Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.09.2019 in all areas
-
3 точкиСлед 7 години вярна служба, на въпросния клапан (втора употреба), пак ми светна чека с грешка p2004. Знам процедурата, но преди да купя друг клапан, реших да пробвам да почистя този който смених преди години, (понеже има колеги които са го чистили и се бил оправил), за да видя ще има ли ефект и дали грешката ще се появи отново. Първо разглобих филтърчето, изчистих го, изпрах му филтриращото кеченце с Меглио (много прахоляк и чернилка падна) подсуших го и го сглобих. После с wd и други глупости,почистих и самия клапан пръскайки през трите отвора, като и от там изтече чернилка. Подсуших го и него, сглобих го и хайде на колата. Изчистих грешката и ще чакам да видя, дали ще се оправи с почистването, или пак ще се купува друг клапан.
-
3 точкиТая тема е дъвкана преди отварянето на форума сигурно Скромното ми мнение е да не цапаме темата, а, ако колегата има желание да търси информация, може да се насочи към масларската тема. Но не ми изглежда като да търси съвети.
-
2 точкиЗдравейте, Накъсаха ми се прахоуловителите на предните амортисьори и в събота реших да ги подменя преди да дойде дъждовното и снежно време + лугата! Работата е за 2 часа на амортисьор - сваля се гумата маха се биалета, сваля се амортисьора, слагат се скобите на пружините и се сваля амортисьора. Работата е лесна като ползваш ударен гайковерт , ако ви липсва има опасност да се реже биалетата и да се купува нова ! За 4 часа смених и двата, но работата си е тегава. Цена на нови прахоуловители = 2х 26лв = 52лв Шоков абсорбер = 2х10 = 20лв. Труд - в моя домашен сервиз
-
2 точкиКакво да пробвам колега, на моята и 0в16 да й сипя пак няма да го близне
-
2 точкиДнес снемихме всички тампони на долните носачи, тампони и биалети на стабилизиращата щанга. Отвратителното тропане спря, колата вози като нова Следвах инструкциите като малките тампони на носачите не можахме да ги избиен на преса и ги горихме
-
1 точкаЗдравейте, Започна да ми се бели кожата от маншона на скоростния лост и реших да си търся нов. Съвсем случайно попаднах на тази фирма, която предлага от ест. кожа и от изкуствена кожа. Споделям го ако някой прецени , че има нужда (това не е реклама!): https://avtokomfort.com/собствено-производство-на-автоаксесоари-от-текстилни-материали/маншони-за-скоростен-лост-и-ръчна-спирачка/стан/мерцедес-е-класа-автоматик-2003-2009-г-c-код-ак-55151221210059151223164342
-
1 точкаОт 01.10 за осем USVO Равенол масла ще има акция 4+1.
-
1 точкаВсичко се оправя. Погледни от къде са започнали да се топят.по всяка вероятност някоя кабелна обувка се е стопила и е събрала кабелите,за това аз лично бих почнал от лампите на номера и задните плафони.Ще го намериш просто ще ти трябва време.При всички случаи е нещо което работи постоянно и отделя топлина (може да си забравил нещо включено).Погледни и за разлята вода или прещипан кабел ако си правил нещо скоро към багажника много е вероятно от там да идва проблема.
-
1 точкаПредисторията я има в тази тема,2-3 страници назад. Бех качил снимка с парт номерста и цените на частите,но сте изтрили поста. Беше между пост 173 и 174.Относно защо си мисля,че и други са на това "дередже" питам: Защо има тема "Въпрос за разход на масло при двигател K24Z3" и колко хора са писали в нея,че досипват масло? Самото същестуване и активността на тази тема дава отговор на въпроса. Оправете си колите момчета,проблема е хардуерен. За съжаление няма да се оправи с различна марка и вискозитет масло,колкото и да ги сменяте.
-
1 точкаПоследните 25 000 правено ли е нещо по мотора или нищо ?. Някои датчик се шашка най вероятно . Колко коня е 105 или 125 .
-
1 точкаТцъ, #13 не е шоков абсорбер. Това е "bump stopper", т.е. противоударен тампон. Прахоуловител е #2/3 - "dust cover". Амортисьор е #7/8 - "shock absorber unit".
