Jump to content

Damasko

Фен
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Damasko

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 09/25/1991

Contact Methods

  • Skype
    damasko1

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

2041 profile views
  1. Да , не са маслени изобщо може и да са здрави. Пружините са 2 см по високи от стандартните и приличам на немска овчарка
  2. Здравейте. Колата е Акорд 2006 Комби 2.4 Type S.Колата имаше скъсан тампон на носача и след като свалихме, носачите реших да проверя амортисьорите. И тук започна филма - след като свалихме пружините амортисьорите не се вдигат нагоре повече от 1 пръст.Рекох си окей изтървали са, и започнах да търся нови, НО няма. По ВИН излизат само оригинални 700 лв бройката. Другото което е че пружината която беше на амортисьорите е 365мм дълга , докато размерите на пружините които намерих е 345мм. Това потвърди съмнението ми, което бях писал в друга тема в форума че предните амортисьори и пружини не са за тази кола. Рекох си окей, колата е Type S сигурно е с различно окачване и няма да мога да намеря такова , освен оригинално затова почнах да търся стандартно за комби, НО пак филм - колата е с оригинален ксенон и на левия амортисьор имам стойка за кантар. От всички намерени само на MONROE имат такава стойка. Някой има ли идея и съвет какво да правя. Отдолу ще напиша номера на амортисьора който е на него някой ако може да каже от какъв модел е , защото аз не откивам. Номер стар амортисьор - 51601-Sed-e620-m1
  3. Damasko

    K24A3 и ГИ

    Аз си вземах емулатор от Marкony и работи.Само по някога ако я задържа по- дълго време на контакт и стрелката отива до края, но при нормално палене всичко е точно.
  4. Damasko

    ABS грешка 15-1

    Ами не излизат лесно. Винаги се чупеха и се налага да се разпробият с тънка бургия.Поне аз използвах този метод. Може да ги пръскаш с wd40, ама при мен нямаше особен ефект.
  5. Damasko

    ABS грешка 15-1

    Аз съм сменял 3 датчика на стария дизелов Акорд. И трите бяха на Kavo Защото бяха най-евтини , и после нямах проблем с тях.
  6. Да прав си, проблема явно е в качеството. Каква марка диоден блок сложи? Явно има различни блокове които не се харесват на колата. В случая с моите познати докато не сложиха оригинални блокове не се оправи. Така както описва проблема колегата вероятно проблема му е в диодния блок, щом със стария е нямало проблем. Нека като го реши да каже от какво е било.
  7. Незнам , но афтърмаркет блоковете не се харесват на тия хонди. Варианта е да се пробва с друга марка, но с 3 различни го дава същия проблем. Вариант е и 2 ра ръка оригинален.
  8. Същия проблем го има в момента при двама познати със Сивик. Проблема е в диодния блок. Ако не те дразни карай така с пуснати светлини няма проблем, ако те дразни си намери друг диоден блок.
  9. Този филтър става ли за к24?
  10. Здравейте. На централната конзола на акорда отгоре има 2 датчика. Единия е за светлината за фаровете, а другия за какво е?
  11. Откъде мога да ги намеря тези подложки?
  12. Здравейте. Някой знае ли дали има разлика в очакванията между Акорд 2.4 фейс комби TYPE S и Акорд 2.4 фейс но без TYPE S? Аз имам TYPE S и отзад е леко клекнала, а отпред е доста висока.Това ме навежда на мисълта че евентуално има разлика в пружините и предния собственик е сложил други пружини (ако ги е сменял) или другия вариант ако няма разлика задните да са доста омекнали и затова да ми се струва така. Другия ми въпрос е дали някой знае откъде може да се намери регулируемо окачване евентуално за тоз параход? На снимката долу горе се вижда за какво става въпрос
  13. Окей. Кажи после да не ги тегля
  14. Скоро ще боядисвам моите и ще ти кажа със точност.
  15. После запоихте ли го?
×