Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.09.2020 in all areas
-
10 точкиИзмина много време от началото на тази дискусия. Четейки постовете в предходните теми не бива да забравяме, че маслената индустрия се е придвижила напред (е поне част от нея ), някои от маслата вече са с променен състав и дори едни от вечните обвиняеми за качествата на маслото, а именно подобрителите на вискозитетния индекс (VIIs или VMs), също са се променили. Освен съществуването на различни по състав (OCP, PMA, HSD, PIB и др.) и форма (звездообразна, гребен и др.) подобрители, те вече са еволюирали и в друга насока. Някои от тях, по-точно "diblock polymers", могат да бъдат така формулирани, че да образуват "micelles" (подобни на звездообразните подобрители; виж по-долу) с оптимален размер, като по този начин се подобрява тяхната "ефективност да сгъстяват маслото" (thickening efficiency) и техния SSI (shear stability index). Феноменалното е, че след като тези "micelles" бъдат разрушени вследствие на тежките условия на работа в някои части на мотора, те имат свойството да се самовъзстановяват (асемблират отново сами) . В допълнение, тези VII могат да стабилизират и спомогнат задържането на замърсяването в маслото. Още веднъж с призив за култура на писане и постове по същество, и С уважение към всички, Емо
-
7 точкиРекса на приятел е временно при мен, та ги менкам и не се стърпях да ги фотна. 1. Давид и Голиат 2. STAR WARS 3. 3-те звяра Разликите са като от небето (където се возиш безметежно носейки се в облаците), до земята (на педя от която сядаш за да я почувстваш).
-
7 точкиАз не разбрах каква толкова е драмата, някой нов препоръча Елф в Хонда форума в 3-4 теми, за това ли е пушилката? В крайна сметка всяко мнение си има адекватна система за рейтинг и всеки (неопитен) може да се ориентира според гласовете, колко меродавен е съвета. Идеята на форумите е да се помага БЕЗВЪЗМЕЗДНО и предложенията за платено членство звучат абсурдно, даже не ми се коментират. То сега няма хора, пък... Мен повече ме дразнят неграмотно написани постове, трябва ли да трием и тях?
-
6 точкиАре запри се бе човек , вярно прекаляваш честно ти казвам . Какви ли не изблици твой има в тая тема и най вече в другата за ремонта . Ремонта е ясно ЧЕ НЕ Е 3400 лева , са се хвана за един антифриз голям праз . Колко работника си имал и си им подсигурявал работа и всички разноски , като заплати и тн , колко пера като наем , ток , консумативи , режийни , ит тн , си плащал еднолично ! ЗА ТРУД Е ПЛАТИЛ НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 500лв има едни неясни комплект гарнитури ,които нито автора нито никой посочи какво са и за къде са. Говориш ми за отстъпки да и като ми търси амортесйори на вайбър ме пита това с отстъпката ли? Не цената на която ще ги дам е! Отстъпката е за сервиза не е за клиента , само сервиза си решава дали да даде 10-15 или повече на клиента . Тя е за да може при рекламация сервиза да си покрие разходите щото Ти няма да ми ги покриеш ! а са за моя сметка! Нито е казал отварян ли е мотора нито нищо . Спри се прави на всяка манджа мерудия ! и бъди благодарен че модовете са лабави преди 5 години щеше да пишеш само в офтопик вицове. Изказваш се неподготвен на всякъде , взе се на сериозно а това е грешен подход , не си виждал отворен мотор но акъл даваш . И друго почни да пишеш докато можеш, в единствено число не - покажи ни , да видим и тн . Кажи ми сега ако съм сложил не Оем а Хепу син или зелен какво ще ми стане на колата не че нещо ма не е оем кажи ми на мен и то тук какво ще и стане на колата ако не е оем ? Чакам отговор!
-
3 точки10.2018 Виждали ли сте от колите с обшити табла? Много ми харесват на мен. В същото време далеч не ми се шиеше цялото табло. Забелязах, че козирката сякаш е отделен елемент: След като разглобих таблото установих, че се сваля наистина. Намерих тапицер, който да ми я обшие. Човекът се опита да ме разубеди с мотива, че един ден, ако я продавам, ще има да слушам въпроси какво му е имало на таблото, че съм го обшил. От снимката горе си личи - нищо му нямаше, за разлика от главата ми Първоначално исках алкантара, но се отказах, понеже няма нищо друго от алкантара по интериора. Спряхме се на вариант от кожа, с цвят и повърхност на таблото, но с бежов шев - за акцент. Получи се ефект, точно както очаквах: И монтирана:
-
3 точкиТест първи от новото масло. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 173400км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1800км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 1400км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 13.09.2020г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около120л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло не е правено. Качвам две снимки след 28часа сушене. Забравих да сканирам и утре мога да сканирам. Горната капка, в ляво я капнах от по голямо разтояние.
