Jump to content

entem

Фен
  • Мнения

    71
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно entem

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 29.12.1991

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII 2.2 i-CTDi 2004г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. VSA свети постоянно

    Модулът, който е сложен сега на колата, е втора употреба и е купен за 250лв. Отделно съм платил за смяната. Не съм го купил аз и не знам дали другата кола, от която е взет, е с ляв или десен волан Изпратено от моят LG-H870 с помощта на Tapatalk
  2. VSA свети постоянно

    При мен в началото с две различни диагностики ми показа проблем със сензора за спирачно налягане. И двете диагностики бяха някакви общи. За най-сигурно трябва да се прочете грешката с диагностика за Хонда - HDS. Само тя може да покаже грешката за VSA. Иначе при мен проблема беше точно в този сензор, който се намира в модула за VSA. Трябваше да смени целия VSA модул с друг. Снимки на проблемния VSA модул можеш да видиш на линковете долу. https://drive.google.com/file/d/0Bx156Lynb7U4MnpWT2UzS2JHd1k/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0Bx156Lynb7U4cXJTdzNDR2V6aVk/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0Bx156Lynb7U4d2pNbWlTU1hQSE0/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0Bx156Lynb7U4UFlQMUIxR3NYY2c/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0Bx156Lynb7U4eXUyVG96RGtubGc/view?usp=sharing
  3. VSA свети постоянно

    Накладките вече са сменени, но не оказаха влияние на лампата за ABS. Лошото е, че като светне ABS-а - тогава светват лампите за VSA и триъгълника. Явно ще трябва да се смени сензора на предно ляво точило и да се надявам, че това ще помогне.
  4. VSA свети постоянно

    nitram, при мен е същото положението. Като карам малко колата светват лампите за ABS, VSA и триъгълника. Като я изгася и запаля пак, те изгасват и после пак светват. На мен също ми казаха датчик на предно ляво точило, но още не съм го сменил. Днес ще ми сменят накладките и ще кажа после как е положението, т.е. дали те оказват влияние върху лампата за ABS-а
  5. VSA свети постоянно

    Понеже стана въпрос за накладки, възможно ли е лампата за ABS за светва заради тях? При мен трябва в най-скоро време да се сменят и четирите накладки, а като не работи ABS-а - тогава светват лампите за VSA и триъгълника. Като запаля трите лампи светят едновременно и като тръгна изгасват. След около 10 минути каране пак светват заедно и не изгасват докато не изгася и запаля пак колата. Сега гледам, че едновременнито светване и изгасване на трите лампи не е чак толкова случайно като в началото Изпратено от моят LG-H870 с помощта на Tapatalk
  6. Проблем с парктроник

    При теб явно само сензорите изглеждат като моите, но изглежда, че цялата система е по-различна. Ще следя темата, понеже ми е интересно да разбера как точно стоят нещата при твоя модел парктроник. Ако мога да помогна с нещо друго - само кажи.
  7. Проблем с парктроник

    Тези сензори изглеждат същите като на моята кола. При мен е слагано допълнително. Взех някакъв китайски модел, като компонентите изглеждат по този начин: https://rio.bg/Static/offerImages/448x253_2_1712d60f02b24a8c4b5e88fe47d457e88ee5.jpg. При мен екранът е сложен на огледалото отгоре. До колкото знам, при този модел може да се изключва един от сензорите и останалите продължават да си работят. Един такъв сензор би трябвало да струва около 2-3 лв макс. P.S. Когато си взех моята кола и аз имах зелена лепенка на триъгълното стъкло на задната лява врата.
  8. Това с изправните катализатори със сигурност няма да се случи, ако изобщо го въведат като закон. Най-много да направят като преди няколко години с максималната възраст на колите, които се ползват за таксита. При тях се пишеше по-нова година в талона, за да може колата да се ползва като такси. Това естествено не е законно, но някои хора прибираха пари от тези схеми. Лично аз съм виждал талон на Skoda Felicia с първа регистрация 2008 година. Колата също съм я виждал и тя си работеше като такси. Този модел на Skoda е спрян от производство около 2000 година, точно преди появата на първото поколение Fabia. Нищо чудно да направят същото с катализаторите и след това да виждаме коли, при които в талона пише EURO 6, а реално това да бъде кола от 1996 година без катализатор. При много хора това ще бъде само на документи. Някои хора ще взимат незаконно пари за тази дейност, а въздухът реално няма да стане по-чист
  9. VSA свети постоянно

    До сега не съм имал проблеми с акумулатора, но най-вероятно и той ще бъде проверен. Той е на повече от 2 години, колата е купена с него и не е сменян до сега. Днес забелязах друго нещо, при което не е чак толкова случайно светването и изгасването на трите светлини. Като запаля колата трите светлини изгасват след около половин минута. Те не светят, ако колата се движи постоянно. Обаче ако спра на някой светофар и тръгна - веднага след това светват трите лампи и след това не изгасват. Започвам да си мисля, че като загрее повече колата - тогава светват тези три светлини. Днес обаче нито един път не изгаснаха в движение. Те изгасваха само след всяко ново палене на колата. Между всяко изгасване и запалване на колата имаше интервал от най-малко 30 минути Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk
  10. VSA свети постоянно

