Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.02.2023 in all areas
-
4 точкиOбичам дългите магистрални пътувания в чужбина, по много часове, със спирания на различни дестинации, които изискват добро планиране и добра организация. Скоростта изобщо да не е висока, да е разтоварваща, а не натоварваща. До мен да е гадже, жена, любовница или което и да е любимо същество от женски пол, да съм заредил поне 300 часа музика на флашка и старите дискове. Да заредя хондюшка със солидно количество храна и напитки, да планирам тръгване рано сутрин още по тъмно или надвечер, ако ще е нощно каране с идея да е по хладно, например ако е лятото. Да съм проучил бензините къде са по-евтини, да съм уредил спането по мотели и хотели, забележителности и други мероприятия. Всичко това мен ме разтоварва и организацията на подобно събитие за мен е удоволствие. Ей тогава шофьорлъка е кеф, понеже си писал по възможност да е романтично. Да знам, че имам достатъчно часове до ферибота в Игуменица, Сплит или в Генуа например, а не да бързам като въртоглав да се трепя по пътищата. И докато мацката ми подава бонбонки в устата докато аз шофирам да си мисли: "Брей, тоя сладур може да не ми се праска с високи скорости, ама Акордеона му добре стегнат, с хубави гуми, тих двигател чуваме добре музиката, спокойно и хубаво ми е на душата. Не искам тая приказка да свършва." Случвало се е много пъти, реалност е, а не фантазия, затова така го описвам. Ей това за мен е мастъринга в шофирането.
-
4 точкиСулфатната пепел се вняся в маслото с пакета добавки.Основно сяра и фосфор.Всеки двигател гори масло.При изгарянето се получават твърди съединения...метални и неметални,които не могат да горят или да изчезнат /750 градуса/,съответно се натрупват по порите на катализатора...от там скъсяват живота на катализатора рязко.Фосфора и сярата се ползвот за антоксиданти. Поради ред причини не мога да кажа повечето или по-малко антиоксиданти са по-добре или по-зле/а тук важен момент е на колко се сменя маслото/ от към смазочни характеристики,защото сулфатната пепел остава и в двигателя,както и в маслото и е типичен абразив. Перфектната формула е компромис. Демек едно много здраво масло според теб от към смазочен филм,внася нагари в маслото,абразив по цилиндрите и запушва катализатора.Кое е по-малкото зло?
-
3 точкиЗдравейте, не съм писал скоро в темата. След неуспешно намиране на алуминиеви джанти за зимен сет, сложих нови гуми на стоманените 17"-ки. Избрах среден клас с идеята да ги сменя по-нататък с 18" какъвто е заводския размер. Гумите Debica Frigo SUV 2 / 235/65R17 108H XL купих преди коледното пътуване. Първото ми впечатление беше че са абсолютно дърво. Абе сякаш не бяха направени от каучук, а от пластмаса. Явно са имали някакъв консервиращ слой защото след 1000 км. вече не ги усещах така. Другото нещо е така дългоочакваното газифициране. След кратко проучване и разпитване (основно на бъзик) на местни газаджии за евентуално газифициране на Хонда с 6 цилиндъра получавах доста забавни отговори. Аз за мен си знаех кой ще газифицира най-качествено и компетентно V6 на хонда. В средата на ноември миналата година се обадих на @Markony да попитам за кога ще има възможност да му я закарам. Погледна си графика и ме пита 23 януари добре ли е. Чака се. При всеки който си разбира от работата се чака. Съгласих се естествено и започнаха въпросите. Уточнихме подробностите, гарнитури, големина на бутилката. Доде деня и му я закарах и като ни тръгна една приказка.... Бранко е невероятен Човек с главно "Ч". Който го познава ще каже същото. Даде ми ключа за синьото HR-V и си тръгнах. Никога до сега не се бях чувствал толкова спокоен когато съм си оставял колите по разни сервизи. Усещах, че колата ми е в сигурни ръце. На следващия ден започна да ми праща снимки какво е свършено по колата. Освен за газифициране исках да погледне и обслужи скоростна кутия, раздатка и заден диференциал защото ми излизаше код B123 както писах по-рано. Освен това регулира клапаните и почисти дросела. Като познавач на Хонда, заподозря че колата не е минала обслужването където се сменя и ангренажен ремък, водна помпа и други. Явно и зад океана има мърлячи които не спазват сервизните интервали. Направих запитване до дилъра в Канада да разбера дали е правено обслужване и те казаха, че в тяхната система не излиза да е правено такова. Та сега ще го правя тук и бих искал пак да е при Бранко. След малко повече от седмица си взех колата. Не беше същата кола. Имах чувството, че са добавени още конски сили. При подаване на газ е много по-чувствителна и реагира мигновенно. А за монтажа, ако кажа, че е перфектен ще е малко. Ако не бях вдигал предния капак преди, нямаше да разбера, че има газова уредба. Газовата уредба е Romano с тороидална бутилка с вместимост 55 л.
