Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.11.2019 in all areas
-
3 точки@ceco_accord, благодаря ти за обяснението. Ще го допълня така: ".. не защото десният е по-високо, а защото снопът на левия тръгва нагоре/напред в дясната си половина." Май ще е полезно за повечко хора да знаят как трябва да са им настроени фаровете. Ето и малко по-подробно: Колата се поставя на 10 метра от екран/стена. (Може и на друго разстояние, но с 10 метра най-лесно се смята наклонът. Умножава се наклонът в проценти по разстоянието в метри и полученото число показва в сантиметри колко надолу трябва да е насочващата линията, проектираща центровете на фаровете). Трябва да се има предвид, че има разлика в светлинния сноп по стандартите на DOT и на ECE: - DOT - ъгълът на диагоналната линия е 45 градуса от хоризонталната, след което отново преминава в хоризонтална - ECE - ъгълът на диагоналната линия е 15 градуса и линията продължава без изменение. Заради това, светлинните снопове на различни коли изглеждат по различен начин на платното: Ред.: Чудесна снимка намерих при колегите от skodaclub.bg:
-
3 точкиС HDS става , но не с кабелчетата дето са просто съвместими с него , а с хардуеъра който си е за него.
-
1 точкаНяма как да регистрирате кола без евро сертификат, в техно теста пише на кой евро стандарт отговаря. Ако колата е наводнена задължително го пише в Канадския талон и се обявява като Непоправима. А за това с ударите не е проблем само гледайте да е направена добре. Колите от Европа пристигат с мн. по зверски удари, 90 % процента от колите внесени от Европа на по 2 - 3 години са с удар и няма как да разберете за разлика от Канадските, кадето в талона задължително пише и ако щетата е мн. сериозна в талона пише че колата е непоправима (ireparable). Ако пише salvage или Gravement Accidente тогава няма проблем, това значи, че по канадските тех. изисквания, че може да се отремонтира. Така, че гледайте колата да е направена добре и ще може да я карате дълго време без проблеми. Иначе има и без удари ама са по 50 000лв за 2015г.
-
1 точка
-
1 точкаКолата е купена сега. Няма газ. Чека свети. Коя ламбда сонда е втора? Тази при двигателя или при катализатора?
-
1 точкаНа кратко. На гърба на DVD- то в ограденото включваш самоделно направената букса. Ето снимки
-
1 точкаНапротив! Много често срещан проблем е. И аз го имам. Най-често са износени крайните зъбци на гребена, в комбинация с окачването на гребена и окачването на стъклото. Окачването на стъклото ще го оправиш и сам, но окачването на гребена, там където лагерува с механизма, няма да можеш. За това си трябва малко шлосерски мероприятия. Говорих с един сервиз в Княжево. Искат по 90 и кусур лева за ремонт на механизъм. https://mikrondocev.com/services-view/remont-staklopovdigachi/ Все още ми се свидят тези пари и ще се мъча сам да се оправям. Ако не стане, тогава ще ходя при тях. Няма начин...
-
1 точкаПримерно: BGN 17.91 44%OFF | FUWAYDA CCD night vision waterproof car reverse backup parking rear view camera FOR Honda Accord Pilot Civic Odyssey Acura TSX https://s.click.aliexpress.com/e/4s5mmuay а описания как да се монтира има много просто потърси в google че нямам време сега... Sent from my Redmi K20 Pro using Tapatalk
-
1 точкаСветлинното петно на късите (показано през 3 поста нагоре) се образува не защото лъчът на десният е по-високо от левия, а защото 2-та лъча се събират напред ( /\ ) препокривайки се и заради пластините пред крушките, които са със специфичната форма ( _/ ).