-
2 точкиПродължение от част 3-та: Част 2-ра е ТУК Част 1-ва е ТУК Таблица за препоръчаните двигателни масла по модели и години https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=1668529716 Основополагащата тема бе "FAQ:Двигателни масла за всяка Хонда" - ТУК В текущата тема се обсъждат всякакви масла. Моля за градивни постове Всяка една реклама на определенa марка масло, която е с чисто търговски характер, ще бъде директно премахвана
-
2 точки@CARPERA Не, не мога да посоча такова масло. Подобна информация се държи дълбоко скрита. Но... мога да дам жокер кой най-вероятно (може да) използва това постижение на Infineum: "Established in January 1999, Infineum is a joint venture of two of the most respected names in lubricants and fuels, ExxonMobil and Shell." . П.С. С Павел сме писали заедно
-
2 точкиАз пък да благодаря на @ivan_m, че го сподели това всичкото. Замислих се, че вече го взимаме за даденост, след като знаем от него, че е измама, и се чудим на всеки нов, който се е "хванал", но в реални условия никой не може да каже как би постъпил. Сега отстрани изглежда лесно и ясно... И така, докато не измислят друга схема.
-
2 точкиЕто вариантите за дневни светлини които съм намерил из Интернет за фейслифтовия Акорд 8 (с bi-xenon, съответно опцията за дългите като DRL отпада). 1. Използване на крушка с двойна светлина на мястото на мигача. Оплакванията са, че бързо се развалят и все още няма на пазара качествени такива. Примерен продукт: Daytime-Running-Light-and-Turnning-light Краен резултат: Video link 2. Готов вариант с въпросните HELLA LED Flex, но скъпичък. Има китайски алтернативи, както е споделил колегата по-горе, но там рискът е често да изгарят единични бройки. Ще трябва закупуване на 2-и комплект за резерва, ако е китаецът. https://www.ath-hinsberger.de/tagfahrlicht-honda-accord.html 3. Вариант споделен от колегата в този пост: https://forums.hondabg.com/topic/102910-слагане-на-дневни-лед-светлини-за-accord-8/?do=findComment&comment=1057553916 В линка отдолу има подобни свелини, но дали ще се поберат в пространството до халогена при фейслифтовия без преправяне. https://www.avto.bim.bg/Dnevni-svetlini-LED-Mini_pr49262.html 4. Osram LEDriving FOG101 или FOG102 Най-долу на тази страница е показан резултатът: https://carsound.kh.ua/news/honda_accord_led_tuning В интернет има видеа демонстриращи този продукт как изглежда и как работи. 5. Вариант предложен от руснаците за монтаж на LED лента в продълговатата секция предвидена за габаритни светлини. Част 1: https://www.drive2.ru/l/477421693749428884/ Част 2: https://www.drive2.ru/l/507681353257451556 https://www.drive2.ru/l/527280422900466802
-
2 точкиТочно това и пише в ръководството за клапаните всмукателни ,0.10 изпускателни 0.20 . Питах защото използва мерна единица микрометър ,а той е 1микрометър (микрон)=0.001mm. Казваш че всмукателните са били към 5-10 микрометра,какво си имал впредвид. От опит закърпване на положението за първо време, после става за постоянно. Нищо няма да се разбере докато не се отвори,само ще се чудиш а ние гадаем. По принцип 1ген е капризна на газ,за метан пък и с неговете налягане трябва да се обръща повече внимание. Това с добавка в антифриза за да запушиш дупката, според мен ще нанесе по-голяма вреда отколкото полза. Колкото повече отлагаш проблема няма да се реши от самосебе си,ще се задълбочава.
-
2 точкиЕто и сканираният файл - PDF. Резолюция 600, но след 40 часа сушене на пробата. Ravenol FES.pdf
-
2 точки
-
2 точкиот доста години чета форума, да малко пиша но ми бил много полезен, напоследък по малко чета точно заради тези няколко индивида които са на всяка манджа мирудия, имаше преди един американски японец пак така, малко ми идват в повече и спирам да ги чета, не казвам че дават грешни мнения ама доста пълнеж правят и ми отнема повече време да прочета темата която ме интересува и да отсея полезното. Доста пъти съм имал мнение пои теми но примерно е било само с 10% разлика от предходните в тема е спестявал съм го не смятам че има нужда да се повтарят неща писани вече в дадена тема, само се разводнява. 1. Викам да се направи тема с анкета, дали даден участник да получава бан за 1,2,3 месеца чрез гласуване от потребителите. и за да не стане така да се регистрират хиляди нови да могат да гласуват само хора с положителен рейтинг и над х мнения. 2. Или да имам опция в профила ми да скрива мненията на дадения потребител и да не ги виждам в нито една тема. Според мен тука има доста предимно четящи хора които не искат да им четат мненията на такива индивиди.