-
1 точкаХубава работа си свършил,но би било добре да дадеш някаква предистория, за досегашни интервали на смяна и ползвани вискозитети.Или казано на кратко,да си дадеш първо на теб обяснение, за това състояние на двигателя ти. С риск да не съм прав,аз бих тръгнал от ниски вискозитети на някоя синтетика,на която пише Хонда на тубичката. Забравил си за финансовата част,колко отсече и дали си заслужава такава интервенция. И защо мислиш,че всеки с такъв мотор е на твоето "деридже"(не целя заяждане)?
-
1 точкаИзкарах първа "зима" с Continental TS860 (205 55 16 82H) и мога да кажа,само хубави неща за гумите.Само дето те хвърляме пак в дилема, но поне отпадна мишелина. Които и да вземеш, няма да сгрешиш!Този размер е масов и не е скъп.
-
1 точкаПак я зациклихте с тия масла, направо на човек му се отщява четенето. Остана да го посъветваме да си вземе дизел, че е по-готин от бензин (е ли на газ) и да изчерпаме философията?! Поздравление @BOKLUK_CHOVEK за ентусиазма и направения ремонт, а най-вече, че го споделяш с хората да са на ясно ако се решат/наложи.
-
1 точкаМислех да не го казвам, но много се съмнявам проблемът да се реши с описаните досега препоръки.
-
1 точкаС това действие си си причинил много големи болки и разходи. Всичко, което е на тоя кръг с този бушон вероятно ще трябва да се смени. Не е ясно и друго какво е изгоряло. Не трябва да караш колата, както каза колегата Краси. Панела, който ти дава достъп до бушоните вътре в купето пише изрично - Винаги сменяйте бушон със същия ампераж!
-
1 точкаПроблема със стопените кабели си ти. Ако не беше сложил 20А предпазител нямаше да се стопят. Значи въпросът ти е грешен. Правилния въпрос е - "Изгоря ми предпазителя на габаритите. Сложих нов, който също изгоря. Къде да търся проблема?". Трябваше да го зададеш преди да се осереш. Отговорът е - извикай специалист по ел. инсталации. Забележи, казвам извикай, а не закарай колата при специалист. Аааа, преди това махни 20А бушона и откачи акумулатора, ако вече не си го направил.
-
1 точкаЗа колегите с джаз. Егр клапана не прави проблеми а ей това :
-
1 точкаПреди време, Някой 😉 беше написал, че ФорумЪТ е общност... Със свои правила (писани и неписани), порядки, специфичен тон на общуване, авторитети (напълно заслужили) и т. н. и т. н. Jim_G, влизате в час, образно казано! Още малко четене на МануЕл, подбрани постове от подбрани хора и вс ще е ОК. И за да не е само нравоучителстване: маслото, Кастрол Магнетек 10-40, го покарай макс 1-2000 км и го смени. Докато навъртиш тези километри ще си се ориентирал с какво и къде. Успех и добре дошъл!
-
1 точкаДалеч от продуктите на Боди... Антикор също не е най доброто. На гол метал - полиуретанови грунд. Иначе аз си мацам грес със нафта под ръба, както и окачването. Трае 2-3 години преди да се отмие. Кухините се парафинират има спрейове.
-
1 точкаАз реших най-накрая проблема на Honda Accord 8,K24Z3,201hp с горенето на масло. Може сами да видите от снимките ,защо двигателите ви горят маслото. Сегментите и гумичките са ви спекли,най вероятно. Смених: - сегменти - гумички на клапани - голяма верига с пръзгачи и оптегач - малка верига с плъзгачи и оптегач (веригите бяха за смяна,голямата беше разтегната) - комплект гарнитури - болтове на главата - Маслото е Barthal XTEC 5W40 Двигателя и главата бяха почистени до блясък.,Клапаните попистени и припаснати.Цилиндрите са ми ОК,нямат надраскавания или износване. Проблемът с маслото идва от сегментите и гумичките. Казаха ми,че може да се сменят само гумички и да се налеят цилиндрите с газ за горене и да престоят,което можело да "отпусне" сегментите. Аз обаче ,реших направо да заменя сегментите с нови. Вече 5К км не съм доливал и грам. Двигателят при отварянето:
-
1 точкаНеотворени, моторните масла обикновено имат 5 години срок на годност по етикет. Реално вероятно двойно повече. Не бих се притеснявал. И не мисля, че е некоректно ако имат още 2 години оставащ срок. Виж ако са по-малко от 6 месеца, абсолютно си е за оплакване ако не предупредят...
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСам ми цитираш менюала но не го правиш , превантивно го правя на 0.15 и не тракат а и да тракат е около 90 секунди на студен старт . Изпускателните натягат повече да така е но на 0.10 In вярвай ми не е много трудно да почнат и те . Не анагажирам никой с моето мнение просто пиша от опит !