-
2 точкиИма да метална е и по-горе на снимките в началото на темата съм я оставил на главата, когато махнах колектора. При сглобяването си остана тя и няма проблеми.😉
-
2 точки
-
2 точкиОбщо взето предстои ти горната камера на радиатора да се пукне всеки момент,играх го лично 3 пъти това. Нов радиатор си купих за 70 и малко лева.Не се занимавай с втора употреба,няма смисъл. Смени радиатора ,направи една хубава промивка само с дестилирана вода ,след това си налей хубав антифриз и си свиркай!
-
2 точкиПървият собственик на колата ми е сменял два пъти оригинални дискове в Бултрако, защото първия път се изкривили. Искам да кажа, че може би не е проблема в дисковете, а може би в неправилен монтаж или експлоатация. Преди доста години съм сменял предни дискове на Рено с най-евтините Alied Nippon. Тогава хората ми казаха, че първите няколкостотин километра трябва да щадя спирачките и да внимавам да не влизам в локви със загрели дискове. Необходимо било заради първоначалното откаляване на метала. Дали е така, не мога да кажа, но го спазвах и тези дискове се карат и до ден днешен на 80К без проблеми. За марка дискове - чел съм много положителни отзиви за Blue Print, но нямам лично наблюдение. Разбира се Брембо и Цимерман имат висока репутация.
-
2 точкиЛеко само да си съживя темата с малко обратна връзка. Нарочно изчаках да мине някакво време и километри, за да имам ясна и директна представа за поведението на стартера. Времето: точно 43 календарни дни! Километрите: 1700км (те па едни километри )! Колата примина през много паления на двигателя за това време. Премина промяната на времето и застудяването сега (сутринта около -6). След профилактиката на стартера няма и помен от описания по-горе в темата проблем, а го правеше при това и на положителни температури все пак, което не беше въобще добре. Сега без значение каква е околната температура и колко време е стояла колата в покой си пали веднага супер добре. Та мисълта ми е, че от това което направих за стартера има само положителен ефект, а и навреме го хванах. Ако ви се отвори възможност покрай някакъв ремонт или нещо друго да освежите стартера, направете го и няма да съжалявате изобщо. После ще ви изкара с години. Още повече, че този модел стартер е много здраво животно и не иска много, само едно почистване и смазване. Четките почти не ги пипа, графитната прах лъже. Поздрави!
-
2 точкиЧестно казано, ако съм аз, изобщо не бих гледал обяви от разни джамбази. На колегата, ще му кажа, че има човек тук във форума, на който може да се довери изцяло за намиране на правилната кола. Идва и моето време да сменям сивика и ще ангажирам (естествено, ако има желание) единствено "PEPUR", за да ми намери подходящият акорд. Убеден съм, че колегите тук, ще потвърдят авторитета на "PEPUR".
-
2 точкиАкордът е възможно най-ниско ниво на оборудване и НЯМА автопилот (cruise control), както е написано с големи букви в обявата, че има. Неискреността на продавача за нещо толкова очевидно, винаги би следвало да е един голям червен флаг ... Газта, ако не е сложена скоро винаги е по-добре ти да си я сложиш. Доста хора са подминали обявата, аз бих направил същото.
-
2 точкиСлагам го когато паркирам колата всяко вечер не гледам прогнази,дори да няма сняг сутрин прозореца не е замръзнал,и не чистя нищо. Тава от Лидъл е голямо.
