Jump to content

m_ad

Фен
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About m_ad

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III 2008 2,2 i-CTDI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. В сервиза, където отремонтираха голямата част от нещата си имат много качествен стенд и изключително добър механик. От "повдигачката" - директно на стенда.
  2. В интерес на истината, за което действително им благодаря на момчетата от Ботевградско, първо от шайбата започнаха. И с мое съгласие, срещу заплащане вече, приключиха с инсталиране на новия софтуер.
  3. За марка не гледах, защото се доверих на момчетата от сервиза, но точно при доста зверско разклащане на волана, на място, успяха да го хванат.
  4. По повод тропането. Миналата година сменох двата външни накрайнита и вътрешния. От извастно време и аз започнах все по сериозно да я чувам, че чука и тропа. Това за мои близо 40к за изминалата година, да го кажем 50/50 градско/извънградско. В крайна сметка сменени: шарнири, комплект предни амортисьори с всичко по тях, биалетки, тампони на стабилизиращата щанга. И пак остана тропане от дясно, при ниска скорост и сравнително малки неравности. При висока скорост и плавни неравности - нъц. Та днес се оказа десният външен кормилен накрайник. На външен вид нищо подозрително. Едва след много сериозна ревизия си показа магариите и той. Смяна, нов реглаж и сега колата е друга по отношение на шумовете. След всичко сменено воланът стана доста по-директен и много по-фиксиран, ако мога така да се изразя.
  5. Преди да тръгнете да сменяте на сляпо, проверете в Бултрако, дали колата ви не попада в програмата им за гаранционна смяна на шайбата. Вече писах по тази тема. Моята така я смениха. Не бързайте да се охарчвате.
  6. Миналата година, в началото. Запазих си час за смяната на въздушните възглавници, но в програмата им излезе, че при дефектирала шайба и тя подлежи на гаранционна смяна. Беше си за смяна, като я видях.
  7. Смених зимния комплект с летния по 3-ти март и въобще не съжалявам. В тези дни пътувах по магистрала Тракия и температурата на въздуха бе 21-23 градуса. На асфалта е по принцип повече и хич не ми се щеше да унищожавам зимните гуми.
  8. Провери в Бултрако. Ако колата ти е включена в сервизната програма за подмяна на предните въздушни възглавници, много е вероятно и шайбата да ти сменят. Моята бе включена в този списък и сервизно подменена.
  9. Днес смених биалетките и шарнирите и ви информирам, че при мен се наложи да направя реглаж на предницата. След смяната на шарнирите воланът веднага дръпна леко на една страна.
  10. Ето така изглежда свързването към постоянен "+" при контакт и към модула.
  11. Сумата е наредена по банков път. Поради невъзможност на системата на ДСК Директ да обработва символа долна черта "_", в основанието за превода псевдонимът ми е изписан по следния начин "m-ad". Поздрави, Моньо Монев
  12. Линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-longlife-ii-wiv-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL WIV SAE 0W-30 VW Norm 50300 50600 50601 - 20L Стойност на поръчката: 110*1,9675 = 216.43лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
  13. Карал съм с нови Bridgestone TURANZA T005, монтирани на Тойота Авенсис и категорично заявявам, че на сухо и мокро, колата стоеше като залепена за пътя. Страходни гуми. При един обилен дъжд на магистрала Тракия и скорост от 100-120, поне на 10м зад мен нищо не се виждаше от изхвърлената вода. При стандартно напомпване от 2,4 винаги изглеждат като недонапомпани.
  14. Значи, да разбирам, че добра опция, при това сега и с доста добро намаление ми е поръчка на https://www.ato24.de/en/ravenol-longlife-ii-wiv-0w-30.html.
  15. За Амсойла виждам, че покрива А1/В1 и А5/В5. По-скоро се хващам за това up to 25000 miles protection or one year. Тогава е много на сгода при моята експлоатация.
×
×
  • Create New...