Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/03/21 in all areas

  1. 2 points
    Това черното на дупки нали го виждаш. Това е така защото ако собственика реши да сложи антена, навигация, радар или някакъв друг приемник да може да работи без да се смущава от защитното покритие което всяко едно предно стъкло има между двете стъкла. Там то липсва и това му е обозначението. Така, че ако решиш да слагаш нещо от по горе упоменатите там му е мястото. На хондата антирадара си работи на всяко едно място което съм поставял, толкова му е ниска защитата на покритието.
  2. 2 points
  3. 2 points
  4. 2 points
    avtogumi.bg Смея да твърдя, че са най-коректната фирма, на която съм попадал. Казваш им при поръчката, че задължително искаш с нов ДОТ и случайно ако нямат ти звънят и се разбирате. П.С. И междудругото цените им са едни от най-ниските! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  5. 2 points
    Днес беше ден за летни гуми. За CRV-то избрах Continental Premium Contact 6, размер 225/60/18, другата обух с Vredstein Ultrac - това е нов модел, 225/45/17. Очаквам и двете да си заслужат репутацията и ще дам отзиви по-нататък. Засега контитата ми се струват малко по-шумни от зимните Fulda, може би защото са по-твърди или просто си внушавам. P.S. Continental са производство Испания, а Vredstein - Унгария. P.S. Подарявам старите летни Pirelli тук във форума.
  6. 2 points
    Подарявам на колеги от форума. Гумите са Pirelli Scorpion Zero M+S, 235/60/18. Карани са няколко сезона само лятото и според мен има още живот в тях. Не са лепени, нямат балони. Заради всесезонната шарка в горещините просвирват, а на моята кола отзад бучат и са по-шумни. Ако някой прецени, че ще му вършат работа, моля на лично. Предаване на място в София.
  7. 2 points
    Та днес сипах олио на "смазвачката" и се збрахме, да се повозим. Оказа се че холандеца е карал Легена лежерно - имаше 0% добавяне на бензин. Сложихме 10% - от 5000 до 8000 - да има. Обръщтането на бенз при налична газ се оказа прозаичен и трудно решим проблем (иска много преправяне). При мощните коли бутилката трябва да се монтира, така че сондата да е зад нея (по посока на движението), защото в баир, педал до ламарината и рязко ускорение, налягането при мен пада от гравитацията. Настройката за обръщане на горивото беше на 700 милибара, а де факто те стават 500 и газовата почва да пищи и ме дразни. По равно си е ок - пада до 1,2 бара. Свалихме го на 400 и за сега е ок, но ще тествам другата седмица. Удължихме и времето за сигнал, на цяла секунда ниско налягане - не вярвам да се стигне до там. Другите данни са ок и на Сашко много му хареса "къ връви", а звукът на мотора бил по-вдъхновяващ от неговия 4-ка боксер на Легасито.
  8. 2 points
    Човек е ценен, когато неговите думи съвпадат с неговите действия. Оскар Уайлд
  9. 2 points
    Може би трябва да потърсиш диагностик,който е завършил ДВГ като Цецо или майстор на камини. Хората пари дават за по-голямо термодинамично КПД,както е при теб. Само че енергията трябва да остава в двигателя,а не извън него.По -топлите газове имат по-голяма скорост ,затова е апсурд да има запушени гърнета.Напротив изгарянето е чудно заради отпушения катализатор.Въпроса е какво доизгаря в него. Вариант 1 -гориво,вариант 2 масло.Колата ,колкото и да е стара има датчици.Температура на водата,предна и задна ламбда сонда.Ако си щастливец и EGT сензор.Повечето майстори ги изхвърлят ,защото не знаят какво прави,но той точно и прецизно казва на компютъра колко е температурата на изгорелите газове.Защо ли? А колко трябва да бъде тя? Стандартен атмосферен двигател 350-400 градуса,максимум 500.Ама на 500 колекторите са червени.Турбобегачка 600 - 800. Какво правим сега ..има ли проблем или няма? Колко от вас нощем си отвориха капака на магистралата след като са карали на 5 или на 6-та и погледнаха цвета на колекторите?
  10. 2 points
    Тази вечер,отмятайки темите у форума се забелязва нова модна тенденция-раздаването на минуси .Защо се занимаваме с глупости,а не си караме Хондите?
