Jump to content

electric28

Фен
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About electric28

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. моята кола е 150 коня, сложих разпръсквачи на 2,6мм. Старите бяха 2,2мм. Към автора - какъв емулатор си монтирал от ляво на акумулатора?
  2. Кои са тези некадърници, които са скапали колата при рутинна смяна на масло?
  3. Аз като човек, който веднъж не успя да си развие зверски стегнатите джанти и отиде на гумаджия, който скъса един болт, ти казвам че хейтърсткото ти участие в темата е безсмислено
  4. с номера за да не го лепнеш на друга кола Ами ако колата смени собственика и номера - нов преглед
  5. ползвах спрея за почистване на изпарителя. Не е пяна, така че няма какво да се повреди. Има ефект, ще видим колко ще е траен
  6. при мен на друга кола е такъв монтаж, защо за последния инжектор е дупчено на различно място - не знам
  7. имам питане за този спрей - задължително ли се пръска в отвора, от който влиза външен въздух? На моята кола нямам достъп защото се свалят чистачки, пластмаси и моторчето. Филтъра ми е до жабката, а под него е дренажната тръба, от която се очаква да се оттече течноста
  8. Странно е такива малолитражки да са с по два катализатора, но пък щом сте проверили лично
  9. пробии дупка в гърнето да се оттича ако те притеснява. Моето има фабрична Не се излагайте, какви полота и атоси с два катализатора ако двигателя има две 'банки', тогава катализаторите са два, а сондите 4
  10. имах подобен случай и миналия месец правих същото. Малко по малко, губеше антифриз в казанчето. Имаше и явен теч от термостата. Но първо правих тест за газове. Няколко пъти отварях капачката на леко загрял двигател, но трябва да се внимава - очила, шапка, ръкавици, кърпаи примерно капак от пластмасова кофа за допълнителна защита. Тестовете бяха отрицателни. В последствие смених термостата и вече не губи антифриз
  11. Вчера сутринта началник от полицията беше при Георги Любенов. Каза че полицаите при обходите си предават сигнали до стопаните на пътя за забелязани дупки и нередности. Ако и при тези сигнали апи не реагира, не се учудвам че не обръщат внимание на моите. Преди две седмици бяха ограничили движението на входа на тунел витиня, помислих че ще ремонтират рововете, но днес няма ограничения и нищо не е направено. Хемус е трагедия на много места, а за Тракия си представям какви дупки са се отворили след зимата. Ако пътя е в територията на дадена община, колкото и голяма да е дупката, отговора е да се обърнеш към апи. По Ботевградските села има по един метър от бордюрите тръни, бурен, пясък, камъни и няма кой да почисти
  12. Не препоръчвам ляв завой от Малинов към Филип Аврамов в София, освен ако точно там не трябва да завиете. Опашката започва още от Сахаров, никой не те пуска в лентата, а и светофара е кратък, може би 4-5 коли минават. По добре завой малко по надолу по Москов, където има нормален свеотфар и няма опашки Другият почти невъзможен ляв е от Никола Габровски към Гм Димитров
  13. Това са крушките, не са от "скъпите". На плафоните вътре също съм с лед крушки и се пускат и гаснат плавно
  14. имам модул, настройва се от 20 до 60 процента. Но ме предупредиха да не слагам лед крушки. Иначе пък продавача каза че можело
  15. вярно ли е че лед крушките не могат да работят с такива модули, защото не поддържат плавно пускане и въобще няма да светнат?
×
×
  • Create New...