-
2 точкиРедовно срещам такива дето искат да им е чисто пред тях. Каращи като идиоти без инстинкт за самосъхранение, без мисъл за останалите участници от движението. Жената щеше да получи инфаркт при долната ситуация(това и остана фобия след като един селски цървул се опита да я изблъска от пътя, когато беше в 6-я месец). 2023_01_21.mp4
-
1 точкаЗдравейте! От около 6м съм собственик на Акорд комби 2.0 бензин 2010г. Като цяло от колата съм много доволен, но изникна следния проблем, който не мога да разреша. При температура на въздуха под 2 градуса и продължително престояване на автомобила /не каран през нощта/ първото му палене е трудно. Мотора върти по 7-8 пъти и тогава пали, като при въртенето на мотора леко примигва и подсветката на таблото и аудио системата. Ако след като запали колата веднага я угася и повторно запаля мотора прави максимум 2 завъртания преди да запали. Сменени са клемите на акумулатора, нов акумулатор /пробвах и с друг по-силен/, но маси на купе-акумулатор и купе-мотор, стартера е ревизира 2 пъти при двама различни майстори, сменен е горивния филтър. При палене на автомобила волтажа пада до 9.8 волта. Карах я на майстор и каза че няма проблем. Според мен не е нормално да върти толкова и да мога подсветката при палене. Вашите акорди така ли са и имате ли идея къде може да е проблема?
-
1 точкаЧестита Коледа на всички! Живи и здрави! Пускам първата си тема с цел бъдеща помощ на колеги имащи такъв проблем, и неговото решение. Все пак сме Хонда форума и споделянето на решението на даден проблем е от особено важно значение, а не да се реши даден проблем и след това никаква обратна връзка и всички знаем какво е чувството. Затова лично аз реших да споделя открито как се правят нещата, а дано и да е полезно все за някого. Колата: Акорд 7 К24 Фейс (Моят личен Самурай) Стартер: DENSO (made in Japan) оригинален 15 годишен неотварян до момента (според мен и това какво беше вътре). Проблемът: При запалване много наистина много рядко бендикса не се връщаше навреме, а оставаше зацепен за вече въртящият се маховик и ....... всички сте чували този грозен звук. Направо сърцето спира за секунда през която се питаш "Сега пък какво стана". Обаче със застудяване на времето този грозен звук взе да се чува в седмицата по 2-3 пъти и беше ясно какво трябва да се направи докато още е в начален стадий. Решението: Трябва да се изкара стартера от колата (е те тука е забавната част) и да се пръсне на части ама буквално. Първо и най-важното нещо е да се свали акумулатора, за да не подранят фоерверките за нова година! Колектора задължително се маха иначе стартера няма изкарване и точно тука е работата, че докато се извади колектора е повече време от обслужването на стартера. Откачат се вакууми, 2-3 букси, дросела, въздуховод и въздушен филтър. Много важно е да се развие долния болт на тази черната стойка на колектора (на снимката отдолу на колектора) иначе започва едно чудене, защо като горните 2 гайки и 3 болта на колектора са развити (при завиването се стягат на 22Nm да знаете) тая гад не излиза. Когато вече излезе изглежда така, даже и табелката не му се виждаше от боклуци. Този по-дългитят болт стой между стартера и блока на двигателя (затяга се с 44Nm), а другия предния се затяга с 64Nm. Тук вече е ясно какво е вътре. Както очаквах смазката (греста) беше се удървила за дългите си години служба и оттам бендикса не връща когато трябва. Последва 2 часа промиване на всяка една част по отделно със спрей за почистване на спирачки. Това е оригиналната схема за този стартер. И точно така беше разглобен част по част и измит от старата смазка и боклуците. Четките бяха в доста добро състояние (минимално износване с размери 6,2мм дебели и 12,9 широки). Ротора изчистен със ситна шкурка и промит със спрей за ел.контакти. След като всичко беше измито до блясък, смазано с литиева грес (графитна) и сглобено обратно изглеждаше еййййй така. След това задължително проверка с кабелите направо от акумулатора докато е на масата, че ако има проблеми да се отстраняват навреме. Като премине успешно теста, както и стана се върна успешно по обратния ред на колата. Точно докато бях свалил акумулатора ползвах момента да му почистя клемите, да го дозаредя и да изчистя и промия със спрей клемите на колата, че не изглеждаха много добре. След това при връщане на акумулатора смазване на клемите с подходяща смазка (технически възелин) за протекция. След целия този филм стартера работи отлично. Върти супер леко и мазно. Иначе мотора пак си пали след 4-5 завъртания, но това е нормално все пак акумулатор 45ah на обем 2.4 Тук бързам да уточня, че всичко (ремонти, обслужвания и т.н. всичко) минава през мен, защото сам си правя всичко от начало до край. Както се казва аз съм си сервиза, затова имам доста наблюдения над самата кола като цяло и вложеното в нея. Заглавието на темата е обслужване понеже не съм сменял никакви части по стартера, а и исках да му видя реалното състояние вместо да взимам излишни части. В случай се касаеше само до едно елементарно обслужване. Дано всичко това да е от полза все на някой в нужда. Весели празници! Да сте живи и здрави!