-
1 точкаДнес ще се отклоня малко от моторите , но две поредни коли ме вцепениха вчера и днес . Искам да ви обърна внимание на спирачната система. Ако вашият живот не ви е мил и не ви пука то помослете за останалите. Ще започна със спирачната течност която се сменя на максимум 36 месеца ! Ако сами си сменяте накладки няколко неща които ще изброя ще са ви от полза . 1 винаги проверявайте дебелината на диска и я сравнете с зададения минимум , ако е под ,на или с някоя десета до минимума то незбавно ги сменете . 2 при смяна на накладки задължително почистете и смажете водачите с греста предвидена за тази цел . Никога с графитна .! 3 подложните пластини на накладките ги свалете почистете тях и основата на супорта на която лягат . 4 уверете се че наклатката влиза леко в леглото си и е притискана само от пружинна сила на пластините . При нужда изпилете водача на накладката от чеплъка на шанцоването и боята . 5 обезмаслете дисковете 6 Преди монтаж на диска се уверете че сте почистили идеално главината от ръжда, налепи и всичко което би попречило диска да легне с цялата си площ на нея. 7 не мажете медна грес на диска и след това да монтирате алуминиеви джанти.
-
1 точка
-
1 точкаОтлагания по бутало , клапани и свещите , силно абразивни и твърди налепи . На клапаните се виждат как са се отчупвали , мго често се получават надирания на бутало или цилиндрите . Тук комбинацията с дълги интервали на смяна е с добавки . Не слагаите л@йна в двигателите си .
-
1 точкаАко разгледаме моторите във времето, от хонда са доказали , че това го правят много добре . Докато не се намесиха еко нормите и стратегии за по висока производителност и по бърза сглобка . Като почнем от А серията вграждана в акорд , двигател които има многократно документирани изминати по над милион километра без да бъде отварян . Какво се случи сега ?????? , с толкова технологий да не могат да правят мотори не мисля ?. Гори масло , нещо тропа , пропаднали клапани , спекли сегменти , износени валове това ........... Всичко това не може да бъде избегнато но може да бъде отложено . Защо неможе ? няма материал ,ресурса е изчислен . сега някои ще каже ма моята е на 400 к . , два реда по нагоре написах над милион! . Започнаха да се лутат потребителите между избора на масло и предписания , свети чека но майстотра ми каза че на газ е нормално , колата ми е на 200к майстора каза 10/40 нищо че съм с най голямата недомислица к20 икономик . Някои ще каже противоречиш си ! НЕ просто безсмъртната Де серия златната и среда се оказа 5/40 а от двете страни останаха 10/40 и 5/30 . Кога и защо за де серията ? винаги съм препоръчвал 5/40 или ако мотора е след ремонт 5/30 за тази серия мотори , марка масло няма да коментирам който има желание ще разбере с какво работя. Но нека да оставим де серията на страна коментирана е и в други мои теми , няма да се спирам и на Ф серия защото това е реално същия мотор с по голяма кубатура . Важно чека няма вариант да свети ако ще и на въглища да сте подкарали двигателя си 99% от случайте е след монтаж на газова . Разберете и пак в 99 % от случаите или е монтирал или настроил с г@за си газаджията за да свети чека. Забелязавам гледате параметри на мапа за да прецените дали сте за реглаж клапани , стига , в менюала си пише или ако незнаете запомнете 40000 . Ако има газ : B20 - 15k IN15 -EX20 k20/24 - 25k d13-16 - 25k L 12-14 - 30k R18/20 -30k въпреки че това животно държи много отварял съм и след 140000 на газ и пак беше що годе в норма б16/18 - 30к за тях мисля и да не пиша за мен това са най добре направените и конструктивно от всички мотори и най вече б18ц6 . K серията вече не е с ремък а верига и нейния живот при нормална експоатация приключва на около 230к .Живот зависещ много от маслото , ако изключим скоростната кутия , веригата има най много триене метал в метал в мотора . Затова тук поне аз не си правя експерименти к20 5/30 к20 тапира 0/40 също и к24 или 5/30 или 0/40 , спокоино знам какво пише в менюала. Светещ чек с грешки в запалването на цилиндрите , кнок или в комбинация са регистър че 1во трябва да погледнете клапаните а с отварянето на капака и състоянието на веригата дали не е разтегнала. IN25 EX30 за Ка серия. Утре продължавам .
