Jump to content

dan_koloff

Фен
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dan_koloff last won the day on May 25

dan_koloff had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About dan_koloff

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    micevmi

Profile Information

  • Кара
    Honda HR-V 1.5 i-VTEC 182hp CVT Turbo Sport with SDC Damper Performance Suspension, Honda Hornet CB900F
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. В БТ нищо не са ми казвали защото нищо не разбират, основните разлики са, както визуални вътре и вън, така и двигателя и окачването е SDC Damper Performance Suspension. Опитах да снимам предния амортисьор, ама не мога да хвана целия парт номер, ето снимка:
  2. В САЩ тази конфигурация 1.5 i-VTEC Turbo 182Hp, мисля, че не се предлага, там спорта не е ли 1.8 i-VTEC 141Hp?
  3. Виж това, може да ти свърши работа: https://www.hondapartsonline.net/
  4. Здравейте, засякох реалния разход в града. Първото засичане - 10.5/100, второ засичане 8,5/100 и днес последното засичане 8/100. Зареждал съм на една и съща бензиностанция и на една и съща колонка, резервоара е пълнен сутрин на хладно и до едно и също положение. Може би свиквам с колата и разхода за това ми пада, а може и защото София е по-разтоварена, нали няма ученици сега. Карам я нормално, не се влача като чичо Манчо. Да кажа, че показанията по компютър се разминават с малко. Аз съм доволен, заложил съм си 10/100 градско! Ето и малко предпазни средства, защото не знам за старата, да ли ви бях споменал, ама бензинджиите много се натискат да ти мият фаровете и стъклото с оная мръсна гъба набита с пясък и резултата беше на лице, надрани фарове и предно стъкло. Ти му казваш да не ти мие нищо по колата той добре, минава негов колега и аз от касата гледам кая я мие и фаровете бяха после като след шкурка. Аз ги гоня и си зареждам сам, оливали са ми, препълвали са ми и т.н. Затова на тази ги фолирах, заедно със стоповете с прозрачно фолио Llumar, пази и от камъчета, гаранцията е 5 години, може да се подменя. П.С. CVT се оказва много приятно за каране, доволни сме...
  5. Да, и аз така си го обясних, аз им обяснявам на "специалистите", че не е торсион с пръти...
  6. След първата зима, няма да е така лъскава...ХаХа Да, доколкото четох е същия, няма предавки има 7 симулативни с ръчен режим. Мисля, като имам път да я пробвам на летището на с.Крайници, да не стане някоя беля по пътя и ще запиша клипчета. Снимах окачването, но не е чист торсион, по скоро е на мост, не знам нека някой да даде мнение това от долу какво е точно. П.С. Вчера както си карах из града бавничко и отзад ми се лепна едно Ауди А3 с едни кулери, едни брони с едни хаспуси гърми трещи и ме бута отзад. Давам му път бучи ми на главата и като и набих педала и като взе, че изщрака педала, кик-даун ли е незнам ама, тая кола кат тръгна такъв ластик му направи, че после мина кат н..кан.
  7. Да, барната е вътре и вън много добре, всичко е напаснато качествено, обезшумена е добре, може би гумите са малко шумни на магистрала, аз я карам без радио, за да се ослушвам за шумове, за сега всичко е чук! Двигателя цъка като часовник, не се чува на място. Не мога да преценя колко върви, за сега я карам леко в града, разхода ми в София е 9/100 по компютър, напълнил съм резервоара и след 100-120км пак ще го напълня да и засека реалния разход, аз си пълня на една бензиностанция и на една и съща колонка. Не се сдържах и я качих на крик, да видя какво е окачването, ето снимки от долу: За разлика от старата нямам панорамен покрив и безконтактно палене, тези две неща ги преглътнах. Но установих, че няма поли-хроматично огледало за обратно виждане и това ме дразни. Но, срещу ''скромната'' сума от 600лв. днес поръчах в БТ, има изкарана инсталация и се монтира много лесно, поне така е на теория, като дойде ще видим.