-
1 точкаСмазочната норма е норма за разход на масло в общия смисъл. Възможно е да се позлва както за определяне на минимален разход,така и за норма при която се прави основен ремонт. Битува мнение сред потребителите,че когато автомобила е с голям пробег или с износен двигател се минава към по-голям вискозитетен клас. Това за мен е абсолютно грешно, за двигатели ,които имат хидравлично задвижвани агрегати. Давам пример...един Д15 или Д16 non vtec си е стандартен двигател.Там може да има широки вариации в избора на вискозитетен клас без да се нарушава работата на двигателя.Сега да вземем един К24 или J35.Там има VTC ,Vtec и VCM.Системи управлявани по хидравличен път с регулиране на дебита към изпълнителен механизъм.Инженерът, проектирал възелът е приел вискозитета за константа при 90 градуса.Така дебита се определя само от времето на импулсите за управление. Сменяме вискозитета на маслото-с това променяме дебита и механизма вече не функционира правилно. Затова един модерен двигател като се износи се ремонтира, a не му се налива 20W-50.
-
1 точкаВ кабинета на психолог : – Някой от роднините ви страда ли от алкохолизъм? – Никой не страда! Всички пият и се веселят.
-
1 точкаТе тези теми за спирачките са много, всеки има право но като цяло проблемът накрая е само един а именно - спирачните апарати. Шофьорският стаж е хубаво нещо да го има човек обаче експлоатацията, поддръжката, монтажа и марката на частите са също толкова важни. При запекли апарати, дори дискове като TAROX да се сложат и те ще се изкриват. За всичките 70-80 хил.км. с TRW дисковете, колко пъти са профилактирани апаратите? Въобще сменяни ли са цилиндри, гумички? Редовно ли са смазвани водачите? Колата е на над 20 години, дали е правено това някога въобще? От тук идва проблема, че евтини марки 1 път карат много а скъпи марки не изкарват и 2000км. Относно разработването на дисковете/накладки също е малко спорно но това е друга тема. Според мен проблемът тук е в апаратите а не качеството на дисковете.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаИмам го същото чудо от лидела, по неволя, едно към едно с онези дето се слагат отвътре лятото, но по-голямо, найлон ще върши същата работа и няма да мачка толкова уплътненията на вратите. А бе малко физерятка сутрин няма да ви убие.
-
1 точкаБлагодаря и на двамата, помогнахте ми и поръчвам тези дни и другата седмица ще се занимаваш да инсталирам и закачам! В крайна сметка ще се спра на модела с блутут-а, да може по-спокойно и да водя разговори и ще гледма да пласирам микрофона някъде по-близо до главата.
-
1 точкаПотвърждавам, че това са линковете към моделите, като в сайтовете за обяви има едно момче от Русе което предлага същите с малко по-ниски цени и по-къс гаранционен период. Вече всеки да си прецени дали му трябва с блутут или не. За мен качеството е достатъчно добро.
-
1 точкаНикога не бих си купил оригинално моторно масло от Хонда - тези хора ни се подиграват с цените си. Хайде, диференциално и за скоростна кутия по може - те се сменят доста рядко и да кажем са нещо по-особено.
-
1 точкаПо-скоро недей. Щом ще слагаш 0в20 е хубаво маслото да има ПАО и най-вече Естери, които обуславят значително по-високата термична стабилност и устойчивост на масления филм. Амсойл няма да ти препоръчвам, те са ясни, но примерно Мобил 1 есп х2 0в20 е доста по-добро от хондовското, че и по-евтино. Пък и да слагаш масло за 40лв. литъра и да го хвърляш на 6-7к. си е безумие.