-
1 точка
-
1 точкаЧаво, за мен : https://www.ato24.de/en/nissan-kuehlerfrostschutz-l248.html Антифриз Nissan Kühlerfrostschutz L248 - 5L https://www.ato24.de/en/ravenol-dot-4.html Спирачна течност RAVENOL DOT 4 - 1L Стойност на поръчката: (31.95 + 6.99)*1.9675 = 77 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: ЕКОНТ (засега)
-
1 точкаЗначи, викаш да караме със стадото, е&ем ти правилата! 😜 И си много прав. Ама, какво прави с новите овце в стадото, тези, които карат кола от вчера? Знаят правилата, но не познават пътната обстановка и културата на стадото. Риторичен въпрос, не държа на отговор. В Англия съм отпреди EU. Попринуда трябваше да изкарам английска книжка (българската ми е със абсолютно всички категории), след 15-ина години ежедневно каране в България и 3г каране в Англия. Тук имаш право да не ползваш квалифициран инструктор. Всеки, който има книжка от 3г може да те учи да караш кола. Обаче, няколко приятели българи, дългогодишни шофьори, се явяваха на изпит по няколко пъти, точно защото карат със стадото, а не по правилата. Като казах на инструктора, какъв стаж имам, той вика - "Значи, ти не искаш да те уча да караш кола, а искаш да те науча, как да изкараш теста от раз?!". И ме научи, за 8 учебни часа. Минах теста от първия път. Още с качването на колата, инструктора вика: - Така, това, което ще учим, т.е. изискванията за нови шофьори, няма нищо общо с неписаните правила на пътя. Ако караш по правилата, си обречен. Никой не ги спазва, след като сложи книжката в джоба. Изискванията са, меко казано, глупави. Оказа се прав. На теоретичния изпит ме скъсаха първия път. Листовките с една единствена грешка, но пълен провал на теста за реакции на опасност. Проверяващия поглежда резултата, оглежда ми досието, и вика: - Аха, ти страдаш от синдрома на опитния шофьор. Очите ти виждат опасност, обаче мозъкът ти не реагира. За теб това не е опасност, защото знаеш, как да реагираш за да я избегнеш. Точно на това се опитваме да научим новите шофьори. Английското стадо, обаче, е много по-глупаво от българското. Овцете тук не се пазят сами, свикнали са другият да ги пази.
-
1 точка
-
1 точкаАко имаш път към София, може да опитаме да я актуализираме, моята е с карти за 2020 вече...:)
-
1 точкаНай вероятно износени зъбци на гребена, най горните.ремонта е друг механизъм здрав.търси от кола с десен волан,просто по малко е сваляно стъклото и от там механизма е по малко износен
-
1 точкаСпоред мен работата, която вършите с жена ти дори изисква малко повече и аз няма да се разсърдя ако добавиш 5% върху стойността като благодарност за свършената работа. Смятам дори, че и другите членове на форума ще се съгласят с мен. Все пак на 100 лв 5% са 5лв.
-
1 точкаНакратко, за преди фейслифта, има ли вече лесен начин за монтиране на камера към навигацията?
-
1 точка
-
1 точкаКолеги, моля да обърнете внимание, на промените от тази поръчка. Вече няма да можете да се възползвате от 5% отстъпка от цената. Мисля, чи ви дължа кратко обяснение на какво се дължи това. Това, което правя с общите поръчки, въпреки че генерира пренебрежимо малък приход, се води за търговска дейност. Банка Пиреос ми се обадиха, да ми обяснят, че не моге да продължавам да развивам търговска дейност през личната си сметка и за целта трябва да регистрирам фирма и да си открия търговска сметка. Някои от вас може би вече знаят, че фирма вече има регистрина и се опитваме (по-скоро съпругата ми @Елена К) да продаваме, някои от маслата от ato24.de с търговска цел. Първоначално идеята беше да минават през фирмата и общите поръчки, така че всичко да е 100% легално. Оказа се обаче, че общите поръчки ще генерират такъв голям документо-оборот (същевременно почти никакъв приход), че ще трябва да плащам двойно повече за счетоводство, което ме накара да продължа да ги правя от мое име, не през фирмата. Е това вече, не е опция и трябва да стане 100% законно, с допълнителните 5%, които ще остават в мен, ще се надяваме да могат да покрият счетоводните разходи - ако това не се случи, може да се наложи да приключим с общите поръчки на масло от ato24.de
-
1 точкаПолезни ръководства.Трябва да се регистрирате.https://rutracker.org/forum/tracker.php?nm=Honda CR-V.