-
2 точкиВ крайна сметка снощи се прибрах с влака, а комбито пое на юг. Да е честито на младото семейство! Да ги вози и радва, па да ме споменават с добро. Взе го симпатяга, комуто го препоръча баща му - и двамата хондажии-съфорумци. Благодарско и на Дани, че ме закара до гарата.
-
1 точкаPURFLUX LS489A До сега често съм използвал филтри Purflux и по-точно LS350, който е аналогичен на 15400-RBA-F01 и на стария 15400-PH1-F03. Купих този маслен филтър с идеята да го отворя и да видя как е като качество на изработка, материали и т.н. LS489A е с по-малка височина, но по-голям външен диаметър. На външен вид изглежда перфектно! Всичко е изпипано детайлно. Надписите са прецизно направени и ясни. Последва разрязване и отваряне. Гумата на противодренажния клапан е добра. Еластична, гъвкава и възвръща бързо формата си след прегъване. Филтриращият елемент е изработен точно, НО! Мястото където се свързват двата края на филтърната хартия е наклепано с лепило. Точно това място не ми хареса! По-добре би било свързването да е с метална скоба, а не с лепило. Поглед от вътрешната страна на филтърната хартия. Отново снадката е омазана с лепилото. Не е направен качествено и прецизно този детайл от изработката на филтъра! Дължината на филтриращата част на хартията е 156 см, а ширината й, разгъната е 6 см. Това прави филтрираща площ от 936 см2, което е завидно висок резултат! Обичайно срещано при филтрите на Purflux, поради специфичният зигзагообразен начин на полагане. Да спомена, че ширината на филтриращата част, когато е монтирана на макарата, е само 4,2см. Филтърната хартия е сравнително плътна и почти (да повторя - почти) не прозира срещу слънцето. Дебелината на филтърната хартия е 0,64 мм. Поне това успях да измеря с електронен шублер. Колко е вярно - не се знае, но като цяло е слабичък резултат и ми се иска да е поне 0,8 мм. Следва едно огромно разочарование. Кутията отвътре беше ужасно ръждясала! От една страна това, според мен, се дължи на неправилно съхранение в складовете. Влажна среда! А от друга страна, филтърът не е запечатан с предпазно фолио, както би трябвало да бъдат запечатани качествените филтри! "Бай-пас" клапанът работи нормално и започва да отваря при натиск от 1,5 кг. Диаметърът на отвора, на "бай-пас" капана е 12 мм (1,1304 см2). Това е налягане от 1,327 кг/см2, или = 1.3 bar. Нормата е до 1.2 bar, но като отчетем сравнителната неточност на моето измерване, може да се приеме, че е в норма! Заключение: Филтърът като цяло е добър. Но със забележки. Производителят би било добре да коригира снадката на филтърната хартия с метална скоба, вместо лепило. Да повиши малко дебелината на филтърната хартия и да сложи най-накрая защитно фолио на фхода на филтъра. А относно ръждата - ето защо няма да си купя повече филтър от тук, защото не искам да слагам ръждясали железа на автомобила си, поради неправилното съхранение от нашите дистрибутори и търгаши! Има начини да си поръчам от вън..
