Jump to content

baro

Фен
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно baro

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V B20Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. При мен положението е същото , евтин катализатор след месец светна чека. В момента е с втулка и няма проблем.
  2. В самата бушониера има няколко свободни букси за кабелна обувка. На някоя от тях има постоянен и на контакт.
  3. Да драсна и аз няколко реда. При закупуването на моето Црв ми направи впечатление ауспуха ,че е чист и без следи от сажди и налепи. По принцип при оглед на кола гледам и пипам ауспуха винаги. Просто си личи ако мотора гори масло, саждите не се изчистват от пръстите и мазнеят.
  4. Проблема със загряването излезе от радиатора. Проверих термостата отваря се напълно в температурните граници. Капачка не съм сменял все още . Смених радиатора на климатика ,че беше в период на полуразпад и водния радиатор. Температурата не се качва повече от 95 градуса. Ще продължа да я наблюдавам тези дни как ще се държи . Но има видима разлика в охлаждането.
  5. Така ,термостата е сменен както писах преди по малко от година . Малко преди зимата като захладня и ми изстиваше по баир надолу. Стария беше изметнат и не затваряше напълно. Газовата съм си я слагал лично и знам за проблема с прегряването когато редуктора е вързан на въпросния маркуч за байпаса. Вземам водата за редуктора с тройници от парното. Когато ми загря пипнах маркучите ,не бяха твърди . Вчера проверих за балончета в радиатора докато загрява ,няма наличие на такива. Нивото в разширителното казанче е еднакво . При загрял мотор се качва нивото и когато изстине се понижава . Днес ще пробвам с капачка и ще проверя новия термостат както каза колегата да го сваря и да видя как отваря. Имам и нов радиатор ,но се чудя да го сменя ли , този все още не е прокапал. Благодаря за съветите.
  6. Здравейте колеги, имам проблем със загряването на ЦРВ то B20Z. Проблема го направи преди два дена при изкачване на дълъг баир извънградско с включен климатик. Имам елм 327 в колата и мултимедия и си следя параметрите на мотора. Показваше 111 градуса и стрелката на таблото се беше вдигнала над средата. Спрях огледах за евентуални течове ,но всичко си е нормално , направи ми впечатление ,че в разширителното казанче антифриза е над максимума . Изчаках перките да спрат и пак да се включат и пак си спряха , и продължих по пътя като спрях климатика. Температурата се движеше от 90 до 97 градуса като зависи от натоварването . Колата е с ГИ и редуктора е вързан към парното . Термостата е сменян преди по малко от година. Чудя се дали е нормално или да почна да търся проблема като почна от капачката на радиатора и продължа нататък.
  7. Дано да си отстранил проблема колега. Наблюдавай как ще е адаптацията сега .
  8. И аз съм на мнението на колегата по горе. Закарай я да погледне човек който разбира ,че днешно време и това е трудно. Само гадаем тук , а да се намери проблема трябва да се диагностицира . Ламбдата не влияе при паленето, компа започва да я следи и прави корекции след 50 градуса на мотора. Самата сонда има подгрев и работи при над 300 градуса. Тази грешка ти излиза защото на снимките които пусна ,показанията на двете сонди бяха почти еднакви . Пробва ли да откачиш акумулатора за известно време и да покараш само на бензин да видиш как се държи
  9. Стойностите са големи наистина и то в минус. Това на газ ли е или бензин. Ако е на бензин работи на богата смес и се опитва да компенсира ако е на газ настройките трябва да се пипнат. Стойностите на Мапа променят ли се коректно . Опитай с разкачен акумулатор и после само на бензин да покараш ден ,два дали ще има промяна .
  10. В движение как е адаптацията . Не е нормално да е в минус, на бензин си е + -5 процента ,като повечето е в плюс . Поне при мен е така като съм я гледал ,и газовата настройвам чрез адаптацията .
  11. Мисля ,че оборотите в движение на изключена скорост при повечето коли са по високи. За да се осигури нормалната работа на помпата на хидравликата както и сервото на спирачките. Но нормалното е до към 1000-1200 оборота. Не съм се сещал да погледна при мен как са. Гледам че адаптацията ти е доста в минус, което мисля може да идва и от не добре работеща ламбда до проблем с дюзите . Нямам спомен да споменаваш имаш ли газова уредба, но и тя може да повлияе на адаптацията .
  12. Ламбда сондата не играе роля за паленето ,еку то я взема под внимание след като мотора позагрее . Не мога да кажа със сигурност кога точно става това . Сондата и трябват поне 300 градуса за да работи коректно. Втората сонда след катализатора е да покаже неговата изправност. Влияе малко , но за самото вървене на автомобила. Най голямо отношение за паленето взема температурния датчик . Ако той се дъни в показанията си е възможно да прави този проблем. Друго възможно нещо е прословутия клеморед .
  13. При мен беше така , чистих пръскалките няколко пъти и накрая сложих малко бензиново филтърче преди пръскалсите и си реших проблема .
  14. При мен тези сините не тръгват , пробвал съм и с Делфи също без успех. Сега съм с това и върши работа.
  15. От нивото е ,долей и ще спре да свети. Може би си за смяна на накладки. Може да провериш първо това ,че ако налееш сега после при смяната ще прелее.
×
×
  • Създай нов...