-
1 точкаНе е проблем да пробваш каквото и да било с кутията. Тя си и ма зададен алгоритъм за работа следящ параметри по натоварване, скорост и т. н. Всичко което и поискаш ще изпълни, ако не е в противовес със този алгоритъм -има си блокировки. От Д на М може да минеш винаги и да цъкаш + и - . Ако скоростта не позволява, няма да качи горна предавка, или да свали надолу, а в определени случай дори на М ще свали надолу, а ако спреш, ще вкл 1-ва. Д-3 е нещо като спортен режим -не вкл 4-та и 5-та. Автомата е дуракоустойчив -радвай му се и свиквай. Само не карай по инерция -дълго и с голяма скорост -така или иначе не пестиш гориво, но товариш хидротрансформатора.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиОт години ползвам Bridgestone. Летни Potenza RE002, RE070! Следващите ще са RE 71R Зимни Blizzak LM 30, 32, 001 EVO! Скромно казано, това е гума с невероятно качество на цена под прехвалените мишелин и гудиър! А пирели, които се разпадат по пистите, не бих дал пари!
-
0 точкиВлизаме в излишна полемика и детайлизиране на въпроса. За да съм ясен, ще напиша, че съм много против тези афтърмаркет доработки тип "селска гъзария". Има жестоки изпълнения, които абсолютно ме втрещяват- ауспух тип пожарогасител или защо не с размер на кофпомпа. Някакви безумни спойлери, които или вадят павета или най-често са оръфани и изпадали. Всякакви такива "разкрачени" и жабешки изпълнения, които освен да бучат и пушат нищо не правят. Не мога да повярвам, че накъв Бай Х.. от Долно Уйно, които заварява някакви тръболяци ще докава +10 кс. на на издъхналата маслака. Няма как! Затова писах, че това изделие, каквото и автомобила/не конкретната Хонда CR-V/ е минало толкова етапи и стъпки напред, че няма как Бай Х.. да се впише в историята на този автомобил! Още повече говорим за изпълниния, които са наистина опасни- гуми с профил 20, на джанта 18", всякви фланци и подобни. Аз не мога да проумея наистина как се пътува в такова нещо, когато отзад ти бучи ауспух, отдолу всяка неравност те бие в мозъка, от гумите на 4 атмосфери, защото от дупките джантите стават на фльонги. Отпред "чипосванката" ти дава разход+5,+10л на 100 км. Отделно точно пришпориш масларя и вдигнеш конете на място на което няма много драйвъри и хоп куките с триногата те "ушият". Кеф голям, няма що! Нещо се отплеснах. Сполай Ви!
-
0 точкиА аз обичам, когато видя, че кръстовището е задръстено и остана на стоп-линията (или дори я премина с двете оси) и някой започне да ме освирква, защото не се набутвам в тарапаната
-
0 точкиПенопласти и битуми не са шумоизолация. За обиране на някоя вибрация стават, но до там. При англичанката много шум влиза от към централната конзола. Шумоизолацията при тази кола не си струва инвестицията според мен. Със скоростна кутия от японка д14а4 - 3000 оборота са 125 км/ч и шума от мотора е приемлив. Карах моята з4 така 150 000 км. Ако искаш магистрални скорости и приемливи нива на шум - сменяш колата, английският Сивик не става.
-
0 точкиЗдравей писах в друга тема и модераторите казаха,да пиша тука(предполагам) Купих си и поставих Акумулатор на YUASA 3000 (60ah) 500 A(EN) Черна Серия. На Хонда акорд 2.0 бензин 156 коня 2011. Акумулаторът малко широк дойде в сравнение с оригиналният. За сега го сложих с малко натискане върху стандартната плазмата на която лежи оригиналния акумулатор но в скоро време мисля да я махна и да го направя.както трябва понеже скобите от горе не пасват и трябва да ги измайсторя(работа за 1 час с подръжни материали). Първи впечатления от новата батерия.Работи си нормално и така за сега е това надявам се да съм бил полезен.
-
0 точкиКато се кара внимателно проблеми няма. Става въпрос за спирачен път, аквапланинг и т.н., в сравнение с премиум марките. Поради климата в България гледам зимната гума да е балансирана, даже през последните години по-голямо внимание обръщам на поведението и на мокро и на сухо.