-
1 точкаКато пуснах темата мислех, че ще се развие, но явно не допадна на ютуб мастърите . Е, аз ще почна да пиша. Ще почна със следното: хора, сглобявавали двигатели чрез клавиатурата и ютуб, по-добре да не пишат, не само тук, давайки акъл за точно същото. Масово явление напоследък . Започнаха се теми за масла, ремонти, части и т.н,. и лица, незнаещи какво има в един мотор, се оказаха на пирамидата от знания. Масово наблюдавам препоръка - ей тва масло си сложи, но не го карай повече от 6к. Е защо да го слага тогава? Ахаааа... ми евтинко е. Бях прочел и коментар, че мотор не може да изкара 200к с 10/40. Е, може! Знам повече от 30 такива на 300к+ и не са виждали друго, но това са мотори до към 2000 година. От там нагоре и самите производители промениха моторите, но не и принципа им на работа. Основната причина един мотор да гори масло или по-точно причини са няколко . 1 Сегментите и не винаги тяхното износване, а спичането на маслосъбиретелните пръстени и невъзможността им да работят правилно. Тук обаче ще се получи един омагйосан кръг. Защо спичат? От старо масло и немърливо отношение към мотора на водача. Тесни или запушени дренажни отвори на маслосъбирателните пръстени . 2 Прегравяне на мотора и омекване на сегмента. 3 Горните две вече са на линия и водачът почва да слага наливни лайна с цел по-ниска цена на маслата. 4 В по-редки случаи - износени гумички на клапаните. 5 Наличието на газ. Защо и газ? Една неправилно монтирана и настроена газова може да доведе до прегряване на мотора, бедни смеси - детонации и висока температура в цилиндъра. Респективно маслото в цилидъра/каналите на буталото се изпича. Почват отлагания. 6 Елипса в цилиндрите. Разход на масло в комбинация с газ постепенно води мотора до неговия край. Защо - би питал някой? По-късно ще пусна и снимки за това какви отлагания се получават от тази комбинация и какви наранявания могат да причинят на цилиндрите и буталата. Манията да се кара с тънки масла ми харесва, но днес при мен беше 37 градуса, и ако имах к24 - да речем, със сигурност маслото в нея нямаше да е 0в20. В Щатите били карали с такова. Дреме ми. В Щатите са си я купили нова, горивата са им 10 пъти по-качествени и не карат на газ. С появяването си к20 икономика е сгрешен на чертожната дъска и по-точно архитектурата на глава. Лоши магистрали на мазането на валовете, респективно износването им. Вече при к20 тапира и к24 тая недомислица я няма. При предходните мотори такъв проблем няма. Тук идва и друга драма, и пак с к20-та, дори и к24 - чукането в мотора. Проблем голям и от какво? Износване на буталата и почват да играят кючек в цилиндъра. Срещал съм негативни коментари за R-серията, но за мен това е доста по-направен двигател от съвремнните мотори на пазара.
-
1 точкаВерига се сменя на около 180-200к км. Верига се сменя комплект,защото всеки един елемент от комплекта опъва веригата! Карайте спокойно ,веригата не се къса.Разтеглена до определен момент оказва влияние на предварението около 2-3-4 градуса.Не е болка за умиране,но все пак не е на центровка. Ускорението страда .Какво става после.Следва прескачане на един зъб,обикновено по време на гасене на двигателя.Това е момента в който няма налягане на маслото и двигателя рита на обратно.Веригата прескача от смукателния вал през предния банан/успокоител/.Дотук няма проблем.Палите,виждате ,че двигателя не работи като хората...има вибрации и не се форсира като хората.Пак гасите-прескача още един зъб. До тук още няма щети.Ако запалите и угасите 3-ти път си търсете нов мотор..Хубаво е да го знаете.Важи за всички К,L и R мотори. Успех с икономиите !!
