Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.02.2019 in all areas

  1. 5 точки
    1. Редовно изпреварвам над 6000 (автомата не позволява прекъсвач). Ако беше толкова критично, да съм хвърлил мотора в кофата отдавна. Доливам под литър 0W-20 между смени, почва да го гори след 7000км, преди това всичко е супер. Голяма част от пробега ми е магистрали със 130-150 на автопилот (120-140 по GPS). Факт, че с автомата оборотите са до 4к. 2. Ако нямаш лаборатория, с която да правиш тест на всичко, което купуваш, няма гаранция за нищо. Това, което по-горе се опитват да ти кажат е, че ако имаш съмнения, че си получил менте, от огромен официален немски дистрибутор, който работи директно с производители на няколко марки масла, конкретната от които марки пък има и код за проверка, най-добре си сложи станиолена шапка и живей във ферма, далеч от цивилизацията.
  2. 5 точки
    Може да са критични,ако ги поддържате за дълго!
  3. 2 точки
    Предната щанга е 22мм, а има и 26мм. Моята е юбилейна и си има фабрично предна на 22мм. На последната снимка на Джапанезето, се вижда по различно закрепване - без допълнителни планки, директно за отворите в магарето, което е по надеждно, от изнесеното встрани чрез планки. При монтажа на предните биалетки, колата е стъпала на колелата и си влизат точно без усилие в шарнирите, не разбирам защо трябва да се повдига колата че да се монтират задните, ако това не е свързано с упражняване на усилие в щангата, в което няма логика.... Фен, когато щангата работи в завои, се получава следното - носача на натовареното колело, натиска нагоре рамото на щангата, което я кара да се усуква по дължината си, като от своя страна другото рамо на щангата, прилага сила върху другия носач, разпределяйки натоварването и върху противоположната страна. Това кара колата да кляка по малко и натиска върху големия тампон да е по малко - по дълъг живот!
  4. 2 точки
    Ако никой не се вози на задните седалки и багажникът никога не е ползван е разбираемо. Тя тази екстра не е за теб, а за колегите които срещаш нощем.
  5. 1 точка
    Отпуснато значи - вдигаш задните колела във въздуха и слагаш щангата за 15 мин. Щангата влияе на окачването само в завой! Когато караш направо и минаваш по неравности тя само се движи нагоре-надолу в ушите (които за прикрепени за шасито), но не упражнява усилие в/у окачването.
  6. 1 точка
    Мисля, че в моята англичанка си има всичко необходимо и няма нищо ненужно.
  7. 1 точка
    Да, има. Ултра звук устройство: https://www.amazon.com/Loraffe-Ultrasonic-Deterrent-Vehicle-Protection/dp/B07N2NFX28/ref=sr_1_3_sspa?crid=1RG7RLVQX461T&keywords=car+rodent+repellent&qid=1551283911&s=gateway&sprefix=car+rod%2Caps%2C244&sr=8-3-spons&psc=1 Специален спрей: https://www.amazon.com/Repellent-Solution-Children-Chemical-Free-Deterrent/dp/B01BLNEJZQ/ref=sr_1_2_sspa?crid=WG4AEEKJSH0R&keywords=car+rodent+spray&qid=1551283961&s=gateway&sprefix=car+rodent+sp%2Caps%2C243&sr=8-2-spons&psc=1 Или и двете.
  8. 1 точка
    Това с шума не е точно така както ти го описват колегите,поне не и при R20.Подкалници към задната броня има,към купето си е като на другите коли.Камъчета да бият още не съм чувал в купето. Аз ли съм глух.То кусури ако тръгнеш да търсиш винаги може да се намерят. Виждам,че си от Пловдив (прекрасен град) та и за магистралата до Варна все кусури и намират ама никой не хваща подбалкансия път.....и командировъчни нямаше да взимам ама.... . Абстрахирай се!
