Jump to content

baro

Фен
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About baro

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V B20Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Дано да си отстранил проблема колега. Наблюдавай как ще е адаптацията сега .
  2. И аз съм на мнението на колегата по горе. Закарай я да погледне човек който разбира ,че днешно време и това е трудно. Само гадаем тук , а да се намери проблема трябва да се диагностицира . Ламбдата не влияе при паленето, компа започва да я следи и прави корекции след 50 градуса на мотора. Самата сонда има подгрев и работи при над 300 градуса. Тази грешка ти излиза защото на снимките които пусна ,показанията на двете сонди бяха почти еднакви . Пробва ли да откачиш акумулатора за известно време и да покараш само на бензин да видиш как се държи
  3. Стойностите са големи наистина и то в минус. Това на газ ли е или бензин. Ако е на бензин работи на богата смес и се опитва да компенсира ако е на газ настройките трябва да се пипнат. Стойностите на Мапа променят ли се коректно . Опитай с разкачен акумулатор и после само на бензин да покараш ден ,два дали ще има промяна .
  4. В движение как е адаптацията . Не е нормално да е в минус, на бензин си е + -5 процента ,като повечето е в плюс . Поне при мен е така като съм я гледал ,и газовата настройвам чрез адаптацията .
  5. Мисля ,че оборотите в движение на изключена скорост при повечето коли са по високи. За да се осигури нормалната работа на помпата на хидравликата както и сервото на спирачките. Но нормалното е до към 1000-1200 оборота. Не съм се сещал да погледна при мен как са. Гледам че адаптацията ти е доста в минус, което мисля може да идва и от не добре работеща ламбда до проблем с дюзите . Нямам спомен да споменаваш имаш ли газова уредба, но и тя може да повлияе на адаптацията .
  6. Ламбда сондата не играе роля за паленето ,еку то я взема под внимание след като мотора позагрее . Не мога да кажа със сигурност кога точно става това . Сондата и трябват поне 300 градуса за да работи коректно. Втората сонда след катализатора е да покаже неговата изправност. Влияе малко , но за самото вървене на автомобила. Най голямо отношение за паленето взема температурния датчик . Ако той се дъни в показанията си е възможно да прави този проблем. Друго възможно нещо е прословутия клеморед .
  7. При мен беше така , чистих пръскалките няколко пъти и накрая сложих малко бензиново филтърче преди пръскалсите и си реших проблема .
  8. baro

    OBD2 в колата ми

    При мен тези сините не тръгват , пробвал съм и с Делфи също без успех. Сега съм с това и върши работа.
  9. От нивото е ,долей и ще спре да свети. Може би си за смяна на накладки. Може да провериш първо това ,че ако налееш сега после при смяната ще прелее.
  10. baro

    OBD2 в колата ми

    Не всички имат ОБД, незнам от какво зависи. Може да е от месеца и годината на производство .
  11. baro

    OBD2 в колата ми

    Тази синята кутийка е блутут модула. И на телефона става да се инсталира програмата. Не всички ЦРВ та имат ОБД.
  12. Използвам модула от година , нямам проблеми и цената е повече от приемлива. Монтира се лесно при ключа за фаровете. Най важното не се занимаваш да пипаш нещо ,палиш и си караш.
  13. baro

    OBD2 в колата ми

    Аз съм с китайска двоен дин мултимедия и един такъв блутут модул. Само че при мен с този модел не тръгна и съм с един черен по голям. Чете грешки ,показва инфо в реално време. Върши работа , използвам програмата torque . За другите неща от снимките нямам представа какви са.
  14. Колегата е писал как да почистиш клапана за празен ход, спрей за почистване на карбуратори или за спирачки върши също работа и е удобен за пръскане. Относно проблема с оборотите и гаснене по светофарите на климатик съм го имал и аз . Няколко пъти си играх д настройвам ръчно времената на празен ход при включен климатик ,но без успех. За момента работеше добре ,но както казваш като сгрее много и се влошава. Оправих проблема като пуснах на ново автокалибровка на газовата и промених в програмата вида на дюзите. И всичко си дойде на мястото .
  15. Колега както описваш проблеми ми прилича на задния тампон на мотора .
×