-
1 точкаВсички 7-ци с оригинален ксенон са с автоматично регулиране на височината на лъча, според натовареността на колата и наклона й. Системата работи като на една от задните щанги има прикрепена биалетка, която предава предава градуса на наклона на автомобила към машинката, която изпраща сигнал към тези на фаровете. Тази система с времето е предразположена към повреди и така и на мен преди време ми се беше счупила биалетката, която първа хваща наклона на колата и го предава на машинката. И се е счупила през средата, защото в единия ябълковиден болт явно е влязла влага, спекъл е и цялото напрежение от огъването е паднало върху лостчето, на което стои. Самата биалетка се намира зад задното ляво колело. Бях мернал някъде цената на дилъра, няма смисъл да я коментираме, а втора употреба не стига, че са рядкост и не се знае в какво състояние ще бъде, дори да се намери. В следващите редове ще опиша как си реших проблема аз. Ето къде е стояла я старата биалетка: Ето я и нея, като съм я закрепил в средата, за да й взема размерите от болт до болт: И ето го и заместителя, който сглобих: Нужни материали: - два ябълковидни накрайника от Али. Важно е да са с гумени шапчици, за да не допускат проникването на влага в ябълките и така да останат подвижни възможно най-дълго. - свързваща шпилка около 15см (по спомен, защото я изрязвах), не помня с каква резба - като ви дойдат болтовете ще видите. Има шпилки с различна устойчивост на напън. Поинтересувайте се и си вземете възможно най-здрави. - две контрагайки - запичаща течност за резби Крайния резултат изглежда така: Както се вижда, хубаво е, преди да я монтирате, да си смажете хубаво останалите подвижни части от системата, за да улесните движението им. Това по-горе го направих преди година. Към днешна дата, все още работи и вече изглежда достатъчно изцапано и асимилирано с останалите части на автомобила: Доколкото съм запознат системата е сходна и при CR-V, Civic и останалите модели на марката, така че това решение навярно е приложимо и там. Това е. Карайте разумно и нека се заслепяваме по-малко по пътищата.
-
1 точкаЗдравейте. Моята поръчка е следната : Линк : https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество : Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x5L Линк : https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и Количество : Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x1L Стойност на поръчката: (49,99+1*12,59)*1,9675 =123,13 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - Преведени Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Поздрави !
-
1 точкаОтишло едно овчарско куче в гората и нещеш ли нападнало го глутница вълци. Кучето се примолило- оставети ме живо, аз ще ви показвам откъде минават овцете, ще отбиваме по някоя за храна и така ще живеем заедно. Вълците се съгласили и наистина всичко вървяло така добре. Но след време настанала зима, вече нямало овце, вълците огладняли и.... изяли кучето. Зарили кокалите, сложили цветя и решили да направят надгробна плоча. Чудили се какво да напишат- "От приятилите", не върви, изяли го. "От враговете" също, нали яли и пили заедно. Накрая написали нещо средно - "От колегите".
-
1 точкаПривет, линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hjc-protect-fl22-concentrate.html Вид и количество: RAVENOL HJC- PROTECT FL22 CONCENTRATE 1x5L Стойност на поръчката: ( €19.95 )*1.9675 = 40лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОББ Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЗдравей колега. Бих желал да поръчам: 1. Линк: https://www.ato24.de/de/motul-8100-x-clean-5w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 X-CLEAN + 5W-30 - 1x5L 2. Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html# Вид и количество: RAVENOL ECS ECOSYNTH SAE 0W-20 - 1x5L Стойност на поръчката: (33,95 + 49,95) *1,9675 = 166 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - Парите са преведени Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаОсвен ако не е изрично рекламирано или изтекло от кухнята доста се съмнявам да имаме такава информация – къде какви VIIs се използват. А не вярвам да има такава реклама тъй като звучи прекалено технически за аудиторията избираща масла.
-
1 точкаНаглостта, изобретателността и всички други епитети които мога да изброя са в такава широка степен, че ако човек е с малко по-лабилна психика и е със семейството, може не 1 а всички апарати да ти ги "рециклират". Темата е от 2 години, ще е актуална още 5 най-малко. Понеже и аз съм бил към този край на Турция та точно в Бодрум, на 38 градуса температура ако някой ми каже, че имам проблем и ми го покаже а трябва да стигна до точка "B", а колата в същото време е пълна с деца, багажи и тн.. въобще не знам как и аз бих реагирал. Съвети отстрани да се дават винаги е лесно но като попадне човек в ситуация, тогава е друго.
-
1 точкаЗдравейте, линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 20х1 л. Стойност на поръчката: (20*4.95)*1.9675= 194,78 лева. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА А Начин на получаване: чрез куриер Благодаря и Поздрави !
-
1 точкаСтабилизатора ти е най-лесната част: отиваш в някой магазин за електронни компоненти и си взимаш готов кит "Стабилизатор на напрежение 12VDC", струва 3,90лв. Ако се спреш на този вариант, поради близостта на лед лентата до мигача трябва да измислиш вариант когато се пусне мигача, съответната лента да се изключва(с цел ясно да се вижда и мигача)...мисля че така беше по наредбата, друга подробност: оставаш без предни габарити, освен ако не модифицираш захранването на лентата така че да свети с намален интензитет.
