и на 2,5 к, а малко повече. Както и да е - явно е там някъде.
  12. Тези снимки съм ги видял и съм наясно, че е така. Опитвам се да разбера дали има колеги, на които автоматите да поддържат оборотите описани от мен и от колегата започнал темата.
  13. Не можах да разбера много - да търся ли проблем в автоматичната ми скоростна кутия - както казах изрежда четири предавки и след четвърта се усеща още едно понижаване на оборотите с около 300. Въпреки това колата на 100 км/ч върви с 3к оборота, а доста хора тук говорят, че при тях при 100 км/ч е около 2,5 к оборота. МОже ли и други със автоматици да споделят при 100 км/ч с какви обороти са. Засега съм намерил че хонда вграждат два типа автомати на нашите модели от тези години: MDMA 4-speed automatic MDLA 4-speed automatic Въпреки това не можах да намеря дали има разлика в предавателните им числа.
  14. Колега - а не е ли възможно при теб просто да е така. Защото аз съм също с автомат, само че 128 к.с. и при мен оборотите са точно, както при теб, а много ясно усещам лок-ъп а. И аз се чудих как колегите са със 2,6 к оборота при 100, но при мен си е 3 к при 100. Може би има различни версии на автомата, поне за мен това е обяснението.
  15. Да се включа и аз - хонда црв 1 128 к.с. автомат - при изключен двигател ключът се вади на всички позиции. И аз си мислех, че нещо е повредено, но щом всички сте така, явно така са го проектирали. Баща ми има nissan note автомат - при него ключът се вади само на Р - може би при различните производители е различно.
×