  9. 1 точка
    Мислих като краен вариант да е с термоустойчив силикон, но благодарение на fenabg и негови приятели, вече имам нова гарнитура. Номерът ѝ е 12812-PEL-003. Разликата е видима между старата и новата. Надявам се вече това досадно омасляване да е решено. Стара гарнитура (Copy).bmp Нова гарнитура (Copy).bmp
  10. 1 точка
    Няма да има време да чакам за поръчка от форма. Все пак мерси за инфото.
  11. 1 точка
    Ето и снимки на ровърската щанга,като май не е много удачно да се заваря директно на гредата.
  12. 1 точка
    Хрв 105 коня е в коша, на 125 е в кошницата в резервоара.
  13. 1 точка
    Здравейте колеги, смених въпросния датчик като и прегледах наново маркучите да няма от някъде засмукване на въздух. Промяна след това няма, пак си държи високи обороти, а сутрин след 10 15с работа почва да от време на време да мени оборотите все едно не запалва някой цилиндър. Прикачам снимка с местоположението на температурните датчици ако на някой колега му се наложи. В ляво по-големият е този въпросен датчик за температурат за компютъра, а в ляво по малкия е за уреда на таблото който показва темпратурата. Прикачам и още една снимка от OBD2 scanner просто ми се стори че са много големи отрицателни стойности на сензорите, снимката е след 2мин работа от студен старт на място като беше на -35% и намаля до 14%.
  14. 1 точка
    Ти затова ли говориш? 16010-ST5-933
  15. 1 точка
    А аз защо имам филтър за бензин в коша при мотора ?
  16. 1 точка
    По принцип критичните обороти започват там, където започва червеното на оборотомера ти. Всичко преди това по принцип не е критично, ако двигателя ти е изправен и караш с правилното масло. Червеното на оборотомера почва там, където е изчислено, че според теглото на клапна и пружината, която го връща нагоре - клапанът няма да може да се върне достатъчно бързо нагоре и ще бъде ударен от буталото, което ще нанесе непоправими щети на двигателя като счупен клапан или бутали или и двете. За това на двигатели, които въртят над червената зона се слагат по-твърди пружинки, а някой път и по-леки клапани. Преди червената зона този проблем не е наличен.
  17. 1 точка
    Днес проблема с бученето беше отстранен, вече си е тихичка като преди Човека от сервиза описа проблема така: "понеже ти е сваляно всичко по предницата при ремонтите, после при сглабянето, ластика който държи гърнето е прекаран под моста /или над него - не помня кое беше/, а трябвало да е наобратното, което държало тръбите на гърнетата много стегнати, под напрежение и леко усукани". След като го прекарал, от където трябва тръбите се отпуснали и станали леко подвижни. И вече бученето и вибрациите в купето изчезнаха
  18. 1 точка
    Ето и информацията в развитие. Оказа се, че рейката си е здрава и само вътрешният кормилен накрайник е за смяна. Във вдигнато положение и висящи във въздуха мостове, всичко друго си беше наред. Но, не и когато се опитаха на регулират предния мост. При пробното шофиране отново имаше леко потропване, съчетано с опит на колата да дърпа надясно. При втория опит за реглаж, кола с предните гуми върху въртящите се елементи на стенда и реален натиск върху всички елементи по ходовата част и окачването се оказа, че и външните кормилни накрайници са за смяна. Пиша ви това, защото всички предишни проверки по окачването и кормилното управление бяха правени с кола, вдигната във въздуха. Та, в крайна сметка, след смяната само на десните вътрешен и външен, и левия външен кормилни накрайници, всичко си дойде на мястото. Няма троп, няма лоп и бягане насам-натам. Колкото до цената. Ами, съвсем малко повече от обявената ми в Бултрако, само за смяната на вътрешния кормилен накрайник. Поздрави на всички с надежда, информацията, дадена от мен, да ви е от полза.
