Jump to content

dan_koloff

Фен
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dan_koloff last won the day on May 25

dan_koloff had the most liked content!

Community Reputation

23 Neutral

About dan_koloff

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    micevmi

Profile Information

  • Кара
    Honda HR-V 1.5 i-VTEC 182hp CVT Turbo Sport with SDC Damper Performance Suspension, Honda Hornet CB900F
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Не можах да напиша, при мен лампичките светят постоянно, явно лоша връзка или лентов кабел, може да има протрити кабели и т.н. Конзолата не би трябвало да се сваля трудно, отиди в препоръчан сервиз, и си обслужи нещата... Хайде безаварийно...
  2. Това индикира на коя предавка си в момента, ако е R ще свети на него, ако е на D ще свети на него и т.н. Постоянно ти свети на D във всички позиции ли? И колата ти е с вариатор и ако е нов внос не е лошо да му смениш маслото на CVT, ако не е гаранционна не е задължително в БТ да ходиш, тук имаше колеги със сервизи или да ти препоръчат къде могат да ти обслужат CVT, flush и т.н.
  3. Очертават интересни състезания, фераритата се събудиха. Ред Бул-а тормози Мерцедесите, ако и тайландския хибрид овладее по-бързо другия булит ще е интересно... Обаче винаги може да се появи от някъде и един Грожан-Трошан... ХаХаХа
  4. Мани ги тия писания, колата гори извънградско 6.5/100, градско 8.5/100, сега като София е пълна харчи 9.5/100 и зимата най-вероятно ще харчи 10.5/100... ХаХаХа
  5. Не си ми писал. Аз не знам като им плеснат това VIP, кое им е VIP-а ама хайде щом така се чувстват по-добре... ХаХаХа Чакай да драсна за колата... Колата има два сервизни интервала ''А'' (на него се сменя само масло) и ''В'' (на него се сменя масло + филтър), това са основните, които индикира на таблото, другите компоненти се сменят по СК (сервизната книжка). Измервала си натоварването на двигателя примерно ако караш много градско, мото часовете са повече и километрите за смяна падат и съответно ако караш повече извън градско километрите до смяна са повече. Сигурно си мери и мото часовете и си ги регулира там тези интервали. Та за да ми важи гаранцията се наложи смяна на масло на 4500км и зануляване на ''А''. Сега следващата смяна на ''В'' ми я дава на 8000 км. Редува ги масло, после масло + филтър, после пак само масло и т.н. Може и аз да го разбирам грешно, но така си го обяснявам, защото в БТ много не обясняват... Абе според мен можеше да си карам до 8к ама нали трябва да дам 140лв. за масло и печат в СК... Маслото е Honda 0W-20 Хубавото е, че следващата смяна ми е безплатна... Поставихме и новото огледало, искам да подчертая, че огледалото се поставя трудно и се разглобява доста. За монтажа на огледалото ми взеха 150лв. Момчето, което го постави беше доста внимателен, прояви разбиране, използва само специални инструменти за разглобяване и пръсти ХиХиХи без да бърза и никакви груби отвертки. С тази задача се справиха на 6, за което им слагам 1+...
  6. Пъпкаката има два подиума - Австрия и Германия! Монегаска и той има два подиума - Белгия и Италия...
  7. Голяма касапница се размина вчера. Честито на Ferrari, че 10 години нещо домашната им куца. Макс на Спа се изложи, вчера беше добре и булида не се разпадна... ХаХаХа от 20-та до 8-ма позиция и то на Монца е добре. Албън също се представя добре, можеше да натисне още малко според мен. Сега идват криви писти и ще е интересно...
  8. Ето тук може да видите, кой кара старата ми кола на 56 стр... https://honda.bg/Spisanie/Dreams 2019/ П.С. Да си я кара със здраве и дано няма проблеми с нея, не успях да се запозная с новия собственик, аз знаех доста преди статията в списанието кой е, макар от БТ да не искаха да ми кажат с цел да не му досаждам или да му кажа нещо, защото бил VIP... ХаХаХа Има статия и за новата, за жалост списанието вече ще е само on-line... На новата навъртях 4000км, никакви проблеми, разход извънградско с двама души и багаж 6.5/100, сигурно може да падне и още, не съм карал за икономия. Тествах я и на много завой, за пример давам пътя от Петолъчката-Котел-В.