-
1 точкаЗдравейте Ronin7, Това е моята поръчка : 1. https://www.ato24.de/de/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30 5Х0.946 L 2. https://www.ato24.de/de/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html Вид и количество: HONDA FULL SYNTHETIC 0W-20 ADVANCED PROTECTION 5Х0.946 L Стойност на поръчката: (5*6.49 + 5*10,95)*1,9675 =171,57лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* Благодаря и Поздрави !
-
1 точкаАз съм на същата вълна. Първоначално мислех да извадя крушката на мигача и да сложа кобиниран китайски вариант дрл + мигач. Но не успях да намеря вариант с оригинален цокъл. Всичко което се предлагаше ми се стори не толкова надежно от към херметичност...д ане вземе да се окаже че фара се пълни с вода или кондензира зимата. И по тази причина се спрях на вариант: HELLA LEDayFlex , но изпълнен с китаец.
-
1 точкаЗаедно с дроселовата клапа, да почистят и ЕГР пътищата от изпускателните колектори, ЕГР клапана, да проверят ламбда сондите дали са в ред. Също и 8-те бобини и свещи. Поне като ще влиза в сервиз, да се провери всичко, за да не ходиш втори и трети път.
-
1 точкаВинаги съм се кефел на капковите проби, на колегата goga. Всеки път показват колко добре работи здрав и чист дизелов двигател на Honda! Направо за еталон. @goga Как работи двигателят с FES? Намираш ли някаква разлика с SSV? Сигурно не, но да попитам... Някакви забележки или пък суперлативи?
-
1 точкаПрекалено много време е минало, но ОК нека има и скан. При дизела снимките на просвет носят съществената част от информацията. Там нещата се проследяват по-лесно.
-
1 точкаПривет Ronin7, Поръчката ми е : https://www.ato24.de/en/total-quartz-ineo-mc3-5w30.html- 1 бр. Цена 29.9 Евро https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html 4бр. Цена 25.96 Евро https://www.ato24.de/en/amsoil-100-synthetic-4t-performance-motorcycle-oil-10w-40.html - 3 броя Цена 26,85Евро Стойност на всичко 82,65 Евра или 163 лв., които ще ти дам на обяд, както се разбрахме. От теб и ще получа маслата. Поздрави и благодарности.
-
1 точка
-
1 точкаНа 20 годишни бангий армировката на маркучите е само спомен от минато , едно прегряване и надуването им стават като смок глътнал плъх ! Друго от каране с вода и прегряване алуминия също може да почне да ерозира . Така че не си си решил проблема с оемския антифриз но не е само той и поне 80% от хондите в Бг не са с оем ! Пак ти казвам спри се и пиши само там където ти е силата ! Искрено се извинявам на автора че му оср@х темата .
-
1 точкаНай-накрая едно дизелче да сравняваме. Май не е зле за 1800 км, но щеше да е хубаво да имаш чиста капка след смяната. Сканирай я и може да направим пила. Може да ползваш някой скенер за телефон с камерата. Получава се доста добре.
-
1 точка@tedonsa, друго се опитах да намекна При 2-ра ръка кола, все нещо трябва да прежалиш. Дали е боята, дали интериора или техническата част, няма как Али, Ханс или Луиджи да са я карали най-малко 200 000км и да дойде перфектна за 1/5-та от цената на нова. Да, има идеални коли 2-ра ръка, само, че те струват над 1/2 от новата. Относно пътя който се бие, аз лично съм пътувал няколко пъти по над 500км за да гледам това което ме интересува. На снимка или от "тоя я е видял", не стават много ясни нещата. Виж ако е в чужбина е съвсем различна история.
-
1 точка#Rakeem Колега, не си прав... Не всеки иска, и може да е технически грамотен! Защо пак по български, се обвиняват жертвите...?!🤐 Нека я има темата, и да са нащрек колегите, и да си помагаме...✌
-
1 точкаНе мога да си обясня как се ловите на подобни бастуни! Та нали ако има теч, който да е толкова сериозен, че да ти омаже целия апарат, та дори и външната страна на джаната и гумата, което не знам какви физични закони биха могли да го причинят, то педалът на спирачката ще потъва, а течността в казанчето ще е на дъното. Да не говорим, че такъв теч, който да омаже външната страна на апарата би могъл да е само от маркуча, за чий тогава ще ти ревизират спирачния апарат. Трябва задължително да се въведат часове по техническа грамотност при обучението за шофьорски курсове! Ами ако действително имаш теч, ще караш докато спирачките откажат, след като не се знае как да се проверява за такъв.