  19. 1 точка
    Ето на какво трябва да отговаря https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=1296787176 Ето и едно предложение за бензинов двигател което може да поръчаш тук от форума от общите поръчки https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html
  20. 1 точка
    Само да уточня нещо: Абревиатурата SAPS идва от “sulphated ash, phosphorus and sulphur” (сулфатна пепел, фосфор, сяра). Самото ZDDP се образува чрез реакцията на фосфорен пентасулфид (P2S5; phosphorus pentasulfide) с алкохол, за да се получи т.н. DDP - диалкил дитиофосфорна киселина (dialkyldithiophosphoric acid). След това тази киселина се неутрализира с цинков оксид, при което се получава ZDDP - zinc dialkyldithiophosphate. Полученият продукт се нагрява, за да се изкара водата от него, след което се филтрира. Следва също да се има предвид, че количеството на Zn, P и S в ZDDP-то могат да бъдат варирани (custom made) според нуждите и желанията на клиента. Предвид горното -> стойността (количеството) на SAPS-а в маслото се определя от наличието на всички метали в него, а именно Ca, Mg, Zn (преходен метал), Na, B (бор; металоид), др. (от тук идва сулфатната пепел; основно от детергентите), + P (фосфор) + S (сяра) (от ZDDP-то, остатъчна в маслото; др. източници). Да допълня за нагледност за приноса на отделните елементи към сулфатната пепел (SA); да не се бърка със SAPS :
  21. 1 точка
    4000 оборта за минута, при червена зона на 7200, са далеч от границата на работния диапазон(а са си направо в средата му), за тези мотори. Отделно вие с 2.4 (дори и ръчна кутия) ги глезите вашите мотори с дългите си кутии. На 2.0 4000 rpm няма и 140км/ч. И двамата с @dindin караме с хW-20 масло, често над и около 4000 rpm, защото са ни къси кутиите и разхода на масло е в рамките на половин литър на 10к км. Така, че разхода в случая ми е трудно да си представя, че е резултат от комбинацията на вискозитет и обороти. Специално за Ravenol-а, ако е менте, значи ти го сипват ментето в завода - преполагам си разбрал вече за кода за проверка на маслото, който е напечатан на всяка туба Ravenol. В смисъл, Ravenol-a и от България да го купиш, пак можеш да си сигурен, че е оригинален, като го провериш на сайта им.
  22. 1 точка
    Да, Горубляне е! Според мен проблема е в това, че гледате кола над бюджета Ви! Това е една от основните грешки на Българина. Ще вземе на заем от приятел, бърз кредит от баба и дядо и накрая ще счупи касичката на детето. А после? Хубаво купил си я, ма като трябва да се обслужи, гуми да купиш нещо по окачването, спирачки и ква стана тя? Застраховка, регистрация, еко такса ........ и накрая гледаш с овчия поглед. Ако имате 5 бона си търсете кола за 4. Прекалено лъскавата кола отвън и отвътре не винаги е най-хубавата. За пореден път ви казвам, водете си с вас човек който разбира. Не всеки продавач се навива да товари колата по рапатрак и да я кара във вашият доверен сервиз. Това обаче не винаги означава, че има някакъв проблем. Истината е ,че повечето коли са стари и си имат своите драми. Колкото и да са гледани си им е дошло времето за подмяната на някоя и друга част. Абе, покупката на автомобил втора ръка си е тегаво във всяка едно отношение. За това, гледайте добре за да не пълните после сервизите и форумите с оплаквания :-) Пазарете се само ако наистина сте харесали колата и имате интерес + пари в джоба! Много е важно да носите пари с вас! Това с - Абе аз първо да я погледна, после шъ дойда с жената и детето, после и братчеда дето много разбира от компютри и мастор Киро и той требва да се изкаже и накрая с нашите, че те дава половината от паратар, ма ти ми я запази! Нали? НЕ, категорично НЕ!!! НЕ правете така!!! Това за мен е глупаво и несериозно! Все пак, се надявам да не сте като описаният по горе случай :-) Сега по-сериозно, ако ви смъкнат бързо и доста си тръгнете на момента. Не се лакомете, щото после ще плачете горчиво. Жулната броня, някоя и друга точка или леко подбито не бива да ви отказват ако мотора, скоростите и ходовата част са ОК. В крайна сметка повечето от нас си купуват коли на по 10 и повече години. Редно е да сте реалисти. П.С. В крайна сметка на пазара са една шепа хората които пътуват и избират колите на място. Знаете, че всички останали са прекупвачи и понякога дори не са на ясно какво продават. Пращат им снимки по телефона, цени и те само отмятат -тая да, тая ми е скъпа, тая става и така! После пране, пране, пране, замазване отвън, миене на мотора пудрене корекция на километража и айдеееее - Нов внос, като нова :-)))))) Успех!
