
a.aleksandrov
Фен-
Content Count
217 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
12 NeutralAbout a.aleksandrov
-
Rank
Потребител
Profile Information
-
Кара
Хонда CR-V 2.2 i -ctdi 2007 г.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Плевен
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Мислех временно да го залепя с изолирбанд понеже ми предстои едно пътуване, но както се казва не ми се иска да стане временно за постоянно.
-
Здравейте, има ли някой идея от къде мога да намеря въздуховода от въздушния филтър към турбото, тъй като моя е сцепен. Оказа се проблем, понеже не го открих в по-големите вериги за авточасти. Звънях поне в 20 морги и навсякъде казват, че е продаден. Става въпрос за ЦРВ 2007г. дизел, 140 к.с.
-
Кодът е 5-цифрен. Моят е на отделна лепенка залепена на първата страница на книжката на колата.
-
CR-V III 2.2 ctdi 2007 г. - Бавно загрява
a.aleksandrov replied to a.aleksandrov's topic in CR-V 3та ген. (2008 - 2012)
Скоро заради проблем с прибирането се наложи разглабяне и между другото установихме, че реотаните са изгорели. Вече две зими карам без подгряване, така че май няма да се занимавам да ги оправям. -
Здравейте и от мен малка поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-fes-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL FES SAE 0W-30 1x4L Стойност на поръчката: 49.95*1.9675=98.28 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер* Всичко хубаво!
- 23 replies
-
- 1
-
-
- amsoil
- petro-canada
- (and 25 more)
-
Здравей, като провериш ще кажеш ли каква е цената в Тояга, защото и аз се интересувам? Благодаря!
- 72 replies
-
- CR-V (III)
- светлини
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Хонда са "чувствителни" на тема маса, затова сипвай само препоръчаните от производителя и с марка "Хонда"
-
Здравей, искам да участвам със следната поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-fes-sae-0w-30-8.html Вид и количество: RAVENOL FES SAE 0W-30 1x8 L Стойност на поръчката: 49.95*1,9675 = 98.28 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер - данните са изпратени на лично съобщение.
-
Дневни светлини DRL - лесен монтаж
a.aleksandrov replied to kyna's topic in CR-V 3та ген. (2008 - 2012)
Колега, това което се вижда на клипчето предполагам е на режим AUTO. А пускат ли се дългите на процент докато колата работи и фаровете са на OFF? -
CR-V 2 бензин 2002-2004г ЕВРО3 или ЕВРО4 категория?
a.aleksandrov replied to flame79's topic in CR-V 2ра ген. (2002 - 2007)
Имах такава и в документите от чужбина пишеше Евро 3, съответно и в българския талон записаха Евро 3 -
Смяна на съединител CR-V III
a.aleksandrov replied to sttekata's topic in CR-V 3та ген. (2008 - 2012)
Днес проблема с бученето беше отстранен, вече си е тихичка като преди Човека от сервиза описа проблема така: "понеже ти е сваляно всичко по предницата при ремонтите, после при сглабянето, ластика който държи гърнето е прекаран под моста /или над него - не помня кое беше/, а трябвало да е наобратното, което държало тръбите на гърнетата много стегнати, под напрежение и леко усукани". След като го прекарал, от където трябва тръбите се отпуснали и станали леко подвижни. И вече бученето и вибрациите в купето изчезнаха -
Миналата седмица купих комплект външни и вътрешни накрайници и за двете страни на swag за 92 лв.
-
Смяна на съединител CR-V III
a.aleksandrov replied to sttekata's topic in CR-V 3та ген. (2008 - 2012)
Маховик сменял ли си или и ти като мен само комплект съединител -
Смяна на съединител CR-V III
a.aleksandrov replied to sttekata's topic in CR-V 3та ген. (2008 - 2012)
Така и така колата беше извън строя няколко дена, та реших да разширя малко ремонта. След разглабяне на съединителя се оказа, че маховика няма луфтове, а и нямаше тропане и вибрации преди това, така че по финансови причини реших да сменя само феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер. Рейката сълзеше още откакто купих колата, та тя замина за рециклиране. И понеже имаше някой накрайници с луфт, други със скъсан маншон смених всичките. Маркуча за високо налягане прокапа и той преди месец, така че го дадох и него да ми изработят друг. Смених и маслата на скоростна кутия, хидравлика и диференциал. И сега равносметката 1. Комплект съединител на LUK /феродов и притискателен диск + аксиален лагер/ = 295 лв. 2. Рециклиране на рейка в ТУ София = 220 лв. + 20 лв. за куриерски разходи 3. Изработване на хидравличен маркуч = 40 лв. 4. Комплект 4 бр. външни и вътрешни накрайници на Swag = 92 лв. 5. Масла от Бултрако - 3л. за ск. кутия; 2 л. за диференциал; 1 л. за хидравлика = 200 лв. 6. Предстои стенд на предницата предполагам за около 30 лв. Общо всичко излезе 900 лв. + някой лев за работата на майстора /тях не ги споменавам, защото сме роднини и сумата е символична/. След смяната съединителя стана някак по-различен, по-леко се натиска, отделя по-ниско, абе промени се към по-добре. Хидравликата стана осезаемо по-лека. Скорстите влизат по-лесно, направо се плъзгат. Мога да кажа, че съм доволен от резултата, ако можеше и без пари да е, щеше да е още по-добре, но има едно НО. Още не знам от какво, но звука в купето се увеличи, бръмчи като при леко извадено или пробито гърне. Подобна промяна ми се е случвала на друга кола при скъсана гарнитура на генерацията, но при сегашните ремонти нищо по изпускателната система не е пипано. Бученето е при подаване на газ, при ускорение. Не е тропане, не е виене, не тресе, а си е буквално бучене като не добре обезшумен автомобил. Някой, ако има някакви идеи какво може да е, нека сподели, защото нямаше време да огледаме, а ме дразни това нещо. -
Препоръчайте място за рециклиране на рейка