  11. 2 points
    Не съм посочил в обявата какви ремонти съм правил по автомобила. Като уточня, че това е Хонда, а както всички в този форум знаем, тези автомобили са скучни откъм ремонти 😉 ето каква е историята: Колата я карам от февруари 2012, когато я купих от Бултрако напълно обслужена и на малко над 80 000 км. При мен колата е поддържана единствено и само в ЮбиКо. Колата беше гаражна допреди 2 седмици. Гараж в къщи и гараж в офиса - разглезен автомобил, чак ми е жал че сега съм я изкарал на улицата 😉 . Един или два пъти съм сменял биелети и веднъж прашници, два пъти съм правил реглаж на преден мост в сервиза в Дружба, до Зеленчуковата борса. Преди две години сменик компресор на климатика, в момента климатроника работи без проблеми. Единствен по-сериозен ремонт - на 250 000 км. смених пистов ремък с ролки и водна помпа. Въпреки че е с M1 хомологизация колата не е била фирмена а семейна. В семейството сме хондаджии от 2006г. и оттогава сме клиенти на Юри в ЮбиКо. Така че, ако ще ползвате жокер "доверен сервиз" и мислите да се допитате до тях - няма смисъл да се разкарваме - там познават и кътните зъби на тази кола и могат да изкажат мнение и по телефона 😉 Причина за продажба - нов автомобил. Не питайте каква марка, ще ме обидите! И последно - в първия пост съм допуснал грешка - колата е с НАПРЕЧНИ рейки а не надлъжни. Последните не са монтирани, затова не се виждат на снимките. И детското столче не се продава. На разположение съм за всякакви въпроси, огледи и тест драйв в рамките на разумното, както и огледи в посочен от Вас сервиз, след предварителна уговорка във форума или на тел. 0888559003 - Росен.
  12. 2 points
    @ceco_accord, със сигурност ще знае а и Русе му е на 100км, хем ще се разходи и ще му погледнат колата като хората НО на мен друго ми прави впечатление...Акумулатора се скапал, даКчика дал фира и колата излиза на пазара а това е кола с общо взето малко проблеми. Достатъчно е дървена и проста, че да има сериозни неща които да се правят по нея. Ако беше взел някое ултра модерно Пежо от тия години които имат "све" екстри, тогава трябваше да си пусне 100 мегабита нет, че темите щяха да летят по 3 едновременно. @Todorov1914, форума или "площада" е за да се сподели проблем и ако някой има решение и иска да го шерне го прави. На "площада" хората разговарят за да споделят проблеми, да се посмеят и да има някакъв вид социална комуникация. Ако никой не ти напише нищо, ще кажеш "Баси тъпия форум", като ти пишем да идеш до човек който се занимава с Хонда го приемаш като заяждане. Никой няма за цел да те обиди а да ти помогне обаче от разстояние, без абсолютно никакви факти освен, че свети като камиона на кока-кола, друго ти не споделяш а и да искаш няма как без HDS, Delphi или подобна диагностика. Не знам с тия афиф диагностики за 15лв от OLX в OBD буксата дали ще свършиш нещо, ако има някой твой приятел го питай и пробвайте ако е такъв зор. Колата не е виновна и този модел Сивик е здрав технически, на него проблема му е съвсем друг
  13. 2 points
    Колеги, какво мислите за ситуацията с нисковискозните класове? Например в сайта на Adninol, има детайлна таблица на SAE J300 (същата както на widman.biz) в която виждам кименатичните вискозитети при 100С се преплитат за SAE 8, 12, 16 и 20. Т.е. ако се знае че едно масло има KV 100 7.5 cSt, няма да може да се познае SAE 16 или SAE 20 е. Този хаос го няма от SAE 30 и нагоре. С какъв умисъл SAE е допуснала това преплитане, което несъмнено ще доведе и до много чудене защо? Поздрави.
  14. 1 point
    Правят се "плюсчетата и минусчетата" ананонимни и в даден момент ще станат безинтересни за заядливковците ... и ми се струва че ще почнат да се ползват по предназначение.
  15. 1 point
    Ами да, идеята на червения минус беше да се реагира на отявлено грешни и подвеждащи мнения, но рядко се използват по предназначение. Имаше ги, нямаше ги, сега пак ги има. Пак си се подсещам, че грешните мнения трябва да се оборват с текст, а не със знаци, което според мен прави минуса ненужен.