  23. 0 точки
    Пускам темата си разискване на всички мотори и скоростни кутии. Конструкция, кое как, защо, чипове, подобрения, обслужване, части парт номера и т.н. Все локуми що се сетите .
  24. 0 точки
    Реглажът не е за всеки. След едни майстори моите се разтракаха. Търси препоръчан или някой, който е правил конкретно на този модел.
  25. 0 точки
    Почистване на дросел , регулиране клапани и смяна на свещи.
  26. 0 точки
    2.4 на CR-V се слага само на американския модел. Да, означава, че наличните на вторичния пазар автомобили с такъв двигател са внос от Америка. За Европа има произвеждани само два варианта на CR-V 3. генерация : 2.0 безинов двигател от R серията на хонда и 2.2 дизелов двигател. Разликата между 2.4 двигателите е следната: - за американския пазар 2.4 двигателят се слага на CR-V и на Accord моделите , които се произвеждат само за там и мощността им е около 161-166 конски сили( пишат ги различно в различните източници ) - за европейския пазар 2.4 двигателят се слага на Accord 7 , а после и на 8 и мощността му е 190 (Акорд 7) и 201(Акорд 8 ) конски сили. Разликата в мощностите идва от газоразпределението основно: за американския пазар 2.4 е с VTEC само на всмукателния разпределителен вал, а 2.4 за европейския Акорд е с VTEC и на двата. Възможно е двигателите да имат и някои други малки разлики, но това е основното. Изключвайки газоразпределението, двигателите от К серията са почти еднакви.
  27. 0 точки
    След мивка, лайното си остана, дори и не се е разтворило в маслото.
  28. 0 точки
    Това мнение е безполезно за темата, но просто искам да споделя огромното си възмущение как така нещо, което в реално време отнема 2-3 часа, на мен засега ми отнема 4 дни и още работата не е свършена. Просто няма начин тая малоумна държава да се размърда и да направи така, че нещата да стават бързо, лесно, ясно, безпроблемно.... Хем гледах поне откъм документи всичко да е наред, да няма за какво "да се хванат" - пише си "да послужи пред КАТ", има мокър печат, вярно с оригинала... Ето, днес отивам в КАТ и там пуснали бариерите в 14:00 и не пускат никой повече. Хора с коли за регистрация чакат, без да знаят, че днес няма да ги огрее. Никой нищо не казва, няма кого да питаш. На една табела пишеше "НАЛЯВО - За промяна на вписани обстоятелства (или данни май беше) в талона..." Отидох "наляво", в някаква къщичка, взех си номерче, наредих се, изчаках си реда, застанах на гишето и казах "Здравейте, за промяна на данните в талона, за вписване на Евро-категория", на което леличката победоносно изрече "АМА ВИЕ НЕ СТЕ ЗА ТУК!!!" - "А за къде съм?!" - "Ами не знам, сигурно там на каналите, ние тука нищо не можеме да направиме" От там се запътих към каналите, в 14:15 ч., които вече не работеха. Намерих някакви други гишета, от които разбрах, че все пак там трябва да отида и да нося голям, малък талон, застраховка и аз. "Утре, от седем и полвина сутринта!" Аз няма как да отида толкова рано, питах до колко часа най-късно може. "Ми до три и полвина, четри..." - "Сега е 14:15, значи може и сега?!" - "НЕ! За днеска приключихме!" - "Само днеска ли сте до по-рано или всяка сряда" - "Само днеска!" или казано по народному: "Тука е така!"