-
0 точкиПърво да уточня, темата е оригинално от полски форум и в последствие пусната в civinfo.com. Тъйкато обаче е съответно на полски/развален английски и реших да го пусна на български с мои снимки и опит, че наистина може да си спестим доста кинти. Реално проблемът е следния: Ел огледалата след определен момент почват бавно да се прибират, с времето отказват да се прибират докрай и накарая изобщо спират да работят. При мен го докарах до момента, че дясното се прибира наполовина и реших да действам. 1ви вариант - Цена 300лв В сервиза казаха, че не може да се отремонтира и трябва да се смени цялото огледало - около 300лв ако не се лъжа. 2ри вариант - Цена 80лв С малко ровене открих, че има бюлетин от Хонда UK, за проблема и се сменя shut off устройство. Серийният номер е “76209-SMG-E01", може да се поръча и струва около 70-80лв, като питах преди няколко седмици. Това е най-бързия и лесен вариант. 3ти вариант - Цена 1 лев. В това shut off устройство има предпазител, който има определен цикъл на живот. След време се пуква/изгаря (както се вижда после на снимките) и не функционира. Техническите данни са 300 mA 72V MF-R030 MULTIFUSE D=7.4mm (BOU) RoHS и може да се намери из магазините за ел. части. Аз си го поръчах, че нямаха налични и дойде след 1 седмица. 1бр струва 90ст. Нужни инструменти - 3-4 прави отверки, предпазител, силикон на пръчка (непровеждащ електричество - 0.25лв от магазина) и малко сръчност с поялника. Отнема общо около 1-2 часа. Първото което трябва да се направи е да се разглоби огледалото. 1) Поставяте стъклото в най-крайна вътрешна позиция (виждате си само колата в него) и подпъхвате с пръсти в отвора. Самото стъкло се държи на пластмасови щипки. Внимателно почвате да дърпате към себе си и след всяко изщракване подпъхвате по-навътре. Така изгледжа отделено стъклото. Може да се извадят двете бели пластмаси които държат жиците закрепени за него, но трябва да се внимава, че са доста чупливи, а металните "обувки" в тях обикновено заяждат. 2) Следващата стъпка е да се премахне капака на самото огледало (този в който е вграден мигача). Той се държи на 4 щипки. 3 от тях са видими (оградени в червено) и една е скрита. Това става с пъхането на по 2 прави отверки в горните две за да се освободи захвата. За долната дясна се полза само една отверка. След като трите са освободени внимателно се издърпва капака навън, за да се освободи и последната щипка. Просто не трябва да се насилва много, за да не се счупи. Маха се конектора към странични мигач и вече виждаме самият shut off (прекъсвач?). 3) за изваждането на самият прекъсвач аз използвах отверка, но може и нещо не толкова твърдо. Подпъхва се между него и пластмасата която го държи, натиска се наляво и същевременно се дърпа. Аз се поозорих с това малко, че е доста стегнато. На следващата снимка се вижда как е почернял и се е напукал предпазителя. А ето го и новият: 4) След това просто откачаме прекъсвача от двете букси държащи го за огледалото. 5) За да заменим изгорелият предпазител с нов е нужно да се изстърже малко в смолата около него, колкото да може да се запои новата горна част. Няма смисъл да се дълбае надолу да се сменя целия, защото то вече си е хванато към нужните части. Отрязва се само жълтата част до края на изолатора. След това се отрязват част от крачетата на новият предпазител и се запояват за старите. Залива се със смола - задължително да е тип който не провежда електричество и сме почти готови 6) По обратният ред се сглобява всичко и вече трябва да имате прибиращо се странично огледало. Като резултат при мен, дясното огледало вече се прибира бързо,чевръсто и плътно. Всъщност ми направи впечатление, че вече се прибира по-бързо от лявото. Явно и то е на път. Добре, че купих два предпазителя. В крайна сметка ако не ви се занимава или просто нещата се оплескат трагично ползвате вариант две и за 80 кинта сте готови
-
0 точки
-
0 точкиУредбата е Романо Антонио ОБД. Цената е 1350лв. Предстои и ми регистрация на уредбата 50лв. Уредбата е поставена от Стоил в гр. Елхово.
-
0 точки
-
0 точкиКарам 2 зими вече с BRIDGESTONE BLIZZAK на 17 джанта. Определено съм доволен как се държи колата с тях. Грабна ме това, че освен на сняг се държат добре и при киша/мокра настилка и това определено е така. Всеки си хвали неговото но Мишелин за зимни гуми отдавна съм ги зачеркнал.
-
0 точки0w20 ,0w30 в краен случай се препоръчва 5w30 за този мотор.Иначе моята стара к24а3 гореше и тя масло и съм и слагал и 5w40 и 5w30 ,последно я карах с 0w40 най-малко го пипаше.От скоро съм пак с к24а3 ,но автомат и и налях 0w30 ,каквото се препоръчва.Маслото е Petro Canada и покрива изискванията на Хонда за ilsac gf5 стандарт.Само времето ще покаже дали ще го гори.Не е нормално след смяна на сегменти да ти гори 0w40 или маслото е некачествено или е менте.А ако от Бултрако са ти казали ,че 5w40 е маслото за тоя мотор, не се учудвам,те и 10w40 скоро бяха препоръчали за CR-V 4-ta gen с бензинов мотор, така,че нищо не може да ме изненада вече при тях.Това имат,това предлагат.