  16. 1 point
    @Accord 1,8i LS 2001. От MSDS навярно целта ти е да установиш групата на маслото и в частност PAO ли е навярно? Понеже близкото бъдеще принадлежи на API SP-RC (Resource Conserving), API SP, ILSAC GF-6A и GM-dexos1™ Gen3, то е много вероятно занапред да преобладава и друга база освен търсената група IV. Малко преди Коледа на сайта на oronite се появи информация, че за бъдещия GM-dexos1™ Gen 3 (вървящ ръка за ръка с горепосочените стандарти) се позволява в Group II/II+, Group III+ или PAO. Вече дали производителите на масла ще си разкрият картите е друг въпрос. Те ще изкарат контра доводи, че маслото им отговаря на правилната спецификация лицензирана в EOLCS директорията или в сайта на gmdexos и това трябва да се счита за достатъчна гаранция за качество и характеристики. Поздрави.
  17. 1 point
    Ама ти имаш съмнение ли? При натискане на педала на спирачката когато колата се движи и започне да трепти волана диагнозата е само една.
  18. 1 point
    @Todorov1914, информацията споделена досега от колегите според мен е напълно на място и предостатъчна като се има предвид, че не са известни кодовете. По този въпрос - могат да се проверят и без да разполагате с необходимия хардуер и софтуер, а само с кламер. Темата може да продължи след като се знаят точните кодове. Изкушавам се да я заключа и да я отключа тогава, когато има развитие, но засега ще я оставя така. Надявам се, че няма да продължите с излишен офтопик. Поздрави!
  19. 1 point
    Да обобщим. Дотук имаме три лампи, които светят. На мен през годините на различни коли са ми светели същите лампи от изгорял датчик и от неработещ модул. Единственият начин да се локализира от кое точно е е с диганостика. Какво неясно има? Другият вариант е да почне да се сменя всичко наред, докато лампата изгасне. По-добре ли е? По-горе други колеги казаха, че им се е случвало от слаб акумулатор. Тук сме някакви лаици, дето също си водят колите на майстор. И този майстор, дето разбира повече от нас, пак няма да може да ти каже от какво е, ако не я върже с диагностиката и да прочете грешката. Без диагностика може да каже само Фидан - човекът чудо. Не мога да разбера, какъв отговор се очаква. Ама хайде, аз казвам, че е от ABS датчик. Заден ляв. И сега ще трябва да нося отговорност, защо съм казал точно това. Щото такъв сменях последно. Смени го, може и при теб да помогне...
  20. 1 point
    Доста се въздържам да пиша, ама като чета горните постове -колеги да ме прощавате. Във форума врачки и баячки няма. Има технически грамотни хора. И като кажат че трябва диагностика с компютър значи трябва. Като няма във вашия град или си намирате начин или тази кола не е за Вас. Поздрави.
  21. 1 point
    Добра дискусия се заформи... :). Разбирам аргументите на @Emicha, но поддържам мнението, че спирачната течност би имала сравнително малко влияние към тресенето на волана. Да, може да е причина за блокиране на спирачни апарати и в последствие изкривяване на дискове, но не мисля, че може да поражда такова силно треперене, което има при мен. Спирачната течност ще я сменя така или иначе, понеже смятам е една от важните манипулации при покупката на нов употребяван автомобил. Ако се установи, че дисковете са криви, то те ще бъдат заменени по същото време, така че няма да мога да изследвам дали спирачната течност или дисковете са проблема (освен ако не ми дойде ентусиазмът, да ги сменям сам). Но със сигурност ще споделя какъв е резултата.
  22. 1 point
  23. 1 point
    Колеги, много е лесно това- иди да ти я закачат на компютър. Къде, при кого?? Никой не отчита, че в някой градове (и около тях) например в Бургас, няма читав майстор за колата ми, която е 8 серия и е вече 15 годишна!! Преди време карах Мерцедес, за всеки проблем, във форума им ми оказваха невероятен съпорт. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  24. 1 point
    @Todorov1914 и @stivenj Спрете да цитирате целия предходен пост, когато отговаряте на него! Прочете правилата на Форума! Погледнете колко пъти съм Ви редактирал постовете в темите, в които пишете!
