Jump to content

victor_xtz

Фен
  • Мнения

    240
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

40 Neutral

Относно victor_xtz

  • Ранг
    Civic Type S

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

6034 профилни разглеждания
  1. Хах, нямаш проблем. Аз също се чудех преди доста време по този въпрос, но пробвай да затвориш външният въздух и ще видиш как "духането" ще спре. Всъщост като си пуснал външен въздух и шофираш директно вкарва в купето от радиатора и затова се усеща леко. При повечето коли е така, при тази се усеща повечко, не знам защо. btw Веси има 2018 мнения през 2018та
  2. Хаха, 6 години по-късно все още помага темата. Много се радвам, при мен веднъж на 2-3 години си правя манипулацията с огледалата.
  3. Едно доста умерено ревю за новата 10та генерация. Отбелязва се значителния напредък от към окачване и шаси, пространството вътре (както винаги) и системите за сигурност. Също така и напредъка в интериора. Друг въпрос е колко хора ще харесат външния вид . Набляга се на това, че колата е доста по-ниска, с независимо (и адаптивно) окачване, добър 1.5 турбо двигател с 182 bhp. Colourful character in a muted part of the market
  4. victor_xtz

    Civic 8 генерация

    За какъв ремък и ролка става въпрос, като колата е с верига? Обслужването в Ю би ко е 30-40лв надолу.
  5. Радвам се, че е помогнала темата ми :)/> И при мен оправеното се прибира по-добре от другото - просто защото и то здава багажа :D/> Ще се разглобява и то скоро.
  6. Веси, това не е много точно. Червените (оранжеви?) точки са за оборотите (REV), просто показва като на състезателните коли, че трябва да превключиш на следващата предавка. Така няма нужда да сваляш погледа към оборотомера. не е до това дали си на баир или не, а просто в какви обороти си. Почва там след 6к оборота и на 6700 светват всичките.
  7. Здрасти1) Скърцането на желязо най-често се получава от металните протектори на дисковете. Свиват и разширяват се от температурата и понякога опират или пукат.2) Еко - показва колко икономично караш - колкото повече зелени точки, толкова по-малко бензин използва.3)и 4) нямам идея.
  8. мойте могат още малко да изкарат ... а съм на 95к
  9. Нормално е. Тя колата е 1300кг, а не 950 пък и да не говорим, че спира много по-добре от 5чка. По чуждестранните форуми можеш да видиш, че сменят дисковете между 70 и 100 хил. км. в зависимост как се кара колата.
  10. Рейката не я рециклирай, поне не сега. Тропането е от друго - има една метална част - не съм сигурен точно къде. В края на рейката, към гребена. Обира се луфта по тази част и спира тропането. Могат да ти обяснят в Ю Би Ко какво точно се прави. Не слушай какво те лъжат - нова рейка е 3000 лв. Рециклирането не знам дали ще помогне.Бордовия компютър винаги си лъже, при мен с около 0.8 литра. Причината е, че колата лъже и в скороста (нормално, направено с цел от производителя). Обсъждано е в темата вече, ако не се лъжа.
  11. Аз винаги съм карал със 17ките. И лято и зима, нямал съм проблеми, драпа колата, но пък и не съм я карал в кой знае какви условия (с малки изключения, където си се справи супер). Както каза Марто, препоръчително е климатика да работи на Auto. Аз никога не го ползвам така, винаги ръчно си го нагласям и регулирам. Не е имало проблеми досега. Зимата, както Веси, го пускам само при запотени прозорци и за профилактика.
  12. Ехее, супер, браво. Радвам се, че темата ми толкова бързо влезе в работа. Както четох, дефектиращият предпазител има цикъл на живот от около 100-200 цикъла та вече повечето 8ми генерации трябва да го имат този проблем.
  13. Здравей,както вече е споменато, продават се в повечето магазините за ел. части. Може да нямат налични в самия магазин, но може да се поръча. Аз лично мойте ги взех от едно малко магазинче близо до пазара на Красно село след 1 седмица изчакване на поръчката.
  14. Да Марто, същата работа и при мен ама ми се виждаше, че го мъча все едно и ме хвана страх да не си отиде електромоторчето. Иначе и в Юбико не знаеха, че може да се оправи или да се смени прекъсвача.Единствено забравих да спомена за смолата. Нужно е да се разтопи и обикновено се ползва пистолет, за да се постави. Аз тъй като нямам просто жертвах една метална лъжичка и нагрях малка част в нея. Бързо се изсипва около предпазителя, че стяга за отрицателно време. При мен стана малко мърляво както се вижда на снимката, но си е на 100% функционално.
  15. Най накрая се наканих и направих пълна DIY - направи си сам тема за това как се оправя проблема с неприбиращи се ел. огледала. Много съм щастлив, щото вече мойто си бачка Как да си ремонтираме страничното ел. прибиращо се огледало за 1 левче - 8ма генерация Сивик
×