-
0 точкиКолко бързо? 10к, 30к, 100к, че има малко разлика.... Досега съм карал зимни конти, бридж, гудиър. Не знам дали влизат в твоето добра, ама не са се износили за 3 сезона. Не е като да е винаги под 7 градуса... Ако караш по 100к на зима като тираджия има значение, аз досега съм ги сменял защото са стари, не защото им е изтрит грайфера Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
0 точкиИмаше едно време, преди 15 - 20 години, гуми Gislaved Nord Frost 3. Е това са най-добрите зимни гуми за всички времена! И аз имах щастието да карам с тях тогава. На планинско катерене, в обилен сняг и поледица, всички, ама всички, по пътя бяха закъсали. Кой с мишкалинки - алпинки, кой с гуудирки нам' к'ви си, всички слагаха вериги, че не могат да издрапат. А аз с Gislaved Nord Frost 3 (пак да обърна внимание - Nord Frost 3, не Euro Frost!), само ляв мигач и си карам като на мокро! Е няма такава гума!!! Като със шпайкове бях. Е те гумите си имат отвори за шпайкове за скандинавските страни, но моите си бяха без шпайковете! Друг случай с тях. Една стръмна улица, буквално и физически заледена на стъкло! Един пред мен се сурка назад, а гумите му въртят напред. Само изчаках, да се подпре в кофите за боклук и дай на втора, с 20 км/ч. се изкачих до горе без никакви проблеми! Защо ги спряха тези гуми - не знам....?! След тях пуснаха Gislaved Euro Frost - серията, от която нищо не ставаше!!! Сега всичките марки зимни гуми са кажи - речи едно и също гуно. И Goodyear, и Mishelin, и Continental съм пробвал. Не могат да достигнат това поведение на пътя и на половина. Накрая се примирих и сега карам с Fulda Kristall Montero 3. Имат същото представяне като Sava Eskimo 3, но не правят бързо балони като ескимото, а и се износват по-бавно. Няма смисъл да се набутвам с пари за едното "Име", като всичко е почти едно и също качество. Това е моето мнение от скромен опит...
-
0 точкиСменяш скоростната кутия с някоя по-дълга и ще се подобри положението.
-
0 точкиСтаро, но за съжаление актуално: След като рейтингът на Ангела Меркел тотално се сринал, след като покани бежанците в Германия, тя притеснено се обадила на приятеля си Бойко Борисов: - Абе имаме избори в Германия и съм доста притеснена да не ги загубим. - Няма проблем, ще ти пратя един човек, който разбира много от тези работи - казал Борисов и командировал Цветан Цветанов в Германия. Минали изборите, Бойко звъннал на Цветанов: - Цецо, какво стана в Германия? Ангела спечели ли? - А не, втора е, обяснил Цветанов. - Как така, а кой спечели изборите там, попитал Бойко. - Е, как кой - ГЕРБ, разбира се, отвърнал Цветанов.
-
0 точкиМен ей на това кръстовище https://www.google.com/maps/@42.6862328,23.3224165,3a,75y,73.42h,81.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sS99HPW9r8X2GfMYQaq3MFw!2e0!7i13312!8i6656 най-редовно си ме псуваха задето спазвам маркировката продължавайки напред, като върховния момент беше някъде преди 2 месеца когато една женица на видима възраст 40+ седя на клаксон зад мен поне 10 секунди, псува ме и ми показва средни пръсти, след това в опитите си да ме изпревари надолу по Васил Левски щеше да размаже един пешеходец на когото дадох предимство на пешеходна. Маршрута ми вече е друг, но последните пъти когато минавах от там си реших проблема като аз заставах във външната лента за направо, че поне да знам, че ще си спазя маркировката.
-
0 точкиАма само първата седмица...! Ами дупките,маркировките инфраструктурата..,тях как ще ги оправят тези 65 000?