-
0 точки
-
0 точкиБушона е направен, за да изгори той в случай на късо съединение. Слагайки бушон, който не може да изгори жиците се нагряват както се нагряват жичките в един тостер примерно. С изпичането си те стапят изолацията си и вече със сигурност правят късо с други жици. А бушона ти е изгорял първоначално, защото крушка или нещо, което е вързано към този кръг е окъсявало.
-
0 точкиАз съм набелязал ATE за бъдеща смяна на дискове и накладки.Гледам излиза към 300лв. комплекта.Досега на ВАГ-аджийските коли са ми били перфектни.
-
0 точкиКолега още от сега ти казвам че и в мотобокса(Слави-Овча Купел) си налучкват аз ходих 3пъти и след тия 3 пъти вече им нямам доверие. И на мен ми сменяха ремъци, ролки и какво ли още не Но резултат беше повече шумове отколкото преди да почна да им я карам. Сменяха ми всички течности в колата но каква беше изненадата ми като сам сменях дискове и накладки спирачната течност беше мътна и с някакви черни примеси. Последния път отидох да ми сменят жилата на ръчната те ми сменили течността в задния диференциал питам ама нали я сменяхме предишния път и те е нищо то си е за наша сметка ама жилата не ги сменили и пак и тях трябва сам да си ги сменям.
-
0 точки
-
0 точкиКак ве, сега чета списанието, към което си дал връзка. Ето Бултрако какво пишат в статията за HR-V sport. Вж. стр.8: Т.е. имаш 6.1 извънградско, 6.7 градско и като ги комбинираш някак си, става... О, чудо! 5.9л/100км!!!
-
0 точкиНе си ми писал. Аз не знам като им плеснат това VIP, кое им е VIP-а ама хайде щом така се чувстват по-добре... ХаХаХа Чакай да драсна за колата... Колата има два сервизни интервала ''А'' (на него се сменя само масло) и ''В'' (на него се сменя масло + филтър), това са основните, които индикира на таблото, другите компоненти се сменят по СК (сервизната книжка). Измервала си натоварването на двигателя примерно ако караш много градско, мото часовете са повече и километрите за смяна падат и съответно ако караш повече извън градско километрите до смяна са повече. Сигурно си мери и мото часовете и си ги регулира там тези интервали. Та за да ми важи гаранцията се наложи смяна на масло на 4500км и зануляване на ''А''. Сега следващата смяна на ''В'' ми я дава на 8000 км. Редува ги масло, после масло + филтър, после пак само масло и т.н. Може и аз да го разбирам грешно, но така си го обяснявам, защото в БТ много не обясняват... Абе според мен можеше да си карам до 8к ама нали трябва да дам 140лв. за масло и печат в СК... Маслото е Honda 0W-20 Хубавото е, че следващата смяна ми е безплатна... Поставихме и новото огледало, искам да подчертая, че огледалото се поставя трудно и се разглобява доста. За монтажа на огледалото ми взеха 150лв. Момчето, което го постави беше доста внимателен, прояви разбиране, използва само специални инструменти за разглобяване и пръсти ХиХиХи без да бърза и никакви груби отвертки. С тази задача се справиха на 6, за което им слагам 1+...
-
0 точкиСопред мен , са ти махнали другият двигател който е отговорен за движение над 160 км. Основният се самоизключва и след като го няма другият , съответно греда. Майтапа на страна. Има едни устройства които се закачат към едни кабели с букси към колата . И там някакви работи се правили с едно устройство , което показвало някакви работи на едно екранче. По кратко , диагностика. Щом е светнал чека, има записана грешка която трябва да се прочете. От някого.
-
0 точкиВ нашият сервиз проблема се решава за 50лв вкл сваляне и монтаж-които включват откачане на жилата за парно и клима ,няма другаде такава оферта .Елементите се сменят ,презапояването е от днес до утре ,смяна е решението .Сменят се с по-мощни и повече няма проблеми с си в джаза .В нашия сервиз ремонтираме почти всякакви автомодули и табла ,цялостна платена автобаза данни ,оригинални части за ремонта.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00