-
1 точка@Живко_Минев Здравей колега, добре дошъл във форума. Кажи сега за Elf-а, Castrol-a, Shell-a и Ravenol-a, които препоръчваш в другите теми. Ето това е правилната тема и аудитория, надявам се да научим нещо интересно и полезно. Специално Elf почти не сме обсъждали, има малко мнения от колеги, ето едно такова: Поздрави!
-
1 точка@Краси изпревари ме . 😉 А пък после ако е 100% това , да ми го изпрати да му го ремонтирам. Или да намери някой който може...... Примерно. 😉
-
1 точка@Siki92 недей да купуваш нищо. Прочети внимателно, какво е написал @docev Ако трябва да търсиш нещо, то това е читав диагностик, с правилната апаратура, да ти направи диагностика. Тогава вече ще знаеш, какво да купуваш. Това, ако нямаш доверие на този, който вече ти е правил диагностика.
-
1 точкаЗа малко да съм първият, отговорил на въпроса, ама не ми се получи. Ще започна с леко отклонение - реплика към Човека и Майстора @fenabg Това е от една друга тема, в която допуснах грешка и Фена я коригира. Грешката ми беше, че неволно потвърдих едно неправилно твърдение от "професор" (без извинение). Като свърша тук ще се върна във въпросната тема да се извиня. Това не е единствената грешка, която съм допуснал, давал съм грешни съвети през годините. За някои от тях съм благодарил на този, който ме е коригирал и съм се извинявал на аудиторията за объркването, което съм причинил. На въпроса: През живота си съм разглобил (не сам, активно помагах) и сглобил два двигателя. Всъщност, може да се каже, че е един двигател два пъти. Боксер, въздухар на две от колите ми - VW Beetle, набор '60-та и VW Transporter Т2, набор '72-ра. Другото нещо, което съм правил по двигател, сам, но под зоркото наблюдение на Специалист е смяна на ангренажен ремък. С две думи - гола вОда. Сега, Малко преди @fenabg да повдигне настоящата тема имахме кратък разговор на ЛС. Няма да влизам в подробности, без съгласието Му, но поводът беше поредното високо компетентно изказване на професор, т.е. последните капки вода в чашата на търпението Му. Значи, разбирам, защо пусна тази тема и напълно Го подкрепям. Обаче - Ванка, заключването на теми, хвърлянето на нерви няма нищо да промени. Това няма да спре некомпетентните съвети. Не знам, кой го е казал но е много вярно - "Да се ядосваш, означава да наказваш себе си за грешките на другите!". Нямам представа, как може да се спре, или поне да се ограничи максимално даването на грешни съвети. Всъщност, имам идея, подсказана от @fenabg , но не знам, колко е удачна и технически, и физически изпълнима. Връщане на раздел "Технически въпроси", с подраздели по модел Хонда, в който раздел да се отварят теми и да се публикуват мнения само след одобрение от Модератор. Говоря за грамотно зададени технически въпроси например по двг, трансмисия, окачване, спирачки. "Как да си сменя чистачките?", "Светна чека, какво да правя?", "Нещо тропа ????" ... не са технически въпроси. Впоследствие, който има проблем да сяда и да чете "Технически въпроси". Събрани на едно място компетентни отговори. Без дублиране на теми с един и същи въпрос. Без излишна плява "светна чека" и "нещо тропа".
-
1 точкаИ в двете. Разхода ,дали заради кутията или новия двигател е с около 1,5-2 литра надолу. За динамиката няма прилика изобщо.Вярно, че новата е по-мощна с 20 коня,но при старата когато и дадеш кик,между 3 и 4 мисля че беше се получава голям дупка в оборотите. И ако си понатоварен и с климатик докато се вдигнат пак си е драма. Докато с тази си е направо кеф. Тръгваш от нула и до 140 примерно само подаваш газ и поддържаш оборотите.Няма превключване на скорости, изпадане в дупки и чакане. И това го казвам от личен опит защото слязох от едната и се качих в другата @ChristoPana При избора внимавай за потропване отпред в дясно. Чуваш го на дупки, но на крика не може да се хване лесно. Май е доста характерно при тези модели.