  29. 0 точки
    Тази кола не иска добавки! Пише го в ръководството! Навременно обслужване и масло каквото са казали жълтите инженери?
  30. 0 точки
    OFF: не съм чувал някой да хвали наистина XADO, освен Филчо-педофи*чо от бричката, но е нормално, те му плащат за това...
  31. 0 точки
    Ето повече информация за фактурата от Бултрако, някои хора я поискаха: Материали: Масло трансмисия: ATF-DW1, количество 3 броя, цена 97.25 без ДДС за трите Филтър скоростна кутия: цена 57.13 без ДДС Труд: Смяна масло скорости. Времетраене 1 час. Цена 55 лв без ДДС Преглед ходова част. Времетраене 0.5 часа. Цена 27.50 без ДДС. Цена на всичко, с ДДС: 284.26 лв
  32. 0 точки
    5/30 imam го налично . Още утре мога да ти пратя с маслен филтър.
  33. 0 точки
  34. 0 точки
    Ша са гърмЯ! Тогава само това второто ли?
  35. 0 точки
    Мисля ,че оборотите в движение на изключена скорост при повечето коли са по високи. За да се осигури нормалната работа на помпата на хидравликата както и сервото на спирачките. Но нормалното е до към 1000-1200 оборота. Не съм се сещал да погледна при мен как са. Гледам че адаптацията ти е доста в минус, което мисля може да идва и от не добре работеща ламбда до проблем с дюзите . Нямам спомен да споменаваш имаш ли газова уредба, но и тя може да повлияе на адаптацията .
  36. 0 точки
  37. 0 точки
    @mblast, отбелязвам те, защото беше питал в другата тема, а го качвам в тази.
  38. 0 точки
    Аз съм 105 коня, значи ли, че трябва да продавам онова от 1вия пост?
  39. 0 точки
    Когато е загрял двигателя ми държи високи обороти в движение на освободена от скорост. А сутрешно студено палене се получава това прекъсване, но не мисля че губя губя токове понеже съм сменял по запалителната система. Прикачам снимка на кутииката на новия датчик.
  40. 0 точки
    Ето какво пристигна днес за моята предница
  41. 0 точки
    Снимка на новия датчик кутииката ме интересува с номерата,преди беше описал че това става и на загряла двигател,сега така ли е. Нормално е ако има частична загуба на гориво да прекъсне. Провери кабелите за свещите където влизат в делкото да не е разместен или изваден под гумената шапка някой щом мислиш че някой цилиндър не запалва.
  42. 0 точки
    И ти ме подсети за друг стар: Минава котка по двора. -Тая ако ми падне бой, бой, бой - казал садиста. - После, секс, секс, секс - добавил зоофила перверзник. Третия се свил, бил мазохист и казал леко: - Мияуууу, мияуууу!
  43. 0 точки
    За да духа от зад трябва да настроиш въздушната струя да е "напред" ,към лицето. Мисля, че и за хладилната жапка в подлакътника е същата работа. На всички останали вариянти в които нямаш стрелка към лицето, няма да духа от зад.
