Jump to content

digunan

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно digunan

Profile Information

  • Кара
    honda cr-v rd1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Сега засякох - объркал съм се като съм мислел че е на 3к. И все пак не е и на 2,5 к, а малко повече. Както и да е - явно е там някъде.
  2. Тези снимки съм ги видял и съм наясно, че е така. Опитвам се да разбера дали има колеги, на които автоматите да поддържат оборотите описани от мен и от колегата започнал темата.
  3. Не можах да разбера много - да търся ли проблем в автоматичната ми скоростна кутия - както казах изрежда четири предавки и след четвърта се усеща още едно понижаване на оборотите с около 300. Въпреки това колата на 100 км/ч върви с 3к оборота, а доста хора тук говорят, че при тях при 100 км/ч е около 2,5 к оборота. МОже ли и други със автоматици да споделят при 100 км/ч с какви обороти са. Засега съм намерил че хонда вграждат два типа автомати на нашите модели от тези години: MDMA 4-speed automatic MDLA 4-speed automatic Въпреки това не можах да намеря дали има разлика в предавателните им числа.
  4. Колега - а не е ли възможно при теб просто да е така. Защото аз съм също с автомат, само че 128 к.с. и при мен оборотите са точно, както при теб, а много ясно усещам лок-ъп а. И аз се чудих как колегите са със 2,6 к оборота при 100, но при мен си е 3 к при 100. Може би има различни версии на автомата, поне за мен това е обяснението.
  5. Да се включа и аз - хонда црв 1 128 к.с. автомат - при изключен двигател ключът се вади на всички позиции. И аз си мислех, че нещо е повредено, но щом всички сте така, явно така са го проектирали. Баща ми има nissan note автомат - при него ключът се вади само на Р - може би при различните производители е различно.
  6. И аз ги чистих скоро, поради същия проблем - дясната спря изцяло, а лявата съвсем леко го докарваше до долния ръб на стъклото. Проблемът не е в маркучите, а както каза някой по-горе - пръскалките на капака. Аз моите ги надувах, надувах даже и с компресор- нищо не се получаваше. Свалих ги и с леко почукване на твърда повърхност и продухване от страната на дюзите (в обратна посока на притока на течност) нещата се оправиха. Излязоха доста боклуци - нещо като каша. Предполагам че пак ще се задръстят, затова смятам и аз да им сложа някакво филтърче и на двете, както предлагат другите колеги.
  7. Имах същото виене - колата я купих тази година август - 128 к.с. автомат. Появяваше се след 60 км/ч, като се чуваше отляво зад мен - веднага си помислих за лагер, но реших първо да пробвам с размяна на гумите - никакъв ефект. Вчера смених лагера и сега няма никакво виене. Уточнявам че е лагер-главина - сложих такава на SNR-NTN и отзад има значение дали е лява или дясна. Гледайки че цената на предните лагери от същата марка е около 45 лв на бройка съм се замислил пролетта профилактично да сменя и тях.
  8. С две ръце за хонда хорнет 600 - много добър и препоръчван мотор за начинаещ. Недостатък му е ако го караш повече извънградско и над 130-140 - тогава заради това, че е "гол", вятърът започва да се усеща доста кофти. Имам такъв модел 2006 и само хубави неща за него мога да кажа. Повечето мнения са че двигателя му е железен и много трябва да се постараеш, за да го унищожиш. @Drone - искам да те поправя, че инжекционът е в моделите от 2007 година и по-новите. Ето чудесно описание на качествата му - http://bikerz.bg/viewtopic.php?f=17&t=14022
  9. Благодаря и от мен. Поздравления за услугата!
  10. Мултимедията пристигна и е инсталирана на колата. Отне ми не повече от 2-3 часа и то защото не бързахме много. Според мен стана много добре, старото црв доби съвременен вътрешен вид, камерата работи чудесно. Хванах я там, където е номера от дясната му страна - реално почти на средата на бронята. Може би ако имаше някакъв вариант да е захваната с 30 см още по нагоре щеше да е още по-добре, но и така ми върши много добра работа. Разглобяването на конзолата отнема на повече от 10 мин, въпреки че всичко отпред се разглобява. Не съм правил снимки защото има чудесни клипове как става в интернет - ето аз ползвах този: https://www.youtube.com/watch?v=MVx-fSFr3e4 А тук е крайния резултат при мен:
  11. След доста мислене реших да не дупча бронята. Оказа се че всъщност конзолата на црв 1 е дабъл дин, което страшно ме улесни в избора. Мислех и за варианта с огледало, но някак си не ми допада дисплея в него. Поръчах тази мултимедия от алито в комплект със задна камера. https://www.aliexpress.com/item/7-HD-Car-Backup-Monitor-MP5-Touch-Screen-Digital-Display-Bluetooth-Multimedia-With-USB-Port-Support/32766171698.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2b404c4dR0mLK9 В момента пътува към България, така че когато я монтирам ще споделя тук със снимки как се е получило и дали си е струвало упражнението.
  12. На другата ми кола имам китайски парктроник и досега не съм имал проблеми с него. Вярно е, че някое препятствие, като примера който си дал, може и да не се засече, но за мен не това е целта. Трябва ми основно за успоредното паркиране и за там според мен се справя чудесно. Но формата на бронята силно ме затруднява как най-добре да подредя сензорите.
  13. Здравейте колеги , от месец някъде и аз съм притежател на хонда cr-v ген1 - според мен една от най-добрите екстри за кола е парктроник и затова същия вече е при мен, като в неделя смятам да монтирам. Тук прочетох че датчик под задната гума не трябва да има, но снимките на колегите (може би защото темата е стара), които са поствали вече не се виждат. Може ли някой, който си е монтирал парктроник и е доволен от разположението на сензорите си да пусне тук една снимка как ги е наредил.
×