-
1 точка...Просто бензин в кръвта:)) За мен човек се ражда с това..Както някой го влекат оръжията, самолетите трети корабите ..нас ни влекат автомобилите..От малък и сега вадя снимки ,всяка 1ва снимка съм бил с количка , не самУет, конструктор или пони ..А такова на 4 колела и по- възможност да и се отварят вратите и предния капак Страстта към скоростта, изтеглянето напред с колата..Мен лично това ме отпуска.. В колата се изолирам от вс което ме заобикаля, чувствам се спокоен, дори и някои път си водя диалог,колкото и налудничаво да звучи. Караме да се концентрирам върху други неща ,докато шофирам. Когато човек обича да кара и още повече обича своето мпс нещата се получават по най- добрия за него начин. Бензин в кръвта!
-
1 точка@ceco_accord наистина не го захващай за вратите че ще капе вътре. Най добре с ластик за дръжките на вратите. И този материал не знам дали няма да замръзне и да остави следи по стъклото. И за лидълското важи това
-
1 точкаОбичам ускорението, било то от място, било след завой, съпроводено неизменно от ръмженето на двигателя. Харесвам също така и бързо взетите по идеалната крива и без много люшкане завои. Мразя обаче тесните ленти в София, бул. Тодор Каблешков 👿, гъстия трафик, и оня "еко"идиот: софийския главен архитект!
-
1 точкаЩе си позволя да отговоря въпреки, че въпросът не е към мен ама не ме сдържа! Нека и колегата svemar да си каже какъв е неговия все пак. Да тази WEFA, която си посочил в линка е точно това което търсиш - само флашка без излишните екстри. Този вариант те удовлетворява напълно щом искаш само от флашката да слушаш. Другия вариант е този https://bgcaraudio.com/prodykti_usb-interfeisi_prodykt-1107.html по-скъпия и всички екстри. Моят е именно този по-скъпия. Пак казвам този, който си посочил в линка при изискванията зададени от теб те устройва напълно на 100%.
-
1 точкаСамо да те предупредя, че при дъждовно време ще си направиш наводнение в купето по така защипания начин. А също и акумулатора.
-
1 точкаБраво на Теб и на тези дето знаят че имат такъв филтър!
-
1 точка@Plamen-CRV и @CARPERA - благодаря Ви за снимките! Разбрах какво не ми харесва в тази идея. За мен е нонсенс, стъклото да е ОК, а чистачките да са в скреж или под снега. Реших тука с подръчни материали и 5 мин да му "скроя шапката" на тоя казус - само за проба. Знам че временните неща понякога се оказват дълготрайни, ама колкото - толкова. Зимата не е вечна. Държи се от вратите и предния капак, покривайки и чистачките. Тая схема дава възможност да се чисти снега (ако го има) от предния капак, преди да се свали така скроеното покривало, щото и чисто да е стъклото, от насрещния поток (след потегляне) всичкото сняг отива на джама, а с вкочанени пера - вари го / печи го. Другата полза е че нишата за чистачките не е в сняг, та и отворите през които вентилаторът на парното дърпа въздух са проходими, а и не остава сняг в нишата, та да има влага за гниене. Остана само проблема със слагането на тая мокротия (след изтръскване) в колата, но съм и нагласил 1 кесийка.
-
1 точкаБлагодаря за разяснението Това ще ми е от полза ако не цял живот поне близките 10-15 години.
-
1 точкаЗачетох се в стари теми и попаднах на това прословуто дърпане надясно. Аз карах три години така, докато ми изяде предна дясна гума. Когато купих колата, ходих три пъти на стенд, защото сменях части и рециклирах рейка. Уж всично по окачването беше Ок, но колата дърпаше надясно. Стендовете ги правих на едно и също място. Това беше моята грешка! Винаги съм си карал колите на друго място в Пловдив. И така, след цели три години подпиране на волана, отидох до правилния стенд. Оказа се, че предно дясно колело има наклон и много се изненадах, когато момчето ме попита, дали искам да оправи наклона. Не знаех, че на тази кола, предните колела се регулират по вертикал. Регулирането беше направено и повече нямам ядове с дърпане на дясно. Та колеги, намерете правилния стенд, за да си спестите много ядове.