    При мен драмите с VSA май приключиха. Беше сменен модула в сервиза в Овча купел и системата вече работи След няколко километра каране спрях на един светофар и си чаках на червено. В този момент едновременно светнаха лампите за VSA, триъгълника и ABS. Пробвах след това в движение да натисна силно спирачките и в този момент ABS-а не работи и гумите се влачат. На следващия ден като карах колата изведнъж трите лампи усаснаха и VSA системата и ABS-а си работеха нормално. След това на няколко пъти се случва трите лампи едновременно да светват и да угасват. Не мога да намеря закономерност, при която светват и изгасват тези лампи, но явно VSA системата спира да работи като го няма ABS-а и заради това светва и нейната лампа заедно с триъгълника. Следващата седмица ще ида пак до този сервиз да се провери какво се случва с ABS-а
  11. VSA свети постоянно

    petko_z, да ти кажа честно и аз така мислех. До преди мен не бях чувал някой да е имал какъвто и да е проблем с модул за дневни светлини без значение от марката на колата и устройството. Когато отидох в един друг сервиз да се свали модула за дневни светлини - човекът ме попита защо искам да го махна и той ми каза, че VSA системата няма нищо общо със светлините. След като го свали, той ми каза, че всичко е било свързно съвсем правилно и той също така не вижда причина този модул да пречи на VSA системата. Човекът в сервиза в Овча купел ми каза, че на дизелов акорд тези модули за дневни светлини може да направят проблем с електрическата инсталация. Аз не разбирам от токове, но и на мен ми звучи логично, че ако всичко се измери правилно - тогава трябва да може да се свърже, ако инсталацията позволява. Модулът за дневни светлини си работеше правилно, както и всички други неща по колата с изключение на VSA системата. Аз имам и едно друго съмнение. Мисля си, че е възможно по време на монтажа на модула за дневни светлини, някой по невнимание да е срязал или свързал нещо на грешно място и това да е изгорило VSA модула. След това може да са върнали инсталацията в првилния вариант и да са свързали правилно модула за дневните светлини, но при това положение VSA модулът вече е бил съсипан и няма как да работи
  12. VSA свети постоянно

    Благодаря ви много за съветите. Миналата седмица ходих до сервиза в Овча купел след като модула за дневни светлини беше свален. Оказа се, че трябва VSA модула да се смени. След няколко дни като ми се обадят, ще я закарам пак колата. Попитах човека дали всичко е свързано правилно след като е махнат модула за дневни светлини и той каза, че в момента е свързано правилно. Каза ми също така, че на дизелов акорд не трябва да се слага модул за дневни светлини понеже навсякъде може да стане беля с токовете. Сега след като бъде сменен този VSA модул - тази кола повече няма да я пипа никой, освен ако не се счупи нещо или не трябва да смени някой консуматив. По трудния начин разбрах, че модулът за дневни светлини не е подходящ за моята кола и дано на никой не му се налага да има подобни разправии. Основната причина да сложа този модул беше да запазя фаровете понеже единият фар е започнал да става като матов от нагряването на късите светлини. Колата е с някакъв китайски ксенон на късите светлини, но само на оригиналния фар се получава това нещо. Другият е нов тайвански и при него няма нищо за момента. Друго нещо, което ми хареса при този модул е, че има възможност да не светят задните светлини при включени дълги светлини на 30% през деня. Така по-добре се възприема червената светлина като се натиснат спирачките през деня. Имаше позитивни неща в този модул, но като се има в предвид какъв беше крайния резултат - за дизелов акорд не си заслужава да се слага такъв модул. По-добре е да има работеща VSA система отколкото да се пазят фаровете
  13. VSA свети постоянно

    Благодаря за информацията. Все още свети надписа VSA и триъгълника до него. Другата седмица ще ида пак до сервиза в Овча купел и човекът със сигурност ще ми каже какво точно не е наред след като модулът за дневни светлини е свален. Аз се надявам да ми се размине само с калибриране, но ако е повреден модула за VSA - ще трябва да търся втора употреба
  14. VSA свети постоянно

    Днес минах през един сервиз, в който модула за дневни светлини беше свален. Много се радвам, че вече не чувам звука за включване и изключване на този модул. В сервиза ми казаха, че модулът е италиански, бил много хубав и е монтиран много добре. Не разбрах какво значи монтиран добре, но за мен не е добре при положение, че свети лампата за VSA. Преди малко, като се прибрах, реших да проверя за всеки случай дали всички светлини работят. Забелязах само едно нещо, което е останало от преди, като го е имало модула. С този модул, като светеха на 30% дългите светлини и като дръпна лостчето отстрани към мен, за да присветна - тогава се включваха късите и дългите светлини на 100%. Сега при изключени фарове е останало това нещо, а оригинално трябва, като го дръпна към мен - само дългите да светнат. Според вас възможно ли е това нещо по някакъв начин да обърква инсталацията? Аз мисля, че не би трябвало да товари допълнително, понеже като карам на тъмно с включени къси и дълги светлини, тогава консумацията на енергия би трябвало да е същата? Изпратено от моят LG-H815 с помощта на Tapatalk
  15. VSA свети постоянно

    Днес закарах колата в сервиза в Овча Купел и човекът ме посъветва да се махне първо този модул за дневните светлини и след това ще ми каже със сигурност какво трябва да се прави, защото този модул бърка инсталацията. Не знам как са го закачвали тия хора и как при всички хора работи нормално, обаче сега трябва да намеря някой, който да го махне този модул. Не искам да карам колата там, където са го слагали, понеже не знам дали няма още нещо да се счупи. Ще разкажа, като я закарам пак колата в този сервиз, но това може би няма да е скоро. Надявам се следващия ми въпрос да не бъде къде продават евтини части втора употреба.
×