-
1 точка
-
1 точкаНякой беше правил подобни опити, но не си струва, ето ти решение: https://www.ebay.co.uk/itm/133451705873
-
1 точка
-
1 точкаАз на Слави попаднах случайно, четейки тази тема. Преди това имах драми с един "сервиз" Омбре (той се е самонарочил за Омбре, но това значи Човек, а той далеч не е такъв, затова ще го наричам така, както го наричат неговите хора в "сервиза" му - Дебелия), където за толкова ходения и изрично настояване от моя страна да ми смажат водачите на спирачните апарати, ония си питаха ушите. В резултат постоянно нямах задни спирачки, предните прегряваха, защото за да мога да спра натисках педала зверски с левия крак. Все ми се обясняваше, че те били ръждясвали "защото не съм бил карал", а аз на година въртях 25-31К км. Това през съботите основно и то изключително маршрути с множество завои, където няма как да не използваш спирачки. Обаче онези си знаеха едно и също: "Не караш, затова ръждясват, то е нормално." Смених сума ти комплекта дискове и накладки заради тях. Първите бяха EBC USR Slotted с жълти EBC накладки. Такива тогава виждаха за първи път (2009-2010) и именно с тях по някое време започна проблема с ръждата (oригиналната смазка е изкарала от 2003-а до въпросната 2009-2010 и се е предала най-накрая). Сега не пазя снимки, че като писах тук за последно се ядосах и изтрих цялата директория за колата, но задните приличаха на извадени от Титаник, а предните бяха изцяло сини (причината я споменах) и с падащо огледално покритие. Смених ги с обикновени EBC дискове и EBC зелени накладки - същия краен резултат, отново "нормална" ръжда от "некаране". Хем този път си бях купил и занесъл специална паста за водачи на спирачни апарати за да ми ги смажат. Погледнаха я, казаха: "Ми то тука имаме подобна.", a колата си я взех с думите: "Всичко е смазано, лъснато и блести." То поблестя няколко месеца, след което отново започна да ръждясва, при което аз за пореден път отидох при тях и този път с вече малко по-висок тон ги питах това нормално ли е или не. Нацупиха ми се, вкараха колата в халето (мен не ме пуснаха да гледам този път), чу се едно тракане и пилене, при което изкараха колата и ми казаха: "Пилнали сме ти малко накладките, да се движат по-добре в супорта." Ръждата си продължи, така че аз не издържах и написах в Гугъл "спирачни апарати проблем Хонда" (или нещо от сорта). Попаднах на темата на един от Ауди форума (Пепи май беше), който уж се занимавал само с това. Та отидох, човека погледна за причината и вика: "На пръв поглед изглежда елементарно.", извади ми водачите и за мой ужас всичките бяха, както вече писах, като извадени от Титаник. Разплаках се от яд! Въпреки всичко не писах в темата Му, но когато видях как сепнато обясняваше на недоволен клиент как "Бършели насраните задници на майсторите преди тях" не издържах и се изоках. Pазни модератори и администратори ми скочиха що съм бил пишел такива работи. Общо взето се "джавкахме" с двама определен период от време, след което на мен ми писна и не влизах тук 3 години. Гледам, че темата са я скрили. Жалко, имаше снимки на ръждивите водачи вътре и явно много са заблестели, та са ги скрили на сянка. Оттогава (мисля 2013-а) нито бях влизал, нито съм отварял тоя форум, даже резултатите от търсачките гледах дали не водят насам и ги избягвах. Премеждията ми не свършиха дотук. Реших да сменя (за пореден път) дисковете и накладките, защото тая ръжда беше непоносима гледка, та отидох в друг сервиз. Там се оказа, че ръждивите водачи не са единствения проблем. Пробката на маслото беше оставена недозавита и около 1-1.5 л. бяха хванали на някъде междувременно (при последното ми ходене в "Омбре" ми правиха реглаж на клапаните и сменяха масло на двигателя). Цялата кола отдолу беше в омазана. На място не е текло, но като е било вече загряло и под налягане е излизало по малко и въздушната струя го е разнасяла. Освен това се оказа, че резбите на два от болтовете на капака на клапаните са пренатегнати и изкорубени. Свещите бяха целите в масло, а същите гумички от които сега течеше бяха уж сменяни пак във въпросния "сервиз" на Дебелия при обслужването на 100К км. (смяната на ангренажния ремък, обтяхжата ролка и другите там съпътстващи подробности). Та както ми обясниха, тези гумички лесно се прищипват, ако при реглаж на клапани те домързи да разглобяваш както си трябва и побългариш процедурата. В новия сервиз ми казаха, че ремонтът щял да е скъп и по-добре да изчакам да засменям ангренажен ремък, та да е заедно с него. Та по някое време се оказа, че трябва да сменя предните накладки (просто свършиха). Реших, че този път няма да чета