-
0 точкиистината е такава,че хората в последните години доста са се изродили.Психо и емоционалноосакатени хорица ... на къде отива всичко то времето ще си покаже
-
0 точкиKолко ще ми излезне да я направя от 114 к.c до към 140-150 к.c и дали ще пребе двигателя? До колкото знам, съединител,скоросна,филтър + настройки 1000-1200лв ще ми стигнат? Незнам вече за кой ли път ми се канят , кара бавно дава ми път да го изпреварвам и изчаква, изпреварвам го изравнява и ме изпреварва 1-2 пъти така , след тва ми дава късо за старт. Някви bmw-mercedesi къде са по 160-180 к.c сигурнo и ъпгрейднати, ама ме хваща яд малко щото знам че до 20-30 к.c + разлика ще го мина. Гонил съм се със 170-180 к.c и ми взима 3-4 коли на къса отсечка. Та някви съвети, ако не ми ce преебе двигателя, не съм състезател ама да здуxам някой съм готов и ги мятам.
-
0 точкиПричината е изцяло между ушите на тези индивиди, които си мислят, че всичко им е позволено. Това, че страдат от мозъчна недостатъчност и чувството им, че са нещо повече от останалите, води до всички проблеми. Най-важни в случая са инстинктът за самосъхранение, отговорността за действията и не на последно място правилника за движение по пътищата. Щом има правила - значи трябва да се спазват и не бих обвинил КАТ в конкретния случай. Големи хора сме и трябва сами да преценяваме кое е правилно и кое не е. Това, че полицаите не са ни хванали в нарушение не означава, че може да си правим каквото си искаме, а като видим патрулка - за няколко секунди да ставаме примерни шофьори. Изобщо не е толкова трудно да се преценява коя ситуация е опасна и коя не. Като е опасно - просто не се прави. Но някои хора имат нужда от адреналин и се мислят за нещо повече като направят нещо необикновено. И изобщо не мислят какво може да се случи, ако нещо се обърка. Например на булевард в София с две платна, във всяко платно има по две ленти в посока. От едната страна са пълни и двете ленти, а от среща е свободен пътя. Няма разделителна мантинела между двете платна и някой келеш решава, че ще иде в насрещното, ще изпревари бързо цялата колона и ще се нареди най-отпред. Ами ако завие някой от дясно (от перпендикулярния път прави ляв завой към нашия) и просто си влезе в собствената лента има голяма вероятност да стане челен удар. Обаче тези нехранимайковци с т.нар. премиум коли са над тези неща и те просто си знаят, че няма да им се случи. За съжаление много пъти така го отнасят невинните. Подобна опасна ситуация е изпреварване при завой без никаква видимост. Какъв е проблема да се изчака няколко секунди и да се изпревари след това? Друга ситуация, която ми се случи преди време е когато карах по южната дъга на околовръстното в най-дясната с лента с 90. Тук и аз бях над ограничението от 80 и някакъв боклук с БМВ, брада и татуировки ми присветва да карам по-бързо. Естествено аз не ускорих заради него, той ме изпревари малко след това като мина през средната лента, застана пред мен и наби спирачки. Не се ударихме, но защо изобщо трябва да се стига до такива ситуации? Явно се мисли за нещо повече от мен като кара премиум марка и аз съм длъжен да му правя път. Мога да давам още примери с такива изроди с брада и татуировки, но няма да помогне, защото те едва ли ще влязат в тази тема да прочетат нещо и да осъзнаят, че не постъпват правилно. Чувството за безнаказаност в комбинация с избиването на комплекси е проблем за всички останали хора, които карат правилно и в същото време в живота са сериозни и отговорни хора, които зачитат правата на другите хора и се държат с тях като с равни. Просто трябва всеки от нас да се замисли преди да прави каквото и да било. И не да се плаши от това какви биха били последствията и как евентуално да му се размине, а просто да не се стига изобщо до никакви опасни ситуации
-
0 точкиКолеги, а забелязали ли сте напоследък колко масово явление стана да се минава на червено? Говоря за това минаване на червено, което някои наричат "тъмно жълто, към оранжево" или 1-2 секунди след като жълтото е изгаснало и свети изцяло ярко червено. Дали това не се получи със смяната на светофарите от модел с брояч към модел с мигаща зелена светлина преди 2-3 години (за София)? Преди това като виждаш отдалеч, че до края на зеленото остават 3 или 5 секунди, някак можеш да прецениш ще минеш ли на зелено или ще трябва да спираш. Но откакто махнаха броячите, положението стана много зле, защото хората си карат, започва да мига зеленото, ама докато го видят и осъзнаят - пропускат 1 или 2 мигания и не знаят дали е мигнало веднъж или 3 пъти, дали точно сега ще светне жълто или след още 2 секунди. В такъв момент решават, че има още мигания, и решават твърдо, че ще минат, дават газ и то хем вече светва жълто, хем те са толкова далеч, че дори и на жълто не могат да преминат. Резултатът е профучаване на червено с над 60 км/ч. Редовно виждам това да се случва на бул. Данаил Николаев - светофара при животинския пазар, при ИСУЛ, при Агенция по храните също. Движи се някой с 50-55 км/ч, намира се на 60-70 метра от светофара, започва да мига зеленото (3 секунди), докато мига - той изминава около 40 метра без намерение за спиране. Светва жълто, което държи още 2 секунди или още близо 30 метра път, но човекът вече е решил, че ще мине, защото не може да прецени правилно колко време ще му мига зеленото и колко време държи жълтото. Светва и червено и както казах - в тоя момент профучава и понеже е дал малко газ, за да не изпусне - минава с над 60, близо 70 км/ч. Дали причината е в липсата на броячи или си е генерално в липсата на контрол и санкции?