  44. 0 точки
    Да споделя и аз малко инфо относно темата... Направен монтаж на CR-V 3, 2.0, автомат - края на януари. Оттогава изминати около 3000 км без светване на чекове или други сериозни неволи ( теч от маркуч за антифриз не го броя, защото всеки елемент си има момент на разработка и е нормално този маркуч да поомекне и да протече от скобата след малко работа. Още повече, че навярно не е много добра идея да е супер стегната скобата, за да се избегне срязване на самия маркуч). Разход: бензин градско 15-17 / извънградско (100-140 скорост) 8-10 //// Газ градско 18-19/100 ; извънградско 11,12 / 100. Според мен изцяло в рамките на 20% допълнително върху разхода на бензин. Няма разлика между поведението на колата на газ или бензин ( или ако има то тя е минимална и нито аз, нито съпругата ми я усещаме.., освен когато трябва да заредим возилото... ) Много добро впечатление ми направи следното: - всичко под капака светеше от чистота, буквално. Човека иска да работи на чисто и да вижда какво се случва. Калниците и предната броня покрити с кърпи, за да се предпази боята, когато се налага човек да се наведе и да бръкне нейде надълбоко; - филтрите монтирани на удобно място, за да не се налага човек да попържва когато дойде време за тяхната смяна; - без да имам опит с ГИ на предишни коли, и съответно с инсталатори на АГУ, смея да твърдя, че едва ли са толкова много хората, които ще обърнат внимание освен на самата уредба, която инсталират, но и на възлите по колата, които ще бъдат засегнати от инсталацията на уредбата - визирам проверка и реглаж на клапани, сваляне и почистване на дросел и сигурно още един куп неща, за които не знам. И всичко това с цел да се осигури комплексна услуга и последваща безпроблемна експлоатация от клиента; - всички необходими документи за първоначалния преглед на уредбата, се издават със предаването на автомобила. (За учудване на проверяващите във Варна които бяха втрещени, че на протокола за монтажа го има Булстат-а на фирмата инсталатор.. ); - предоставяне на оборотен автомобил за времето на монтажа - без значение колко негативи може да донесе това. Визирам не само ремонти, но и фишове за нарушения и други такива. Човекът е много отзивчив, приветлив и кооперативен. Аз му се доверих изцяло - от избора на уредба до настройката й, до профилактиката на двигателя ... и НЕ СГРЕШИХ. Жив и здрав да си Бранко! Има защо да работиш със записване и два месеца напред всичко да е заето.
  45. 0 точки
    Колеги, маслата са тук. Довечера разпределям и утре ще ходя до Еконт.
  46. 0 точки
    Темата е от 2013 година, за статистиката.
  47. 0 точки
  48. 0 точки
    Мани не оди при фена ,виждал е хрв само в ютуб и на картинка. Най много ти намери още проблеми и да те е яд после.
  49. 0 точки
    С малко дете багажника никога не стига
  50. 0 точки
    Празник след празник. Само в БГ можеш снощи да си легнеш с вещица, а тази сутрин да се събудиш до будителка (учителка). И почти в тая връзка - АНГЛИЙСКИ В ТРИ УРОКА: Първи урок, английски за начинаещи: Три вещици разглеждат три часовника Суоч. Коя от вещиците кой часовник разглежда? А сега на английски! Three witches watch three Swatch watches. Which witch watches which Swatch watch? Втори урок, английски за напреднали: Три вещици-травеститки разглеждат три бутона на часовници Суоч. Коя от вещиците-травеститки кой бутон на часовниците Суоч разглежда? А сега на английски! Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch? Трети и последен урок, английски за абсолютни професионалисти: Три швейцарски вещици-кучки, които имат желание да си сменят пола, разглеждат три бутона на часовници Суоч. Коя от швейцарските вещици-кучки, които имат желание да си сменят пола, кое бутонче на часовниците Суоч разглежда? А сега на английски! Three Swiss witch-bitches who wish to be switched Swiss witch-bitches, watch three Swiss Swatch watch switches. Which Swiss witch-bitch who wishes to be a switched Swiss witch-bitch, wishes to watch which Swiss Swatch watch switch?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...