-
1 точкаТук в последните 15 г. са станали такива ,,циг...." в официалните сервизи, че ИЗОБЩО не си правете илюзии! Лъжат и мамят... Останали са съвсем малко кадърни и коректни търговци!
-
1 точкаДа дам отзив за покривалото от Практикер. За моята кола е малко. Прекалено е мек и от вятъра се надига от вятъра. Замислям се за нещо хоум мейд с вградени магнити от врата на хладилник. Ето снимка от тази сутрин
-
1 точкаHonda представи водородно электрохимически генератор от ново поколение, разработен съвместно с концерна General Motors. В сравнение с предишната система, която бе монтирана на ограничената серия седани Honda Clarity, себестоиноста е снижена с 1/3, а срокът на служба е увеличен над 2 пъти. Първият сериен автомобил с новия генератор ще бъде кросовърът Honda CR-V. На пазарите САЩ и Япония, такава версия ще се появи в 2024 година. Също така Honda планира пускане на водородни камиони (заедно с Isuzu и Dongfeng) и продажба на водородни установки във вид на стационарни электрогенератори.
-
1 точкаВземай Нисенс струваше около 100 лв. Гарнитурата на радиатора от годините си заминава и от та губи. Аз я бях оправил докато намеря нов. Не е сложно но по добре нов.
-
1 точкаТова е вискозитетът за R20A9. Въобще не се притеснявай. Само избери качествено масло и го сменяй на всеки 6-7 хил. км.
-
1 точкаНе знам дали ще го откраднат , но ако го направят пак ще взема това покривало за стъкло. Ето днес дърпаш го и стъклото чисто,няма ледарки,няма да чакаш да се размразява. Супер е. А това е покривалото.
-
1 точка"В Перу има планина с цветовете на дъгата. Нарича се "Vinicunca" и след разтопяването на леда, седиментните минерални слоеве на планината били изложени на ерозия, която превърнала този обикновен склон на Андите в многоцветна земна дъга. Червеното идва от оксидирано желязо (известно още като ръжда), жълтото се дължи на наличието на железен сулфид, лилаво-кафявите ивици са от гоетит или окислен лимонит, а хлоридът е причина за зеления оттенък..." Източник:Интернет
-
1 точка
-
1 точкаОт това всичко е ясно. Имал си сцепление, но не е имало кой да стисне дисковете достатъчно силно. Или не си натиснал достатъчно, или има проблем със спирачките. Не може с изправна система да не можеш да активираш абс със силно натискане на спирачката. След активирането на системата за усилване на списачното усилие, реално си стигнал възможностите на спиране на колата. Които обаче трябва да са ти налични по всяко време.
-
1 точкаАз съм я свалял няколко пъти, свалянето е лесно закачането е да си е...е мамата. Само за протокола, без да се свали тапицерията от зад теча няма да откриеш. Как се сваля имаше тема а и в тубата е пълно с клипове. Ако нещо не можеш да свалиш питай за конкретното нещо.
-
1 точка
-
1 точкаА ние, професионалистите, паркираме така До мястото за паркиране стигаме така Обаче и на нас, понякога, ни се случва това Перфектни шофьори няма. Никога не е късно да станеш за резил. Аз предпочитам на тесни места да паркирам назад. Така ми е по-лесно да навра МПС-то без щети.
-
1 точкаЗдравейте, бих искал да споделя накратко какво установих след неколкодневно проучване на въпроса с маслото за задния диф...трябва да се слага или хондовското ATF-Z1 или DPSF-II за Acura. DPS-F НЕ Е маслото за задния диф на Легендата
-
0 точки
-
0 точкиКомшията слага един чаршаф от горе и върши същата работа, и черга съм виждал.
-
0 точкиМацка с голям бюст карала стал Опел. Завалял дъжд, тя слязла да си сложи чистачките, навела се и бюстът опрял на капака.... В това време минавал един пиян, видял я и казал: - Госпожо, т`ва цял живот да го кърмиш, БМВ няма да стане!
-
0 точкиПрезокеански полет! Стюардесата: - Поради грешка в кетеринг компанията имаме 45 порции храна, а пътниците сте 137! Ако някой се откаже от вечерята си, ще получи безплатен алкохол до края на полета. След 4 часа стюардесата съобщава: - Ако някой промени решението си, все още има 35 порции храна!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00