за майстори, закарвам я някъде колата и какво толкова да стане, това са предни накладки в крайна сметка. Отивайки на работа, всеки ден минавам покрай един сервиз. Човекът си работи сам, коли имаше без почивка от понеделник до неделя. Та отивам аз и се разбираме за час. Взимам си колата, всичко било смазано, накладките сменени, дежурното: "Спирай с тия накладки по-отдалеч." и аз доволен си тръгвам. Няколко месеца по-късно на път от София за Перник през Г. Бучино започвам да чувам едно скърцане. В Перник беше свирене и накладките пушеха, а дисковете бяха посинели. Оказа се, че онова говедо е смазало водачите с графитна грес, която от температурата се е разтекла и от цялата работа е останало само графитът. Това може да върши работа за резби, но в никакъв случай за водачи. И аз вече се хванах за главата, а тая кола я бях отписал. Вече само я разкарвах по 50-100 км., колкото да се раздвижи и съвсем да не ръждяса, а в сервиз не смеех да отида, докато един ден съвсем случайно, по недоглеждане се озовах отново тук (препратка от Гугъл). И реших, че така и така съм дошъл, ще хвърля едно око на темата на Дебелия. За мое най-голямо учудване я нямаше закачена отгоре (където сега се мъдри някаква друга). Поразпитах този-онзи за сервиз и след като съвсем се бях отчаял, тази тема се появи изневиделица от нищото като по поръчка. Звъннах на Слави, уговорихме се да отида при него една събота и да му покажа какво бях натрупал като части, видяхме се и се разбрахме от раз. Няма надуване, няма преструвки, няма "Мълчи там, к'во ти разбира на теб главата, аз що Хонди съм изръшкал!" Светъл и приятен човек, вече рядко се срещат. Аз само казвах какво искам, в отговор чувах само "Да, няма проблем." Оставих колата един вторник следобед и си я взех пак с събота. Основното беше кисненето на апаратите в една химия, че да се поизчистят и боядисат после. Всичко беше свършено както трябва. За резбите беше дошъл външен човек (който с това се занимава), гумичките (дето много трудно се били сменяли и по-добре да съм изчакал до смяната на ангренажния ремък) бяха сменени за да не давят свещите в масло, както и всичко по спирачните апарати. Клапаните регулирани при "Омбре" се оказаха пренатегнати (а колата никога не е имала газ или подобни дивотии, та да рече човек, че от това са самозатегнали). Освен това още много други дреболии като капак на изпускателния колектор, кожуха на катализатора, едното от моторчетата на фаровете и какво ли още не (както писах, не смеех да отида на сервиз, та от полека-лека се беше насъбрало). Попътно са пооправили и разни дреболии, които откривам с времето. Например, при смяната на спирачната течност са сменили и тази на съединителя, долели са 100-200 грама антифриз, защото преди при палене се чуваше как мехурчетата щъкат из системата, а това сега го няма (съответно Слави ми направи и забележка, че антифризът ми е стар и е за смяна). Едно мъничко петънце между вратата и калника се беше поиздуло и ръждясало (това вече ще направи историята наистина дълга, така че подробностите ще ги спестя), а след като взех колата беше изучкано. И понеже аз в самовъзстановяването, дори и на Хонда, не вярвам, остава да е при Слави. Сигурно има и още, но аз дотук съм стигнал с "разкритията". И е изключително приятно да намериш човек, който да споделя "Силата на Мечтите" и да се грижи за чуждите коли с необходимото внимание и грижа. В заключение мога да кажа, че аз също съм намерил своя механик и вече не ме е страх от нищо предстоящо, било ангренажен ремък, съединител или каквото там ще. Сигурен съм, че всичко ще бъде инсталирано както трябва и няма да ми създава проблеми. Мен от купуване на чати никога не ме е било страх, винаги ме е било стах от "майстори". Сега този страх го няма. ПП За малко да забравя! След всичко което направи по спирачкте, Слави ме накара да отида пак след 1000 км. за да ми регулира както трябва ръчната спирачка. И за мое най-голямо учудване и радост, тази година на ГТМ ръчната и задните спирачки успяха да спрат барабаните с нужното усилие. Това преди не се беше случвало и все трябваше да измислям някакви оправдания и да се червя пред хората. ПП2 Снимки нарочно не слагам, че и без друго мнението е огромно. Може би в отделно мнение. ПП3 Слави работи през седмицата от 9 до към 18:30 ч. В събота от 10 до нямам представа колко, че аз само ходих да му покажа частите.
-
0 точки
-
0 точкиПродавам моторно масло Motul eco-lite 8100 0w20 Купено е преди месец, останали са 470 ml. Цена 10лв. Контакти - Николай 0878234520. Лично предаване за София, Младост 1.
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00