Jump to content

fashion_m

Фен
  • Мнения

    70
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

20 Neutral

Относно fashion_m

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 6 sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София / Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Бях в Бултрако. 240 и няколко лева за частична смяна на трансмисионно масло (вкараха 3 литра); 30 и няколко лв за преглед на ходова част - откриха ми лек луфт в рейката и ми предложиха рециклиране срещу 750 лв с 6 месеца гаранция.
  2. Ок, ще сменя маслото. Казаха ми, че е възможно да има ъпдейт на софтуера на скоростната кутия, проверката на който струва 26 лв, а самия ъпдейт - 60 лв. Според вас да я ъпдейтвам ли?
  3. Аз за да не отварям нова тема ще питам тук. Купих си Акорд 8-ма генерация, 2009 г, 2.4, автоматик, на 58000 км. В сервизната история няма данни за смяна на масло на трансмисията. Въпросът ми е на какви интервали се сменя маслото на автоматичната трансмисия и трябва ли да го сменя сега, възможно най-скоро? Благодаря.
  4. Малко снимки от срещата. Имам и видео клипове, но са много големи и не могат да се качат.
  5. Колеги, за да не отварям нова тема, ще пиша тук. След като прочетох ето тези статии:http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/http://accuratecars.com/blog/2008/08/09/always-use-the-correct-motor-oil-weight-in-your-acura-and-honda-automobiles/... се оказва, че за Сивиците до 2001г. от Хонда препоръчват масло 5W30, а след тази година препоръчват 5W20. Сега някой тук ще каже че сме в по-топъл климат, но мен ме интересува втората цифра - SAE вискозитетът при 100 градуса, а това не зависи от климата. Не трябва ли да караме с масло xW30, както се препоръчва от Хонда? В сервизното ръководство на моя Сивик пише препоръчително 5W30, а ако температурите не падат под -20 градуса: 10W30. Но във всеки случай навсякъде препоръчват xW30 масло. Вижте този абзац от втората статия: Та въпросът ми е не трябва ли да караме с xW30 масло, защото ако караме с xW40 масло може да му идва твърде гъсто и да не стига до някои компоненти на двигателя и да няма смазване?А относно 5W20, което Хонда препоръчват за Сивиците след 2001 г., се говори, че го препоръчват само и единствено заради икономия на гориво, но иначе било прекалено рядко и по-бързо изноствало двигателя.Аз от всичко, което чета, стигам до заключението, че 0W30, 5W30 и 10W30 са "златната среда" и са най-добрият вариант.
  6. Здравейте, за да не отварям нова тема ще питам тук: при смяна на съединител изтича ли трансмисионното масло, или си стои в кутията? Защото мисля сега да сменям трансмисионно масло, но може в бъдеще да сменям и съединител, та да не се прецакам сега с маслото?
  7. Съединителя отделя малко над средата. Може да ги стберем, да
  8. Ами от година и половина я имам колата и мисля, че сме се опознали вече, но все още сменянето на скоростите е с приблъскване. Аз се притеснявам нещо дали не е прецакана скоростната кутия или съединителя?
  9. Здравейте, колеги, не знам аз ли нещо бъркам или има някакъв проблем. Работата е следната: на Сивика като сменям от първа на втора предавка, и от втора на трета, като пускам съединителя колата забива муцуна. Не знам, може би прекалено бързо отпускам съединителя, но дори и бавно да го отпускам пак не е много плавно сменянето на скорости. Примерно ако има чаша с вода в колата, със сигурност ще се излее. Донякъде успявам да компенсирам това приблъскване като подавам междинна газ преди да отпусна съединителя и горе-долу изравня оборотите. Но определено сменянето на предавки на тази кола не е плавно. Сменям на по-горна предавка при 3000 об/мин. Друга кола, с която имам опит е Опел Астра, и там сменянето на предавките е доста по-плавно и без приблъскване.
  10. Здравейте, изчетох цялата тема и до колкото разбрах всичките тези фокуси с втулки и ламбди сонди е за да не свети чек енджина при махнат катализатор. Въпросът ми е следният: при махнат катализатор и махната втора ламбда сонда и при наличие на грешка P0141 (O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2)) може ли да възникне някакъв проблем в двигателя? Вредно ли е за колата? Защото ако проблема е само с увеличени емисии и светещ чек енджин - не ми пука, ще си карам така.
  11. Здравейте, реших сам да си направя диагностика на колата и съм прикачил снимки с резултатите.Въпроси:1. Прочетох за тази грешка P0141 и се оказа че е заради втори датчих за кислород който е около катализатора, само че моя катализатор е махнат и може би е махнат и датчика. Това може ли да има някакви вредни последици за колата? Ако е само до увеличени вредни емисии в атмосферата не ме интересува.2. Температура на антифриза 95-96 градуса при празен ход добре ли е или е височка? При 96 градуса се пуска перката и сваля до 94 градуса. При нормално каране температурата пада до 85 градуса.3. Преди време ми капеше антифриз от една скоба и нивото беше паднало под минимума, но стегнах скобата и долях антифриз. Трябва ли да се прави някакво обезвъздушаване когато нивото е било под минимума или не? Защото аз нищо не съм правил, само долях и толкоз.3. Другите показатели добре ли са?
  12. И на мен не ми свети чека като давам на контакт, до колкото знам е бил разглобяван километража от предишния собственик. От какво може да е? Ти разреши ли си проблема?
  13. Колеги, напишете в подзаглавието на темата кога и къде се провеждат срещите, както е при другите градове, за да се ориентират по-бързо хората.
  14. Здравейте, имам Civic 6 gen 1999 г. EJ9 D14Z2 седан. На вратата пише размер гуми 185/60/14. Проблем ли е ако сложа 185/65/14 и какви последствия могат да възникнат от това, освен, че километража ще показва по-ниска скорост от реалната?
  15. И аз ще дойда. А някакви стикери мога ли да взема от някого?
×