  25. 1 point
    - Въобще и да не ти минава през акъла, че се обиждам. - Щом се доверяваш на майсторите - ми не пипай нищо. - Адмирации за Ванката, никога не съм спорял с него, или съм се съмнявал, относно съветите които дава, но това не означава, че нямам право на мнение, още повече, че то не е от сорта "един човек каза"..... Главите и колите са си ваши - може да правите каквото ви влече.
  26. 1 point
    Извинявам се за последователните постове, ама ми изтече времето за редакция. Направи ми впечатление това: Това по километраж, или по GPS? Питам, защото посочените скорост и обороти мааааааалко се разминават с моя скромен опит със CR-V автоматик. От 12г притежавам само такива - две бройки RD1 JDM и настоящето RD8. На всички от тях при 120км/ч по километраж (около 115 по GPS) оборотите са 3000. Около 4г съпругата ми караше Сивик 6 "англичанка" D16Y3 автоматик, ама беше преди 10г и не помня там как беше. Авенсиса от подписа е същото положение - 120км/ч по километраж (115 по GPS) 3000об/мин. Нямам представа, дали скоростта и оборотите на твоята кола са проблем, и дали имат връзка със светенето на колектора. Практика по диагностика и ремонт на ДВГ нямам, а теорията съм я минал преди 35 години.
  27. 1 point
    Извинявам се много на колегите, но аз ще подкрепя колегата Тодоров,аз съм също от Търново и предната ми каляска е хонда Джазе, наложи се да отида до Ст.Загора на диагностика и отново нищо, ама нищо, хем представителен сервиз Бултрако, помогнаха ми от форума да открия проблема,Има народна мъдрост, ако не помагаш, поне не пречи, нали затова е форум да споделяме опит и да си помагаме.В Търново наистина няма майстор разбиращ от хонди, за тежки диагностики трябва да ходим до Габрово или Русе, но това не е като да идиш до магазина и след час си у дома, уговорки за диагностика, отива цял ден едно ходене .Като има няколко мнения по един проблем,всеки грамотен технически човек , ако може сам да си помогне с нещо е от полза, иначе набедените майстори ще ни направят колекционери на излишни части.Не искам да обидя никой, аз също чета често какво се пише тук във форума,от 20 дни съм със Сивик и добре, че от джазето понаучих някои неща и гадая.
  28. 1 point
    Прибира се мъжът в къщи: -Скъпа, имам добра и лоша новина. С коя да започна? - Кажи първо добрата. - Ами ще ставам баща. - Как така?! Аз не съм бременна! - Ми това е лошата новина.....
  29. 1 point
    Хубав въпрос. Мислиш ли ,че им лесно на производителите да направят хубава и точна база за тези най-високоефективни масла. База с 4 и 6 cst има толеранс +/-1 cst ...разбираме ,че чистота на процеса е адски важен, защото 25 % толеранс 2 двете посоки е много. И понеже и всяко измерване има грешка,това е отчетено от SAE. А и маслата се сглобяват с 2-3 различни бази на тон смес. В този ред на мисли 7,5 мога да го докарам по 3 начина с пропорциите на по-гъсти и по-течни бази. Независимо от това ти благодаря ,че си се натикал по-дълбоко в материята. Повечето колеги стигат само до кварталната бакалия
  30. 1 point
    Мерки са взети. Двама колеги поеха инициативата да си раздават минуси един на друг и сега почиват.
  31. 1 point
    А частичното заклинване на буталото е понякога и от износени накладки, понеже излиза повече навън. При екстремно спиране има склонност не веднага да освободи, особено на малки скорости. Да не говорим че и накладки на половината износване загряват по-бързо, а от там и диска.
  32. 1 point
    Това което А.Д. искаше да каже, е че дори някой да ти каже "Аз имах същия проблем, и го оправих със смяна на акумулатор", то при теб може да не помогне и после се връщаме и тука и почваме да сипваме по колегата - "Абе, шарлатанин.. защо ме излъга, ще те дяволите вземат..". Диагностиката ще ти каже какъв ти е проблема и ще те насочи към решение. И аз подкрепям теорията за акумулатор - моята, макар и дизел беше с по слаб акумулатор като я закупих и постоянно ми светваше чека, придружен от нещо друго. Смених акумулатора и от тогава не съм имал грижи вече години. Поздрави!