-
0 точки@scyberboy Да, отварял съм ОЕМ-ски няколко пъти. Става въпрос за 15400-RBA-F01 (и аналози) на Purflux, France. Отлична изработка, според видяното от мен. Аз лично залагам преимуществено на ОЕМ-ските филтри. Рядко съм слагал друг маслен филтър (3-4 пъти за 13 години).
-
0 точкиТози пост е малко офф-топик, но бях обещал, че след като сваля филтъра - Amsoil EA15K20, ще го отворя, за да видя качеството на направата му. Е, обещаното си е обещано . Филтърът бе използван в продължение на 11 700 км. с Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30. Ето го и него: Уплътнението към мотора липсва на снимките, но през цялото време на експлоатация не пропусна нито капка. Последва разрязване: Всичко си бе по местата. Базовата плоча с резбата е солидна, с чисто пробити отвори. При свалянето му от мотора филтърът бе пълен догоре с масло - отлична работа на силиконовия антидренажен клапан (този, който не позволява маслото да изтича от филтъра; в оранжево). Самият клапан е изключително гъвкав и добре прилепващ, без никакви видими дефекти по него. Още една стъпка и поглед отгоре .... … и отстрани Мога да кажа само - СОЛИДНА изработка. Филтриращият елемент е с чудесно симетрично разположение на отделните сгъвки (щората). Твърд - не подава изобщо на натиск. На втората снимка се вижда мястото на съединяването му - металната пластина, перфектно, без никакви разлепвания и/или пролуки. Горната и долната част на филтриращия елемент са залепени здраво за горната и долна метални основи. Костваше ми доста усилие да го разрежа с ножовката . Здраво укрепен с метална мрежа, която е доста трудна за огъване . Всичко свети, както се вижда. Ето го и самият филтриращ елемент Дебел и плътно наситен с влакна. Замърсяванията са равномерно разпределени по целия елемент. Няма натрупвания по сгъвките, каквито могат се наблюдават при "хартиените филтри". Явно триизмерното филтриране - в дълбочина на самия филтриращ елемент (виж втората снимка), си казва думата. Байпасният клапан: Функционираше безпроблемно при натискане. "Пластмасата" бе здрава. Тук обаче трябва да отбележа, че ми се искаше Амсойл да бе подходил малко по-иначе и да беше използвал метален клапан с уплътнение. Лично аз имам съмнение, доколко притисканата от пружината пластмаса към металната основа на клапана би уплътнявала добре . За мен това е минус, макар и мъничък. Зная, че много марки (сред тях и реномирани) използват такъв тип байпасен клапан и явно професионалистите са установили, че не е проблем. Ами... общо взето... това е …. Всичко се вижда от снимките. Като обобщение мога да кажа, че останах изключително доволен от видяното. Поздравления за Amsoil - солидно, качествено и надеждно изпълнение. Бих си купил пак този филтър, според мен си заслужава доверието и парите.
-
0 точкиПо точно не може да бъде описана..! Има и антена тип акула..!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00