  8. Ей, това е дилърката, да не те чуе жената, че...ХаХаХа Може и тя да е доволна...ХаХаХа
  9. Еми, прибрахме Сивушко: Стартирам от 6км, чакайте отзиви... П.С.Голям кеф да караш автомат, левия крак ще ми атрофира и отслабне.ХаХаХа
  10. Като я запалих тестовата, двигателя работи като часовник, не се чува, направо кеф. Сглобката няма нищо общо с мексиканската, вратите са напаснати много добре и се затварят леко, предния капак е напаснат не хлопа, всичко е много добре напаснато. Колата е обезшумена много по-добре от мексиканската, даже някъде бях чел, че японските версии (вече новите модификации HR-V са японци) са с някакви микрофони, които намаляли шума, много по безшумна е. Аз я напънах малко повече, така задържах на 180км някъде и не ми направи впечатление да е много шумна, за разлика от предишната. В движение е много добре, само вариаторна се чува, поне така мисля, но ще дам повече информация като я подкарам по сериозно. Точно както предполагаш, забравих да го спомена, че отзад е торсиона греда, в БТ и това не знаеха какво е торсион...ХаХа Подкарах тестовата кола, музика и всичко изключено и само се услушвам за нещо, да хлопне...ХаХа Да кажа, че си изпросих с оглед предишните проблеми, които имах със старата по-голям тест драйв и карах, магистрала, лоши разбити пътища и поредици завой с изкачване, никъде нямаше нещо да ми направи впечатление, че хлопа или не е наред. Изпреварва много бързо, даже и в завой, само натискаш газта, като тролей е. Със стандартния тест драйв, който предлагат до гара Яна и обратно нищо не можеш да усетиш. Аз мисля, че като ще оставяш една торба пари, поне можеш да я изпробваш във всякакви режими, прав ли съм?
  11. Благодаря за пожеланията, само карането ще покаже как е автомобила! Да трагедия, кола на година и половина, като преди това съм я чакал 9 месеца, да я сменя! От цялата работа с тоя бартер с приспадане съм на тотал щета 5000 назад, защото на старата трябваше да се плати цялото каско, данъци и т.н. преди да я върна в БТ. От аксесоарите успях да си прибера червените огледала, червено-черните джанти, секретните болтове и зимните стелки. Всичко друго, калобрани, разни джидавки и теглича който е с цена 1.5к нямаше как да сваля. Да ще имам протокол за безплатно обслужване-поддръжка, което си е бонус все пак не са малко пари. С тоя протокол може и по-рано да сменяш масло и филтри, може и на 1год. или 10000км примерно ако си прецениш, тях не ги бърка. Те го броят на смени примерно 5 пълни смени, пък ти ако искаш ги направи и в една година. Сега поне за мен е така, не знам какви други протоколи имат! Иначе окачването е уникално, аз харесвам спортно окачване, малко е по-твърдо но е много стабилна в завой и се мести по платното като по масло. Нямам снимка на седалките но са много различни, обхващат те много добре и въобще не се лашкаш. Ето параметри на двигателя, вариатора има по-малко въртящ момент, но се изстрелва много плавно, има симулативен ръчен режим, който също ми беше интересен, но е не приложим в града според мен. Като включиш на ''S'' (на което в България си му викаме спорт, а то не е спортен режим...ХаХа), колата е доста рязка на ускорение, особено ако трябва да изпревариш или катериш в завой. Очаквайте още подробности скоро... П.С. В чуждите форуми има доста информация за модела, тези снимки по-горе ги взех от един форум в Полша. Тука братче в БТ, те гледат като отровени с гъби и не могат да ти обяснят почти нищо за колата освен, че е бензин с турбо...ХаХаХа