Преслав-Шумен, тествах ръчния режим супер е за завой и на спускане и изкачване. Иначе по завоите само на ''S''. За изпреварване примерно на Под Балкана с ''KickDown'' на ''D'' или ''S'' изпреварвам по доста коли на веднъж и то доста добре. Определено ''S'' е за завой, спускане и изкачване и когато искаш да изпревариш по-бързо. Доста съм доволен от колата, пак ще го кажа, усеща се много добре на пътя и вариатора ми допада, колата не уморява. Ходих до Дуранкулак по странични пътища и проходи и лоши и хубави, нямам забележки. Колата е ограничена на 207км/ч и това тествах, може да се отключи и ще прави 238км/ч но не знам дали е добре за вариатора... След време бих я отключил, просто да е отключена, далеч съм от идеята за високи скорости, но има по някога дразнещи субекти по пътищата, на които всеки им пречи и много обичат да присветкат с къси-дълги, но като им направиш ластик и после гледат като след Лоботомия... Дойде ми затъмняващото се огледало и този месец ще го слагат в БТ, ще кача снимки преди и след... До скоро... Още нещо забравих да спомена което ми направи впечатление, пълно е с шумкари, това както и да е хората си снимат. Ама друго ми направи впечатление за целия преход един човек не ми присветна да предупреди. На какво се дължи това? Може би новите шофьори не знаят, че не е лошо да присветнат, а може да не знаят къде са им дългите ХаХаХа или просто вече на никой не му пука за другите...
  9. В БТ нищо не са ми казвали защото нищо не разбират, основните разлики са, както визуални вътре и вън, така и двигателя и окачването е SDC Damper Performance Suspension. Опитах да снимам предния амортисьор, ама не мога да хвана целия парт номер, ето снимка:
  10. В САЩ тази конфигурация 1.5 i-VTEC Turbo 182Hp, мисля, че не се предлага, там спорта не е ли 1.8 i-VTEC 141Hp?
  11. Виж това, може да ти свърши работа: https://www.hondapartsonline.net/
  12. Здравейте, засякох реалния разход в града. Първото засичане - 10.5/100, второ засичане 8,5/100 и днес последното засичане 8/100. Зареждал съм на една и съща бензиностанция и на една и съща колонка, резервоара е пълнен сутрин на хладно и до едно и също положение. Може би свиквам с колата и разхода за това ми пада, а може и защото София е по-разтоварена, нали няма ученици сега. Карам я нормално, не се влача като чичо Манчо. Да кажа, че показанията по компютър се разминават с малко. Аз съм доволен, заложил съм си 10/100 градско! Ето и малко предпазни средства, защото не знам за старата, да ли ви бях споменал, ама бензинджиите много се натискат да ти мият фаровете и стъклото с оная мръсна гъба набита с пясък и резултата беше на лице, надрани фарове и предно стъкло. Ти му казваш да не ти мие нищо по колата той добре, минава негов колега и аз от касата гледам кая я мие и фаровете бяха после като след шкурка. Аз ги гоня и си зареждам сам, оливали са ми, препълвали са ми и т.н. Затова на тази ги фолирах, заедно със стоповете с прозрачно фолио Llumar, пази и от камъчета, гаранцията е 5 години, може да се подменя. П.С. CVT се оказва много приятно за каране, доволни сме...
  13. Да, и аз така си го обясних, аз им обяснявам на "специалистите", че не е торсион с пръти...
  14. След първата зима, няма да е така лъскава...ХаХа Да, доколкото четох е същия, няма предавки има 7 симулативни с ръчен режим. Мисля, като имам път да я пробвам на летището на с.Крайници, да не стане някоя беля по пътя и ще запиша клипчета. Снимах окачването, но не е чист торсион, по скоро е на мост, не знам нека някой да даде мнение това от долу какво е точно. П.С. Вчера както си карах из града бавничко и отзад ми се лепна едно Ауди А3 с едни кулери, едни брони с едни хаспуси гърми трещи и ме бута отзад. Давам му път бучи ми на главата и като и набих педала и като взе, че изщрака педала, кик-даун ли е незнам ама, тая кола кат тръгна такъв ластик му направи, че после мина кат н..кан.
  15. Да, барната е вътре и вън много добре, всичко е напаснато качествено, обезшумена е добре, може би гумите са малко шумни на магистрала, аз я карам без радио, за да се ослушвам за шумове, за сега всичко е чук! Двигателя цъка като часовник, не се чува на място. Не мога да преценя колко върви, за сега я карам леко в града, разхода ми в София е 9/100 по компютър, напълнил съм резервоара и след 100-120км пак ще го напълня да и засека реалния разход, аз си пълня на една бензиностанция и на една и съща колонка. Не се сдържах и я качих на крик, да видя какво е окачването, ето снимки от долу: За разлика от старата нямам панорамен покрив и безконтактно палене, тези две неща ги преглътнах. Но установих, че няма поли-хроматично огледало за обратно виждане и това ме дразни. Но, срещу ''скромната'' сума от 600лв. днес поръчах в БТ, има изкарана инсталация и се монтира много лесно, поне така е на теория, като дойде ще видим.
×
×
  • Create New...