  33. 1 point
    На комбито ръчната е на отделен механизъм от крачната и не ползва накладките.
  34. 1 point
    Виж дали ти сработва абс но на 100% не . някои от датчиците е дал фира . Закачете я на диагностика , залагам на заден десен .
  35. 1 point
  36. 1 point
    Има два типа хора. Такива които вършат работата и такива които си приписват заслугите. Опитайте да бъдете от първите - там конкуренцията е по-малка. Индира Ганди
  37. 1 point
    По всяка вероятност това ще е едно от последните неща които пиша ,и към трупащите мнения във форума ! Моля активистите в момента , няма да ги посочвам , да ми кажат на мен а и на останалите : Колко двигателя разглобихте и колко работещи такива сглобихте , та ръсите акъл за щяло и нещяло с всевъзможни небивалици ? Доста хора ме познават от годините и много добре ме познават, че съм натискал" винаги нещата да бъдат ясни и в полза на потребителя . П.П Към модераторите Моля като автор и създател на съдържание в този форум , всички мои теми да бъдат заключени! Махнахте Техническия раздел и се НАСРА всичко , ютуб мастери бол ........ П.п как стоят нещата с бан по IP ?
  38. 1 point
    Ами иска да сподели човека. За него има нужда. Той така е решил. При това - няма подвеждане за маслото. И ние какво, баммм...изтриваме му постовете, щото няма нужда от тях - без обяснение, по някакви си наши критерии "а нема нужда". Те на това аз му викам цензура, при това без основателна причина. За 3к оборотите - ми не е зима в момента. Вярвам знаеш, че Хонда за някои манипулации/проверки пишат - запалете мотора и го задръжте на малка газ (3к) докато загрее и се включи вентилатора един два пъти. Не считам и хората за толкова луди, че да набият 3к при -22. Просто трябва да си пълен безумец. Да... разбирам (донякъде) и гнева ти, но не може просто така с лека ръка да се трият постове...
  39. 1 point
    Ауу моля не на месвай пари ,за преглед не съм взел никога и на никой пари . Казах и помолих! Най учтиво да се заключат всички мои теми ,което е ваше задължение нали така? Аз пари нищо не искам Това е.
  40. 1 point
    @fenabg Ванка, какво стана бе човек? Кой те ядоса толкова? Не се тормози и не се връзвай! Твоите постове винаги са необходими и важни за форума! Който иска - да се съобразява. Който пък не - си е за негова сметка. Важното е да не спираш да пишеш!
  41. 1 point
    Твърдо съм ЗА да има последвствия за хората, които поради липса на знания и опит пълнят темите с недостоверна информация, подвеждат колеги и не на последно място развалят авторитета на този хубав форум! За мен е чест да познавам Фена (няколко пъти съм си правил колата при него), и само мога да му кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ, пази се и бъди здрав приятелю!
  42. 1 point
    Ми как жабата да си знае гьола като модератор си затваря очите. Явно горният ми пост остана неразбран.
  43. 1 point
    Хора няма нужда да плащате не е нужно. Няколко пъти пожелах да си плащам за обявите но при едно условие да не съм единственият такъв .разходите не са мега за един форум ако поне 5 човека плащат за своите обяви . темата се отклони маскимално ! Такса с код за годишен достъп от 1 левче би решила всичко . Но темата ми не е за това ,а за това че всяка жаба трябва си знае гьола . Някога някой да е видял да пиша за газови уредби? Факт е че мене ми писна от 2006 година съм тук и как нещата винаги вървят така и се насира в буквалния смисъл.
  44. 1 point
    @Veseliq Не, не говоря за тази тема - написал съм коя, и не разбирам и повода за сарказма ти дори и във посочената от теб тема. Нещо нередно ли виждаш - освен, че господина от недоглеждане беше решил, че искам да прецакам някого с по-висока цена? Питаш ме - отговарям ти - нужен ли е сарказъм и лаконичност? Не може ли да водим някакъв нормален диалог? За да не ровиш повече, ще ти уточня, че ето този ми пост: беше редактиран и беше изтрито изречение в което споменах, че в секция продава съм пуснал нови гуми и който иска да погледне обявата ми - престъпление ли е? Нито съм търговец, нито съм фирма - спам ли е, реклама ли е, какво е? Форума си е ваш... трийте и правете каквото искате. Аз казах вече, че това ваше поведение се коментира и извън този форум и е единствено във ваша вреда. Няма да пиша повече, че ми става вече досадно. Опитах се да дам обективно мнение - явно и това не може. Ние сме кривите...като спрат всички да пишат няма да има нужда от цензура и триене и проблема ще бъде решен.