  12. Здравейте колеги, преди празниците на 20000км смених: 1.Предните спирачни апарати със водачи и всичко по тях. Оказа се, че тракането което се чува е от тях, защото като караш по павета нещо дрънчи и като започнеш да обираш спирачката изчезва. Това дрънчене се оказа от тях. 2.Предни носачи, и там някакви луфтове. Абе косата ми побеля вече, даже и цигари пропуших... Вече много си бях глътнал бастуна, викам си, така ли ще бъде на всеки 5000км, да се сменя по нещо!? И както си седях в шоурума и вече ми беше писнало от тези ремонти, излязох на вън и разхождайки се нервно по паркинга гледам едно странно HR-V, направи ми впечатление, че е с два ауспуха, 18'' джанти и разбузени калници, нищо общо с стандартните HR-V-та... Попитах и се оказа, че това е новия модел 1,5 i-VTEC 182h.p. Turbo Sport, SDC Damper Performance окачване (това последното го разбрах в последствие в БТ не знаят какво е това окачване, двигателя е L15BY), тъкмо го регистрирали за тест-драйв. Още няма премиера в БГ. Тичам при дилъра, въпроси и т.н. и веднага го тествах. Най-важното, погледнах къде е правено, това беше първото нещо. Произведено в Япония! След по задълбочен прегледа на рамата в Yorii, чиста японка. Тествах го, колата е CVT не бях карал такова животно но ми хареса. Имали само няколко бройки, само вариатори. За поръчка на ръчка трябваше да чакам 9 месеца, което не е възможно за мен. Преглътнах вариатора, аз карам 80% градско даже ще ми е по-добре. И веднага без да се замислям, понеже знаете какво изживях с мексиканеца сглобен от на Панчо Виля пра-пра-пра-внука, който сигурно през нощта прекарва трева или нелегални емигранти, а през деня работи в завода и със силно разширени зеници сглобява автомобили, та скочих на тази... Това а са папарашки снимки на моята, свалена от автовоза от митницата. Вече съм с нова кола, тази седмица се надям да я взема, ето малко снимки от шоурума, чакам едни документи и другата седмица в КАТ и... В общи линии колата е с доста висока цена, но качеството на сглобката, хонингования двигател, подобреното окачване и т.н. преглътнах и цената. Някой, ще каже защо не взе CR-V за тези пари, не взех защото не влиза в гаража и ще трябва да продам мотора, а това да седя без мотор няма да стане... ХаХа Плашат ме за вариатора разни ''разбирачи'' и ''карачи'', ама аз кола сменям на 100к, даже и на по-малко и ми е през ... като не ми хареса и не се държи добре, айде на пазара... Вариатора иска редовно облужване, това е рецептата, поне така казват хора които са имали и имат CVT... П.С. Червено-черните джанти с гуми ми остават за продажба, заедно с червените огледала. Джантите са без забележки, гуми на един летен сезон, ако някой има интерес да ми пише, ще дам цена. Скоро ще ги пусна на обява с параметрите и подробни снимки.
  13. Днес - 18300км смених предните амортисьори, които седяха в БТ от миналата година. Колата е доста стегната в момента, ще видим до кога...ХаХаХа Направиха ми и реглаж на ходовата част, всичко гаранционно разбира се. Установих, че и предния капак хлопа и ми го регулираха от механизма за заключване, защото от тампоните нямаше повече на къде... Ей, дай те по някоя снимка на тия Харвита, няма да се урочасат...ХаХаХа
  14. Как нямат такова масло? Иначе маслото на Хонда вътре е ENEOS, в смисъл ENEOS пакетират за Хонда...
  15. Здравейте, за много години, много здраве щастие и късмет през 2019г. и да ви е безаварийна! Нямах възможност да пиша преди нова година, Декември месец - 15500км направих първото обслужване на автомобила: 1.Масло 0W-30 2.Маслен филтър 3.Въздушен филтър 4.Филтър купе 5.Горивен филтър (принципно се сменя на повече километри но аз винаги на смяна на масло сменям всички филтри, гледаха ме малко странно в Хонда, все пак не е евтин но по желание на клиента сменяли...) Отказах се да сменям за сега предните амортисьори и ще ги сменим лятото, те седят там в Хонда. Всичко друго е наред с колата, няма нещо да ми прави впечатление, сигурно се е закрепила...ХаХаХа Вчера си проверих данъка и бях приятно изненадан, по новата формула ми е 90лв. Миналата година платих 340лв. Значи наистина има облекчение за новите автомобили... за съжаление ГО и КАСКО са се вдигнали малко, но то всичко взе да се вдига...
×