  45. 1 point
    Не, не се заяждам за нищо. Но когато се започне така: се предполага, че ще има реакция. Аз съм си позволил да пиша на латиница, защото екипа си е позволил да го прави в правилата: Може и така: Ама защо единия път е SPAM, а другия - спам? Аз когато поставям правила в моя екип, ги спазвам и аз, като част от екипа. Жалко е заяждането на екипа с потребителите. Вместо да се вслушате в мнението на другите и евентуално да подобрите себе си, то се нахвърляте върху тях. Винаги съм се старал, когато критикувам, критиката ми е да е градивна. Посочвам проблем и поне един начин за неговото решаване. П.П.: Поне си оправете Правилата. Премахнете правописните грешки, и "писането с латински". Сполай ви!
  46. 1 point
    @VeseliqПоследно част от мнението ми в темата за летни гуми беше изтрито преди няколко дни. Не искам да влизам тука в някакви безкрайни обяснения, но подобно модериране от изолирана група от екипа е брутално. Не е ли тъпо да влезеш да напишеш нещо и някой да ти изтрие половината мнение и вместо да си свършиш нещо полезно да се налага да влизаш в поредната разправия с "модераторите"? Затова просто не го коментирах ... и сигурно има още такива дето им е писнало да коментират всяко подобно действие. Що се отнася до въпроса ти - каза ми го човек, който вместо да пише в темата, в която коментирах ми писа на лично съобшение и с когото се видях по-миналата есен. Сам разбираш, че от това единствено губи форума, защото хората си пращат лични съобщения, защото им писва да ги модерират и да се разправят и вместо да създават съдържание, което да е полезно и за другите и за форума, ползват форума като форма за личен чат.
  47. 1 point
    Е как да те осветли като именно тя също ми изтри теми. Що се отнася до това "Позицията на Администрацията е ,че твърдението е нищожно и невярно." - само посебеси показва цензура. Има достатъчно потребители, които да коментират дали нещо е вярно или не - това е смисъла на форума. Ако той (форума) изразява личното мнение единствено на администраторите то това е БЛОГ под прикритието на форум. А чак да заплашват човека с бан защото мнението му било невярно е просто брутално. Не искам да наливам масло в огъня, но съм сигурен кой е прав, но в крайна сметка админите колят и бесят - и както споменах съм регистриран сигурно в поне 50 форума ( и международни) - този манталитет е само в БГ. Регистриран съм и във форума на опел бг примерно - там за 10 години имам 0 предупреждения и 0 изтрити поста. Тук за 1-2 години ми изтриха 5 поста и даже ония ден ми сложиха предупреждение и ми редактираха и мнение! Кой е виновен?
  48. 1 point
    Мнението си съм го писал вече - тук теми се трият без причина! Стегнете си малко модраторите, защото това ми го каза човек на живо и в последствие го изпитах на собствен гръб. Думите му бяха-"Не поствам нищо вече в този форум, защото трият мнения - няма смисъл!". Цензура има ОГРОМНА. По-лошото е, че е почти безпричинна.
  49. 1 point
    От доста време не върви форума ,правим се всички на -мижи да те лажим ,ама така до кога ще я караме ,докато спре да посещава форума никой ли ?Да останем 10 човека да си пишем тука!civicgonemad ни писа неща за които да помислим ,аз мога и още да добавя ,но пак да се правим че не е така ли ?Да си крием главите в пясъка и да си внушаваме че всичко е наред? п.п Не че недоволствам за нещо -разберете ,за благото на форума и на самите нас трябва да се направи нещо радикално ,да стане по -комфортен и привлекателен форума .
  50. 0 points
    - Писна ми от тоя твой мързел! Събирай си багажа и се изнасяй! Мъжът, отпивайки от биричката: - Ти ми го събери!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...